The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Ik kan in deze discussie Buurs een heel eind volgen. Ik denk ook dat Murray op dit moment beter en/of verder is dan Djoko. Ik weet dat 't lastige begrippen zijn om te meten maar Murray laat 't hele seizoen al een goede indruk achter en boekte goede overwinningen en resultaten in toernooien. Heb 't idee dat Djoko flink achterblijft qua vorm en resultaten. Dat hij in dit gedevalueerde toernooi de finale haalt is knap maar toch ook wel 't minimale als je zijn loting bekijkt. Daarnaast heeft ie in vrijwel elke partij moeite, zegt ook iets over zijn vorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ALLLLEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ RICHARD!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
16.25 richting huis. 1e uur zal ik niets zien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Punten 2009 tot Dubai

Murray: 930
Djokovic: 540

Oftewel, met zijn prestaties in Dubai, loopt Djokovic ook qua punten (en dus prestaties) weer in de maat met Murray... Het is dus zeker niet zo dat Murray resultaten boekt en Djoko niet.
Reply
mindlight Wrote:Punten 2009 tot Dubai

Murray: 930
Djokovic: 540

Oftewel, met zijn prestaties in Dubai, loopt Djokovic ook qua punten (en dus prestaties) weer in de maat met Murray... Het is dus zeker niet zo dat Murray resultaten boekt en Djoko niet.

Dat komt omdat Djoko 1 rondje verder kwam op de AO. Knap hoor!

Dan win ik liever Doha!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ferrer meteen naar 2-0.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, jij komt met een argument, ML veegt het van tafel en dan opeens is dat ene rondje op de AO onbelangrijk ondanks dat je zegt dat Djoko in prestaties achter blijft. Zo kun je natuurlijk nooit discussiëren :roll:

En ML en ik zeggen beiden dat Djoko inderdaad nog niet top is, maar Murray is dus niet veel beter. Djoko heeft dit toernooi elke pot moeite, maar dat had Murray in Rotterdam ook. En Dubai een inferieur toernooi? Vrijwel net zo sterk als Rotterdam...

Ik denk wel dat Murray op dit moment beter is op HC, maar dat maakt Murray nog niet meteen de betere speler en dus de nummer 3. Hij kan vrijwel niks op gravel, en hij moet ook nog maar eens laten zien dat hij een jaar lang kan presteren. Laten we niet vergeten dat Djoko op zijn 19e al in de SF stond van alle 4 de Grand Slams, dat moet ik Murray nog maar zien doen...

Nogmaals, ik denk dat je er nu nog weinig van kunt zeggen, na IW en Miami kunnen we de balans opmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een voorlopige balans dan, wat mij betreft pas eind 2009, laat Murray maar bewijzen dat hij beter is over een heel jaar....

Voorlopig begint Ferrer prima =D>
Reply
Ik denk dat de nummers 2-4 op dit moment vrij gelijkwaardig zijn, met Nadal (mits fit) duidelijk beter.
Alleen Federer zie ik nog iets beter in staat te pieken op een belangrijk moment dan Djokovic en Murray.
Reply
dat scoreboard blijft steken op 1-4* 0-15..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-2 Ferrer...Weet niet of dat gunstig is eigenlijk
Reply
livescore zegt 6-2 Ferrer :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kom nu eens op richard
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en de break meteen...ferrer veel beter
Reply
](*,)
Reply
sjonge. Wat een afgang Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb Ferrer in Rotterdam gezien en vond het niet al te best.. Nu haalt hij hier gewoon even de finale Sad
Reply
Met spel gaat hij de finale winnen ook =D>
*3-0
Reply
Dit moet toch een blessure zijn? Gasquet is in het hele toernooi nog niet zovaak gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allemachtig wat druk vandaag op het werk. Bijna niets kunnen volgen.
Als je dan de tussenstand ziet van Ferrer 6-2 3-0, dan vergoed dat wel weer heel veel. En ook nog Djoko gewonnen.

Mijn week kan, zo dramatisch als hij begon, toch nog redelijk goed eindigen.
Ik heb zo elke week wel een tennisser die mij er door sleept.
Je kunt het geluk noemen of wellicht durf om zo'n iemand te nemen.
Ik heb gelukkig alle keuze maandagavond al toegelicht, dus geen achteraf gepraat. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Begrijp me goed want ik ben ook voor gasquet in deze partij hoor, maar ik heb constant gezegd dat die overwinningen op safin en bolleli niets zeggen. hebben beide hooguit 2 a 3 potjes gewonnen dit jaar en ook nog van pannekoeken ook. daarnaast vond ik gasquet tegen Bolleli alles behalve solide. ferrer zal wss gewoonweg te vast voor hem zijn waardoor hij constant de fout maakt. helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zag Gasquet hier ook niet als de (dikke) favoriet, overwinning op Safin en Bolelli zeggen inderdaad niet veel. Maar dat ie er nu zo dik afgaat tegen Ferrer die hiervoor ook mateloos uit vorm was... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit was wel het laatste wat ik had verwacht, heb Ferrer dit jaar 2x gezien maar dat was ronduit bedroevend. Ook voor FTM was het beter geweest als Richard had gewonnen (ik praat al in de verleden tijd, tis al bijna gebeurd)
Reply
6-2 6-2 Ferrer :eeeek:
Reply
Klasse Ferrer =D> =D> =D> =D>

Nu nog even voor een verrassing zorgen door Djoko te verslaan. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
O mijn god, daar gaan we weer met Baghdatis. Tijdje geleden al 5-0 voor in de de derde set TB en verliezen. Gisteren liep ie ook al te kloten en nu fucking 4-0 voor in de 1e set TB, 6-4, en twee hele grote kansen op die 2 sps en gewoon verliezen. Wat een grap Undecided :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
chardy stond met 5*-3 voor in de set.

tot dan toe maar 3 punten tegen gehad op zijn service.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat boeit me niet, hij heeft geen sps gehad en was er dus niet zo dichtbij. Baghdatis sloeg ook gewoon een df op 7-7 in de TB en wilde op sp op 6-5 en bal tussen z'n benen slaan die hij gewoon normaal had kunnen slaan. En het was zo'n belangrijke eerste set ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, Baghdatis speelt nu maar slecht. Wat een drol, had die set gewoon gepakt. Hij is nog lang niet terug op zijn oude niveau...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ook nog de break tegen met dramatisch spel. De winner speelt gewoon tegen Rochus. Wat een gezeik weer joh, wat een kutweek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: