The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Doha; PRO10

Haggeman - Zimonjic(62)... 6-4 6-1
Haggeman - Ferrer(8.) .... :o

Even een luchtje scheppen en dan maar knallen ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3e Tb tegen Cilic nu [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
smeer hem af.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaaaaaaaaaaaa, 67 76 76 \Big Grin/

Maar al dat geploeter voor 35 puntjes, nu tegen Gasquet nl, zal wel kansloos zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
even 10min rust nemen nu, anders begin je niet scherp
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik begin meteen met de break Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ga nu proberen de topspin ballen van David tegen te houden..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik begin meteen met de break Wink

Ik word meteen gebroken
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook, die Gasquet is goed zeg, speelt onwijs aanvallend en snel. Hopelijk serveer ik goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, ik vraag me nu een beetje af wat je wilt? Je klaagt dat het nu zo lastig is dat je zo nooit nummer 1 van de wereld kan worden? Maar wil je dat dan? Dan is toch de lol van he spel weg. Als je zo partijen speelt met 67 76 76 zoals je net had is het toch 100x meer kicken als het lukt?

Ik zit regelmatig ala Hewitt met een vuistje COMONNN achter de pc hoor bij een nipte partij.

Verder is er natuurlijk eens de optie om eens proberen meer te gaan volleren enzo, om te kijken of je een andere tactiek kunt bedenken tegen de Defenders. Je hebt al je skillpunten in forehand en backhand. Spendeer eens wat punten aan dropshots te geven en ze naar het net te lokken. Zoiets. Ik heb dat gedaan en hoewel in het begin moeilijk went het wel. Het geeft wat meer vrijheid dan alleen 4-5x de bal in een hoek rammen vanaf de service, en als dat niet lukt, bidden.
Reply
Ik wil het juiste niveau vinden, waarbij het nog wel echt moeilijk is, maar waarbij je iig de kans hebt om top 5 te komen. En dat is dit niet, dit is gewoon te moeilijk. En je mannetje wordt dus niet veel beter meer, aangezien het nu ongeveer een middenweg is tussen trainen en het wegvallen van punten. En zo win je dus ook geen wedstrijden meer, waardoor je geen ervaring erbij krijgt.
En je kunt wel investeren in netpunten, maar dan win je weer veel minder op service. Hag en ik hebben nu redelijk door hoe we de computer moeten verslaan en dat is niet met netspel.

En die defenders zijn op dit niveau het probleem niet meer. En ik speel vaak genoeg dropshots en sliceballen. Het netspel is gewoon slecht uitgewerkt bij dit spel.
Kom maar een potje tegen me spelen, dan zie je hoe ik nu speel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verlies trouwens 6-3 6-3 van Gasquet, balen. Niet kansloos, maar hij was wel duidelijk beter. Nu richting Cincy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verlies 6-2 6-2 van Ferrer. Even niet scherp en je bent de pineut. Kreeg ook services van 217km om de oren. Ik nu Sydney, daarna AUSopen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1e ronde tegen Kiefer. 1e set 6-1 gewonnen. Kiefer staat 19e. \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik snap dat je nu zo speelt Ad, en tegen de meerderheid van de mensen werkt dat ook vast wel, maar op Internet zie ik vooral mensen die netspel spelen, en daarmee winnen, itt baselinen (wat ik zelf ook doe overigens)
Reply
Ben je niet geplaatst dan?

Ik win in Cincy met 4 en 4 van Mirnyi, toch een gast met 1500 skillpoints.
Nu tegen Eiwit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Ik snap dat je nu zo speelt Ad, en tegen de meerderheid van de mensen werkt dat ook vast wel, maar op Internet zie ik vooral mensen die netspel spelen, en daarmee winnen, itt baselinen (wat ik zelf ook doe overigens)
Tja, misschien is dat uiteindelijk wel goed, maar ik win altijd dik van netspelers. En nogmaals, je moet ook iemand zien te breaken en dat zullen zulke gasten niet snel doen bij mij. Bovendien is dat dan toch ook gewoon een maniertje, alleen een ander maniertje.

Bovendien heeft het weinig nut om nu te investeren in volleren zodat ik daar iets van 30 a 40 op krijg, dat is nog net niks...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ben je niet geplaatst dan?

Ik win in Cincy met 4 en 4 van Mirnyi, toch een gast met 1500 skillpoints.
Nu tegen Eiwit.

Nope. sta 30e. Andreev was 8e geplaatst met 28.

R1: Haggeman - Kiefer(19).............6-1 7-6(2)
R2: Haggeman - Youzhny (68)..........4-6 3-6 ... Undecided

Nu AUS Open.. laatste toernooi van vandaag..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GODVER, ik mis zelf 5 bps en wordt op 4-4 wel gebroken en verlies de set van Hewitt (18e) :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e set win ik wel met 6-3, kom op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de 3e met 6-4 \Big Grin/

Hij was de eerste gast die mijn services echt goed terug had. Maar hij kwam in de 2e en 3e set veel naar het net, en dat moet je natuurlijk niet doen.
Nu tegen Ferrer, maar ik kap er ook even mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansloos tegen Ferrer, nu de US Open. Als 16e geplaatst dus kom ik voorlopig geen topper tegen. Eens kijken wat het wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eitje tegen Philippoussis in R1: 62 62 63.

NU tegen Sa, een defender Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou daar gaat ie dan...Rafael Nadal...tweede ronde Barcelona...1824 skill punten. Defender...
Forehand...95, 98, 99...uithoudingsvermogen,counter, topspin 100%...
Reply
Tering, succes Kolemans!

Ik tik Sa er ook af. Nu een stuk lastiger, Chela. Heb de eerste set al verloren, maar ik heb kans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, succes Kool Smile
Reply
Eerste set 6-2 eraf...niet geheel kansloos.
Krijg er geen bal langs hij echter wel 22 onnodige fouten...Ik 23 punten hij 34
Die Topsin ballen cross in de hoeken zijn zo moeilijk!
Reply
Welk niveau speel je?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
junior 10...
2-2 nu...
Reply
Wat een verschrikkelijke tennisser is die Nalbi in dit spel, die ballen liggen allemaal halverwege ergens stil..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: