The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona 2009
#91
Undecided :-k
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#92
Hup Fognini, maak iig die keuze goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
En meteen 0-3, wordt het wéér zo'n week.. :-k
Reply
#94
En 1-6, die Gimeno heeft niks gepresteerd de laatste tijd en Fognini is onwijs in vorm. Schiet mij maar lek :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
prachtig =D> :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Dit gaat goed zo. 6-1 Gimeno Traver. Die Fognini heeft zijn toernooi dit gravelseizoen al gehad. Als één van de weinige niet voor hem gegaan. Hup Travert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Idd. Undecided cry
Reply
#98
Lekker Gimeno =D>
Reply
#99
buurs Wrote:prachtig =D> :lol:

jij hebt 'm ook toch? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:prachtig =D> :lol:

jij hebt 'm ook toch? :8:

klopt, maar het is zo voorspelbaar.
bijna iedereen heeft hem nu toch.

ik durfde het helaas niet aan, aangezien ik op safe speel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb hem niet, aangezien ik altijd voor rare teams ga Wink
Reply
15man met fognini. Mooi hoor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is toch niet te geloven. Als zo de week alweer moet beginnen?? Dat belooft nog weer wat.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hij heeft ook kneiterveel gespeeld de afgelopen dagen, dus hij zal wel iets onder de leden hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij gaat alweer richting break tegen, dat zal dan wel opgave worden als hij echt wat heeft.
Reply
Hey, Fognini pakt een game.
Reply
we moeten fognini ook niet gaan overschatten op basis van 1 goede week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Gimeno!
Reply
buurs Wrote:we moeten fognini ook niet gaan overschatten op basis van 1 goede week.

Hij heeft vorig jaar op gravel een paar challengers gewonnen en drie SF's gehaald op ATP niveau, dus we mogen zeker wel iets van hem verwachten.
Reply
Over en sluiten, lekker dan. Nu maar hopen dat Monaco dan ook maar verliest vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwank staat ook redelijk stil in z'n ontwikkeling. Ik had hem vorig jaar nog op RG waar hij na een goed begin van het jaar de derde ronde haalde als q en van Moya en Granollers won. Dat was een doorbraakje voor hem, maar daarna was het bijna niets meer.
Reply
Schwank komt er wel, daar heb ik alle vertrouwen in.
Reply
Prima Gimeno...Goede keus dus Fognini niet nemen. =D>
Reply
Overdune Wrote:Schwank staat ook redelijk stil in z'n ontwikkeling. Ik had hem vorig jaar nog op RG waar hij na een goed begin van het jaar de derde ronde haalde als q en van Moya en Granollers won. Dat was een doorbraakje voor hem, maar daarna was het bijna niets meer.
Schwank had vorig jaar een topjaar, presteerde imo ver boven zijn kunnen. Ik zie hem nu dan ook echt nog niet als een steady top 50-speler...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-6 1-4* en Fognini krijgt z'n eerste bp. Ik voel een ommekeer aankomen. Hakkuh
Reply
Dan breekt hij idd, maar komt vervolgens meteen op 0-40 op eigen service. cry
Reply
Gimeno verloor vorige maand nog van Dick Norman op gravel. Undecided
Reply
Die Gimeno moet toch nog wel ff die laatste game binnenharken zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dick is in vorm hoor!
Reply
centre court Wrote:Die Gimeno moet toch nog wel ff die laatste game binnenharken zo.

Fognini is volgens mij de hele set op 30-30 gekomen op de service van Gimeno.
Reply


Forum Jump: