The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Mooie kerel ben jij ook….
Zelf nog nooit iets gepresteerd, maar wel anderen uitlachen. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe weet jij nou of ik nooit iets gepresteerd heb? :roll:

En over dat uitlachen, ik lach alleen jou uit want jij bent grappig. En jij hebt nog nooit iets gepresteerd en jij lacht consequent mensen hier uit om hun keuzes, je degradeert ze zelfs Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Dat was precies wat ik bedoelde te zeggen Eli, ik vind het wel vermakelijk om e.e.a. te lezen.
Ik ook. Ik vind het vaak zelfs interessanter om te horen wat mensen doen die ik "dan nog een beetje ken", al is dat een beetje een vage definitie, want ik heb Buurs minder vaak gezien dan Soderling Wink

speciaal voor Eli :8:

Als voetballer:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalnederland.nl/speler/Speler_Clubs.aspx?P=37735&z=2004">http://www.voetbalnederland.nl/speler/S ... 735&z=2004</a><!-- m -->


Als penningmeester:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.setonline.nl/bestuurset.html">http://www.setonline.nl/bestuurset.html</a><!-- m -->

Niet slecht Smile. Hoeveel wedstrijden in die 3 jaren? (wissel staan zou beetje jammer zijn nl. OSmile )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe weet jij nou of ik nooit iets gepresteerd heb? :roll:

En over dat uitlachen, ik lach alleen jou uit want jij bent grappig. En jij hebt nog nooit iets gepresteerd en jij lacht consequent mensen hier uit om hun keuzes, je degradeert ze zelfs Undecided

2e worden is volgens mij geen slechte prestatie...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In een fucking tennisspelletje met 20 man, waarvan er ook nog eens 15 figuranten zijn, als je dat al presteren noemt cry
Maar goed, bij gebrek aan iets anders snap ik dat dat voor jou al een hele prestatie is =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Dat was precies wat ik bedoelde te zeggen Eli, ik vind het wel vermakelijk om e.e.a. te lezen.
Ik ook. Ik vind het vaak zelfs interessanter om te horen wat mensen doen die ik "dan nog een beetje ken", al is dat een beetje een vage definitie, want ik heb Buurs minder vaak gezien dan Soderling Wink

speciaal voor Eli :8:

Als voetballer:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalnederland.nl/speler/Speler_Clubs.aspx?P=37735&z=2004">http://www.voetbalnederland.nl/speler/S ... 735&z=2004</a><!-- m -->


Als penningmeester:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.setonline.nl/bestuurset.html">http://www.setonline.nl/bestuurset.html</a><!-- m -->

Niet slecht Smile. Hoeveel wedstrijden in die 3 jaren? (wissel staan zou beetje jammer zijn nl. OSmile )

We trainden bij Emmen 3x per week, waarvan 2x om half 7.
Dit was voor mij vaak niet haalbaar, vanwege mijn werk.

Ik probeerde daarom meestal 2x te trainen.

In de 1e klasse heb ik zo'n 15 wedstrijden gespeeld van de 22, waarvan 7/8 als invaller.
In de 2e klasse hetzelfde verhaal.

In de 3e klasse bij Zwartemeer speelde ik in principe alles.
Daar heb ik dacht ik 5 jaar in het 1e gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:In een fucking tennisspelletje met 20 man, waarvan er ook nog eens 15 figuranten zijn, als je dat al presteren noemt cry
Maar goed, bij gebrek aan iets anders snap ik dat dat voor jou al een hele prestatie is =D>

Bij FTM ben ik nog nooit 2e geworden...

TM waren meer deelnemers :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Dat was precies wat ik bedoelde te zeggen Eli, ik vind het wel vermakelijk om e.e.a. te lezen.
Ik ook. Ik vind het vaak zelfs interessanter om te horen wat mensen doen die ik "dan nog een beetje ken", al is dat een beetje een vage definitie, want ik heb Buurs minder vaak gezien dan Soderling Wink

speciaal voor Eli :8:

Als voetballer:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalnederland.nl/speler/Speler_Clubs.aspx?P=37735&z=2004">http://www.voetbalnederland.nl/speler/S ... 735&z=2004</a><!-- m -->


Als penningmeester:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.setonline.nl/bestuurset.html">http://www.setonline.nl/bestuurset.html</a><!-- m -->

Niet slecht Smile. Hoeveel wedstrijden in die 3 jaren? (wissel staan zou beetje jammer zijn nl. OSmile )

We trainden bij Emmen 3x per week, waarvan 2x om half 7.
Dit was voor mij vaak niet haalbaar, vanwege mijn werk.

Ik probeerde daarom meestal 2x te trainen.

In de 1e klasse heb ik zo'n 15 wedstrijden gespeeld van de 22, waarvan 7/8 als invaller.
In de 2e klasse hetzelfde verhaal.

In de 3e klasse bij Zwartemeer speelde ik in principe alles.
Daar heb ik dacht ik 5 jaar in het 1e gespeeld.

Kreeg je daar nog een beetje voor betaald? Bij ons is het de gewoonte om dat niet meer te doen sinds een aantal jaar. Wel jammer natuurlijk omdat wij in onze regio de hoogst spelende club zijn. Maar wel netjes. Wat voor spelers was je? Beetje goals meegepikt??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ff apart topic maken voor andere sporten die we doen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Buurs, laat Ad 'ik-kraak-alleen-af-en-voeg-zelf-verder-ook-niks-constructiefs-toe-aan-de-discussie' Wim maar zeiken, niks van aantrekken.
Reply
Bedankt voor de steun, Eli :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Buurs, laat Ad 'ik-kraak-alleen-af-en-voeg-zelf-verder-ook-niks-constructiefs-toe-aan-de-discussie' Wim maar zeiken, niks van aantrekken.
Hahahaha, dat zeg je nota bene tegen mij over Buurs, dat moet een grap zijn Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is precies wat ik bedoel. Noem eens een constructieve bijdrage die jij hier op de laatste 2 paginas heb geplaatst?

1)
Ad Wim Wrote:Undecided
Er zijn hier genoeg gasten die net zo hoog (of wellicht nog hoger) gespeeld hebben of spelen, maar die gaan er hier niet mee lopen pochen. Maar goed, jij moet toch wat, bij gebrek aan aanspraak elders. Al blij en trots zijn als je verliest van een 3tje die ook nog eens geen conditie heeft cry
2)
Ad Wim Wrote:Undecided
Als jij nipt verliezen van een 3tje al een topprestatie vindt, pak ik echt wel meer dan 1 game tegen je hoor, zelfs al heb ik nu al meer dan een jaar niet getennist :lol:
3)
Ad Wim Wrote:Vermakelijk is inderdaad het goede woord :lol:
4)
Ad Wim Wrote:Stichting Emmen Toptennis, en dan dit:
Quote:De selectie van TCB bestaat in 2009 uit tien teams, te weten één mix-team dat op 4e klasse niveau spelen, drie mix-teams die op 5e klasse niveau spelen, één heren-team dat 3e klasse speelt en één heren team dat 6e klasse speelt. Daarnaast zijn er totaal vier jeugd-teams die in verschillende klassen spelen. Kortom een uitgebreide selectie die ook in 2009 prima zal kunnen presteren.
Undecided
5)
Ad Wim Wrote:Ik vind het voornamelijk, wederom, vermakelijk :lol:
6)
Ad Wim Wrote:Hoe weet jij nou of ik nooit iets gepresteerd heb? :roll:
En over dat uitlachen, ik lach alleen jou uit want jij bent grappig. En jij hebt nog nooit iets gepresteerd en jij lacht consequent mensen hier uit om hun keuzes, je degradeert ze zelfs Undecided
7)
Ad Wim Wrote:In een fucking tennisspelletje met 20 man, waarvan er ook nog eens 15 figuranten zijn, als je dat al presteren noemt cry
Maar goed, bij gebrek aan iets anders snap ik dat dat voor jou al een hele prestatie is =D>

Ik heb ze voor je genummerd. En, wat vind je van je bijdragen zelf de meest constructieve?

Sorry om je roze wolk door te prikken Ad. Je zeikt gigantisch over Buurs, maar zelf ben je geen haar beter.
Reply
Als je dan wat Buurs schrijf zo'n onzin vindt, dan hou de eer aan jezelf en schrijf niks.
Reply
O, het was dus geen grap. Beetje jammer dit, maar ik zal maar serieus reageren, anders krijg ik straks weer vreemde, ongefundeerde opmerkingen.

Moet ik altijd iets constructiefs bijdragen dan?

Als je dan toch al mijn posts leest, zie je vaak genoeg wel degelijk constructieve posts. En ik zeik niet over Buurs, ik zeik op hem, omdat hij het over zichzelf afroept. En als er één iemand is die nooit en te nimmer iets bijdraagt aan constructieve discussies over tennis of over spellen die we hier hebben/verzinnen, is het Buurs wel. Ga daar maar even posts over zoeken.

En ik leef inderdaad best wel op een roze wolk, maar dan kun jij echt niet doorheen prikken hoor. Net als dat het me weinig doet dat jij me geen haar beter vindt dan Buurs. Ik, en genoeg anderen, weet namelijk wel beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Als je dan wat Buurs schrijf zo'n onzin vindt, dan hou de eer aan jezelf en schrijf niks.
Dat is wat anders, en ik weet dat ik daarin tekort schiet. Maar goed, hij blijft zo fucking veel onzin schrijven en ML is blijkbaar ook druk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij vindt dat hij het over zichzelf afroept? Waar dan? Door iets te zeggen dat hij een pot heeft verloren maar toch vind dat hij het best goed heeft gedaan? Ik vind dat eerder prijzenswaardig dat hij niet van zichzelf zegt dat hij de beste is.

Ik vond het interessant om te lezen. Maar jij bent in je buurs-haat inmiddels zover heen dat jij niet meer normaal teksten van hem kunt lezen maar er meteen op moet gaan vitten. Het zij zo.
Gelukkig kunnen ik en anderen dat nog wel.
Reply
:o Wat is dit nu ineens? Eli, zeker jij als iemand die hier vrijwel alles leest, moet toch beter weten... Ik doe echt mijn best wel om posts van Buurs op een normale manier te lezen, maar er zit zovaak iets bij waarin hij zichzelf ophemelt dat ik me de reacties van Ad prima kan voorstellen. Dat hij ze beter niet kan maken is uiteraard wat anders.

Maar je eerste zin van je 14:02 post, ik weet niet hoe ik die moet lezen. Vind je het prijzenswaardig dat hij een keer niet van zichzelf zegt dat hij de beste is, of vind je dat in het algemeen prijzenswaardig bij Buurs?
Reply
Dan miste je waarschijnlijk de tenenkrommende smiley met de zonnebril, wat in mijn ogen dus wel betekende dat hij bijzonder trots was op zijn eigen prestatie, zoals gebruikelijk. Snap je in dat licht wel dat ik er zo op reageerde? In mijn ogen post hij dit puur en alleen om zichzelf op de een of andere manier op te hemelen. Om ons te laten zien hoe fantastisch het wel niet is, dat hij nipt van een 3-speler verliest. Alles bij hem staat in het teken van hemzelf. En zo gaat het dus in vrijwel elke post bij hem. Ik neem aan dat je de discussie van halverwege vorig jaar rond hem, waar zijn ware aard heel duidelijk naar voren kwam, ook gevolgd hebt? En gezien hebt dat hij dit jaar alweer een aantal tekenenen daarvan vertoond heeft?
Maar goed, het kan zo zijn dat ik een gekleurde blik heb (al denk ik en hoop ik dat niet). Ik ben echter lang niet de enige die aanstoot nemen aan het merendeel van zijn uitspraken, dus er zal ook ergens wel iets bij hem liggen.

Ik vind het alleen jammer dat jij een aanzienlijk deel van je posts wijdt aan mij erop wijzen hoe triest ik wel niet bezig ben en daarin niet consequent bent naar anderen, waaronder Buurs zelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is niet iets wat ik ineens heb. Dit geldt overigens voor alle betrokkenen. Ik vind het continue bashen op elkaar gewoon heel storend, en het komt de kwaliteit en de leefbaarheid niet ten goede. Het is ook niet echt uitnodigend voor andere mensen die hier toevallig eens komen om deel te gaan nemen aan het forum als de toon altijd zo vreselijk negatief is op elkaar. Dit heb ik al vaker gezegd.

Ik vind dit weer een treffend voorbeeld waarbij (in dit geval) Buurs twee paginas lang vertelt wat hij zo'n beetje doet, om na iedere 2e post een commentaar te krijgen in de categorie "nou nou, als je dat al goed vind van jezelf zul je verder wel helemaal niks kunnen, gepresteerd hebben, geen vrienden hebben, en verder sowieso geen leven hebben." (dit is even generaliserend over het laatste jaar)

Die post van 14.02 .. Ik lees lang niet alles hier. Alle posts die over de categorie "het is 15-0", "het is 15-15' gaan skip ik, dus ik vaak al snel 10 pagina's nikszeggend gezwets. Daar zal vast vaak dingen instaan dat Buurs dingen goed had voorspeld, maar dat boeit me niet. Een beetje gloryhunten is niemand vreemd. Het is in ieder geval zeker niet de eerste keer dat hij als het om andere dingen gaat zegt dat hij niet de beste is. En ja, dat zie ik lever dan mensen die meteen roepen dat ze "vorige week nog met 6-1 6-4 van een topper gewonnen hebben"

edit: En als reactie op Ad: dat is wederzijds zo. Daarom zei ik "alle betrokkenen". Anders vinden mensen zich niet aangesproken. Jullie vitten allemaal op elkaar en de sfeer is de dupe. Maar in het algemen zie ik Ad meer op Buurs vitten dan andersom. Komt waarschijnlijk omdat Buurs het alleen over zichzelf heeft Wink
Reply
Maar Eli, de toon is niet altijd negatief, en het is niet enkel bashen. Als dat je conclusie is kijk je ook door een bepaalde bril volgens mij. Als je naar de forummeets van het afgelopen jaar kijkt, daar was de sfeer echt wel super. En ik ervaar dat toch in het algemeen ook zo op het forum.
Reply
De forummeets waren zeker gezellig. :lol:
Ik vind dat altijd al zo, dat je per mail of sms je niet altijd precies zo kunt uitdrukken zoals je het precies bedoeld.
Dus zoiets komt nogal eens verkeerd over.

En tussen Ad en buurs zal het wel niet meer goedkomen. Tegen buurs heb ik al eens gezegd dat hij sommige posten anders moet brengen, maar buurs maakt er gelukkig niet zo'n probleem van als hij wordt aangevallen.
En Ad heb ik al eens verteld dat buurs best een aardige kerel is en dat hij in real life anders is als sommige mensen hier vermoeden.
Buurs en ik gaan ook anders met elkaar om op het forum dat gewoon op een zondagmiddag bij hem of bij mij thuis.

Ik ben het wel eens met Eli dat het soms wel eens uit de hand loopt en overal op gereageerd wordt. Maar over het meeste kan ik wel lachen en ik stoor me er nog niet echt aan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Elikian Wrote:Dit is niet iets wat ik ineens heb. Dit geldt overigens voor alle betrokkenen. Ik vind het continue bashen op elkaar gewoon heel storend, en het komt de kwaliteit en de leefbaarheid niet ten goede. Het is ook niet echt uitnodigend voor andere mensen die hier toevallig eens komen om deel te gaan nemen aan het forum als de toon altijd zo vreselijk negatief is op elkaar. Dit heb ik al vaker gezegd.

Ik vind dit weer een treffend voorbeeld waarbij (in dit geval) Buurs twee paginas lang vertelt wat hij zo'n beetje doet, om na iedere 2e post een commentaar te krijgen in de categorie "nou nou, als je dat al goed vind van jezelf zul je verder wel helemaal niks kunnen, gepresteerd hebben, geen vrienden hebben, en verder sowieso geen leven hebben." (dit is even generaliserend over het laatste jaar)

Die post van 14.02 .. Ik lees lang niet alles hier. Alle posts die over de categorie "het is 15-0", "het is 15-15' gaan skip ik, dus ik vaak al snel 10 pagina's nikszeggend gezwets. Daar zal vast vaak dingen instaan dat Buurs dingen goed had voorspeld, maar dat boeit me niet. Een beetje gloryhunten is niemand vreemd. Het is in ieder geval zeker niet de eerste keer dat hij als het om andere dingen gaat zegt dat hij niet de beste is. En ja, dat zie ik lever dan mensen die meteen roepen dat ze "vorige week nog met 6-1 6-4 van een topper gewonnen hebben"

edit: En als reactie op Ad: dat is wederzijds zo. Daarom zei ik "alle betrokkenen". Anders vinden mensen zich niet aangesproken. Jullie vitten allemaal op elkaar en de sfeer is de dupe. Maar in het algemen zie ik Ad meer op Buurs vitten dan andersom. Komt waarschijnlijk omdat Buurs het alleen over zichzelf heeft Wink

Eli, ik ben zelf ook niet heilig en zoals Kuiper zegt, maak ik me niet zo druk om die geweldige (jaloers overkomende) reacties van Ad.
Ik vind het wel jammer, dat hij zo af en toe die kronkel niet uit kan sluiten.... :|
Als ik dan "een keer" geluk heb met een speler, dan kan hij het niet verkroppen en kan hij alleen nog maar negatief reageren.....

En aangezien we elkaar op het forum al jaren kennen, kunnen we toch plaatsen wat we willen :roll:
Ik weet nog wel dat Haggie, CC en Scholten een tijdje geleden veel tegen elkaar tennisten. Bijna iedereen vond het leuk om het te volgen (De Baakse kampioenschappen :8: ).
Dit is volgens mij niet veel anders dan dat ik zo af en toe iets plaats van mijn eigen prestaties.
Ad had het bijvoorbeeld over zijn rij-examen en ML over zijn verhuizing....
Dat kan dus blijkbaar wel.
Daarom Ad, wanneer je iets niet interessant vindt, reageer dan gewoon niet.

Ik juich het zelfs toe, dat forummers die zelf ook tennissen, zo af en toe hun prestaties hier belichten.
Kuiper heeft het bijvoorbeeld ook weleens gedaan.
Daar is een forum toch ook voor!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Eli, ik ben zelf ook niet heilig en zoals Kuiper zegt, maak ik me niet zo druk om die geweldige (jaloers overkomende) reacties van Ad.
Ik vind het wel jammer, dat hij zo af en toe die kronkel niet uit kan sluiten.... :|
Als ik dan "een keer" geluk heb met een speler, dan kan hij het niet verkroppen en kan hij alleen nog maar negatief reageren.....
Dit zegt wat mij betreft genoeg, i rest my case, en ik ga er verder geen energie meer in steken, aangezien het bij buurs gewoon geen zin heeft. Maar Eli, het zou alleen fijn zijn als je consequent zou zijn, en dus niet alleen mij zou aanspreken, wat nu al meermaals is voorgekomen. Maar ik zal me er maar weer aan vasthouden dat het wel wat zegt dat je mij erop aanspreekt en niet Buurs...

En nu we het toch hebben over het nut van het forum, ik ben gewoon niet zo van het lijzige socializen en publiekelijk je levensverhaal of (sportieve) prestaties spuien. In de live-meetings uiteraard wel, maar op het forum vind ik dat helemaal niet nodig. We hoeven ook niet bewust met modder naar elkaar te gooien, maar de fluwelen handschoen die Eli voorstelt, vind ik persoonlijk niks. En ik vind de sfeer hier dus, net als ML, ook gewoon goed, zonder dat er over het algemeen persoonlijke verhalen worden verteld, en ook zonder dat er bewust mensen gekwetst worden (muv Buurs dan).
Misschien ligt dat aan mijn vakgebied of het feit dat ik uit de grote stad kom of wat dan ook, maar ik ben meer van polemiek en discussie. Daarvoor, en natuurlijk voor het volgen van wedstrijden en de verschillende spellen, is in mijn ogen dit forum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Ik vind het continue bashen op elkaar gewoon heel storend, en het komt de kwaliteit en de leefbaarheid niet ten goede. Het is ook niet echt uitnodigend voor andere mensen die hier toevallig eens komen om deel te gaan nemen aan het forum als de toon altijd zo vreselijk negatief is op elkaar. Dit heb ik al vaker gezegd.

Helemaal mee eens en ik heb dit ook al vaker gezegd. Het zal best zo zijn dat iemand een keer onzin uitkraamt, maar reageer er dan normaal op of laat het gaan.

kuiper Wrote:Ik vind dat altijd al zo, dat je per mail of sms je niet altijd precies zo kunt uitdrukken zoals je het precies bedoeld.

Wat betreft dat normale reageren of het laten gaan vind ik deze quote van Kuiper wel interessant (ook al bedoelde hij het iets anders): het is altijd zo makkelijk om vanachter je pc'tje iemand af te zeiken of assertief te doen, maar behandel je mensen face-to-face ook zo?
Reply
Zeker interessant OD, maar sta jij in het dagelijks leven vanuit het niets te vertellen dat je gisteren maar nipt van een 3-speler verloren hebt? Dat als je altijd hoog eindigt bij toernooien, de rest van de tegenstanders maar figuranten zijn? Etc.

Denk dat de boodschap wel duidelijk is, een digitale omgeving is nu eenmaal geen face-to-face omgeving, en imo ook lastig vergelijkbaar (denk alleen al aan klanken die je mist, oogcontact, langere tijd van reageren, etc).
Reply
Overdune Wrote:
Elikian Wrote:Ik vind het continue bashen op elkaar gewoon heel storend, en het komt de kwaliteit en de leefbaarheid niet ten goede. Het is ook niet echt uitnodigend voor andere mensen die hier toevallig eens komen om deel te gaan nemen aan het forum als de toon altijd zo vreselijk negatief is op elkaar. Dit heb ik al vaker gezegd.

In zijn algemeenheid ben ik het hiermee uiteraard eens, maar plaats dit soort stellingen dan wel in z´n algemeenheid en spits het niet toe op een serie opmerkingen van Ad. Buurs heeft het er gewoon zelf naar gemaakt dat bepaalde verhoudingen zo gegroeid zijn en belangrijker nog, hij zorgt er zelf voor dat bepaalde wonden niet helen door stelselmatig kleine opmerkingen/smiley's te blijven maken/gebruiken met enige arrogantie en minachting waarmee hij het bloed onder de nagels haalt bij sommige medeforummers. Komt er dan een discussie, dan wordt hij heel snel persoonlijk. Laatst nog, toen ik niet eens onredelijk was maar wel naar m'n hoofd geslingerd kreeg dat ik maar futures moest gaan kijken met vrienden die ik niet heb.

Over die opmerking t.a.v. het verliezen van een 3-speler. Lees dat het knap gevonden wordt dat hij zich juist kwetsbaar opstelt. Laat me niet lachen. Buurs blijft stelselmatig dit soort berichten posten om zijn eigen tenniskwaliteiten omhoog te schrijven. Het is leuk om zijn competitie-uitslagen te lezen bijvoorbeeld, maar dit soort korte berichten posten om indruk te maken is echt lachwekkend, evenals jezelf groter voordoen dan je bent. Buurs is gewoon een aardige 6-speler, dat heb ik al eerder gezegd. Daar doet een nipte nederlaag tegen fucking Hoekstra niks aan af..... Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Aardige 6-speler, terwijl mijn rating 5 is? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:
Elikian Wrote:Ik vind het continue bashen op elkaar gewoon heel storend, en het komt de kwaliteit en de leefbaarheid niet ten goede. Het is ook niet echt uitnodigend voor andere mensen die hier toevallig eens komen om deel te gaan nemen aan het forum als de toon altijd zo vreselijk negatief is op elkaar. Dit heb ik al vaker gezegd.

In zijn algemeenheid ben ik het hiermee uiteraard eens, maar plaats dit soort stellingen dan wel in z´n algemeenheid en spits het niet toe op een serie opmerkingen van Ad. Buurs heeft het er gewoon zelf naar gemaakt dat bepaalde verhoudingen zo gegroeid zijn en belangrijker nog, hij zorgt er zelf voor dat bepaalde wonden niet helen door stelselmatig kleine opmerkingen/smiley's te blijven maken/gebruiken met enige arrogantie en minachting waarmee hij het bloed onder de nagels haalt bij sommige medeforummers. Komt er dan een discussie, dan wordt hij heel snel persoonlijk. Laatst nog, toen ik niet eens onredelijk was maar wel naar m'n hoofd geslingerd kreeg dat ik maar futures moest gaan kijken met vrienden die ik niet heb.

Over die opmerking t.a.v. het verliezen van een 3-speler. Lees dat het knap gevonden wordt dat hij zich juist kwetsbaar opstelt. Laat me niet lachen. Buurs blijft stelselmatig dit soort berichten posten om zijn eigen tenniskwaliteiten omhoog te schrijven. Het is leuk om zijn competitie-uitslagen te lezen bijvoorbeeld, maar dit soort korte berichten posten om indruk te maken is echt lachwekkend, evenals jezelf groter voordoen dan je bent. Buurs is gewoon een aardige 6-speler, dat heb ik al eerder gezegd. Daar doet een nipte nederlaag tegen fucking Hoekstra niks aan af..... Undecided

Amen.
Reply
Het wordt tijd dat we een forumtennisdag gaan organiseren!!! :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: