The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
Ad Wim Wrote:Pfff, ik ga er dus toch uit omdat Verdasco opgeeft Sad

Feli Kuip

En als Chardy wint?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, ik ga er dus toch uit omdat Verdasco opgeeft Sad

Feli Kuip

Huh wat is dit nu voor voorbarige post?
Reply
Rustig maar zeg, ik keek even verkeerd. Ik dacht dat Melzer-Vinciguerra beslissend was, en niet Chardy-Zverev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaar de in mijn ogen zeer normale vraag Smile
Reply
Ad Wim Wrote:Rustig maar zeg, ik keek even verkeerd. Ik dacht dat Melzer-Vinciguerra beslissend was, en niet Chardy-Zverev.

Daar gaat het fout.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Vandaar de in mijn ogen zeer normale vraag Smile
'Wat is dit nu weer' kun je natuurlijk op meerdere keren interpreteren, maar prima nu je het zo zegt.

En het is eigenlijk alleen maar goed, want nu kan ik voor 100% blij zijn met het verlies van Melzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vandaar de in mijn ogen zeer normale vraag Smile
'Wat is dit nu weer' kun je natuurlijk op meerdere keren interpreteren, maar prima nu je het zo zegt.

En het is eigenlijk alleen maar goed, want nu kan ik voor 100% blij zijn met het verlies van Melzer.

Same here! Ook hier geen klagen met dat verlies. En ik noemde het woord "weer" niet Wink
Reply
En hier dus ook door, eindelijk weer eens een finale. Succes Mist!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim (3) - Mist (2)
Halve finales:
1in3 - 1in2 Monaco - Robredo
1in3 - 2in3 Chardy - Kiefer
1in3 - 1in2 Hanescu - Fognini

Finales:
2in3 - 2in2 Monaco - Soderling
1in3 - 1in2 Robredo - Vinciguerra
2in3 - 2in2 Chardy - Hanescu
2in3 - 2in2 Kiefer - Hanescu
2in3 - 1in2 Kiefer - Fognini

BV1: 9-8

Succes heren !!
Reply
Allebei een puntje gepakt.
Chardy-Kiefer gaat het dus hoogstwaarschijnlijk beslissen. Alleen als degene die de winnaar goed heeft de sets niet goed heeft, de ander 2 keer morgen een punt met sets terugpakt en de BV beter heeft (of als Chardy-Kiefer door opgave niet meetelt) is dat niet zo.
Reply
Ik heb dan weliswaar Chardy-Kiefer goed, maar het is nog niet gelopen hoor, omdat Mist de BV goed heeft.
Ik sta 2 punten voor met nog de volgende verschillen:

Finales:
2in3 - 2in2 Monaco - Soderling
2in3 - 2in2 Chardy - Hanescu

Deze moeten echter dus beiden wel goed vallen voor Mist. Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ziet er goed uit voor je. Na de resultaten van gisteren zou ik niet meer twee maal 2 in 2 hebben voorspeld.
Reply
Wederom Chardy die me dwars zit, feli Ad Wim.
Reply
Chardy is gewoon een koning. Feli Ad Wim.
Reply
dank heren. helaas klein weekje, maar goed om weer eens wat gewonnen te hebben, zeker omdat ik de komende tijd niks verdedig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad..
Reply
Tegenwoordig meer regel dan uitzondering, maar doe het morgenvroeg wel. Tis weer eens half 2 dat ik thuiskom Sad
Reply
Elikian Wrote:
Mitch Wrote:Elikian heeft het ontzettend druk of hij wordt vergeetachtig. :wink:

Maar krijgen we nog een loting?
Dat laatste Sad ... komt er aan!

Waarschijnlijk lig ik er alweer uit, maar toch :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
maar das logisch
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Niet veel veranderd bovenin, ondanks een Finale Ad Wim def Mist. Alleen Mindlight komt de top 10 binnen ten koste van Cruiff door de halve finales te halen, en met de kwartfinale passeert Bocaloca Kraai.

In de CR is het echter krap aan achter Buurs. Ad Wim stijgt met deze zege van 5 naar 3.
Reply
buurs Wrote:
Elikian Wrote:
Mitch Wrote:Elikian heeft het ontzettend druk of hij wordt vergeetachtig. :wink:

Maar krijgen we nog een loting?
Dat laatste Sad ... komt er aan!

Waarschijnlijk lig ik er alweer uit, maar toch :8:
Dat gaat meevallen Wink
Reply
Elikian Wrote:
buurs Wrote:
Elikian Wrote:
Mitch Wrote:Elikian heeft het ontzettend druk of hij wordt vergeetachtig. :wink:

Maar krijgen we nog een loting?
Dat laatste Sad ... komt er aan!

Waarschijnlijk lig ik er alweer uit, maar toch :8:
Dat gaat meevallen Wink

Kom maar op dan! Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah nee, toch niet. Ik dacht dat we met byes gingen werken onder de 16 deelnemerns, maar het is nog steeds poules. Beter zo, voor iedereen belangen.

Musse, Kuiper, Juan Zueco, Kooltje op vakantie, dus maar 14 deelnemers deze week. Een diepterecord.
Dus ook een ander format dit keer.

Loting Bastad/Stuttgart: 14 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)

Buurs (1) - Centre Court (6) - Bocaloca
Ad Wim (3) - Mindlight (8) - Cruijff - Haggie
Mitch (4) - Raging Bull (7) - Scholten!
Mist (2) - Andre (5) - Elikian - Kraai

Rest zit bij Mitch in de kluis.
Reply
Ik zie dat mijn poll van gisteren verdwenen is.

Weet zeker dat ik die gesubmit heb.

Weird.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Sad

Da's klote. Ik ging er maar vanuit dat je op vakantie was.
Reply
Natuurlijk heb ik een poule van 4 :roll: :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Natuurlijk heb ik een poule van 4 :roll: :-"
Ja, kom d'r maar in Ad!
Reply
Ik heb zowaar nog kans :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:
Haggie Wrote:Natuurlijk heb ik een poule van 4 :roll: :-"
Ja, kom d'r maar in Ad!

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mensen bij mijn in de poule, geeft niet dat jullie in poule van 4 zitten, ik heb dramatisch gepolled :-"
Reply


Forum Jump: