The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Elbow
Het is zo dat je ergens op maandag - woensdag je eerste ronde moet spelen, en dan moet je met je tegenstander (via msn) een afspraak maakt hoe laat dat zal zijn.
Reply
Zo heb vandaag mijn debuut gemaakt op de tour, en tegen een of andere Engelsman met 6-2 6-3 verloren in de Sydney qualies. Ik was veel beter in de rally, maar ik kreeg gewoon geen enkele van zijn services geretourneerd Sad

2 breaks en 1 break en het was gedaan. Had nog wel een breakpoint op zijn service, maar die serveerde hij weer weg. 31 aces sloeg hij in die paar games.
Reply
Heb hem net even gedowload, aan de screens te zien is het wel een leuk spelletje idd. Wel jammer dat je dan weer moet betalen, want daar heb ik eigenlijk geen zin in :wink: maarja komende week eerst maar eens kijken of het echt leuk is, die 19 euro is altijd nog te overwegen :8:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
vaders betaald wel in ruil voor jou hulp bij ftm :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
haha ja dat mag ik hopen :razz:
echt een van de leukere tennispellen is dit, alleen al hoe gevarieerd je de kwaliteiten van je speler enz. kunt aanpassen. maar ik bak er nog niet echt veel van :wink: alleen maar een beetje dropshots doen en netpunten maken :lol: vanuit achterin punten maken lukt me nog niet... want op de een of andere manier pakt die tegenstander hem dan steeds, maarja dat zal wel aan mij liggen :-k
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Je kunt tot 11 uur online spelen in de demo versie, dus daar heb je geen last van eigenlijk. Die geregistreerde versie is eigenlijk vooral voor de ATP tour op je eigen pc.
Reply
Maar die 11 uur die zijn binnen een weekje ofzo al op, als ik dan nog gewoon online wil spelen moet ik ook registreren?? Of is dat enkel en alleen voor atp tour?
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Voor zover ik weet is dat gewoon 11 uur, of je nu speelt of volgend jaar maakt niks uit.
Reply
ja dat snap ik, maar als ik na die 11 uur nog online wil spelen moet ik betalen he?
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Denk ik ja, maar 11 uur is heel lang hoor. Mijn tenniswedstrijdje van gisteren duurde 13 minuten geloof ik. Dan zou je er daar dus 45 van kunnen spelen.
Reply
Ow, dus ik zou me - met die demo versie - ook kunnen toetreden tot het virtuele ATP-circuit? Heb Tennis Elbow hier namelijk nog wel ergens. :wink:
Reply
ja is dat zo, maar mezelf kennende heb ik die 11 uur zo op #-o
maar misschien heb ik er dan al wel geen zin meer in, dus ik zie wel ff :wink: dit weekend ga ik me wel ff erin verdiepen
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Ow, dus ik zou me - met die demo versie - ook kunnen toetreden tot het virtuele ATP-circuit? Heb Tennis Elbow hier namelijk nog wel ergens. :wink:
Yup, ongeveer de helft speelt er met de demo versie.
Reply
Elikian Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Ow, dus ik zou me - met die demo versie - ook kunnen toetreden tot het virtuele ATP-circuit? Heb Tennis Elbow hier namelijk nog wel ergens. :wink:
Yup, ongeveer de helft speelt er met de demo versie.

Ah, leuk. Van waaruit wordt alles geregeld? Het zal vast al ergens in deze draad genoemd zijn, maar ik heb even geen zin om te gaan zoeken. :wink:
Reply
Registratie voor tournooien: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.freewebs.com/tenniselbowtour/registerfortournaments.htm">http://www.freewebs.com/tenniselbowtour ... aments.htm</a><!-- m -->
(Name is dus je nickname bij het spelen, niet je echte naam :p
(daarboven ook de links met huidige draw etc)

Bijbehorende forum waar uitslagen, regels enzo gemeld worden: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.managames.com/Forum/forum23.php">http://www.managames.com/Forum/forum23.php</a><!-- m -->
Reply
Bedankt, Eli! Zal later vandaag eens 'n kijkje nemen.
Reply
Elikian Wrote:
Chiel-Montagne Wrote:Ow, dus ik zou me - met die demo versie - ook kunnen toetreden tot het virtuele ATP-circuit? Heb Tennis Elbow hier namelijk nog wel ergens. :wink:
Yup, ongeveer de helft speelt er met de demo versie.

Maar Eli, even een vraagje over dat online spelen met demo:
Als het goed is zou ik nu dus 11 uur online kunnen spelen, maar als ik dan voor wereldtournee kies krijg ik meteen de foutmelding dat ik niet de volledige versie heb.
Of moet ik het online spelen via iets anders dan wereldtournee in gaan?
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Ja, gewoon bij training.
Reply
oke dankje :Big Grin
heb net mn eerste online wedstrijd met 6-1 verloren #-o
we kunnen misschien wel een keertje tegen elkaar een potje doen?? ik heb wel zin om afgemaakt te worden door jou :8:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply


Forum Jump: