The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Ik ga nu weer richting PRO5. Ik kan het niet opbrengen om helemaal kansloos te zijn tegen iedereen rond en boven de 1500skills. Heb gewoon totaal geen kans tegen Nalbi etc etc
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-3 eraf in de tweede set.
Ik heb redelijk wat punten kunnen maken met een dropshot en dan een passeerslag...
Heb zelf ook 7 a 8 dropshots om me oren gehad...zo kort achter het net...
nu qualies voor RG...Eerst Steve Darcis...Makkie
Reply
Haggie Wrote:Ik ga nu weer richting PRO5. Ik kan het niet opbrengen om helemaal kansloos te zijn tegen iedereen rond en boven de 1500skills. Heb gewoon totaal geen kans tegen Nalbi etc etc
Je bent 17/18...je wordt toch nog beter..Anders totaal niet realistisch :roll:
Reply
Uhh ja maar Haggie speelt al hoger niveau dan jij he Kooltje.
Reply
mindlight Wrote:Uhh ja maar Haggie speelt al hoger niveau dan jij he Kooltje.
Ja dat had ik gelezen...dus?
Snap sowieso niet dat je een niveau hoger gaat als je niet minstens top drie hebt gestaan op andere niveau...
Juist leuk om een wat langere weg aan te gaan..voor mij is dat junior 10 voor Haggie was dat te makkelijk..nou ook niet zeuren dan...vechten! :wink:
Reply
Ja dat snap ik wel, maar Haggie nam een stap van 10 niveaus en schakelt nu terug naar 5 niveaus omdat hij het niet aan blijkt te kunnen. Alleen maar logisch dan toch?

Zelf is junior 10 voor mij ook nog max voorlopig, maar ik speel het hooguit een half uurtje / uurtje per dag.
Reply
Haggie Wrote:Ik ga nu weer richting PRO5. Ik kan het niet opbrengen om helemaal kansloos te zijn tegen iedereen rond en boven de 1500skills. Heb gewoon totaal geen kans tegen Nalbi etc etc
Ik speel nu tegen iedereen buiten de top 20 PRO10 en tegen de top 20 PRO8 of 9, ligt eraan hoe ze spelen. Dan maak je wel kans, al verlies je dan nog wel tegen de toppers, maar mijn mannetje kan nog wel iets groeien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Ik ga nu weer richting PRO5. Ik kan het niet opbrengen om helemaal kansloos te zijn tegen iedereen rond en boven de 1500skills. Heb gewoon totaal geen kans tegen Nalbi etc etc
Je bent 17/18...je wordt toch nog beter..Anders totaal niet realistisch :roll:
Nee, wij worden nauwelijks meer beter denk ik. Zoals ik al eerder zei, is er nu een soort balans tussen punten wegvallen en trainingspunten erbij zetten. Hoe hoger de skills, hoe duurder de punten worden namelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is niet zo dat je op een oudere leeftijd minder verval kent en langzamer bij leert?
Alleen grote toernooien spelen/winnen en de rest rusten...
Reply
Hoppaaaaaaaaa, Chela verslagen 7-5 5e set op Pro 9, lekker hoor!

Nu echter tegen Nadal Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En????
Reply
Nog niet gespeeld, vanmiddag waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Simpele overwinningen op RG tegen C. Rochus en Gsaquet...Nu tegen Nieminen..Blijkt een defender met 1545 skillpunten :x
Reply
Gevecht met Nadal al aangegaan Ad?
Murray kan helemaal niets :eeeek: ....pakt in twee sets 6 punten tegen me..
Reply
tijd voor niveau hoger kool...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:Gevecht met Nadal al aangegaan Ad?
Murray kan helemaal niets :eeeek: ....pakt in twee sets 6 punten tegen me..
Ja, dik eraf, zelfs op PRO8.

Nu weer naar PRO10 en win in Beijing van Tursunov, PHM en Gabashvili. Nu tegen Chela.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Win de Masters van Montreal..Ga inderdaad maar eens hoger spelen.
Zijn jullie helemaal opnieuw begonnen met PRO 10?
Reply
Nee, waarom zou je? Gewoon niveau aanpassen in de character sheet van je tegenstanders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, waarom zou je? Gewoon niveau aanpassen in de character sheet van je tegenstanders.
Nou omdat het echte niveau is...Niet eerst je skills opwaarderen met lager niveau...
Ik begin overnieuw...De Futures weer in!
Reply
Tja, dat moet je zefl weten, maar dan win je weer alles met 6-0 en schiet het niet op met je ranking. Ik weet niet of je dat wilt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zonder skills win je toch juist niet alles met 6-0...We gaan het zien...
Reply
Shit, eraf tegen Chela dit keer. Schiet ook niet echt op met m'n ranking, 17e nog maar.

Nu Bangkok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff...Je krijgt overal maar 5% op...Alleen TopSpin kun je gratis opwaarderen naar 100%....en AD zegt dat je alles met 6-0 gaat winnen :|
Reply
Als dat het geval zou zijn, zou je direct nog een niveau moeten opschakelen, maar het leek mij al sterk om alles met 6-0 te winnen met een mannetje dat niets kan.
Reply
Tja, dat had ik me niet echt gerealiseerd. Maar we wonnen al alles dik op de junior 10 en nu zijn we alleen maar beter geworden. Maar goed, nogmaals, het lijkt me ook gewoon kut om helemaal opnieuw te beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Teveel uitdaging Wink
Ik vind het erg leuk...ben op Master 5 begonnen...
Eerste twee wedstrijden 6-0 verloren nu 2-2
Reply
Master 5 :eeeek:

Nou, succes ermee dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D> Master 5? :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Master 5 Notworthy Ben benieuwd Big Grin
Reply
Lijkt me idd erg leuk, om elke wedstrijd weggetikt te worden :roll:
En zo komt je ranking toch ook nooit omhoog en krijg je dus ook geen ervaringspunten...

En om een heel seizoen te investeren, om er vervolgens achter te komen dat je niet verder dan top 20 komt, omdat je er consequent afgeragd wordt door de toppers...
EN was jij niet degene die vond dat je eerst top 3 op een niveau gehaald moest hebben voordat je omhoog ging?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: