The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Ad Wim Wrote:Hebben jullie ook het idee dat die gasten altijd net even iets beter serveren en spelen op bp tegen?
De toppers wel...de mindere juist niet volgens mij..
Reply
Ik zie het bij alle spelers. Ik krijg zo fucking vaak aces tegen op bp. Nu ook weer 0 uit 5 tegen Soderling, 4 daarvan waren aces. En zo goed is hij niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige pot op Master 3 tegen Soderling, 67 64 64. Nu tegen Djoko in de 3e ronde van Parijs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansloos eraf zeg, op Master 2, 2-6 3-6...

Maar ik mag wel meedoen aan de Masters :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wanneer begint je nieuwe baan? Jij hebt echt teveel vrije tijd.. :wink: ik heb helaas al even niet meer kunnen spelen. Nog steeds ergens 28e.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zegt meneer die al ver in het tweede seizoen zit Wink

Win net van Federer met 7-6 4-6 7-6 :o \Big Grin/
Wel even teruggeschakeld naar pro 10, maar toch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zegt meneer die al ver in het tweede seizoen zit Wink

Win net van Federer met 7-6 4-6 7-6 :o \Big Grin/
Wel even teruggeschakeld naar Master 1, maar toch...

Week 3 pas. Daarbij heb ik in de eerste weken haast alles verloren, terwijl jij alle weken ver komt en er dus langer over doet.. :wink:
Heb jou al wel 20 3 of 5 setters zien posten :wink: .. x 1a1,5uur spelen = .. :-"

Nee maar, SUCCES @ THE MASTERS!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja jullie spelen blijkbaar alles netjes in 3 of 5 sets. Dat duurt mij veel te lang, ik ga voor 1-setters
Reply
Daar is toch niks aan Ad? Zwaardere tegenstander dan doe je het niveau omlaag...

Zou voor de huidige Nederlanders in het profcircuit ook niet verkeerd zijn :lol:
Reply
kooltje Wrote:Daar is toch niks aan Ad? Zwaardere tegenstander dan doe je het niveau omlaag...

Zou voor de huidige Nederlanders in het profcircuit ook niet verkeerd zijn :lol:
Tja, als ik die op Master 3 blijf spelen, dan verlies ik alles dik, kan ik net zo goed niet spelen. Normale toernooien speel ik ook gewoon nog Master 3 of 2, maar ik wil toch ook wat leuke wedstrijdjes hebben nu. En het is alsnog wel pro 10 hè, niet niks...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die komen niet eens opdagen als ze weer eens op het laagste niveau mogen acteren :crazy:
Reply
mindlight Wrote:Ja jullie spelen blijkbaar alles netjes in 3 of 5 sets. Dat duurt mij veel te lang, ik ga voor 1-setters
Niet alles hoor, alleen TMS en GSs, de rest wel gewoon 1 set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zegt meneer die al ver in het tweede seizoen zit Wink

Win net van Federer met 7-6 4-6 7-6 :o \Big Grin/
Wel even teruggeschakeld naar Master 1, maar toch...

Week 3 pas. Daarbij heb ik in de eerste weken haast alles verloren, terwijl jij alle weken ver komt en er dus langer over doet.. :wink:
Heb jou al wel 20 3 of 5 setters zien posten :wink: .. x 1a1,5uur spelen = .. :-"

Nee maar, SUCCES @ THE MASTERS!
Tja, nu kan ik er nog van genieten hè, dat wordt in februari wel anders Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy trouwens verloren, 6-4 6-4. Blijft een defender, niet doorheen te komen.

Nu tegen Djoko, dat vind ik echt de moeilijkste tegenstander die ik heb gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegen Djoko dus ook vrij kansloos, die gozer is zo ontzettend goed. Heel snel dus hij heeft alles en is een power baseliner, dus zodra ie de kans krijgt, rost ie de bal weg :|

Nu trouwens toch DC, playoffs. Ik mag alleen niet dubbelen vanwege mijn ranking, dus ik ben afhankelijk van anderen of we doorgaan. Mijn twee potjes win ik wel tegen Sa en Mello.
Wel gek trouwens, DC playoffs in week 48...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JA hoor, ik win twee fantastische potten in 4 en 5 sets (laatste met 13-11 :razz: ), maar al mijn maten verliezen, dus we liggen er gewoon uit. Toch maar eens gaan dubbelen, want anders kom ik nooit verder in de DC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo moet Nalbandian zich nu ook voelen Smile Met/tegen wie speelde je?
Reply
Ik speelde tegen Brazilie, Saretta en Sa. Allebei defenders en ik had het niveau op Master 3 staan, dus dat waren pittige potjes. Huta Galung ging er echter 2x dik af in de andere partijen...

Ga je trouwens, als je dubbels speelt, harder achteruit in rankingpunten per week? Zo ja, dan ga ik niet wekelijk dubbelen. Ga nu de AO in, en dubbel met Tursunov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk het niet. Maar je houdt natuurlijk wel minder trainingsuren over.
Reply
Ai, verlies in de 4e ronde met 6-7 4-6 6-7 van Nalbi, so fucking close...
Wel gestegen naar de 12e plek en in de dubbels ook 300 plekken gestegen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb gisteravond nog even gespeeld. Op Master 2 Youzhny met 7-6 7-6 verslagen.
Tegen Baghdatis gister gestopt met 6-7 0-3. Toen was de motivatie ff weg. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
joepie heb de Australian Open gewonnen. Tot nu toe alles gewonnen. Dit is me veel te makkelijk. Effe niveau omhoog.
Die Andres Gomes is een fucking irritante speler. Elke keer van die hoe diepe ballen ( ja ik ben begonnen in 1990 Big Grin). Eerste set moeizaam met 7-6 ( na een 1-5 achterstand Big Grin). En dan afmaken met 6-1 6-1 Big Grin.

De rondes doe ik alleen één set. Duurt me anders te lang.

En wanneer krijg je trainingsdagen?
Reply
wanneer je niet alle wedstrijden speelt. Dus eerder uit een toernooi ligt of een weekje rust pakt..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe kun je een weekje rust pakken?
Reply
Door je niet in te schrijven voor een toernooi, oftewel, je in te schrijven voor een toernooi een week later.
Reply
Sta inmiddels in de top tien trouwens. Gaat wel lekker, kom nu ook diep in de grotere toernooien en win vaker van top 10 spelers. De echte top is nog steeds niet te doen op Master 3, maar de jongens daar net onder als Blake en Simon wel op een goede dag.

En ik heb uitgevonden hoe je defenders moet en kunt verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik speelde vandaag tegen Robredo op Master 1. Geen, maar dan ook totaal geen kans...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zijn jullie van plan die online world tour te gaan doen in januari?
Reply
als ik dan die online optie goed voor elkaar heb, dan zeker.. Kan met 6 minuten al gebeurd zijn en het was maandags he?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk niet dat ik daar wekelijks een avond voor vrij ga maken. Waarschijnlijk moet je dan ook echt op een bepaalde tijd thuis zijn.

Sta inmiddels 9e na een halve finale Miami. Wedstrijden tegen baseliners op dit niveau zijn echt geweldig. Gewoon rammen en hopen op een mindere bal en dan het initiatief nemen. Ze zijn alleen zo onrealistisch snel. Het duurt voor ons wel een paar slagen om hun uit te spelen, terwijl zij soms uit het niets een bal precies de hoek in slaan waar je dan niet meer bij kunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: