The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - PSV
#61
Nogmaals.. in deze gaat het nog maar om een simpele combi naar Volendam. Ik kan ook wel een voorbeeld geven van hoe wij bijvoorbeeld naar Vitesse uit gaan. Ik snap dat het een risicowedstrijd is (wedstrijd leeft al jaren niet meer bij de "hooligans"), ik snap dat we daar met een verplichte combi heen moeten en dat accepteert ook iedereen maar er zijn zoveel ontmoediging regeltjes, daar word je helemaal doodziek van.

Begint bij de verkoop:
* kunnen 1200 man in het uitvak, NEC krijgt maar 700 kaarten.
* Je kan alleen naar Arnhem als je een Seizoenkaart hebt, gewone clubkaarthouders kunnen dus niet gaan. Er tig mensen die zelf voetballen op zondag en samen met iemand een seizoenkaart delen. Kan er dus maar 1 gaan. Goeie kameraad van mij werkt bij de Gelderlander en die hebben 10 seizoenkaarten per jaar (sponsoring) maar het komt er op neer dat die kameraad vrijwel altijd naar de thuiswedstrijden kan. kaart staat echter wel op naam van De gelderlander dus geen vitesse-uit voor hem.
* Bij de verkoop (ELKE keer weer) moeten ze alles van je hebben. ID moet je meenemen (maken ze kopieen van), SCC scannen ze, onwisselkaartje komt op naam te staan en vergeet ook niet de uitkaart.

Dan wedstrijddag:
* Wedstrijd 12.30 uur! NEC supporters moeten om half 10 (3 uur!!!!!! voor een wedstrijd die 15 KM verderop is) bij de goffert zijn. 10 uur vertrekken (na 2 x gefouilleerd te zijn en wederom alle persoonsgegevens hebt ingeleverd), via 48 omwegen kom je bij de blokkendoos aan die nog DICHT is. Nog niet eens open, zo vroeg ben je er. Dan mag je de bus niet uit en moet je 20 min wachten voor je de bus uit mag. In het uitvak (na eerst wederom fouileren etc etc) mag je vervolgens niet eten of drinken op de tribune, je mag wel drinken uiteraard (wel eerst netjes OHRA kaart halen) maar dan moet je wel binnen in de promenade blijven.

Dan wedstrijd, je word uiteraard monddood gemaakt. Amper tot geen spandoeken zijn toegestaan ook niet vanuit Vitesse kant.

Dan na de wedstrijd:
* je word 30 tot 40 minuten in een leeg stadion gehouden.
* Vervolgens zit iedereen in de bus en kan je gaan rijden, uitvak uit en rechtdoor het Nijmeegse plein over richting knooppunt Velperbroek, vervolgens richting Wageningen en Apeldoorn en dan ben je 1,5 uur nadat je uit Arnhem vertrekt weer bij de Goffert. 2,5 uur in totaal in een bus voor een wedstrijd 15 km verderop en dan heb ik het nog nergens over dat je als vee behandeld wordt.

En natuurlijk is dit bij Vitesse-uit wat erger als bij andere wedstrijden maar ook bij simpele buscombi's als willem II uit zijn 8 van de 10 bovenstaande maatregelen van kracht.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#62
waf Wrote:nee, voor die medewerker kaartjesomwisselen is het wel leuk zeker om helemaal naar een parkeerplaats in groningen te moeten om de kaartjes te wisselen. nog afgezien van het feit dat jullie allemaal in elkaar geslagen worden alsbekend wordt welke parkeerplaats het is. \Big Grin/

haha die kaartjes omwisselaar is van de supportersbegeleiding (en de politie) en is er elke uit-wedstrijd bij. Die zal dus zowiezo de reis naar het noorden moeten maken. Mocht Groningen die 45 domme ganzen die toch zo stom waren om een kaartje te kopen voor Groningen uit willen pakken vind ik dat niet meer dan terecht :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#63
Al die regels zijn gecreëerd omdat er jaaaaaaaaarenlang structureel gezeik is rond voetbalwedstrijden. Heel vervelend misschien voor mensen die niet kwaad willen.

Ik vind trouwens dat clubs lekker hun supporters thuis moeten laten. Scheelt een hele hoop overheidsgeld en gedoe.

Laten we het maar weer over zondag hebben. 2-0 voor FC Volendam. Mark my words!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#64
Davydoff Wrote:Ik vind trouwens dat clubs lekker hun supporters thuis moeten laten. Scheelt een hele hoop overheidsgeld en gedoe.

Denk je? Nu al worden de meeste problemen veroorzaakt door mensen die BUITEN de combi om wedstrijden van hun club bezoeken dat zal er dan zeker niet minder om worden verwacht ik.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#65
Davydoff Wrote:Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening.

Ga eens een paar keer met een combi mee en ik weet zeker dat je derop terug komt.
Reply
#66
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:Ik vind trouwens dat clubs lekker hun supporters thuis moeten laten. Scheelt een hele hoop overheidsgeld en gedoe.

Denk je? Nu al worden de meeste problemen veroorzaakt door mensen die BUITEN de combi om wedstrijden van hun club bezoeken dat zal er dan zeker niet minder om worden verwacht ik.

Precies. Der zijn ook heel veel PSV'ers met kaarten voor Volemdam-vakken zodat ze van de pot toch gewoon een weekendje kunnen maken incl. stappen op de dijk op zaterdagavond.
Reply
#67
Mij ging het in dezen om wederom een treurige reactie van iemand op het forum (in dit geval Davydoff) op een heel normale vraag/discussie. Gaat de laatste tijd echt nergens meer over!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Davydoff Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Davydoff Wrote:Imo klinkt het allemaal niet zo vreselijk. Maar dat is mijn mening. En een autocombi (Volendam - PSV) lijkt mij helemaal een fluitje van een cent.

Ik lees nu nergens meer iets over mijn stadionbezoek en mijn gloryhunterschap.

Lol, net of 1 of 3 jaar iets uitmaakt? Feit is dat je net komt kijken..

Je zat er gewoon naast Harry. 1 jaar naar FC Volendam gaan of 3 jaar maakt heel veel uit als je praat over gloryhunten. Vraag maar aan LL.

Davy zit er in weer en wind, zelfs als de palingboeren in de Sjuupilerliek spelen! Ik daarentegen kom alleen als ze in de Eredivisie spelen, als een echte gloryhunter betaamt! Komende zondag kan ik trouwens niet, iemand nog een seizoenkaart hebben? :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Die walk-over kan je best missen! :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#70
Hoef Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wat krijgt zo'n pennenlikker bruto? Vast een bedrag waar ik mijn nest niet voor uit kom.
Bovendien zou ik dan moeten werken in Amsterdam en dat lijkt me niks.

Het lijkt mij echt een baan voor jou. Metro betaalt zeker niet slecht.

Bedragen willen we zien. Eindredacteur €3000 bruto of zo?

Daar kom ik mijn nest dus niet voor uit om in Amsterdam te gaan werken....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#71
kapsoneslijer :-&
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#72
Amateurvoetbal afgelast. Nu maar eens informeren of er nog kaarten zijn voor de topper aan de Dijk.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Davydoff Wrote:kapsoneslijer :-&

Kom nou eens door met die bedragen van Metro! Ik ben zo vrij te concluderen dat een eindredacteur in ieder geval geen €3000 bruto per maand verdient

En Zonderland: ik kan me voorstellen dat je niet vanuit Arnhem iedere dag heen en weer wilt toeren naar Amsterdam voor je werk maar daar gaat het uiteraard niet om. Fyi: je kunt verhuizen...
Reply
#74
Bumme Wrote:Amateurvoetbal afgelast. Nu maar eens informeren of er nog kaarten zijn voor de topper aan de Dijk.

Was gisteren nog niet uitverkocht.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#75
Hoef Wrote:Kom nou eens door met die bedragen van Metro! Ik ben zo vrij te concluderen dat een eindredacteur in ieder geval geen €3000 bruto per maand verdient

Je krijgt een gratis abonnement op Metro :wink:

Keyzer was eindredacteur. Vraag het hem!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#76
Davydoff Wrote:Laten we het maar weer over zondag hebben. 2-0 voor FC Volendam. Mark my words!!

Historie datum wedstrijd competitie uitslag
27-09-2008 PSV - FC Volendam ERE 1-0
25-01-2005 PSV - FC Volendam BKR 4-0
02-05-2004 FC Volendam - PSV ERE 0-5
06-12-2003 PSV - FC Volendam ERE 7-0
18-04-1998 PSV - FC Volendam ERE 10-0
28-09-1997 FC Volendam - PSV ERE 0-6
07-12-1996 PSV - FC Volendam ERE 6-0

:-k
Reply
#77
Als men hier begint over de successen van Ajax, dan ben jij altijd de eerste die roept: successen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

En die 1-0 van begin dit seizoen is natuurlijk schandalig van PSV.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#78
Toen hadden we nog geen spits. Hakkuh Op Toivonen en Afellay moeten clubs als Volendam allebei 2 man zetten om ze af te stoppen en dan krijgen Dzdudzsak en Amrabat op de vleugels vrij spel zoals gisteren wel bleek. Ik verwacht zeer weinig problemen voor PSV zondag.

Tegen AZ krijgen we een echte krachtmeting, maar als hun defensie dan nog zo gehavend is als nu denk ik dat we die ook pakken!
Reply
#79
Niemand heeft het makkelijk bij Volendam.

2-0 man!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#80
Davydoff Wrote:Niemand heeft het makkelijk bij Volendam.

Welke uitwedstrijd is wel voor elke club een makkie? :roll:
En de statistieken tonen aan dat vooral Volendam zelf het nooit makkelijk heeft in Volendam.
Reply
#81
Ik begrijp je niet.

Jij zegt net dat je zeer weinig problemen verwacht voor PSV as. zondag.... en nu is geen uitwedstrijd een makkie.

10 van de 15 punten heeft FC Volendam in Volendam gehaald.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#82
Glasverbod rond FC-Volendam PSV

Aanstaande zondag 8 februari wordt de wedstrijd FC Volendam tegen PSV gespeeld. Voor deze wedstrijd geldt een verhoogd risico. Daarom heeft de burgemeester op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening besloten een glasverbod in te stellen in de horeca in het uitgaansgebied van Volendam. Dat houdt in dat de horeca ervoor moet zorgen dat bezoekers niet met glazen naar buiten mogen. Het verbod gaat in op zaterdag 7 februari 2009 om 18:00 uur en geldt tot zondag 17:00 uur 8 februari 2009 en in de volgende straten:

Zuideinde, Haven tussen Zuideinde en brasserie Cathrien, Brugstraat, Meerzijde, Edammerweg, Dril, Ventersgracht, Zeestraat, Spoorbuurt, Rokersgracht/Burgemeester Kolfschotenplein en Sportlaan.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#83
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet.

Jij zegt net dat je zeer weinig problemen verwacht voor PSV as. zondag.... en nu is geen uitwedstrijd een makkie.

10 van de 15 punten heeft FC Volendam in Volendam gehaald.

Wauw al 10 punten in eigen huis gepakt? Denk dat dat t laagste aantal is van de hele eredivisie en dan heb je ook nog eens bijna al jullie concurrenten al ontvangen, dus verhoudingsgewijs is Volendam-uit de makkelijkste uitwedstrijd die je kunt hebben. En verwacht idd geen problemen, zeg alleen dat er per definitie geen teams in de eredivisie zijn waar elke club op voorhand heen gaat met de gedachte "dit zijn 3 zekere punten".
Reply
#84
Davydoff Wrote:verhoogd risico.

Nav dat Roda akkefietje dus. En ADO, AZ en Heracles (ook allen na Roda) waren geen verhoogd risico. Blijft vreemd. :p
Reply
#85
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet.

Jij zegt net dat je zeer weinig problemen verwacht voor PSV as. zondag.... en nu is geen uitwedstrijd een makkie.

10 van de 15 punten heeft FC Volendam in Volendam gehaald.

Wauw al 10 punten in eigen huis gepakt? Denk dat dat t laagste aantal is van de hele eredivisie en dan heb je ook nog eens bijna al jullie concurrenten al ontvangen, dus verhoudingsgewijs is Volendam-uit de makkelijkste uitwedstrijd die je kunt hebben. En verwacht idd geen problemen, zeg alleen dat er per definitie geen teams in de eredivisie zijn waar elke club op voorhand heen gaat met de gedachte "dit zijn 3 zekere punten".

DIEPE ZUCHT!!!!!!!!!!!

Met die 10 punten van de 15 punten wil ik alleen aangeven dat Volendam het beter thuis doet dan uit. En dat is inderdaad WAUW voor een club als Volendam.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#86
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik begrijp je niet.

Jij zegt net dat je zeer weinig problemen verwacht voor PSV as. zondag.... en nu is geen uitwedstrijd een makkie.

10 van de 15 punten heeft FC Volendam in Volendam gehaald.

Wauw al 10 punten in eigen huis gepakt? Denk dat dat t laagste aantal is van de hele eredivisie en dan heb je ook nog eens bijna al jullie concurrenten al ontvangen, dus verhoudingsgewijs is Volendam-uit de makkelijkste uitwedstrijd die je kunt hebben. En verwacht idd geen problemen, zeg alleen dat er per definitie geen teams in de eredivisie zijn waar elke club op voorhand heen gaat met de gedachte "dit zijn 3 zekere punten".

DIEPE ZUCHT!!!!!!!!!!!

Met die 10 punten van de 15 punten wil ik alleen aangeven dat Volendam het beter thuis doet dan uit. En dat is inderdaad WAUW voor een club als Volendam.

Dus omdat je t uit beter doet dan thuis en tot dusverre thuis al 10 punten hebt gepakt ga je 2-0 winnen van PSV? :-k
Reply
#87
dat zeg ik niet.

Fijne zondag Peter :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#88
ik hoop echt zo dat het 2-0 wordt
Mijn gras is groener
Reply
#89
lol

Info kaartverkoop FC Volendam - N.E.C. Uitgegeven op 06 februari 2009 23:27
zondag 1 maart 2009, 14:30 uur
Tijdens het vooroverleg tussen N.E.C. Nijmegen en de club Volendam, dat plaatsvond bij de gemeente Edam-Volendam is er gesproken over het vervoersregime voor de wedstrijd FC Volendam-N.E.C. Deze wedstrijd zal gespeeld gaan worden op zondagmiddag 1 maart 2009. Wij vanuit Nijmegen (N.E.C. en politie) waren in de veronderstelling, gezien de historie en de huidige situatie van N.E.C., dat we met vrij vervoer de wedstrijd konden bezoeken.
Vanwege de problematiek die de club Volendam, de politie en de gemeente in Volendam sinds een aantal maanden heeft met hun eigen aanhang was de wedstrijd ingeschaald in een categorie B wedstrijd met een verplichte autocombi. In het vooroverleg is er door de afvaardiging uit Nijmegen duidelijk beargumenteerd waarom het afreizen naar Volendam op vrij vervoer voor onze supporters mogelijk zou moeten zijn op basis van de historie en huidige situatie.

De delegatie van Volendam heeft de argumentatie voor vrij vervoer in overweging genomen maar uiteindelijk zou de burgemeester van de gemeente Edam-Volendam de beslissing nemen.

Over dit besluit zijn wij gisteren geïnformeerd. De burgemeester van Edam Volendam heeft besloten dat de wedstrijd toch alleen te bezoeken zal zijn met een verplichte autocombi.

Autocombi
Verkoop loopt van woensdag 11/02 t/m 26/02 via de Online Ticketshop, de Primera TicketBox (hier geldt een toeslag van € 3,-) en bij de stadionreceptie (op werkdagen tussen 9.00-17.00 uur).
Op een N.E.C. (S)CC inclusief uitkaart kan er 1 kaart gekocht worden.
Prijs eigen vervoer € 17,80 bij de Primera TicketBox. Bij de Online Ticketshop en de stadionreceptie is de prijs € 14,80.

Omwisselplaats
Het omwisselbiljet voor de wedstrijd FC Volendam-N.E.C. dient op de wedstrijddag te worden omgewisseld. Dit kan bij het kasssagebouw van het Goffertstadion tussen 12.00 uur en 12.15 uur. Hier ontvangt u de toegangskaart en een verplicht te rijden route. Indien u uw omwisselkaart niet omwisseld voor een toegangskaart bij het omwisselpunt wordt er geen toegang verleend tot het stadion.

Prijsopbouw autocombi:
€ 10,80 : Kaartprijs
€ 3,00 : Begeleidingskosten
€ 1,00 : Calamiteitenfonds
€ 14,80 : Kostprijs
€ 14,80 : Verkoopprijs Online Ticketshop en stadion
€ 3,00 : Ticketbox toeslag
€ 17,80 : Verkoopprijs bij Primera Ticketbox
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#90
BE-LACH-E-LIJK! Hopen dat dat Volendam zo snel mogelijk degradeert! Wat een burgemeester. Hij moet NEC nu ook wel een combi geven omdat zn geneuzel mbt PSV anders helemaal kant noch wal raakt. NEC met de combi naar Volemdam. :crazy:

Overigens mogen jullie nog wel voor een schijntje afreizen. Onze prijzen:
Prijzen:
Autocombi € 22,00
Buscombi PSV (Seizoen) Club Cardhouders € 32,80

:crazy:
Reply


Forum Jump: