The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
#91
Dan wordt het gewoon kiezen inderdaad, maar dat is op zich ook wel realistisch. Ik vind alleen serveren wel iets te zwaar wegen momenteel. Eli en ik slaan ieder 20 aces per set ongeveer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Tegen elkaar spelen kun je alleen in de trainingsmode toch en dan stel je je speler helemaal voluit in alle waardes? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Nou, niet meer zoveel hoor. Eerste 2 keer wel, nu kunnen we het al duidelijk beter.
Ik had bv in die ene tiebreak al 4 servicepunten van jou te pakken door goeie returns.
Reply
#94
Ik heb gewoon 'ok' geklikt. Volgens mij heb je nog 780 punten te verdelen, maar dat heb ik niet gedaan. Moet daar nog goed naar kijken :p
Reply
#95
Elikian Wrote:Ik heb gewoon 'ok' geklikt. Volgens mij heb je nog 780 punten te verdelen, maar dat heb ik niet gedaan. Moet daar nog goed naar kijken :p

Ik wilde net ff tegen de toppers spelen, maar moest eerst tegen J.Bjorkman. Na een 0-6 0-1 achterstand ben ik gestopt.. :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#96
Tegen de pc? Sorry, maar dat vind ik fijn om te horen, dat het niveau wel echt stijgt. Smile
Reply
#97
Ja ik inderdaad ook. Moest zelf gisterenavond tegen Peter Wessels, maar met mijn snoeiharde backhand en forehand, had ik geen enkele moeite met zijn serve&volley spel. Had wel wat aces tegen, maar ik geloof dat ik 6-1 won uiteindelijk.
Reply
#98
Speel je nu Junior ML?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#99
Nee nog niet, was nog even met mijn oude game doorgegaan. Gisterenavond wel potje junior gespeeld, maar viel toch niet mee Wink
Reply
Oke ik dacht al. Heb flink moeite met Junior, heel vaak eraf...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja ik gisteren ook verloren op junior niveau, ga er vanavond weer mee verder.
Reply
Tja t is grappig
Kan je alleen tegen elkaar spelen alsje het "koopt'
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nee, Ad heeft het ook nog niet gekocht, en wij hebben gisteren wat potjes tegen elkaar gespeeld. Maar dat gaat maar 7 dagen geloof ik.
Reply
ow dan moet ik even doorspelen dus Tongue
Als je het doorhebt is het betrekkelijk eenvoudig, maarja dan speel je nog niet tegen de pro's
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik win nu van het moeilijkste mannetje in de trial versie. Ik ga ook maar eens de volledige versie regelen denk ik, en dan beginnen in op junior level.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies Ad, en als dat lukt kan je nog verder in niveau omhoog. We gaan echte pro's worden en volgend jaar zal heel Tennis-Elbow spelend Nederland beven bij het horen van onze namen :-({|=
Reply
waarom schaft niet iedereen een wii aan met het spel top spin? =P~

echt fantastisch gemaakt en je moet zelf de bewegingen maken :o

spel kan ook online
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat dit leuk is...
Reply
bekijk de trailer eens zeg: :eeeek: :o

top spin komt na 20 seconden ongeveer.



<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.insidegamer.nl/nintendods/topspin3/videos/7216">http://www.insidegamer.nl/nintendods/to ... ideos/7216</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat niet iedereen een Wii heeft Idea
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat niet iedereen een Wii heeft Idea

kost nog maar 220 euro.. :wink:

hij is ook op andere computers verkrijgbaar.

wel heel erg mooi gemaakt zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Uhh ja leuk hoor, maar prijs/kwaliteit lijkt me onovertroffen bij elbow.
Reply
mindlight Wrote:Ja precies Ad, en als dat lukt kan je nog verder in niveau omhoog. We gaan echte pro's worden en volgend jaar zal heel Tennis-Elbow spelend Nederland beven bij het horen van onze namen :-({|=
Welk sublevel had je bij junior?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Uhh ja leuk hoor, maar prijs/kwaliteit lijkt me onovertroffen bij elbow.

top spin kost maar 33 euro :wink:

maar zonder wii wordt het lastig idd.

mac heeft ook een wii.
ben benieuwd of hij dit spel weleens gezien heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maw, welk sublevel raad je aan bij junior? Ik kan het al aardig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja precies, ik zou er ook een Wii voor moeten aanschaffen, en als er al een spelcomputer in huis komt, wordt het op zeker een PS3.
Reply
Ad Wim Wrote:Maw, welk sublevel raad je aan bij junior? Ik kan het al aardig...

Uhh ik had sublevel niet veranderd. Staat ie dan op 10?
Reply
Ja, ik doe dan wel 6 of zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Tsja precies, ik zou er ook een Wii voor moeten aanschaffen, en als er al een spelcomputer in huis komt, wordt het op zeker een PS3.

wellicht is het spel er ook voor de ps3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja dat zou mooi zijn. Want PES moet natuurlijk in de nieuwe variant gespeeld worden, en zodra ik de nieuwe final fantasy in handen heb zie je me een aantal weken niet op dit forum Wink

Succes Ad!
Reply


Forum Jump: