The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
#61
_Tampie Wrote:Wat je kleintjes betreft zou ik Sluiter en Vliegen vervangen door Gilles Simon en Lars Burgsmuller. Dan heb je al een zekere 20 punten en het past in je budget. Sluiter kan zomaar verliezen van Snobel en ook Vliegen daar heb ik weinig vertrouwen in.

Vliegen ben ik meer van overtuigd net als Elikian, Sluiter neem ik uit chauvinisme dit in tegensteling tot Burgsmuller :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Ik ga ook voor Vliegen. Christophe is vrij lastig, maar te doen en Ferrero is al helemaal niet in vorm. Sluiter neem ik niet, simpelweg vanwege het feit dat ik sowieso al blij ben als hij een rondje wint. Geen managersspirit, ik weet het, maar zo voel ik het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
ik ga voor de spelers die niet in vorm zijn maar die wel prestaties kunnen neerzeten: risicospelers dus
Reply
#64
Jij gaat dus wel voor Grosjean :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Federer of geen Federer, that's the question. #-o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#66
Niet voor mij. Federer is bij mij out of the question.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Nog nooit zo tevreden geweest over mijn team. Dit moet scoren!! Zeker als Hewitt er voor de halve finale uit gaat en Federer het toernooi niet wint, maar zelfs dat mag beide nog wel gebeuren.

Groten (min 50 pnt):

Ancic
Blake
Ljubicic
Roddick
Monfils

Tussen (30 pnt):

Haas
Malisse
Andreev

Kleintjes (10-15 pnt):

Tursunov
Garcia-Lopez
Benneteau
Santoro
Burgsmuller
Simon

Edit: Hewitt eruit voor Santoro, Malisse, Monfils en Andreev. Dat is toch (15+30+50+30) 125 pnt i.p.v. hooguit 90.
Ook Simon i.p.v. Sluiter.
Reply
#68
Lijkt veel op die van mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Ik misschien nog Roger :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Link voor de quiz:

http://www.thebettorscorner.com/SportsBe...tennis.php

Dus antwoord D, zoals eerder vermeld.
Reply
#71
Come on Roger, nu moet je het ook waarmaken!
Reply
#72
Close =D>
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
#73
Is er nog een subleague voor de forummers?

Anders zal ik die wel even aanmaken. En die gaat uiteraard CompetitieTeam heten :Big Grin
Reply
#74
Ok heren, geef je op in de <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.CompetitieTeam.nl">http://www.CompetitieTeam.nl</a><!-- w --> subleague:

Login: competitieteam
WW: forum
Reply
#75
1 Nalbandian,David €1915 0
2 Ljubicic,Ivan €1430 0
3 Hrbaty,Dominik €1276 0
4 Ginepri,Robby €1270 0
5 Ancic,Mario €1205 0
6 Blake,James €980 0
7 Monfils,Gael €814 0
8 Murray,Andy €514 0
9 Baghdatis,Marcos €480 0
10 Santoro,Fabrice €480 0
11 Simon,Gilles €394 0
12 Burgsmuller,Lars €348 0
13 Tursunov,Dmitry €332 0
14 Benneteau,Julien €303 0
15 Berdych,Tomas €736 0
€12477


Dit zijn ze. Geen Roger en geen Andy zoals gezegd. We zullen zien.
Reply
#76
1 Federer,Roger €6975 0
2 Ljubicic,Ivan €1430 0
3 Monfils,Gael €814 0
4 Tursunov,Dmitry €332 0
5 Seppi,Andreas €520 0
6 Ancic,Mario €1205 0
7 Andreev,Igor €895 0
8 Benneteau,Julien €303 0
€12474
Reply
#77
Zit erin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/">http://members.home.nl/elikian/TMStats/</a><!-- m -->

Zo, jullie stats zijn ook bijgewerkt. Toch 400 deelnemers voor de eerste week...

(sterkte SD....)
Reply
#79
Ik had mijn team nog dichtzitten, Eli!

Wordt die de volgende keer wel meegenomen, als je hem bijwerkt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Das niet slim Haggie, goed bezig Elikian
Reply
#81
Als ik dat zo zie zit er een doublering in de db van SD Big Grin

Zie Rik Huurneman en onderin nog een paar keer.
Reply
#82
Klasse Eli!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
:razz: Tnx, Elikian
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
#84
Ik heb toch ook maar op jullie aanraden Nalbi eruit gehaald en er Ljubicic voor in de plaats gezet.

Toen had ik echter nog geld over om een "kleintje"van +/- 600 te nemen. Ik heb toen besloten om mijn zoontje Musse deze laatste te voorspellen omdat hij niet meedoet met de TM en MV ivm zogenaamde studiedrukte.

Wie kiest hij notabene, SEPPI.
Oke ik heb zijn keuze gerespecteerd, nu maar hopen dat hij het niet bedoeld heeft om mij te pesten. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#85
Niks mis met Seppi! Andreas is een Held! 3.1 miljoen!
Reply
#86
dahag monfils
Reply
#87
Seppi staat wel een break achter in de vijfde. KOM OP ANDREAS!

Starace staat ook op verliezen, klote.

Zie trouwens ook dat Hrbaty 2-0 in sets achter stond, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Trouwens weer veel amatuers bij TM, Federer maar liefst 239 keer gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Fuck! Het zag er zo goed uit toen ik opstond, maar nu even in no time Seppi en Starace kwijt. Toch erg jammer dit. Allebei ook echt niet verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Amateur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: