The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
#61
Helaas, close finish... Feli CC! Succes!
Reply
#62
Dankje Johan. Scheelde niet veel. Succes Haggemans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Jij ook CC. Ik zit weer in lastige situatie. FTM en poll. Bah!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Volgende week ben ik weer present. Was deze week te druk met (apres)ski. :Big Grin
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#65
Mist (1) - Ad Wim (2): 3-4
Ad Wim door naar de finale.

Centre Court (4) - Haggie: 5-5
BV: 23-25
Zal dus afhangen van de BV....
Reply
#66
Aantal aces bleef beperkt tot 4, Centre Court (4) dus door naar de finale tegen Ad Wim.
Reply
#67
CC 23, Haggie 25. Antwoord 4. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Strategisch erg sterk :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
Ad Wim (2) - Centre Court (4)
Halve finales alle 4 hetzelfde.

1in2 - 1in3 Del Potro - Querrey
1in2 - 1in3 Soderling - Querrey

1in2 - 1in3 Djokovic - Nalbandian
2in2 - 1in3 Nieminen - Nalbandian
2in2 - 1in3 Nieminen - Gasquet

BV: 10-9
Reply
#70
ad gaat voor de snelle potjes zie ik. kan nog weleens op de beslissingsvraag beslist worden dit. want de finales met verschillen zie ik niet als de daadwerkelijke finales.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Nou, ik denk gewoon dat Djoko sowieso in 2 wint en Nieminen, mocht ie er al komen, sowieso in 2 verliest.

En Djoko-Nalbi lijkt me een vrij logische finale, dus denk dat het daarop beslist wordt.
EN mocht Querrey in de finale komen door winst op Ferrer, wat ik niet heel verrassend zou vinden, gaat ie er natuurlijk hard af tegen de veel betere Potro en Soderling.

Ik heb er wel vertrouwen in. Succes CC! Vannacht dus nog weinig te juichen op pollgebied, ik hoop eigenlijk alleen dat Querrey wint van Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
ad was er zeker van dat soderling ging winnen....

En hij heeft potro in 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Nou, ik denk gewoon dat Djoko sowieso in 2 wint en Nieminen, mocht ie er al komen, sowieso in 2 verliest.

En Djoko-Nalbi lijkt me een vrij logische finale, dus denk dat het daarop beslist wordt.
EN mocht Querrey in de finale komen door winst op Ferrer, wat ik niet heel verrassend zou vinden, gaat ie er natuurlijk hard af tegen de veel betere Potro en Soderling.

Ik heb er wel vertrouwen in. Succes CC! Vannacht dus nog weinig te juichen op pollgebied, ik hoop eigenlijk alleen dat Querrey wint van Ferrer.

Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
buurs Wrote:ad was er zeker van dat soderling ging winnen....

En hij heeft potro in 2
Waar zie jij dat ik Potro in 2 heb dan? :roll:
En waar zie jij dat ik er zeker van was dat Soderling ging winnen? :roll:

Wederom onzin uit de hoge hoed van Buurs. Je had je dagelijkse portie zeker nog niet verspreid vandaag? Mijn god, wat ben je toch een idioot. Telkens als je me op m'n nummer wilt zetten, faal je onnavolgbaar. Ook wel grappig eigenlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, ik denk gewoon dat Djoko sowieso in 2 wint en Nieminen, mocht ie er al komen, sowieso in 2 verliest.

En Djoko-Nalbi lijkt me een vrij logische finale, dus denk dat het daarop beslist wordt.
EN mocht Querrey in de finale komen door winst op Ferrer, wat ik niet heel verrassend zou vinden, gaat ie er natuurlijk hard af tegen de veel betere Potro en Soderling.

Ik heb er wel vertrouwen in. Succes CC! Vannacht dus nog weinig te juichen op pollgebied, ik hoop eigenlijk alleen dat Querrey wint van Ferrer.

Undecided
En dat is lachwekkend omdat het zo vanzelfsprekend is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ad was er zeker van dat soderling ging winnen....

En hij heeft potro in 2
Waar zie jij dat ik Potro in 2 heb dan? :roll:
En waar zie jij dat ik er zeker van was dat Soderling ging winnen? :roll:

Wederom onzin uit de hoge hoed van Buurs. Je had je dagelijkse portie zeker nog niet verspreid vandaag? Mijn god, wat ben je toch een idioot...

In 3 bedoel ik.
Jij zei vandaag in 1 van je 1000 berichten dat je soderling als favoriet zag, omdat hij beter in vorm is.....

Jij weet echt niet hoe dom je moet lullen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, ik denk gewoon dat Djoko sowieso in 2 wint en Nieminen, mocht ie er al komen, sowieso in 2 verliest.

En Djoko-Nalbi lijkt me een vrij logische finale, dus denk dat het daarop beslist wordt.
EN mocht Querrey in de finale komen door winst op Ferrer, wat ik niet heel verrassend zou vinden, gaat ie er natuurlijk hard af tegen de veel betere Potro en Soderling.

Ik heb er wel vertrouwen in. Succes CC! Vannacht dus nog weinig te juichen op pollgebied, ik hoop eigenlijk alleen dat Querrey wint van Ferrer.

Undecided
En dat is lachwekkend omdat het zo vanzelfsprekend is?

Waarom denk je nou dat ik daarom lach?? Vast niet omdat het zo vanzelfsprekend is.....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Maar waarom lach je er dan om? Je wilt toch niet zeggen dat dit een verrassende finale is hè?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
omdat gasquet morgen gaat winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Verrassend is een finale tussen Djoko en Nalbi nooit, wanneer Murray/Nadal/Fedex niet mee doen natuurlijk.

Maar met de vorm van Gasquet is het niet vanzelfsprekend/vrij logisch , hoe jij het omschrijft..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ad was er zeker van dat soderling ging winnen....

En hij heeft potro in 2
Waar zie jij dat ik Potro in 2 heb dan? :roll:
En waar zie jij dat ik er zeker van was dat Soderling ging winnen? :roll:

Wederom onzin uit de hoge hoed van Buurs. Je had je dagelijkse portie zeker nog niet verspreid vandaag? Mijn god, wat ben je toch een idioot...

In 3 bedoel ik.
Jij zei vandaag in 1 van je 1000 berichten dat je soderling als favoriet zag, omdat hij beter in vorm is.....

Jij weet echt niet hoe dom je moet lullen.
Wat snap je niet, Buurs? Hoe vaak heb ik al uitgelegd dat wat ik denk niet per se hoeft te zijn dat wat ik poll?
Ik denk idd nog steeds dat Soderling wint, maar in de poll ga ik voor Potro in 3, snap je dat? Moet ik je dat nog even uitleggen anders? Dat doe ik graag voor je hoor, misschien dat jij dan ook eens iets gaat presteren in de poll.

En ik weer inderdaad niet hoe ik dom moet lullen, maar daar heb ik jou toch voor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Haggie Wrote:Verrassend is een finale tussen Djoko en Nalbi nooit, wanneer Murray/Nadal/Fedex niet mee doen natuurlijk.

Maar met de vorm van Gasquet is het niet vanzelfsprekend/vrij logisch , hoe jij het omschrijft..
Daarom zeg ik ook 'vrij logische finale', en niet 'zekere finale' of 'heel logische finale'.

Vergeet niet dat Nalbi 6-0 voor staat in H2H. Maar ik vind het ook geen hele duidelijke pot hoor, aangezien ze beiden heel wisselvallig kunnen zijn. Ik zie echter Nalbi wel, alle factoren meegerekend, als duidelijke favoriet, 65-35.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Verrassend is een finale tussen Djoko en Nalbi nooit, wanneer Murray/Nadal/Fedex niet mee doen natuurlijk.

Maar met de vorm van Gasquet is het niet vanzelfsprekend/vrij logisch , hoe jij het omschrijft..
Daarom zeg ik ook 'vrij logische finale', en niet 'zekere finale' of 'heel logische finale'.

Vergeet niet dat Nalbi 6-0 voor staat in H2H. Maar ik vind het ook geen hele duidelijke pot hoor, aangezien ze beiden heel wisselvallig kunnen zijn. Ik zie echter Nalbi wel, alle factoren meegerekend, als duidelijke favoriet, 65-35.

De H2H had ik al ff bekeken of ik daarmee nog een punt kon maken, maar helaas. Nalbandian is ook de favoriet, dat zeker. Ik voel wel een kraker aankomen. Gelukkig wordt de wedstrijd op een fijne tijd gespeeld (04.00uur) .. :-&
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Ad Wim Wrote:Wat snap je niet, Buurs? Hoe vaak heb ik al uitgelegd dat wat ik denk niet per se hoeft te zijn dat wat ik poll?
Ik denk idd nog steeds dat Soderling wint, maar in de poll ga ik voor Potro in 3, snap je dat?
Dat snap ik niet: Je pollt toch wat je denkt? Je kunt wel zeggen dat je je kansen spreidt omdat je bij FTM voor de ander gaat. Op de lange termijn is het echter altijd voordelig om puur te gaan voor welke kans je het grootst achter zonder op andere spellen en andere deelnemers te letten.
Reply
#85
Nee, ik poll niet altijd wat ik denk nee. Bij lastig te voorspellen partijen ga ik regelmatig voor de meest gangbare uitslag om in andere partijen het verschil te maken. Dat heeft te maken met de tactiek van het tegen een directe tegenstander pollen. Zoals jij ook al eerder zei, ik maak gebruik van commentaar van anderen om te kijken wat zij denken. Dat had ik nu niet echt nodig, want ik ging er wel vanuit dat CC voor Potro zou pollen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Mitch Wrote:Ad Wim (2) - Centre Court (4)
Halve finales alle 4 hetzelfde.

1in2 - 1in3 Del Potro - Querrey
1in2 - 1in3 Soderling - Querrey

1in2 - 1in3 Djokovic - Nalbandian
2in2 - 1in3 Nieminen - Nalbandian
2in2 - 1in3 Nieminen - Gasquet

BV: 10-9
Mooi, dat is nou het voordeel van wel elke mogelijke finalepartij pollen. Ik denk dat ik nu wel goed zit, met deze onverwachte finales, want CC heeft Nieminen nu dus laten winnen van Nalbi :o
Volgens mij is dat ook meteen de beslissing voor de poll, want ik heb niet zoveel meer aan het winnen van de BV volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Hop, en de eerste titel is binnen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad Wim Wrote:Hop, en de eerste titel is binnen Hakkuh

Is dat zo?
Als Nieminen nu alsnog wint van Nalbandian in 3 sets?
Dan kom jij op 4 punten (finales zijn 3+1) en CC op 7 punten....

Ik geef toe, de kans is gezien de stand bij Nalbandian - Nieminen wel erg groot dat je je 1e overwinning gaat halen, maar zeker is dat dus nog niet.
Reply
#89
Nee, stom. En Nalbi loochenstraft het aardig :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Gelukkig toch nog de overwinning voor Nalbi, dus toch ook nog een eclatante overwinning.

Maar ik zal nooit meer juichen voordat de beer geschoten is :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: