The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO DH - Ajax
#31
Fabian Wrote:Leuk trouwens dat het ASO publiek het eigen cluppie zo lekker aanmoedigt ipv joden dit en dat.... Hulde!

En dit zegt meneer die meer over andere clubs te janken heeft dan over zijn eigen club te vertellen?? Undecided Undecided

Sukkeltje
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Zodra der weer uitfans bij zijn ist gewoon weer joden dit, joden dat. Vind t pas een compliment waard alst ook zo gaat als er wel uitfans zitten, maar dat lijkt me een utopie in de hedendaagse maatschappij.
Reply
#33
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Leuk trouwens dat het ASO publiek het eigen cluppie zo lekker aanmoedigt ipv joden dit en dat.... Hulde!

En dit zegt meneer die meer over andere clubs te janken heeft dan over zijn eigen club te vertellen?? Undecided Undecided

Sukkeltje

1 reactie in een ander topic in 4 maanden.... En dan gaat het natuurlijk over je eigen pisvlek cluppie, jammer hè van die 1-1 in 94e minuut.....Wanker!
Reply
#34
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Leuk trouwens dat het ASO publiek het eigen cluppie zo lekker aanmoedigt ipv joden dit en dat.... Hulde!

En dit zegt meneer die meer over andere clubs te janken heeft dan over zijn eigen club te vertellen?? Undecided Undecided

Sukkeltje

1 reactie in een ander topic in 4 maanden.... En dan gaat het natuurlijk over je eigen pisvlek cluppie, jammer hè van die 1-1 in 94e minuut.....Wanker!

1 reactie? Lol.

Ja jammer idd, dat het geen 2-1 werd in de 95e. woooooooooooooooooooot :-({|=
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Fabje waarom vind je t leuk als supporters hun eigen club steunen ipv de tegenstander 'belachelijk' maken en kom je vervolgens zelf met termen als ASO, pisvlek en wanker? :-k
Reply
#36
Peter Wrote:Fabje waarom vind je t leuk als supporters hun eigen club steunen ipv de tegenstander 'belachelijk' maken en kom je vervolgens zelf met termen als ASO, pisvlek en wanker? :-k

Pfffff, moet ik er soms een smiley achterplaatsen om aan te tonen dat het juist het tegenovergestelde was.
Op gehamas na, kwam het hele repertoire weer langs, met 1x een dh lied...
Reply
#37
Hoe moet ik dat ruiken als ik alleen de samenvatting heb gezien? :-s Smiley is dan wel handig ja.
Reply
#38
EJR Wrote:In de tweede helft was Kuipers volledig de kluts kwijt, waarbij Sno na z'n 8e ovetreding gespaard bleef van z'n 2e kaart. Direct na z'n laatste (gele) overtreding werd ie ook gewisseld. Ook werd Leo gespaard die tot 4x toe met gestrekt been inkwam en niet werd geboekt.
Sno was inderdaad drama en had, behalve door zijn beroerde spel, zijn ploeg ook nog eens kunnen benadelen met een terechte 2de gele kaart... Maar daarbij vergeet je voor het gemak even te vermelden dat Pique ook 'gewoon' zijn 2de geel had moeten hebben toen hij ten hoogte van de middenlijn Leonarde de doorgang belemmerde door hem te haken...

Al met al vond ik het ook een slechte wedstrijd, heb um helemaal live gezien overigens... ADO was stukken feller maar van beide kanten veel fouten, dat maakte het er allemaal geen leukere wedstrijd om aan te zien... Ook het trieste gedrag van de supporters van ADO door idd die bal steeds het veld terug in te gooien wanneer het spel weer bezig was vertraagde de wedstrijd (nóg meer)... Wat me ook opviel was het vele zwaaien met de armen van ADO-kant... Waarschijnlijk door het overdreven reageren van Ajax kant werd er weinig mee gedaan, maar hier en daar werden een aantal Ajacieden toch zeker geraakt (Vermeer, Wielaert, Aissati, Emanuelson)... Overigens vond ik Aissati, zeker gezien zijn wedstrijdritme, een prima wedstrijd spelen...
Reply
#39
BIERTEAM.NET Wrote:
EJR Wrote:In de tweede helft was Kuipers volledig de kluts kwijt, waarbij Sno na z'n 8e ovetreding gespaard bleef van z'n 2e kaart. Direct na z'n laatste (gele) overtreding werd ie ook gewisseld. Ook werd Leo gespaard die tot 4x toe met gestrekt been inkwam en niet werd geboekt.
Sno was inderdaad drama en had, behalve door zijn beroerde spel, zijn ploeg ook nog eens kunnen benadelen met een terechte 2de gele kaart... Maar daarbij vergeet je voor het gemak even te vermelden dat Pique ook 'gewoon' zijn 2de geel had moeten hebben toen hij ten hoogte van de middenlijn Leonarde de doorgang belemmerde door hem te haken...

Al met al vond ik het ook een slechte wedstrijd, heb um helemaal live gezien overigens... ADO was stukken feller maar van beide kanten veel fouten, dat maakte het er allemaal geen leukere wedstrijd om aan te zien... Ook het trieste gedrag van de supporters van ADO door idd die bal steeds het veld terug in te gooien wanneer het spel weer bezig was vertraagde de wedstrijd (nóg meer)... Wat me ook opviel was het vele zwaaien met de armen van ADO-kant... Waarschijnlijk door het overdreven reageren van Ajax kant werd er weinig mee gedaan, maar hier en daar werden een aantal Ajacieden toch zeker geraakt (Vermeer, Wielaert, Aissati, Emanuelson)... Overigens vond ik Aissati, zeker gezien zijn wedstrijdritme, een prima wedstrijd spelen...

Ballen in het veld gooien was zeker kinderachtig, maar verder heb ik genoten van de sfeer. De zwaaiende armen zag ik aan 2 kanten (Leonardo, Sno?), en tegenwoordig eigenlijk overal wel. Tegen een felle ploeg heeft dit Ajax het gewoon moeilijk, zeker zonder Suarez. ADO kan jammer genoeg vaak alleen thuis zo spelen en krijgt thuis weinig goals tegen (12 tegengoals thuis en Ajax, AZ, PSV, Twente en Heerenveen al gehad). Helaas ontbreekt het nog steeds aan stootkracht voorin (ook maar 12 goals gemaakt thuis).

Verder heb ik geen idee waarom die Vermeer keept. Zo veel slechter kan Stekelenburg toch niet zijn? :-k
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
Vermeer keepte gisteren inderdaad matig, maar alle wedstrijdend aarvoor was hij echt erg goed. Gewoon een offday denk ik
The great old Ludwig von...
Reply
#41
zelfs hier in oostenrijk zag ik dat leo een elleboog gaf. maar nee, alleen als guzman het doet is het bewust. dan vindt iedereen het logisch als hij 4 wedstrijden krijgt...
Reply


Forum Jump: