The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Hij kan nog wel toeslaan natuurlijk.

Maar het is gewoon niet goed wat hij laat zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Ik kan het niet verkroppen dat Simon hier nu een kans maakt om de finale te halen... =;

Zelfde geldt natuurlijk voor Ferrer en Gasquet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja precies Buurs, dat Gasquet door dit toernooi heenmazzelt is veel erger. Simon was duidelijk dat hij minimaal SF zou halen, Gasquet is al veel te ver gekomen en dreigt ook nog eens een finaleplaats te halen.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Ik kan het niet verkroppen dat Simon hier nu een kans maakt om de finale te halen... =;

Zelfde geldt natuurlijk voor Ferrer en Gasquet.

Simon heeft mij natuurlijk keihard genaaid door in R'dam te falen. Gasquet heb ik nu zelf, dus die finaleplek is meer dan welkom :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Ja precies Buurs, dat Gasquet door dit toernooi heenmazzelt is veel erger. Simon was duidelijk dat hij minimaal SF zou halen, Gasquet is al veel te ver gekomen en dreigt ook nog eens een finaleplaats te halen.

hoezo mazzelt?

Tegen Bolelli speelde hij een goede partij tegen een bolelli die boven zijn kunnen speelde. Dat Murray opgaf, lag in de lijn van verwachting.
Simon mocht blij zijn dat hij er tegen El Ghareeeeeeb niet eruit ging.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ja precies Buurs, dat Gasquet door dit toernooi heenmazzelt is veel erger. Simon was duidelijk dat hij minimaal SF zou halen, Gasquet is al veel te ver gekomen en dreigt ook nog eens een finaleplaats te halen.

hoezo mazzelt?

Tegen Bolelli speelde hij een goede partij tegen een bolelli die boven zijn kunnen speelde. Dat Murray opgaf, lag in de lijn van verwachting.
Simon mocht blij zijn dat hij er tegen El Ghareeeeeeb niet eruit ging.

Nja de eerste ronde speelt hij tegen Safin, die (hoe is het eigenlijk mogelijk?) mentaal nog zwakker is dan Gasquet, R2 tegen Bolelli (dit dit jaar Starace, Bloomfield en Vliegen tot nu toe had verslagen, en verder alles verloor. Tenslotte geeft in R3 de nummer 4 van de wereld niet thuis. Ik noem dat toch wel een behoorlijke portie mazzel, met zowel loting als toernooiverloop.
Reply
buurs Wrote:Hij kan nog wel toeslaan natuurlijk.

Maar het is gewoon niet goed wat hij laat zien.
Dat is het van Murray ook al tijden niet, en Nadal was ook niet best in Rotterdam. Het gaat om wedstrijden winnen, zeker voor Djoko momenteel. Gisteren speelde ie tegen een van de beste gasten van dit seizoen heel goed, dat vind ik op zich al een kwaliteit. Maar dat moet ie natuurlijk wel een vervolg geven, want nu weer SF eruit zou niet best zijn. Dubai winnen zou goed zijn voro zijn vertrouwen richting IW en Miami.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ja precies Buurs, dat Gasquet door dit toernooi heenmazzelt is veel erger. Simon was duidelijk dat hij minimaal SF zou halen, Gasquet is al veel te ver gekomen en dreigt ook nog eens een finaleplaats te halen.

hoezo mazzelt?

Tegen Bolelli speelde hij een goede partij tegen een bolelli die boven zijn kunnen speelde. Dat Murray opgaf, lag in de lijn van verwachting.
Simon mocht blij zijn dat hij er tegen El Ghareeeeeeb niet eruit ging.

Nja de eerste ronde speelt hij tegen Safin, die (hoe is het eigenlijk mogelijk?) mentaal nog zwakker is dan Gasquet, R2 tegen Bolelli (dit dit jaar Starace, Bloomfield en Vliegen tot nu toe had verslagen, en verder alles verloor. Tenslotte geeft in R3 de nummer 4 van de wereld niet thuis. Ik noem dat toch wel een behoorlijke portie mazzel, met zowel loting als toernooiverloop.

Mooi dat jij in deze Safin had :wink: , maar oke..

Simon mag dan wel een makkelijke loting hebben, maar hij is zo verschrikkelijke wisselvallig. Je hebt het zelf kunnen zien. Om voor 4000+ deze gok te nemen, waarbij hij wss tegen Djoko zoniet eerder zou verliezen, was het voor mij geen optie. Dat hij dan nu de finale gaat halen omdat de nummer 3 van de wereld niet thuisgeeft op de baan.. :crazy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko - Simon is eigenlijk net als Cilic - Djoko van gister.

Degene die moet verliezen heeft elke bal terug en het is wachten op de beslissende break. Frustrerend gewoon.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Toe maar weer. Djoko naar *4-2! =P~


(Ik had deze tekst al klaar staan, maar hij verknalt weer 2bp's.. ](*,) )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Djoko - Simon is eigenlijk net als Cilic - Djoko van gister.

Degene die moet verliezen heeft elke bal terug en het is wachten op de beslissende break. Frustrerend gewoon.
In die zin is het hetzelfde als gisteren dat nu Djoko zijn bps niet pakt, waar gisteren Cilic dat niet deed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat is dit toch? simon werd door die kameel wel 5x gebroken en nu kan djoko 't niet? en djoko pielde weer cilic eruit die toch ook niet kinderachtig speelt de laatste tijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Djoko - Simon is eigenlijk net als Cilic - Djoko van gister.

Degene die moet verliezen heeft elke bal terug en het is wachten op de beslissende break. Frustrerend gewoon.
In die zin is het hetzelfde als gisteren dat nu Djoko zijn bps niet pakt, waar gisteren Cilic dat niet deed...

Ja precies. Daarom heb ik er ook geen vertrouwen in. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hij zal nu op 4-3* wel even breaken voor ons toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
WEl het idee dat het een beetje de andere kant op aan het vallen is


ALLEEEEEZ KUTFRANSOOOS!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
tuurlijk niet =; Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bocaloca Wrote:WEl het idee dat het een beetje de andere kant op aan het vallen is


ALLEEEEEZ KUTFRANSOOOS!!!!!

dit zal helpen ja.. :| :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik volg het niet helemaal, maar ik zie Djoko toch regelmatig met 15-30 achter staan in zijn games...

Hopelijk is dit typisch zo'n overleefwedstrijd, waarin ie op het juiste moment toeslaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er weer en zie 30-30 staan, dit komt gewoon goed jongens, rustig aan.
Reply
Djoko heeft iig de tiebreak binnen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
0-40 en 3 sp's
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
7-5 \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Met een striemende forehand de break en de set voor Nole!
Reply
wat een game van simon...
lekker djoko =D>
Reply
:lol: En dan lees ik hier dat het een gemiddelde top-20 spelers is? Als hij dit wint verslaat hij gewoon de nummer 8 van de wereld, staat hij in de finale van een 500-toernooi, en doet hij het gewoon prima.
Reply
En dan meteen de break van Simon Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij is er nog niet hè...

Maar wat ik hier lees, speelt hij dus blijkbaar niet goed, maar sleept wel die tweede set eruit. Dat is natuurlijk al sterk en een topper waardig.

Echter, nu alweer meteen de break tegen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is nog niet gespeeld, ik verwacht 7-6 Djoko.
Reply
4bp is raak! 3-3!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
bp voor *5-3! Beslis 'm!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: