The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona 2009
#61
Ad Wim Wrote:Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...
Jij hebt mijn score afgelopen week niet gezien denk ik he? :lol:
Reply
#62
mindlight Wrote:Die q's vallen nu wel mee, die hebben pas 10 punten natuurlijk, en sommigen hebben niet bepaald relaxed geloot. Maargoed, ik zal het spel dan wel niet begrijpen.

Ik hoop niet dat dit een serieuze reactie is.... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ik ben vrijwel altijd serieus, behalve als het om individuele spelers (lees: helden) gaat...
Reply
#64
Ivan :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
q zijn deze week veel minder interessant.

het was een reactie op vorige week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Ivan heeft ML al 2 mooie kwartfinales bij een TMS opgeleverd. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Zeg dat, en het mooiste is nog dat als iedereen Ivan heeft, hij dan steeds faalt :lol:

Overigens is het budget wel zwaar relaxed deze week, kan ik eindelijk eens met een goed gevoel Nadal niet nemen :-({|=
Reply
#68
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kwam hier langs en zag even snel die uitslagen, waarvan er twee zo goed als klaar waren, dus ik besloot te posten. Ik zal voortaan wachten tot ze klaar en tevens bevestigd zijn.

Maar mooi dat ik een controlerende factor hier heb, goed om te weten. Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, pb me je login / ww en ik zal je team invullen. Hint: ik neem geen Robredo!
In principe heb ik het natuurlijk altijd tegen jou, maar in deze hoop ik toch dat je het cynisme ervan inzag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kwam hier langs en zag even snel die uitslagen, waarvan er twee zo goed als klaar waren, dus ik besloot te posten. Ik zal voortaan wachten tot ze klaar en tevens bevestigd zijn.

Maar mooi dat ik een controlerende factor hier heb, goed om te weten. Kun je ook meteen even mijn team maken? Veel slechter dan ik het de laatste weken doe, kan toch niet...

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, pb me je login / ww en ik zal je team invullen. Hint: ik neem geen Robredo!
In principe heb ik het natuurlijk altijd tegen jou, maar in deze hoop ik toch dat je het cynisme ervan inzag...

Ik dacht al waar blijft je pb nou.
Reply
#70
Gulbis wint zowaar de eerste set van Starace maar die lijkt het nog recht te trekken. Dat wordt een mustpick voor 890, met een tweede ronde tegen Soderling / Gabashvili in het verschiet.
Almagro is weer aan het falen, verliest de eerste set van Hanescu. Dat is een lastiger verhaal voor 1551 met Chela / Belucci in de 2R.
Reply
#71
Idd, waar die Almagro mee bezig is de laatste weken... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het gravel met zijn verrassingen gaat verder; de eerste drie uitslagen zijn allemaal behoorlijk verrassend.

Ik vond Tipsa-Monta 40/60 en Rochus-Devilder 50/50 overigens. Dus niet heel verrassend allemaal. Andreev 75/25 maar die wint hem gewoon.
Ik vind Seppi toch duidelijk favoriet: goed op gravel en in vorm.
Reply
#73
_Tampie Wrote:Gulbis wint zowaar de eerste set van Starace maar die lijkt het nog recht te trekken. Dat wordt een mustpick voor 890, met een tweede ronde tegen Soderling / Gabashvili in het verschiet.
Almagro is weer aan het falen, verliest de eerste set van Hanescu. Dat is een lastiger verhaal voor 1551 met Chela / Belucci in de 2R.
En zo zijn er nog veel meer must-picks deze week. Enige vraag is of je wilt gokken en wilt gaan voor een dure jongen als gok. Met de kans om zo de weekwinst te pakken, maar ook om schade op te lopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
andre Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het gravel met zijn verrassingen gaat verder; de eerste drie uitslagen zijn allemaal behoorlijk verrassend.

Ik vond Tipsa-Monta 40/60 en Rochus-Devilder 50/50 overigens. Dus niet heel verrassend allemaal. Andreev 75/25 maar die wint hem gewoon.
Ik vind Seppi toch duidelijk favoriet: goed op gravel en in vorm.
Andreev net zo in vorm, meer kwaliteit en voor in H2H.

En ik vond Devilder trouwens echt wel favoriet, gezien de vorm van Rochus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
heel simpel
Grotere jongen en must picks
Of een groter team van must picks

Dat zal wel het verschil worden deze week
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het gravel met zijn verrassingen gaat verder; de eerste drie uitslagen zijn allemaal behoorlijk verrassend.

Ik vond Tipsa-Monta 40/60 en Rochus-Devilder 50/50 overigens. Dus niet heel verrassend allemaal. Andreev 75/25 maar die wint hem gewoon.
Ik vind Seppi toch duidelijk favoriet: goed op gravel en in vorm.
Andreev net zo in vorm, meer kwaliteit en voor in H2H.

En ik vond Devilder trouwens echt wel favoriet, gezien de vorm van Rochus.

Jij altijd met je vorm... Undecided

2 weken geleden was Rochus nog in vorm en durfde je daarom JCF niet te nemen, omdat hij niet zo in vorm was... :lol:

Vorige week waren Robredo, Ferrer en Almagro zo in vorm...

Deze week is de vorm weer omgeslagen.
Baseer toch niet alles op 1 of 2 goede potjes die ze een paar weken geleden ergens aan de andere kant van de wereld hebben gespeeld tegen een stel prutsers... Confused
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
buurs Wrote:Baseer toch niet alles op 1 of 2 goede potjes die ze een paar weken geleden ergens aan de andere kant van de wereld hebben gespeeld tegen een stel prutsers... Confused
Mooie omschrijving van de keuze voor Monaco vorige week :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Monaco is geen prutser!

*houdt dapper vol*
Reply
#79
Weer 1e ronde exit voor gulbis
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#80
Elikian Wrote:Monaco is geen prutser!

*houdt dapper vol*
Dat zeg ik toch ook niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
De must-picks die vandaag hebben gewonnen plus 2 duurdere jongens die het weer gaan waarmaken plus 2 gokjes die het verschil moeten maken tussen wel of geen goud.
Reply
#82
dat wordt gonzalez tegen de veel gekozen acasuso deze week Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
_Tampie Wrote:De must-picks die vandaag hebben gewonnen plus 2 duurdere jongens die het weer gaan waarmaken plus 2 gokjes die het verschil moeten maken tussen wel of geen goud.
Volgens mij zijn er wel meer must-picks...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Hanescu Sad :cry:
Reply
#85
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Monaco is geen prutser!

*houdt dapper vol*
Dat zeg ik toch ook niet?
Weet ik, maar ik dacht dat het geen kwaad kon hem nog ff te supporteren.
Reply
#86
mindlight Wrote:Hanescu Sad :cry:

Hij verliest een tiebreak van Almagro.... dat is knap.
Reply
#87
Hij had zelfs 2x mp op eigen service volgens mij.

Maar goed, dit is nog niet over. Almagro en close partijen winnen... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ferrero 5-6* tegen Kunitsyn :oops: .
Reply
#89
MVA geeft net op tijd op voor de poll :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Die Ferrero Undecided

Waarom heeft ie nou net een eenmalige opleving als ik hem niet heb? Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: