The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het grote AH voetbalplaatjes topic!
#31
'Kakkerlakken' boos op Albert Heijn
Geplaatst door Dennis | Datum: 27-01-2009 | Bron: Het-Legioen.nl| |
De supportersvereniging van Feyenoord is niet te spreken over het verzamelalbum met voetbalplaatjes van Albert Heijn.

De aanhangers van de in zwaar weer verkerende club uit Rotterdam-Zuid willen weten waarom Albert Heijn op de pagina van hun Feyenoord een insect heeft afgebeeld. Het diertje kent veel overeenkomsten met een kakkerlak. ‘Kakkerlak’ is, met name onder supporters van aartsrivaal Ajax, een populaire scheldnaam voor fans van Feyenoord.




Insect
Op de pagina van Feyenoord is onder meer een voetbal te zien, waar een klein plastic insect op zit. Joop Verschuuren van de supportersvereniging vindt dat ‘wel heel frappant’. Volgens hem rijst op z'n minst het vermoeden van de associatie met een kakkerlak. ‘Als dat zo zou zijn, is het op zich een goede grap. Maar ik vind het ook wel weer kwalijk. Wat heeft het nou voor zin?’ Verschuuren denkt aan een geintje van een Ajax-gezinde fotograaf.

Kever
Volgens woordvoerder Anoesjka Aspeslagh van Albert Heijn gaat het echter om een kever. Waarom die op de foto staat, is niet duidelijk. ‘Misschien komt de bal van buiten.’ Van een grap is volgens Aspeslagh geen sprake. ‘Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het is jammer dat die suggestie wordt gewekt. Voor ons zijn alle clubs even belangrijk.’

Attributen
Iedere club heeft in het verzamelalbum een eigen pagina, die is opgemaakt als een jongenskamer waarin attributen liggen die refereren aan de club of de regio. Zo is bij Heerenveen een Friese koek te zien en ligt bij Sparta een speelgoedzwaard, een verwijzing naar stadion Het Kasteel.

Undecided Undecided echt een fantastische grap
The great old Ludwig von...
Reply
#32
die titel ook Undecided
Reply
#33
Bij andere clubs vallen me ook nog wat zaken op. Zo zie je bij PSV een zakLAMP en bij NAC veel van die playmobielpoppetjes, waarom weet ik niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Bij NEC een hond = De Trouwen Honden
Bij FC Volendam een vissenkom = Palingboeren!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#35
Davydoff Wrote:Bij NEC een hond = De Trouwen Honden
Bij FC Volendam een vissenkom = Palingboeren!!!

Ben je al een beetje in de war, Dave?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
gittermaster Wrote:'Kakkerlakken' boos op Albert Heijn
Geplaatst door Dennis | Datum: 27-01-2009 | Bron: Het-Legioen.nl| |
De supportersvereniging van Feyenoord is niet te spreken over het verzamelalbum met voetbalplaatjes van Albert Heijn.

De aanhangers van de in zwaar weer verkerende club uit Rotterdam-Zuid willen weten waarom Albert Heijn op de pagina van hun Feyenoord een insect heeft afgebeeld. Het diertje kent veel overeenkomsten met een kakkerlak. ‘Kakkerlak’ is, met name onder supporters van aartsrivaal Ajax, een populaire scheldnaam voor fans van Feyenoord.




Insect
Op de pagina van Feyenoord is onder meer een voetbal te zien, waar een klein plastic insect op zit. Joop Verschuuren van de supportersvereniging vindt dat ‘wel heel frappant’. Volgens hem rijst op z'n minst het vermoeden van de associatie met een kakkerlak. ‘Als dat zo zou zijn, is het op zich een goede grap. Maar ik vind het ook wel weer kwalijk. Wat heeft het nou voor zin?’ Verschuuren denkt aan een geintje van een Ajax-gezinde fotograaf.

Kever
Volgens woordvoerder Anoesjka Aspeslagh van Albert Heijn gaat het echter om een kever. Waarom die op de foto staat, is niet duidelijk. ‘Misschien komt de bal van buiten.’ Van een grap is volgens Aspeslagh geen sprake. ‘Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Het is jammer dat die suggestie wordt gewekt. Voor ons zijn alle clubs even belangrijk.’

Attributen
Iedere club heeft in het verzamelalbum een eigen pagina, die is opgemaakt als een jongenskamer waarin attributen liggen die refereren aan de club of de regio. Zo is bij Heerenveen een Friese koek te zien en ligt bij Sparta een speelgoedzwaard, een verwijzing naar stadion Het Kasteel.

Undecided Undecided echt een fantastische grap

wat een eikel dat hij hier op reageert. straks denkt iedereen dat we ons echt beledigd voelen vanwege deze ontzettend niet geestige en overigens ook geheel niet als kwetsende ervaren bijnaam. (althans, 1 persoon vindt het kennelijk wel kwetsend... :roll:
Reply
#37
Davydoff Wrote:Bij NEC een hond = De Trouwen Honden
Bij FC Volendam een vissenkom = Palingboeren!!!

Bij FC Twente staat helemaal rechtsonder een klein varken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
Iemand interesse in Ten Rouwelaar? Ik heb er nu 5 !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Bumme Wrote:Iemand interesse in Ten Rouwelaar? Ik heb er nu 5 !

hebbik al. ik kom om in de lasse schones en geert den oudens.
Reply
#40
die hek allemaal nog niet

Overigens ook nog geen 1 plaatje van Ajax :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#41
Tsja, dat krijg je...

Voetbalplaatjes achter dranghekken

NIJMEGEN - Een Nijmeegs filiaal van Albert Heijn heeft dinsdag dranghekken bij de ingang geplaatst om kinderen die voetbalplaatjes sparen, in het gareel te houden. Op momenten stonden voor de deur van de supermarkt wel vijftig verzamelaars om voetbalplaatjes te vragen, aldus de bedrijfsleiding dinsdag.

Klanten die de winkel aan de Daalseweg in of uit gingen, moesten zich een weg banen langs de voetbalplaatjessparende kinderen. Die vragen mensen om de plaatjes om daarmee hun verzameling compleet te maken. Om de supermarkt toegankelijk te houden, liet de bedrijfsleiding dranghekken plaatsen.

Voor de actie liet Albert Heijn 100 miljoen zakjes met daarin steeds vijf plaatjes van bekende voetballers maken. „Erg populair”, constateert de bedrijfsleider van de vestiging in Nijmegen. Voor de deur van zijn supermarkt staan overigens even veel meisjes als jongens.
Reply
#42
erger me daar bij de appie bij ons ook kapot aan.
Woon er praktisch boven, en ik doe vaak nog een boodschap als ik uit het werk kom.
Staan daar zeker 25 van die kinderen te janken om die plaatjes.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
Ik heb Pieckenhagen, Olegeur en het ajaks logo. De Wc pot zal blij zijn.
Verhoeven is ook binnen :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#44
Bocaloca Wrote:erger me daar bij de appie bij ons ook kapot aan.
Woon er praktisch boven, en ik doe vaak nog een boodschap als ik uit het werk kom.
Staan daar zeker 25 van die kinderen te janken om die plaatjes.

Ouwe zeikbal... misschien eens in een verzorgingstehuis gaan wonen. Heb je nergens last van..

ik heb DANNY SCHENKEL dubbel!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#45
Gisteren kwam er ook zo'n aapje van 10 jaar op me af omdat ik 2 boodschappentassen van de Appie vol had. Mag ik uw plaatjes?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#46
Legion Wrote:Gisteren kwam er ook zo'n aapje van 10 jaar op me af omdat ik 2 boodschappentassen van de Appie vol had. Mag ik uw plaatjes?

Hij is inmiddels al bijna 13, hoor!

[Image: bokito2.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
Legion Wrote:Gisteren kwam er ook zo'n aapje van 10 jaar op me af omdat ik 2 boodschappentassen van de Appie vol had. Mag ik uw plaatjes?

Wat gek, apen sparen ze nu ook al?

[Image: Monkey-Holding-Baseball-Bat.jpg]
Reply
#48
Legion Wrote:omdat ik 2 boodschappentassen van de Appie vol had.

Nog steeds anti-rook vreetbuien? :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
Hier trouwens nog geen kind gezien... wel laatst een vent van 50 die achter me stond en me bijkans besprong toen ik 3 zakkies plaatjes niet hoefde. Ik vond het zo'n hysterische banaan dat ik ze lekker toch zelf heb meegenomen \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
Treesong Wrote:Hier trouwens nog geen kind gezien... wel laatst een vent van 50 die achter me stond en me bijkans besprong toen ik 3 zakkies plaatjes niet hoefde. Ik vond het zo'n hysterische banaan dat ik ze lekker toch zelf heb meegenomen \Big Grin/

Mocht je er uiteindelijk niets mee doen dan houdt kleine Jesse zich aanbevolen...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Wij hebben Gert Heerkens dubbel. Dat wordt dus het proefkonijn om te kijken hoe die plaatje reageren op 3 minuten in de magnetron.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Prima, ik ben bijna elke dag in de AH, dus ik zal ze vanaf nu wel meenemen. :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Treesong Wrote:
Legion Wrote:omdat ik 2 boodschappentassen van de Appie vol had.

Nog steeds anti-rook vreetbuien? :negerwaf:

Gek word ik ervan. Geld voor sigaretten gaat op aan chocolade, chips en andere rotzooi. Wel goed voor de voetbalplaatjes natuurlijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#54
Ondanks dat... Respect! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
Treesong Wrote:Ondanks dat... Respect! =D>

Thanks, maar de wispo komt eraan en dan wordt het toch weer roken. Daarna wel meteen weer ophouden anders krijg ik dat boek nooit vol Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#56
wispo = wintersport? Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Heeft iemand Verhoeven al?

Mijn boek zit al bijna voor, maar mijn held heb ik nog steeds niet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#58
die past ook niet in dat pakje Dave...Dat zijn dan ook 2 plaatjes Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#59
Ik heb em, maar nu heb ik het plaatje al aan Bumme beloofd :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
Ik wil 1 kilo paling voor Verhoeven, dan stuur ik hem op.
wispo is idd wintersport Smile
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: