The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - PSV
#31
harry_bierdop Wrote:Lol @ peter en Ekslem, waarom blijven jullie reageren op een paar van die randdebielen die het nog te veel moeite vinden om een thuiswedstrijd te bezoeken laat staan dat ze weten wat een uitwedstrijd is. En zeker zo'n triest figuur als Dave kan dat niet weten, Volendam mag immers overal met eigen vervoer heen aangezien ze wekelijks met 10 man komen.

:lol: :lol: Sticks and stones may break my bones.....

Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

En voordat je mensen randdebielen noemt zal ik eerst even om je heen kijken in zo'n uitvak en je zelf afvragen wie nou echt de randdebiel is.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Ik snap die verplichte buscombi wel. Tegen Roda is het zo uit de hand gelopen dat ze dat in het vervolg willen voorkomen. Of dat dan ligt aan de uit- of thuissupporters doet niet ter zake en is dit de enige oplossing om dit te voorkomen. Het zal toch ook duidelijk zijn dat er veel 020-aanhangers in en rond Volendam wonen, wat de situatie ook niet echt vergemakkelijkt. Dan is het pech voor die 10 personen die voor PSV zijn, naar de wedstrijd willen en toevallig niet dicht bij Eindhoven wonen. Ik kies liever voor de veiligheid van de overige mensen dan voor die 10 personen die dan de wedstrijd missen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:
Reply
#34
Peter Wrote:De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:

Waar zeg ik dat?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
waf Wrote:
Peter Wrote:Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont

Undecided lekker geloofwaardig verhaal.

Nou der rijdt bij elke buscombi van PSV standaard een randstadbus (zodat die mensen niet helemaal naar Eindhoven hoeven) die altijd in no-time vol zit. Bij aansprekende wedstrijden zijn dat er standaard 2. Dus ook PSV heeft blijkbaar overal fans, zelfs in Rotterdam/Amsterdam en omstreken.
Reply
#36
Ok, dan heb je dat argument ook meteen ontkracht :8:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Zijn er ook BrabantBussen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#38
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:

Waar zeg ik dat?

De burgemeester zegt dat. :|
Reply
#39
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont

Undecided lekker geloofwaardig verhaal.

Nou der rijdt bij elke buscombi van PSV standaard een randstadbus (zodat die mensen niet helemaal naar Eindhoven hoeven) die altijd in no-time vol zit. Bij aansprekende wedstrijden zijn dat er standaard 2. Dus ook PSV heeft blijkbaar overal fans, zelfs in Rotterdam/Amsterdam en omstreken.

die gasten zijn volgend jaar allemaal voor az hoor.

waarom zit je nou te huilen dat ze helemaal naar eindhoven moeten? 8-[
Reply
#40
Bocaloca Wrote:Zijn er ook BrabantBussen?

Mss dat Ajax en Feyenoord die wel hebben? Geloof t overigens niet. :8:
Reply
#41
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:

Waar zeg ik dat?

De burgemeester zegt dat. :|

Hij zegt toch niet dat dat komt door de PSV-ers? het feit dat ze daar zijn kan aanleiding zijn voor de Volendammers om erop te klappen. Goed lezen!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Davydoff Wrote:
harry_bierdop Wrote:Lol @ peter en Ekslem, waarom blijven jullie reageren op een paar van die randdebielen die het nog te veel moeite vinden om een thuiswedstrijd te bezoeken laat staan dat ze weten wat een uitwedstrijd is. En zeker zo'n triest figuur als Dave kan dat niet weten, Volendam mag immers overal met eigen vervoer heen aangezien ze wekelijks met 10 man komen.

:lol: :lol: Sticks and stones may break my bones.....

Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

En voordat je mensen randdebielen noemt zal ik eerst even om je heen kijken in zo'n uitvak en je zelf afvragen wie nou echt de randdebiel is.

Oeps...Davy ook ineens 1 seizoen ELKE thuiswedstrijd in het stadion, oeps nu heb ik een echte die hard volendam gloryhunter op z'n tenen getrapt. LOL!

Je vraagt ernaar? Je vraagt ernaar??? Je hebt geen enkel idee hoe het zit maar je zit wel op elk normaal antwoord een triest en bijdehand antwoord te geven en dan noem jij er naar vragen?? Undecided

De tijd dat er een uitvak nog vol zat met randdebielen is al lang, lang, heeeeel lang geleden en zekerrrrr bij NEC. Maar goed... ik kan me voorstellen dat jij dat niet kan weten, de laatste keer dat jij immers elke wedstrijd in het stadion zat moet in 2004 geweest zijn.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:
harry_bierdop Wrote:Lol @ peter en Ekslem, waarom blijven jullie reageren op een paar van die randdebielen die het nog te veel moeite vinden om een thuiswedstrijd te bezoeken laat staan dat ze weten wat een uitwedstrijd is. En zeker zo'n triest figuur als Dave kan dat niet weten, Volendam mag immers overal met eigen vervoer heen aangezien ze wekelijks met 10 man komen.

:lol: :lol: Sticks and stones may break my bones.....

Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

En voordat je mensen randdebielen noemt zal ik eerst even om je heen kijken in zo'n uitvak en je zelf afvragen wie nou echt de randdebiel is.

Oeps...Davy ook ineens 1 seizoen ELKE thuiswedstrijd in het stadion, oeps nu heb ik een echte die hard volendam gloryhunter op z'n tenen getrapt. LOL!

Je vraagt ernaar? Je vraagt ernaar??? Je hebt geen enkel idee hoe het zit maar je zit wel op elk normaal antwoord een triest en bijdehand antwoord te geven en dan noem jij er naar vragen?? Undecided

De tijd dat er een uitvak nog vol zat met randdebielen is al lang, lang, heeeeel lang geleden en zekerrrrr bij NEC. Maar goed... ik kan me voorstellen dat jij dat niet kan weten, de laatste keer dat jij immers elke wedstrijd in het stadion zat moet in 2004 geweest zijn.

Harry, je kan deze post nog deleten/aanpassen voordat Davy deze weer (geheel terecht) gaat weerleggen :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#44
Davydoff Wrote:Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

Jij laat die taalredacteur al je stukjes nakijken, zeker? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Peter Wrote:Dus ook PSV heeft blijkbaar overal fans, zelfs in Rotterdam/Amsterdam en omstreken.

Hansworsten zoals Cees Geel zeker cry

Zoals waf al zegt: als PSV een jaar of drie niks meer wint, is dat feest ook heel gauw voorbij. Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#46
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Dus ook PSV heeft blijkbaar overal fans, zelfs in Rotterdam/Amsterdam en omstreken.

Hansworsten zoals Cees Geel zeker cry

Zoals waf al zegt: als PSV een jaar of drie niks meer wint, is dat feest ook heel gauw voorbij. Xtragaap4de

Ben benieuwd hoe ze van hun tattoos af gaan komen dan. :p

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&new_topic=6">http://www.randstadphoolies.nl/modules. ... ew_topic=6</a><!-- m -->
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:

Waar zeg ik dat?

De burgemeester zegt dat. :|

Hij zegt toch niet dat dat komt door de PSV-ers? het feit dat ze daar zijn kan aanleiding zijn voor de Volendammers om erop te klappen. Goed lezen!!

Lang niet iedere club heeft een verplichte combi naar Volendam!
Reply
#48
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:De PSV-fans hebben zich in heel Europa gedragen dus die zullen idd heel Volendam op stelten zetten! :roll:

Waar zeg ik dat?

De burgemeester zegt dat. :|

Hij zegt toch niet dat dat komt door de PSV-ers? het feit dat ze daar zijn kan aanleiding zijn voor de Volendammers om erop te klappen. Goed lezen!!

Lang niet iedere club heeft een verplichte combi naar Volendam!

Dat zijn dan vast clubs waar Volendammers/Amsterdammers geen problemen mee hebben...........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
harry_bierdop Wrote:Oeps...Davy ook ineens 1 seizoen ELKE thuiswedstrijd in het stadion, oeps nu heb ik een echte die hard volendam gloryhunter op z'n tenen getrapt. LOL!

Kijk jij weet gewoon niet waar je over praat. Davy zit al voor het derde seizoen elke thuiswedstrijd in het stadion. :-$

En gezien jouw eerste reactie, ben jij degene die op zijn teentjes is getrapt.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#50
Peter Wrote:Ben benieuwd hoe ze van hun tattoos af gaan komen dan. :p

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&new_topic=6">http://www.randstadphoolies.nl/modules. ... ew_topic=6</a><!-- m -->

Ik heb wel wat suggesties:

[Image: ppg-prods_zoutzuur.gif]

[Image: fransiaanse_vlammenwerper.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#51
harry_bierdop Wrote:Je vraagt ernaar? Je vraagt ernaar??? Je hebt geen enkel idee hoe het zit maar je zit wel op elk normaal antwoord een triest en bijdehand antwoord te geven en dan noem jij er naar vragen?? Undecided

Wie is er hier nou op zijn teentjes getrapt? Wat een frustraties man. Chillllll!

harry_bierdop Wrote:De tijd dat er een uitvak nog vol zat met randdebielen is al lang, lang, heeeeel lang geleden en zekerrrrr bij NEC. Maar goed... ik kan me voorstellen dat jij dat niet kan weten, de laatste keer dat jij immers elke wedstrijd in het stadion zat moet in 2004 geweest zijn.

Ik zit al drie seizoenen pal naast het uitvak en 90% spoort niet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

Jij laat die taalredacteur al je stukjes nakijken, zeker? :8:

Is dit weer een open sollicitatie? :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#53
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Ik zit elke thuiswedstrijd van Volendam in het stadion en ik weet inderdaad niets over uitwedstrijden. Daarom vraag ik er ook na.

Jij laat die taalredacteur al je stukjes nakijken, zeker? :8:

Is dit weer een open sollicitatie? :wink:

Wat krijgt zo'n pennenlikker bruto? Vast een bedrag waar ik mijn nest niet voor uit kom.
Bovendien zou ik dan moeten werken in Amsterdam en dat lijkt me niks.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#54
Gerben Zonderland Wrote:Wat krijgt zo'n pennenlikker bruto? Vast een bedrag waar ik mijn nest niet voor uit kom.
Bovendien zou ik dan moeten werken in Amsterdam en dat lijkt me niks.

Het lijkt mij echt een baan voor jou. Metro betaalt zeker niet slecht.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#55
Davydoff Wrote:
harry_bierdop Wrote:Je vraagt ernaar? Je vraagt ernaar??? Je hebt geen enkel idee hoe het zit maar je zit wel op elk normaal antwoord een triest en bijdehand antwoord te geven en dan noem jij er naar vragen?? Undecided

Ik vind het inderdaad frustrerend. De combi-regeling is al een doorn in het oog van de fans die regelmatig tot altijd een uit-wedstrijd van hun club willen bezoeken, jij geeft zelf al aan dat je geen enkel idee hebt hoe dat er aan toe gaat maar vervolgens als iemand vertelt hoe een normale combi-wedstrijd (dáár slaan de maatregelen en regeltjes al nergens op) georganiseerd (en beleefd) wordt dan kom je ineens met bijdehante opmerkingen alsof het allemaal een fluitje van een cent is. Dan hebben we het hier nog niet eens gehad over wedstrijden waar je heen wil gaan die aangeduid zijn als "zogenaamde risicowedstrijden" (dat is tegenwoordig volgens mij elke wedstrijd waar in het verleden 1 verkeerd spreekkoor richting de tegenstander gezongen is).

Dat 90% in het uitvak niet spoort kan best kloppen... die sporen niet omdat ze met de combi naar volendam gaan.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening. En een autocombi (Volendam - PSV) lijkt mij helemaal een fluitje van een cent.

Ik lees nu nergens meer iets over mijn stadionbezoek en mijn gloryhunterschap.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#57
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wat krijgt zo'n pennenlikker bruto? Vast een bedrag waar ik mijn nest niet voor uit kom.
Bovendien zou ik dan moeten werken in Amsterdam en dat lijkt me niks.

Het lijkt mij echt een baan voor jou. Metro betaalt zeker niet slecht.

Bedragen willen we zien. Eindredacteur €3000 bruto of zo?
Reply
#58
Davydoff Wrote:Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening. En een autocombi (Volendam - PSV) lijkt mij helemaal een fluitje van een cent.

Ik lees nu nergens meer iets over mijn stadionbezoek en mijn gloryhunterschap.

Lol, net of 1 of 3 jaar iets uitmaakt? Feit is dat je net komt kijken..

Auto-combi is (vaak) net zo krom. Wij moesten gister naar Groningen, auto-combi. Wat doen ze? Kaartje omwisselen (je krijgt nooit je wedstrijdkaartje, je krijgt een omwisselbiljet) om 18 uur bij de Goffert (niet een tankstation 10 KM voor Groningen pakken, nee bij de Goffert!) ZELFS een klein kut boeren provincie clubje als NEC heeft supporters in Utrecht, Zwolle, Groningen etc. Die mensen zouden dus eerst naar Nijmegen moeten om aan een wedstrijdkaartje te komen. Ik kan me voorstellen dat bij een grote kut boeren provincie club er nog veel meer supporters door het land heen wonen en waarbij het dus nog veel meer mensen lastig zo niet onmogelijk gemaakt wordt een uitwedstrijd te bezoeken. En zo zijn er nog tig meer regeltjes om het supporters lastig te maken een uitduel te bezoeken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#59
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening. En een autocombi (Volendam - PSV) lijkt mij helemaal een fluitje van een cent.

Ik lees nu nergens meer iets over mijn stadionbezoek en mijn gloryhunterschap.

Lol, net of 1 of 3 jaar iets uitmaakt? Feit is dat je net komt kijken..

Auto-combi is (vaak) net zo krom. Wij moesten gister naar Groningen, auto-combi. Wat doen ze? Kaartje omwisselen (je krijgt nooit je wedstrijdkaartje, je krijgt een omwisselbiljet) om 18 uur bij de Goffert (niet een tankstation 10 KM voor Groningen pakken, nee bij de Goffert!) ZELFS een klein kut boeren provincie clubje als NEC heeft supporters in Utrecht, Zwolle, Groningen etc. Die mensen zouden dus eerst naar Nijmegen moeten om aan een wedstrijdkaartje te komen. Ik kan me voorstellen dat bij een grote kut boeren provincie club er nog veel meer supporters door het land heen wonen en waarbij het dus nog veel meer mensen lastig zo niet onmogelijk gemaakt wordt een uitwedstrijd te bezoeken. En zo zijn er nog tig meer regeltjes om het supporters lastig te maken een uitduel te bezoeken.

nee, voor die medewerker kaartjesomwisselen is het wel leuk zeker om helemaal naar een parkeerplaats in groningen te moeten om de kaartjes te wisselen. nog afgezien van het feit dat jullie allemaal in elkaar geslagen worden alsbekend wordt welke parkeerplaats het is. \Big Grin/
Reply
#60
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening. En een autocombi (Volendam - PSV) lijkt mij helemaal een fluitje van een cent.

Ik lees nu nergens meer iets over mijn stadionbezoek en mijn gloryhunterschap.

Lol, net of 1 of 3 jaar iets uitmaakt? Feit is dat je net komt kijken..

Je zat er gewoon naast Harry. 1 jaar naar FC Volendam gaan of 3 jaar maakt heel veel uit als je praat over gloryhunten. Vraag maar aan LL.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: