The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Huub!
#31
Bakke Wrote:
kuiper Wrote:Mijn eerste ingeving is toch Ronald Koeman.

Heb ik ook aan gedacht, maar ik denk niet dat a) PSV dat ziet zitten b) Ronald Koeman het lef heeft c) de fans om hem staan te springen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Iemand als Wiljan Vloet heb ik niet eens aan gedacht, al lijkt hij me niet passen in het profiel dat PSV altijd voor ogen heeft bij hun trainer. Internationale ervaring, bijvoorbeeld...

Rijkaard zou een gouden greep zijn!

Die heeft vorige week nog gezegd dat ie heel blij is met zijn sabbatical, dus die wil niet eerder komen dan juli. Maken Jan en Dwait het seizoen af, net als Johan Vlemmix bij Feyenoord.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Bredanaar Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Daar zie ik al helemaal geen Brood in, die spelen alleen maar gelijk :cry:

met wie spelen ze gelijk?

Tegen wie niet?

vr 16/1 AGOVV Apeldoorn RKC Waalwijk 2-2
vr 12/12 RKC Waalwijk FC Den Bosch 1-1
vr 21/11 RKC Waalwijk FC Eindhoven 2-2
vr 14/11 RKC Waalwijk Excelsior 1-1
vr 7/11 RBC Roosendaal RKC Waalwijk 2-2
vr 24/10 FC Zwolle RKC Waalwijk 1-1
vr 26/9 FC Omniworld RKC Waalwijk 1-1
vr 19/9 SC Cambuur-Leeuwarden RKC Waalwijk 1-1
ma 15/9 RKC Waalwijk Haarlem 1-1
vr 5/9 RKC Waalwijk VVV-Venlo 1-1
vr 22/8 RKC Waalwijk Go Ahead Eagles 1-1
vr 8/8 FC Den Bosch RKC Waalwijk 1-1

Ze scoren wel in alle wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld, zelfs die ene keer dat ze verloren hebben tegen een clubje uit Maastricht.
What, me worry?
Reply
#33
Maar Jan is daar toch helemaal niet tegen bestand :lol: ?
Reply
#34
Bakke Wrote:Rijkaard zou een gouden greep zijn!

Frenkie heeft nu al een stereotoren.
What, me worry?
Reply
#35
Fred Naaigaren Wrote:Huub mag het van mij ieder seizoen opnieuw proberen, lang geleden dat ik PSV zo fantastisch slecht heb zien voetballen.

Nou ik kan je geruststellen. Deze selectie maakt geen enkele trainer kampioen van Nederland!
Reply
#36
Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Ach, die Hiddink doet een seizoentje PSV fluitend d'r naast... alsof je het als bondscoach zo zwaar hebt
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
kuiper Wrote:Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.

nee hoor lekker laten staan die Zweed.

Anders hebben wij nog wel een grabbelaar voor ze lopen :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
Bocaloca Wrote:
kuiper Wrote:Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.

nee hoor lekker laten staan die Zweed.

Anders hebben wij nog wel een grabbelaar voor ze lopen :-({|=

Dat mag van mij ook hoor. Maar ik zei het alleen maar dat het niet aan de selectie ligt. Best goede voetballers. Alleen Huub wist ze niet echt goed te gebruiken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#40
kuiper Wrote:Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.

Welke dan? Ramos, Roorda of Zoet? Meer smaken hebben we in deze selectie niet.
Reply
#41
kuiper Wrote:
Bocaloca Wrote:
kuiper Wrote:Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.

nee hoor lekker laten staan die Zweed.

Anders hebben wij nog wel een grabbelaar voor ze lopen :-({|=

Dat mag van mij ook hoor. Maar ik zei het alleen maar dat het niet aan de selectie ligt. Best goede voetballers. Alleen Huub wist ze niet echt goed te gebruiken.

Best goede voetballers? Ok, afgelopen jaren zijn we erg verwend maar van deze selectie kunnen op dit moment alleen Afellay en Marcellis een hoger niveau mogelijk aan. De rest zit bij PSV wel aan zn max. op dit moment. We hebben een hele bult talenten en mss blijkt die Toivonen wel een hele goeie, maar voor dit jaar heb je daar allemaal niks aan.
Reply
#42
Geen van die vier voldoet voor een topploeg wat PSV wil zijn. En ik neem Isaksson niets kwalijk, hij kan gewoon niet beter. Maar wel de verantwoordelijke scout en anderen die hem hebben aangetrokken. Ik ben mijn hele voetballeven keeper geweest en ben nu zelf ook scout en ik heb gelijk al gezegd dat ze hier een miskoop zouden doen.
Hoewel ik ook wel begrijp dat het verdomd lastig was om Gomes op te volgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#43
Peter Wrote:
kuiper Wrote:
Bocaloca Wrote:
kuiper Wrote:Dat ben ik niet met je eens. Ze moeten alleen een goede keeper op doel zetten en niet zo verdedigend voetballen.

nee hoor lekker laten staan die Zweed.

Anders hebben wij nog wel een grabbelaar voor ze lopen :-({|=

Dat mag van mij ook hoor. Maar ik zei het alleen maar dat het niet aan de selectie ligt. Best goede voetballers. Alleen Huub wist ze niet echt goed te gebruiken.

Best goede voetballers? Ok, afgelopen jaren zijn we erg verwend maar van deze selectie kunnen op dit moment alleen Afellay en Marcellis een hoger niveau mogelijk aan. De rest zit bij PSV wel aan zn max. op dit moment. We hebben een hele bult talenten en mss blijkt die Toivonen wel een hele goeie, maar voor dit jaar heb je daar allemaal niks aan.

Europees gezien heb je wellicht gelijk, maar ik vind daarnaast Simons, Lazo, Bakkal, Koevermans, Doedelzak voor nederlandse begrippen prima voetballers.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#44
Dick Advocaat: Niet haalbaar imo, net bijgetekend, geldwolf alhoewel hij wel een PSV hart heeft. Goede optie en zou ik graag zien komen.
Ernie Brandts: nee dank u. PSV moet een ervaren iemand (naam) halen!
Guus Hiddink: Zie ik ook niet vertrekken bij Rusland. Dan gaat ie eerder een Engelse club doen of zo denk ik of in NL Ajax. Flirt ie openlijk mee en is naast zijn huis in NL. Verdient graag veel geld, is eergevoelig en kan bij PSV alleen maar verliezen.
Ron Jans: zou kunnen, maar heeft zich ook nog nooit bewezen bij een topbclub. Zie ik ook niet 123 vertrekken bij zijn cluppie.
Martin Jol: Zie ik niet vertrekken bij HSV. Zit er net.
Fred Rutten: Zou kunnen, maar stapt niet uit zichzelf op bij S04. Zo is Fredje niet.
Wiljan Vloet: Nee, te licht (whahahaha) Zie brandts
Frank Rijkaard: Zal niet naar PSV willen (Ajax man) en zal eerder voor een grote buitenlndse club gaan.
Erwin Koeman: Niet nog een Koeman. Straalt niks uit en ben niet van zijn kwaliteiten (welke?) overtuigd.
Hans Westerhof: Nee, spreekt voor zich (hoop ik)
Ronald Koeman: Hoeft van mij niet (en zal ook niet gebeuren denk ik)

Ik denk dat er een naam komt te staan die niet in bovenstaand lijstje staat. Ik zou totaal niet weten wie wel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Ekslem Wrote:Dick Advocaat: Niet haalbaar imo, net bijgetekend, geldwolf alhoewel hij wel een PSV hart heeft. Goede optie en zou ik graag zien komen.
Ernie Brandts: nee dank u. PSV moet een ervaren iemand (naam) halen!
Guus Hiddink: Zie ik ook niet vertrekken bij Rusland. Dan gaat ie eerder een Engelse club doen of zo denk ik of in NL Ajax. Flirt ie openlijk mee en is naast zijn huis in NL. Verdient graag veel geld, is eergevoelig en kan bij PSV alleen maar verliezen.
Ron Jans: zou kunnen, maar heeft zich ook nog nooit bewezen bij een topbclub. Zie ik ook niet 123 vertrekken bij zijn cluppie.
Martin Jol: Zie ik niet vertrekken bij HSV. Zit er net.
Fred Rutten: Zou kunnen, maar stapt niet uit zichzelf op bij S04. Zo is Fredje niet.
Wiljan Vloet: Nee, te licht (whahahaha) Zie brandts
Frank Rijkaard: Zal niet naar PSV willen (Ajax man) en zal eerder voor een grote buitenlndse club gaan.
Erwin Koeman: Niet nog een Koeman. Straalt niks uit en ben niet van zijn kwaliteiten (welke?) overtuigd.
Hans Westerhof: Nee, spreekt voor zich (hoop ik)
Ronald Koeman: Hoeft van mij niet (en zal ook niet gebeuren denk ik)

Ik denk dat er een naam komt te staan die niet in bovenstaand lijstje staat. Ik zou totaal niet weten wie wel!


Gerets
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#46
Ook niet! Vind ik persoonlijk ook een zak aardappelen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Verslaggever NOS: "Vertel eens, Danny Koevermans, hoe kwam je goal tot stand?"
Danny: "Ja, dat heb ik eigenlijk te danken aan onze nieuwe trainer, Fons Spooren....ik kreeg de bal en stond tussen die 2 jonge marokkaantjes, Afellay en Bakkal, in. Fons zei nog, als die twee je afleiden, gewoon rammen! Ik zag een klein gaatje en prikte hem binnen. Strak in het kruis. De keeper was kansloos!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
Ekslem Wrote:Dick Advocaat: Niet haalbaar imo, net bijgetekend, geldwolf alhoewel hij wel een PSV hart heeft. Goede optie en zou ik graag zien komen.
Ernie Brandts: nee dank u. PSV moet een ervaren iemand (naam) halen!
Guus Hiddink: Zie ik ook niet vertrekken bij Rusland. Dan gaat ie eerder een Engelse club doen of zo denk ik of in NL Ajax. Flirt ie openlijk mee en is naast zijn huis in NL. Verdient graag veel geld, is eergevoelig en kan bij PSV alleen maar verliezen.
Ron Jans: zou kunnen, maar heeft zich ook nog nooit bewezen bij een topbclub. Zie ik ook niet 123 vertrekken bij zijn cluppie.
Martin Jol: Zie ik niet vertrekken bij HSV. Zit er net.
Fred Rutten: Zou kunnen, maar stapt niet uit zichzelf op bij S04. Zo is Fredje niet.
Wiljan Vloet: Nee, te licht (whahahaha) Zie brandts
Frank Rijkaard: Zal niet naar PSV willen (Ajax man) en zal eerder voor een grote buitenlndse club gaan.
Erwin Koeman: Niet nog een Koeman. Straalt niks uit en ben niet van zijn kwaliteiten (welke?) overtuigd.
Hans Westerhof: Nee, spreekt voor zich (hoop ik)
Ronald Koeman: Hoeft van mij niet (en zal ook niet gebeuren denk ik)

Ik denk dat er een naam komt te staan die niet in bovenstaand lijstje staat. Ik zou totaal niet weten wie wel!

Co Adriaanse? Sef Vergoossen weer ad-interim?
Reply
#49
Co Adriaanse vergeten zie ik ja. Goede keuze, zie ik graag komen. Zou zomaar eens kunnen.... misschien :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
FC Utrecht dacht kans bij m te hebben, dus waarom PSV niet. Wink Vind t een beter optie dan Sef of R. Koeman die vandaag meteen hebben aangegeven wel te willen. Dead
Reply
#51
Misschien dat we dan nog eens goed voetbal te zien gaan krijgen in ehv. Is al veel te lang geleden :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
zolang Ronald Koeman Dead niet komt vind ik het best, hij heeft deze teringzooi achter gelaten bij PSV.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#53
Ekslem Wrote:Ook niet! Vind ik persoonlijk ook een zak aardappelen :8:

Maar onpersoonlijk vind je em wel lief? Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Dwight Lodeweges... Op aanraden van de spelersgroep... hmmmm
The great old Ludwig von...
Reply
#55
gittermaster Wrote:Dwight Lodeweges... Op aanraden van de spelersgroep... hmmmm

De spelersgroep heeft het het hele seizoen al voor het zeggen dus het zou gek zijn als ze dit niet zouden mogen bepalen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
gittermaster Wrote:Dwight Lodeweges... Op aanraden van de spelersgroep... hmmmm

Lodeweges is logisch, Wouters kunnen ze t na vorig jaar niet meer aandoen. Denk dat de spelersgroep vooral heeft aangedrongen op een grotere rol voor Cocu bij het 1e. Die wordt nu mogelijk de 2e assistent. Verder schijnt PSV te mikken op Rijkaard voor volgend seizoen. Is wel wat voor te zeggen. Ervaring van Barca, daar toch een aansprekende naam geworden als trainer en spreekt Spaans. Rijkaard-Cocu lijkt me een prima duo. [-o<
Reply
#57
Het zou kunnen, maar ik denk niet dat Rijkaard daaraan gaat beginnen
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Gelukkig staat carnaval voor de deur!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Rb7N79WnL1o[/youtube]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Dwight Lodeweges... Op aanraden van de spelersgroep... hmmmm

De spelersgroep heeft het het hele seizoen al voor het zeggen dus het zou gek zijn als ze dit niet zouden mogen bepalen.

Idd treurig genoeg! Sad

Rijkaard en Cocu zou ik ook toejuichen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren zoals al eerder aangegeven.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#60
Treesong Wrote:Gelukkig staat carnaval voor de deur!

Zo is t maar net! :Big Grin
Reply


Forum Jump: