The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona 2009
#31
morgen al 19 partijen bekend. Zover het leuke van het ftm spel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
andre Wrote:Het lijkt me niet dat je nu nog de deadline kunt veranderen, dus maandag 22.00 uur (aangezien het niet een GS of TMS is).
Als de discussie wel op tijd gevoerd wordt, ben ik tegen overdag-deadlines. Dan is er een redelijk aantal deelnemers dat aan het werk is. Dus: of zondagavond of maandagavond. Persoonlijk ben ik dan voor maandagavond, omdat dan meer lotingen bekend zijn en het in de praktijk mee blijkt te vallen met de verschillen in de teams. Als Buurs beter scoort dan de rest is het knap van hem (of geluk), maar heeft het niets met het tijdstip van de deadline te maken.
Voor GS en TMS zou ik normaal wel zondag 23.59 uur aanhouden, die lotingen zijn over het algemeen op tijd bekend.

Andre verwoordt exact mijn mening.
Reply
#33
Haggie Wrote:morgen al 19 partijen bekend. Zover het leuke van het ftm spel.

ik neem aan dat je alleen naar livescore.com hebt gekeken? daar zetten ze altijd alle mogelijke wedstrijden neer. zullen er dus een stuk minder zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
centre court Wrote:
Haggie Wrote:morgen al 19 partijen bekend. Zover het leuke van het ftm spel.

ik neem aan dat je alleen naar livescore.com hebt gekeken? daar zetten ze altijd alle mogelijke wedstrijden neer. zullen er dus een stuk minder zijn.

Ah oke! Ik hoop alsnog op regen morgen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
13 wedstrijden op de OOP van morgen. We gaan wel zien tot hoeveel verschillen 't nog gaat leiden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Ik neem aan dat het budget ook een stuk lager is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
buurs Wrote:Ik neem aan dat het budget ook een stuk lager is.

15000, dus alleen Nadal = 500 punten
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#38
250: 6000
500: 11000
TMS: 22000
GS: 25000

+ ophoging van 3000 punten

Met een max van 25000.

Dus 14000 voor deze week lijkt mij.
Reply
#39
Dat klopt inderdaad. Het budget is aangepast.
Reply
#40
Beetje lullig dat 1 speler helemaal niet te kiezen is.
Reply
#41
Grappig en ook wel prima, anders was zeker de helft voor alleen Nadal gegaan.
Reply
#42
Hey, mijn LTM-held Riba heeft zich gekwalificeerd voor het hoofdtoernooi. :razz:
Reply
#43
Hup Riba!
Reply
#44
hup regen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Het gravel met zijn verrassingen gaat verder; de eerste drie uitslagen zijn allemaal behoorlijk verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Er is pas 1 uitslag :roll:
Reply
#47
:8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
Twee. Maar ik zag dat Seppi het aan het uitserveren was tegen Andreev, maar gravel eigen ging dat dus mis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Jij bent altijd degene die er zo op uitlacht dat er mensen uitslagen te vroeg melden. Doe het dan zelf ook niet.

Toen ik mijn bericht postte stond Tipsarevic pas op 4-0 in de tiebreak, dus het was er echt maar 1.
Reply
#50
Elikian Wrote:Jij bent altijd degene die er zo op uitlacht dat er mensen uitslagen te vroeg melden. Doe het dan zelf ook niet.

:lol: Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Goh, meneer Politiek Correct, het stond *5-0 in de TB voor Tipsarevic. Dat is wat anders dan het zeggen bij een set voorsprong :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
En die andere partij die jij al aan Seppi had gegeven negeer je verder ook maar ff? Andreev heeft nog gewoon gewonnen.
Reply
#53
Elikian Wrote:En die andere partij die jij al aan Seppi had gegeven negeer je verder ook maar ff? Andreev heeft nog gewoon gewonnen.

Pas op, je moet Ad geen kritiek geven. Daar kan hij niet tegen! :wink:
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Het gravel met zijn verrassingen gaat verder; de eerste drie uitslagen zijn allemaal behoorlijk verrassend.

Ik vond Tipsa-Monta 40/60 en Rochus-Devilder 50/50 overigens. Dus niet heel verrassend allemaal. Andreev 75/25 maar die wint hem gewoon.
Reply
#55
Ik kwam hier langs en zag even snel die uitslagen, waarvan er twee zo goed als klaar waren, dus ik besloot te posten. Ik zal voortaan wachten tot ze klaar en tevens bevestigd zijn.

Maar mooi dat ik een controlerende factor hier heb, goed om te weten. Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Ik kwam hier langs en zag even snel die uitslagen, waarvan er twee zo goed als klaar waren, dus ik besloot te posten. Ik zal voortaan wachten tot ze klaar en tevens bevestigd zijn.

Maar mooi dat ik een controlerende factor hier heb, goed om te weten. Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, pb me je login / ww en ik zal je team invullen. Hint: ik neem geen Robredo!
Reply
#57
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kwam hier langs en zag even snel die uitslagen, waarvan er twee zo goed als klaar waren, dus ik besloot te posten. Ik zal voortaan wachten tot ze klaar en tevens bevestigd zijn.

Maar mooi dat ik een controlerende factor hier heb, goed om te weten. Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, pb me je login / ww en ik zal je team invullen. Hint: ik neem geen Robredo!

Ik zou Monaco wel nemen :wink:

En geen Nalbi, Ferrer en Almagro :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
En uiteraard Tipsarevic, Rochus en Andreev wel. Ik neem liefst zo min mogelijk risico.
Reply
#59
_Tampie Wrote:En uiteraard Tipsarevic, Rochus en Andreev wel. Ik neem liefst zo min mogelijk risico.

En alle Q natuurlijk!!!

Allemaal must-picks

Als je het spel tenminste begrijpt Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Die q's vallen nu wel mee, die hebben pas 10 punten natuurlijk, en sommigen hebben niet bepaald relaxed geloot. Maargoed, ik zal het spel dan wel niet begrijpen.
Reply


Forum Jump: