The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Dat zou ik helemaal niet zo erg vinden persoonlijk. Als ik bleef hangen op het challengerniveau, dan is dat zo Smile
(Ik heb zelf al een week niet gespeeld, veel te druk helaas)
Reply
Dat is dan misschien persoonlijk, maar het is toch gewoon niet leuk om heel veel te verliezen, en dan vaak ook nog kansloos? Het doel is toch uiteindelijk wedstrijden winnen en omhoog komen in de rankings?
Het is dan toch ook het leukst om het niveau op te zoeken waarin je nog wel wedstrijden wint, maar dat dat echt prachtige, close potten zijn en je ook gewoon verliest als je even niet scherp bent?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-4 gewonnen van Simon, ik begin nu toch wel ver te komen in die kleine toernooitjes.
Nu echter in de SF wel tegen Federer. Ga het maar eens proberen op PRO8...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, ik denk ook dat dat gewoon persoonlijk is.
Precies, het gaat om die close partijen waar ik echt COMONN roep als ik op 4-4 een break plaats. En het maakt mij dan toch niet uit of dat voor een QF challenger is, of voor een ATP titel. Alleen die qualifyings in de futures zijn kut, omdat je pas voor de 4e winstpartij op rij een punt krijgt.
Reply
Ik vind het leuker...stuk realistischer tennis ook. Deze gasten maken wel normale volleys bijvoorbeeld
Reply
Elikian Wrote:Ja, ik denk ook dat dat gewoon persoonlijk is.
Precies, het gaat om die close partijen waar ik echt COMONN roep als ik op 4-4 een break plaats. En het maakt mij dan toch niet uit of dat voor een QF challenger is, of voor een ATP titel. Alleen die qualifyings in de futures zijn kut, omdat je pas voor de 4e winstpartij op rij een punt krijgt.
Qua partij maakt het mij ook niet uit of ik Bangkok of US Open speel. Maar een groot deel van het spel is toch ook je carrière, opklimmen in de rankings en het opnemen tegen de grote jongens? Ik meen dat ik jou daar meermaals over gehoord heb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker weten, dat is zeker mijn doel. Maar als ik op dit moment gewoon nog niet goed genoeg ben om van Hanescu te winnen dan zij dat zo, dan speel ik maar tegen Jantje Hernych Wink Hanescu komt later wel.
Reply
Nee oke, maar daarover zijn we het wel eens. Je moet laag beginnen, dat heb ik ook gedaan. En dan word je vanzelf beter en je mannetje ook, en dan kun je aan je niveau gaan sleutelen, als je doorhebt hoe goed je bent.
Maar dat is in mijn ogen wat anders dan maar heel hoog beginnen en vrijwel alles verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trouwens totaal niet kansloos tegen Federer, itt tegen Nadal. 6-4 verloren, maar had zeker kansen. 16e van de wereld nu. Schiet niet echt op qua ranking, maar wel een goede mix tussen partijen winnen en rust nemen. Dus mijn mannetje wordt wel heel langzaamaan beter. Nu rihcting Moskou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer is inderdaad minder dan Nadal...
Hoe hoger je speelniveau hoe beter de varied en volleyers gaan spelen. De defenders zullen minder vooruitgang boeken.
Ik heb nu meer kans tegen de defenders als tegen ieder andere speler.
Reply
Dat laatste had ik ook al door idd. Die defenders gaan dan meer aanvallen en ook fouten maken.

Speelde nu tegen Sa, een defender, op Master 2 en ik won vrij eenvoudig met 6-2. Ga ik vaker doen tegen de kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook van Delic gewonnen op Master 2, dat was een puncher, maar die kon er niet heel veel van, 6-2. Niveauverschil is niet heel groot. Kijken hoe het straks gaat tegen Blake in de halve finale op Master 1...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver, 6-4 verloren! Icon_evil

Ik was gewoon beter maar die gast sloeg 2 aces per game en ik had een slappe servicegame met een df en twee ballen net uit. Tering!

Maar wel gestegen naar 13e plek en het niveau is leuk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerste overwinning is binnen! Samen met Sijsling naar tweede ronde van kwalificate. 5 singles en 4 dubbels daarvoor verloren!
Reply
Hoppaaaaaaa, 6-3 4-6 7-6 tegen Moya in Madrid! Hakkuh

4-2 achter gestaan 3e set, 5-3 achter in de TB, maar toch winnen! Merk vooral dat ze in de Master 2 veel harder en beter serveren. Nu tegen Murray...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, verlies nu 7-6 3e set van Murray :letitallout:

Damn, wat is die gozer goed, wat een pot. Gozer slaat ook gewoon even 25 aces...
Ik denk wel dat ik m'n niveau gevonden heb nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik neem aan dat iedereen als Nederlander speelt. Heeft iemand ooit geprobeerd om bv als Nederlandse antillen te spelen? Dan heb je 2 deelnemers uit jouw land: jijzelf en Rojer, en neem ik aan dat je samen het Davis Cup team bent. Is er een lagere groep in DC dan de wereldgroep trouwens?

Ik zelf ben als NL begonnen, maar ik was bij de DC gewoon natuurlijk niet goed genoeg om in het team te zitten.

Als ik opnieuw begin denk ik dat ik Algerije (met Slimane Saoudi), Cyprus (Baghdatis, easy mode hehe), ofzo begin, zodat ik met mijn 3 partijen de DC moet winnen. Saoudi zal toch alles verliezen.
Reply
Hier nog geen Davis Cup...

Snappen jullie hoe dat gaat met dubbelen? Ik moest tegen Ciolic dus koos hem als favoriete dubbelspeler. Nu kan ik hem echter niet kiezen bij dubbel partner kiezen. Jullie enig idee? Anders speel ik lekker verder met Verkerk
Reply
Je kunt hem aangeven als "favo dubbelspeler" ja, maar wat dat daadwerkelijk doet weet ik niet.

Je kunt een dubbelpartner echt kiezen als je een toernooi selecteert dat je gaat spelen, helemaal onderaan.
Reply
Davis Cup? Ik sta fucking 13e van de wereld, maar ik word niet gevraagd Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je moet zelf aangeven dat je wil spelen. (beetje krom, weet ik)
Reply
Waar en wanneer dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Boek eindelijk twee single overwinningen oprij...komt Young langs...1051 skillpunten tegover mijn 300 skillpunten...Ik maak welgeteld 1 punt...Maar weer 25 ervaringspunten erbij!
Reply
Je moet uiteraard nog wel in de Davis Cup zitten met je land. Einde van het jaar is de kans groot dat Nl er allang uit is.
Reply
Ad Wim Wrote:Waar en wanneer dan?
Eerste keer dat het wordt gespeeld, week 6 ofzo is dat. Dan moet je voor DC kiezen.
(Tenminste, zo was het in het vorige Tennis Elbow)
Reply
Oke, zal er volgend seizoen eens op letten.

Probeerde het even op Master 4 en Andreev was nog te doen, maar Dent was niet te breaken en pakte me in de TB Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel stom met dubbelen dat je speler automatisch slaat terwijl hij zeker mist en dan slaat je medespeler ook niet... :roll:
Reply
Ja, beetje raar is dat soms, ook met serveren kun je in het ontvangersvak gaan staan als je partner retourneert. Dan slaattie ook, dwars door de bal. Gelukkig slaat je medespeler dan wel Smile
Reply
Hebben jullie ook het idee dat die gasten altijd net even iets beter serveren en spelen op bp tegen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, zou kunnen, nooit echt over nagedacht, maar ik maak idd een redelijk percentage BP niet.
Reply


Forum Jump: