The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
buurs Wrote:bekijk de trailer eens zeg: :eeeek: :o

top spin komt na 20 seconden ongeveer.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.insidegamer.nl/nintendods/topspin3/videos/7216">http://www.insidegamer.nl/nintendods/to ... ideos/7216</a><!-- m -->
Video stopt na 20 seconden. Ik krijg een trailer van Littlebigplanet, en dan stopt het.

edit: doet het nu wel idd, en is grafisch inderdaad een stuk beter. Maar dat zegt mij niks over de gameplay. Ik heb dat al eerder gezegd: Elbow is grafisch niet het sterkste, maar ik heb nog geen beter game gezien qua gameplay. En ook ik ga geen console kopen Smile
Reply
Elikian Wrote:
buurs Wrote:bekijk de trailer eens zeg: :eeeek: :o

top spin komt na 20 seconden ongeveer.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.insidegamer.nl/nintendods/topspin3/videos/7216">http://www.insidegamer.nl/nintendods/to ... ideos/7216</a><!-- m -->
Video stopt na 20 seconden. Ik krijg een trailer van Littlebigplanet, en dan stopt het.

toen moest ie bij mij ook even laden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We moeten wel een beetje doorposten/chatten, want ik zit me vreselijk te vervelen hier
Reply
Ik ben aant werk. Vakantie begint voor mij morgen pas, sorry :p
Reply
Hehe ik heb ook geen vakantie, maar zit in zo'n business center te wachten tot mijn auto klaar is. Op wat eye-candy na is het verdomde saai hier.
Reply
ZO, junior 6 is vrij lastig. Verlies nu net in de quali van een future de 1e set Confused

Maar goed, mijn poppetje is ook nog niet veel waard. Wel leuk niveau. Zeker niet kansloos, maar ze zijn wel net iets beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, club is gewoon kansloos saai op een gegeven moment, dan is junior leuker. Wat heb je eigenlijk als startjaar genomen?
Reply
Ik ga denk ik ook opnieuw beginnen, denk dat het 2006 Junior gaat worden Smile
Reply
Ad Wim Wrote:ZO, junior 6 is vrij lastig. Verlies nu net in de quali van een future de 1e set Confused

Maar goed, mijn poppetje is ook nog niet veel waard. Wel leuk niveau. Zeker niet kansloos, maar ze zijn wel net iets beter.
Dat is denk ik vooral het probleem. In je practise staan half je stats tegen de 100, nu nog maar 60 denk ik.
Reply
60, mocht ik willen. Ik heb allen service rond de 65 gezet, rest zo rond de 35...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Connection test

It seems your PC is not reachable, other players from Internet might not be able to join your game.
Please check that your UPD Port 4321 is open in your firewall and/or Router.



Hoe fix ik dit?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Please check that your UPD Port 4321 is open in your firewall and/or Router.

zo Wink
Reply
Zeg me dan eens waar ik die Poooooort kan vinden.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
234 km per uur service =D>
Reply
bestaat die poort bij jullie dan? Stom gezeur om ff online potje te ballen zeg.. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk mijn 1e pot gewonnen!

Kost je wel een half uur en heel veel geduld, maar dan heb je ook wat :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
iedereen heeft een andere router, dus dat is even lastig. in je firewall kun je al kijken met configuratiescherm -> firewall -> uitzonderingen. Router ports is wat lastiger, en dat kun je beter ff kijken op google voor jouw router.
Reply
bij die uitzonderingen zat ik ondertussen al. hier heb ik tennis elbow aangeklikt. Maar iets van een poort kan ik niet vinden. Kan wel zelf een poort toevoegen, of heeft dit geen zin? Mocht t helemaal niet gaan laat ik er morgen ff iemand naar kijken.. Thx anyway Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hebben jullie trouwens wel eens een winnende lob geslagen? Bij mij worden ze allemaal afgesmasht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, met de windows knop en hij viel net voor de lijn. 1x gelukt, Wessels het slachtoffer.
Reply
Haggie Wrote:bij die uitzonderingen zat ik ondertussen al. hier heb ik tennis elbow aangeklikt. Maar iets van een poort kan ik niet vinden. Kan wel zelf een poort toevoegen, of heeft dit geen zin? Mocht t helemaal niet gaan laat ik er morgen ff iemand naar kijken.. Thx anyway Smile
Zelf poort toevoegen is altijd goed, maar ik neem aan dat die Tennis Elbos die daar al bij staat dat ook zou moeten doen. Maar dan is er altijd nog je router, en dat is mogelijk een groter probleem Wink
Reply
Als je middenin lobt, smashen ze ze af, een diagonale lob over een speler werkt bij mij vaak beter.
Reply
Ai, en dan verlies ik 5-7 van Stakhovsky, zo dichtbij...

Wel gek dat hij begin 2007 q voor Futures speelt :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vervolgens win ik wel twee potten overtuigend, laatste zelfs met 6-0! Ik begin het door te krijgen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan niet eens via Ideal betalen... :x
Pay pal aanmelden kost 7 dagen..Ik laat het erbij zitten na wat trainingswedstrijden.
Reply
Uhh betalen via paypal gaat direct, of heb je (nog) geen paypal account?
Reply
mindlight Wrote:Uhh betalen via paypal gaat direct, of heb je (nog) geen paypal account?
Nee nooit nodig gehad
Reply
mindlight Wrote:Tsja precies, ik zou er ook een Wii voor moeten aanschaffen, en als er al een spelcomputer in huis komt, wordt het op zeker een PS3.

hij is er ook voor de ps3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijf verdomme constant hangen in de 3e qualironde van de futures, nu al 3x achter elkaar Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je bent toch lekker fanatiek geworden ad Smile! Ik kan vandaag helaas niet spelen. Hopelijk kan ik je dan ook nog ff uitdagen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: