The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FC Twente - PSV
FC Twente - PSV noodgedwongen één dag later
De Eredvisie-wedstrijd tussen FC Twente en PSV vindt niet zaterdagavond, maar zondagmiddag plaats. Volgens de betrokkenen is het onverantwoord om de wedstrijd zaterdag al af te werken op het nieuw aan te leggen hoofdveld van de Grolsch Veste.

Vrijdag vond overleg plaats tussen de beide clubs, de KNVB, de leverancier van de nieuwe grasmat en de locale autoriteiten. Zij waren het er over eens dat het duel op zaterdagavond geen doorgang kon vinden. Zondagmiddag 16.30 uur is het nieuwe tijdstip van aftrappen, zo valt te lezen op de officiële website van de Tukkers.

"Het veld van FC Twente was door het aantal thuiswedstrijden in een korte periode in combinatie met de slechte weersomstandigheden onbespeelbaar geworden. Daarom was FC Twente genoodzaakt een nieuw veld in de Grolsch Veste aan te leggen", reageert manager operationele zaken Eugenio Porcu.

Vanwege de regen kon vrijdag pas laat begonnen worden met de aanleg van het veld. Door de opgelopen vetraging slaagt FC Twente er niet in het veld op tijd speelklaar te krijgen voor de wedstrijd tegen PSV. Daardoor werd besloten het duel een dag te verplaatsen.
---
BE-LACH-E-LIJK! FC Twente heeft natuurlijk heeeel toevallig 120 minuten bekervoetbal in de benen? Tis toch gewoon voor risico van de thuisclub dat er gespeeld kan worden? :|
Reply
Wat mij betreft gewoon niet laten spelen maar een 1-1 invullen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Waarom wordt er uberhaupt besloten om een nieuwe grasmat aan te leggen tussen de wedstrijden van de Graafschap en PSV in? Leg er een nieuw veld in als Twente het weekend erop een uitwedstrijd speelt. Heb je 2 weken de tijd....

Gewoon allebei met 0-3 verliezen. Twente vanwege dit probleem, en PSV gewoon omdat het PSV is. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ach de sfeer zal 's middags iig minder zijn dan op zaterdagavond.. ieder nadeel heb zn voordeel. 1-2! Voor de zekerheid wel Kufo opgesteld bij CM. :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Waarom wordt er uberhaupt besloten om een nieuwe grasmat aan te leggen tussen de wedstrijden van de Graafschap en PSV in? Leg er een nieuw veld in als Twente het weekend erop een uitwedstrijd speelt. Heb je 2 weken de tijd....

Omdat ze dan een extra dagje rust kunnen pakken, duh.
Reply
En dat kwam jullie in maart 2008 ook niet zo slecht uit.......
Lijkt mij overmacht en derhalve niet de schuld van Twente.
Dat veld daar was echt dramatisch!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Waarom wordt er uberhaupt besloten om een nieuwe grasmat aan te leggen tussen de wedstrijden van de Graafschap en PSV in? Leg er een nieuw veld in als Twente het weekend erop een uitwedstrijd speelt. Heb je 2 weken de tijd....

Ik geloof niet dat ze donderdagochtend met de grasleverancier hebben gebeld: "Doe ons effe snel een nieuw veld. Moet er zaterdag liggen! Oh, wacht, doe maar rustig aan, zondag is ook goed!"
Reply
Bumme Wrote:En dat kwam jullie in maart 2008 ook niet zo slecht uit.......
Lijkt mij overmacht en derhalve niet de schuld van Twente.
Dat veld daar was echt dramatisch!

Iets wat je zelf regelt is natuurlijk nooit overmacht. Dat veld is echt niet afgelopen week zo ruk geworden, hadden ze voor Marseille al wel een nieuwe kunnen leggen. Ga je toch niet doen in een week waarin je 3x thuis moet ballen?
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:

Ik geloof niet dat ze donderdagochtend met de grasleverancier hebben gebeld: "Doe ons effe snel een nieuw veld. Moet er zaterdag liggen! Oh, wacht, doe maar rustig aan, zondag is ook goed!"

Ik geloof dat laatste stukje best. Maar goed.. we moeten t nut van 1 dagje meer of minder rust ook niet overdrijven natuurlijk.
Reply
Bij PSV zijn ze 'not amused':
Quote:FC Twente-PSV verzet naar zondag, PSV verbijsterd
06 maart 2009 16:55
Met grote verbijstering heeft PSV kennis genomen van het besluit van de KNVB om de wedstrijd FC Twente-PSV van zaterdag (20.45 uur) te verzetten naar zondag 16.30 uur. PSV had daartegen zowel mondeling als schriftelijk bezwaar ingediend. De club is zeer ontstemd en vraagt om passende maatregelen tegen FC Twente.

De wedstrijd tegen FC Twente is verplaatst naar zondag 8 maart, 16.30 uur.
Bewuste competitievervalsing
Ondanks met inachtneming van de tijd die normaliter nodig is om een grasmat te leggen en de verwachtte weersomstandigheden, heeft FC Twente besloten om na de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag tegen De Graafschap het veld te vervangen. PSV beschouwt deze actie van Twente als bewuste competitievervalsing die mogelijk zeer grote consequenties voor PSV kan hebben. Het verschil tussen wel en niet Europees voetbal kan oplopen tot maximaal 35 miljoen euro. PSV is bij de KNVB zowel mondeling als schriftelijk niet akkoord gegaan met het verplaatsen van de wedstrijd, maar kreeg daarin nul op het rekest. In tegenstelling tot wat wordt gemeld op de officiële website van FC Twente, is het besluit om de wedstrijd te verzetten absoluut niet in goed overleg genomen.

Grote verbijstering
Met grote verbijstering ziet PSV nu hoe de wedstrijd met één dag is verplaatst en de selectie van FC Twente in een vol programma een extra rustdag heeft. PSV vraagt de KNVB dan ook om passende maatregelen tegen FC Twente. PSV speelt al 35 jaar lang onafgebroken Europese wedstrijden en heeft nog nooit een verzoek gedaan om een wedstrijd uit te stellen, immers betekent internationaal meedoen nu eenmaal een druk programma.

Achterliggende gedachte
Voor PSV staat vast: deelname aan een voorronde Champions League en/of deelname aan de Europa League (de nieuwe naam van de UEFA Cup) staat op het spel. PSV is van mening dat FC Twente ook op maandag 9 maart het veld had kunnen vervangen, dan had de club twee weken tot aan de volgende thuiswedstrijd gehad. Het veld was niet goed, maar ook niet onbespeelbaar en zeker niet slechter dan de velden waarop in de voorbij periode is gevoetbald in de Eredivisie. Het is PSV volstrekt duidelijk dat de achterliggende gedachte van FC Twente is om de spelers meer uitgerust aan de wedstrijd tegen PSV te laten beginnen.

PSV vraagt alle supporters om PSV.nl en de website van de Supportersvereniging PSV in de gaten te houden; zo spoedig mogelijk volgt informatie over gevolgen van dit besluit.
Reply
Logisch.. iedereen wist woensdag dat t kutweer zou worden gaan ze toch vrolijk aan t gras beginnen. Dikke boete lijkt me niet meer dan terecht.
Reply
Zit de hele pot al te kijken maar die Isakson (of hoe schrijf je het) is me toch wel een clown hoor. Echt bij geen enkele hoge bal oogt ie ook maar een klein beetje zeker. Of hij komt helemaal niet, of hij stompt terwijl ie de bal zo kan vangen, stompen met 1 vuist naar voren beetje a la superman haha.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
KOEFO!!!!! 90+4!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Wat een aanfluiting. Hoe lang had er nog doorgevoetbald moeten worden ????
Als ie niet valt waren ze nu nog bezig denk ik.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Toen NEC tegen Volendam scoorde in de minuut na blessuretijd hoorde ik ook niemand.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Na de blessuretijd zelfs en dan toch nog meetellen.. ik heb het altijd wel geweten dat ze corrupt waren bij de KNVB.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
PSV won uit tegen Groningen ook toen de blessuretijd er al op zat (nouja, de aangegeven minuten ja...), dus wel terecht dit.
Reply
Keurig!
Reply
Was blessuretijd in de blessuretijd.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Was blessuretijd in de blessuretijd.

Flikker in het kanaal man, anti/voetbal tijdrek sheit hoor je niemand over.
Vanaf minuut 1 was het de Luinge show. En zag hem balen toen Kufo scoorde, vieze smeerkeerl. Oprotten met die mongool, elke thuiswedstrijd van FCT weet hij te verkloten. En als FCT uit moet ballen dan weet hij het te verkloten voor de thuisspelende club; kaatsen Luinge, je hebt er echt geen kaas van gegeten.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Toen NEC tegen Volendam scoorde in de minuut na blessuretijd hoorde ik ook niemand.....

Correct!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply

Salcido had een blessure en Nijland kwam er nog in tijdens de blessuretijd. Logisch dat Luinge dan nog even door laat spelen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:

Salcido had een blessure en Nijland kwam er nog in tijdens de blessuretijd. Logisch dat Luinge dan nog even door laat spelen.
Ja, een halve minuut lijkt mij dan ook wel schappelijk, maar die was inmiddels ook al weer om.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Na de blessuretijd zelfs en dan toch nog meetellen.. ik heb het altijd wel geweten dat ze corrupt waren bij de KNVB.

Waarom hoorde ik je dat vorige week niet zeggen? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
harry_bierdop Wrote:Na de blessuretijd zelfs en dan toch nog meetellen.. ik heb het altijd wel geweten dat ze corrupt waren bij de KNVB.

Waarom hoorde ik je dat vorige week niet zeggen? :|

Lol slaaperd, ik reageerde op jou.

NA de blessuretijd, corrupt dat ze hem dan alsnog meetellen. Duurt niet lang meer en dan tellen de goals bij de warming up ook mee :Big Grin

ps. Ik heb jou nog steeds niet zien reageren op mijn vraag om even te onderbouwen waarom Volendam met 2,5 kans volgens jou verdiende te winnen en waarom NEC ondanks 4 open kansen toch 1 punt te veel kreeg. nuff said imo...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Vond de goal niet onterecht gegeven. Nog een wissel en blessure in de blessuretijd, dus mag je best een paar tellen extra derbij trekken. En als dan na die paar tellen een aanval bezig is die nog bijna een minuut duurt moet je die af laten maken. Gewoon schandalig slecht van PSV al je na meer dan 92 minuten een doeltrap mag nemen mag t niet gebeuren dat je nog een goal weggeeft. Amateurisme zoals zo vaak dit seizoen.

Maar verder moet je niet afgeven op Luinge VMG, maar je liever druk over t wederom zeer matige spel van FC Twente.. jullie worden geen 2e als ze zo blijven spelen. Dit punt voor PSV is zeer zeker niet onverdiend.
Reply
PSV 'verdiende' de overwinning, maar geven door gekluns/gepingel van Nijland (wat een aankoop, pffff) en Afellay de overwinning weg. Goal is natuurlijk dramatisch verdedigd door eerst Kromkamp en daarna Mendez(?). Wedstrijd had had al afgefloten moeten zijn, maar dat is imo geen excuus. Eerst Hee en nu Twe in laatste minuut... is gewoon slecht!

Volgens mij hadden we trouwens beter kunnen voetballen op de oude grasmat. Wat een schande was dit. Verschrikkelijk Arena veld! #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:

Flikker in het kanaal man, anti/voetbal tijdrek sheit hoor je niemand over.
Vanaf minuut 1 was het de Luinge show. En zag hem balen toen Kufo scoorde, vieze smeerkeerl. Oprotten met die mongool, elke thuiswedstrijd van FCT weet hij te verkloten. En als FCT uit moet ballen dan weet hij het te verkloten voor de thuisspelende club; kaatsen Luinge, je hebt er echt geen kaas van gegeten.

En dat terwijl Luinge toch een notoire thuisfluiter is. Wat heeft hij dan tegen Twente?
Reply
Luinge en twente liggen elkaar niet zo... heb ik al meerdere malen gemerkt hehe :8:

Vond het vandaag wel meevallen trouwens, Luinge floot best oke maar kan me voorstellen dat als je op de tribune zit en je het toch al niet op Luinge hebt het leek of ie je weer aan alle kanten naaide. Tijdrekken klopt idd, had ie wel geel voor mogen geven. Rest vond ik dat ie weinig verkeerd deed, alleen de "handsbal" van Toivonen was echt een twijfelgeval en ik zou echt niet durven zeggen of ik het een pingel vond of niet.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Peter Wrote:Vond de goal niet onterecht gegeven. Nog een wissel en blessure in de blessuretijd, dus mag je best een paar tellen extra derbij trekken. En als dan na die paar tellen een aanval bezig is die nog bijna een minuut duurt moet je die af laten maken. Gewoon schandalig slecht van PSV al je na meer dan 92 minuten een doeltrap mag nemen mag t niet gebeuren dat je nog een goal weggeeft. Amateurisme zoals zo vaak dit seizoen.

Maar verder moet je niet afgeven op Luinge VMG, maar je liever druk over t wederom zeer matige spel van FC Twente.. jullie worden geen 2e als ze zo blijven spelen. Dit punt voor PSV is zeer zeker niet onverdiend.

Klopt. het was inderdaad matig voetbal.
Maar ik zie dat AZ ook al weken matig voetbal laat zien maar wel punten blijft pakken. Jarenlang zag ik dat PSV matig balde, maar telkens een zakelijke 1-0 binnenhengelde. Dus waarom kunnen wij niet kampioen worden met matig voetbal of tweede?
Je kunt niet ontkennen dat Luinge baalde toen FC Twente scoorde, dat is gewoon een kwalijke zaak. Dit valt in de categorie "vuistje van Braamhaar".

Ik heb in ieder geval heerlijk genoten:

[Image: reekerm.jpg]

[Image: reeker2.jpg]

Reeker waar is jouw beker.....
Reeker waar is jouw schaal....
Reeker waar is jouw trainer.....
En die miljoenen allemaaaaaal.........

Tralalalala.
Reply

Forum Jump: