The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - Heerenveen
#31
Quote:FC Volendam werd gisteren in de halve finale van de KNVB-beker tegen SC Heerenveen een zuivere penalty onthouden. Dat moest ook scheidsrechter Björn Kuipers na afloop toegeven. "Ik vond hem in de wedstrijd gemakkelijk naar de grond gaan", doelde Kuipers op Dominique van Dijk die vlak voor rust door Michal Svec naar de grond werd getrokken. "Nu ik de beelden terug zie weet ik dat ik de bal op de stip had moeten leggen en een rode kaart had moeten trekken", gaf hij eerlijk toe.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
ook ik vond het direct rood en een pingel.

maar goed dat de scheids het verkeerd zag, anders had volendam misschien wel europees gespeeld. dat is niet in het belang van het nederlandse voetbal, dus somtijds is een complot zo slecht nog niet. :razz:

Mukkus Wrote:Ik kreeg een klein beetje het gevoel alsof Heerenveen moest winnen, en dus dat Volendam de bekerfinale niet mocht bereiken. Waren van die kleine dingetjes die Heerenveenspelers wél mochten doen en Volendamspelers niet. Niet alleen die bewuste penal, maar bij elk twijfelgevalletjes ging het voordeel naar Heerenveen.

dat is en blijft mijn overtuiging, maar ja ik word altijd voor gek verklaard als ik het over een complot heb. 8-[
Reply
#33
17.000 kaarten voor Heerenveen voor de finale, neem aan dat Twente net zoveel krijgt. Zal een leuk feestje worden, jammer dat het stadion niet half om half verdeeld wordt, maar bobo's moeten ook hun drankje kunnen drinken
Mijn gras is groener
Reply
#34
Amor Fati Wrote:17.000 kaarten voor Heerenveen voor de finale, neem aan dat Twente net zoveel krijgt. Zal een leuk feestje worden, jammer dat het stadion niet half om half verdeeld wordt, maar bobo's moeten ook hun drankje kunnen drinken

dat is altijd, niet alleen bobo's, ook sponsors en amateurscheidsen.

vorig jaar had ik een sponsorplekkie bij gatorade, heeft sjinji zich ongans aan gezopen. maar goed, daar kun je dus ook wat proberen te regelen.
Reply
#35
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Het was echt een mooie voetbalavond. Gezellig op de Dijk biertjes gedronken. Heerenveen supporters en FC Volendam supporters gezellig door elkaar en dan dit:

Quote:Gewonden bij vechtpartij voetbalfans in Volendam
Vier mensen zijn woensdagavond gewond naar een ziekenhuis gebracht na een vechtpartij tussen fans van Ajax en Heerenveen in Volendam. Hoe ernstig hun verwondingen zijn is niet bekend. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Eén persoon is aangehouden. Hij is volgens getuigen de aanstichter van de vechtpartij zijn geweest.

Woensdag vond in Volendam een wedstrijd plaats tussen Volendam en Heerenveen. Wat de Ajax-supporters in Volendam te zoeken hadden, weet de politiewoordvoerder niet. De supporters van Ajax waren verzameld in een café aan de Brugstraat. In een café aan de andere kant van dezelfde straat zaten Heerenveen-supporters.

Ajax-supporters gingen omstreeks 21.00 uur het café van de Heerenveen-aanhangers in, waarop een vechtpartij ontstond. Hierbij werd interieur van het café vernield en sneuvelden een aantal ramen. Dertig politieagenten en drie politiehonden moesten eraan te pas komen om de vechtersbazen van elkaar te scheiden. Hoeveel mensen in totaal gewond raakten, is onduidelijk. Vier werden echter uiteindelijk met onder meer snijwonden en kneuzingen naar een ziekenhuis gebracht.

Ik zat rond 17:00 uur op het terras, toen een groep van 20 ajax-supporters zich verschansten in een nabijgelen kroeg. Ik hoorde dat er in die kroeg al meer aanwezig waren. Ja, het waren Ajax-supporters. Als je een tatoeage op je onderarm hebt van een bulldog met 3 amsterdamse kruizen met daarboven 'AFC Ajax' en daaronder 'Amsterdam', ben je niet een RBC-supporter met een Henna-tattoo.

Triest. Mooi voetbalfeestje tussen Volendam en Heerenveen, en een groepje weer-niet landskampioenen komt dat weer verneuken......helaas.

4 gewonden: beenbreuk, armbreuk en 2 met messteken....
Weer-niet-kampioenen overvielen de kroeg gewapend met steekwapens en klauwhamers.
1 weer-niet-kampioen aangehouden, wordt gezien als de aanstichter. 1 heerenveen-supporter aangehouden, vanwege belediging van een agent, na de vechtpartij..... :roll:

Helden. Geen wonder dat wekelijks wordt geprobeerd hun clubhuis in de fik te steken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
Mukkus Wrote:4 gewonden: beenbreuk, armbreuk en 2 met messteken....
Weer-niet-kampioenen overvielen de kroeg gewapend met steekwapens en klauwhamers.
1 weer-niet-kampioen aangehouden, wordt gezien als de aanstichter. 1 heerenveen-supporter aangehouden, vanwege belediging van een agent, na de vechtpartij..... :roll:

Helden. Geen wonder dat wekelijks wordt geprobeerd hun clubhuis in de fik te steken.

verbaast me niks. ze staan niet voor niets bekend als laffe honden.

speelde er iets anders? hadden ze nog een revanche ergens voor aangekondigd op heerenveeners? :|
Reply
#37
waf Wrote:
Mukkus Wrote:4 gewonden: beenbreuk, armbreuk en 2 met messteken....
Weer-niet-kampioenen overvielen de kroeg gewapend met steekwapens en klauwhamers.
1 weer-niet-kampioen aangehouden, wordt gezien als de aanstichter. 1 heerenveen-supporter aangehouden, vanwege belediging van een agent, na de vechtpartij..... :roll:

Helden. Geen wonder dat wekelijks wordt geprobeerd hun clubhuis in de fik te steken.

verbaast me niks. ze staan niet voor niets bekend als laffe honden.

speelde er iets anders? hadden ze nog een revanche ergens voor aangekondigd op heerenveeners? :|

Neuh, normaal geen aanleiding tussen wat voor ongerelegdheden tussen Heerenveen en Ajax....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#38
[Image: 007.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Hij blijft leuk :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#40
Treesong Wrote:Hij blijft leuk :Big Grin

Waf heeft wel een beetje veel haar op zijn kont....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Hij blijft leuk :Big Grin

Waf heeft wel een beetje veel haar op zijn kont....

dat zijn pukkels.
Reply
#42
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Hij blijft leuk :Big Grin

Waf heeft wel een beetje veel haar op zijn kont....

dat zijn pukkels.

Ik zie het.....
[Image: billenau1.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#43
ik vind het beter als ze wat gezelschap hebben. dit is toch zielig?
[Image: Dikke%20puist.JPG]
Reply
#44
ik zeg GADVERDAMME Kamphuis....
The great old Ludwig von...
Reply
#45
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Tt6PZ_DaKr4[/youtube]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#46
Die gast die uit dat raam geknikkerd wordt heeft veel weg van de supporter met de gebroken arm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
En hem uit het raam gooien is blijkbaar niet voldoende:

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuw...supporters

Je wordt toch gewoon agressief van die beelden. Trouwens ook slecht politieoptreden. De politie wist vooraf al dat er Ajcieden in het dorp liepen. Die hadden ze gewoon preventief moeten verwijderen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#48
Davydoff Wrote:Je wordt toch gewoon agressief van die beelden. Trouwens ook slecht politieoptreden. De politie wist vooraf al dat er Ajcieden in het dorp liepen. Die hadden ze gewoon preventief moeten verwijderen.

Klopt, ik liep om half 7 richting De Dijk alwaar we met 3 politieagenten meeliepen die ons vertelden dat er een heel aantal Ajax-supporters waren en dat ze er voornamelijk daarom waren. Ongelooflijk dat er dan toch nog zoiets kan gebeuren. Oppakken, stadionverbod en pik amputeren bij dat schorem.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Lamme Lennie Wrote:
Davydoff Wrote:Je wordt toch gewoon agressief van die beelden. Trouwens ook slecht politieoptreden. De politie wist vooraf al dat er Ajcieden in het dorp liepen. Die hadden ze gewoon preventief moeten verwijderen.

Klopt, ik liep om half 7 richting De Dijk alwaar we met 3 politieagenten meeliepen die ons vertelden dat er een heel aantal Ajax-supporters waren en dat ze er voornamelijk daarom waren. Ongelooflijk dat er dan toch nog zoiets kan gebeuren. Oppakken, stadionverbod en pik amputeren bij dat schorem.

Er was inderdaad politie. 2 op een mountainbike en 2 wandelende vrouwelijke agenten. Tussen 5 en 8 uur heb ik niet meer agenten gezien. De ajacieden zaten daar al vanaf half 6, een aantal waarschijnlijk al eerder. Een Heerenveensupporter die naar het stadion liep met een biertje in de hand, werd tegengehouden door de politie. Hij mocht niet in het openbaar drinken. Meteen bier opdrinken of weggooien, dan kreeg hij geen boete. Hij dronk zijn biertje op en vroeg aan de agent, dat dit wel erg makkelijk was. 1 drinkende supporter 'aanhouden' vanwege dat biertje, terwijl hij de agent vertelde dat verderop een dreigende sfeer hing. De agent zei doodleuk: "Daar gaan we niks aan doen....."

Wel was er wat beveiliging bij verschillende kroegen, de agenten waren vaak met hun in gesprek. Die 2 kroegen hadden vanaf een afstandje wel extra aandacht, dus ze wisten dit al ver van te voren....

Vreemd en zwak politie-optreden. Voor mijn part zet je een peloton ME in het centrum van Edam, bijvoorbeeld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Ik heb normaal een schijthekel aan die neuzen maar nu moet Heerenveen niet piepen. Hele middag (en zowiezo al de laatste tijd) hebben ze een grote bek overal en zitten ze uit te dagen, niet piepen als je dan wat tikkies krijgt. Het is wel klote dat er nu, in die kroeg, ook redelijk wat pet en sjaals zijn gepakt maar meerendeel waren mennekes van het alom beruchte nieuw noord.

Ajax zat daar al de hele dag in Volendam, ze waren daar ook voor Volendam. Heerenveen zat er ook al de hele dag tegenover ongeveer met 300+ man... dan hebben ze een grote bek als ze met 300 man zijn (hamas etc etc), tsja dan gaan er 200 man naar het stadion en de rest blijft met 100 man achter.. en 50 man oude ajax gasten kijken niet echt op voor 80 a 100 mennekes nieuw noord.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#51
harry_bierdop Wrote:Ik heb normaal een schijthekel aan die neuzen maar nu moet Heerenveen niet piepen. Hele middag (en zowiezo al de laatste tijd) hebben ze een grote bek overal en zitten ze uit te dagen, niet piepen als je dan wat tikkies krijgt. Het is wel klote dat er nu, in die kroeg, ook redelijk wat pet en sjaals zijn gepakt maar meerendeel waren mennekes van het alom beruchte nieuw noord.

Ajax zat daar al de hele dag in Volendam, ze waren daar ook voor Volendam. Heerenveen zat er ook al de hele dag tegenover ongeveer met 300+ man... dan hebben ze een grote bek als ze met 300 man zijn (hamas etc etc), tsja dan gaan er 200 man naar het stadion en de rest blijft met 100 man achter.. en 50 man oude ajax gasten kijken niet echt op voor 80 a 100 mennekes nieuw noord.

hoe weet je dat het zo gegaan is? en is het optreden van die gasten dan minder erg?

zongen ze echt hamas hamas? :eeeek: dan moet je wel een kroeg slopen idd. :roll:
Reply
#52
harry_bierdop Wrote:Ik heb normaal een schijthekel aan die neuzen maar nu moet Heerenveen niet piepen. Hele middag (en zowiezo al de laatste tijd) hebben ze een grote bek overal en zitten ze uit te dagen, niet piepen als je dan wat tikkies krijgt. Het is wel klote dat er nu, in die kroeg, ook redelijk wat pet en sjaals zijn gepakt maar meerendeel waren mennekes van het alom beruchte nieuw noord.

Ajax zat daar al de hele dag in Volendam, ze waren daar ook voor Volendam. Heerenveen zat er ook al de hele dag tegenover ongeveer met 300+ man... dan hebben ze een grote bek als ze met 300 man zijn (hamas etc etc), tsja dan gaan er 200 man naar het stadion en de rest blijft met 100 man achter.. en 50 man oude ajax gasten kijken niet echt op voor 80 a 100 mennekes nieuw noord.

Waar heb je die informatie vandaan?
Heerenveen zat daar niet tegenover met 300+ man....op de gehele dijk waren 's middags wel een paar honderd Heerenveen-supporters, maar de meesten waren verstandig en gingen daar niet tegenover zitten. Stevie Wonder had alom 17:00 uur kunnen zien, dat dat ging escaleren. Ajax-mannetjes bellen, meer Ajax-mannetjes, weer bellen....

Beruchte Nieuw Noord? Ze willen graag berucht zijn, maar het is vooral uitdagen en hard weglopen.....
En ik kan je 1 ding vertellen. die zaten daar niet voor Volendam. Komen aan in een speedboot, hebben een aantal Heerenveeners gevraagd: "Gaan we vechten of gaan we bier drinken?" Waarna de trui omhoog gehaald werd en de wapens (messen, hamers) getoond werden....
Wel schijnt bij de 0-1 "alle joden zijn homo's" door een Heerenvener geroepen te zijn.....Kijk, dat had ie dus niet moeten doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Mukkus Wrote:"alle joden zijn homo's"

[Image: jsmile006.gif] [gay]

:-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Volgens diverse Volendam fora zouden er inderdaad een aantal Friezen zijn geweest die liepen uit te dagen. Blijkbaar hebben die in een ander café ook wat Volendammers lastig gevallen. Geen idee wat hier waar van is.

Maar het blijft Volendam - Heerenveen. En dus hebben die Ajcieden NIETS te zoeken in Volendam. Ook niet zogenaamd omdat je Volendam wilt aanmoedigen, want daar neem je geen wapens voor mee.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#55
Davydoff Wrote:Volgens diverse Volendam fora zouden er inderdaad een aantal Friezen zijn geweest die liepen uit te dagen. Blijkbaar hebben die in een ander café ook wat Volendammers lastig gevallen. Geen idee wat hier waar van is.

Maar het blijft Volendam - Heerenveen. En dus hebben die Ajcieden NIETS te zoeken in Volendam. Ook niet zogenaamd omdat je Volendam wilt aanmoedigen, want daar neem je geen wapens voor mee.
wat deed jij daar dan? :|
Reply
#56
Het zal me verder echt allemaal jeuken Mukkus maar als je alleen maar de opgeblazen huilverhaaltjes leest op de heerenveen fora moet je dat niet hier posten alsof dat de waarheid is. Denk je nou echt serieus dat Ajax de moeite gaat nemen om naar Volendam te komen om fucking heerenveen te pakken??? Er zat daar al vanaf vroeg in de middag een grote groep ajax oudjes (die in V'dam e.o. wonen) te zuipen op de dijk, lekker in zon, niks aan het handje. Ook niet toen er al H'veen supporters waren, pas tegen een uur of 4 kwamen er meer H'veen supporters en die begonnen met diverse uitdagingen etc etc. zoals de laatste tijd overal doen... nu liep het een keer niet goed af (zoals het bijvoorbeeld afgelopen zondag in Utrecht wel goed af liep voor ze na wederom tig keer uitdagen moesten ze uiteindelijk met hulp van de politie Utrecht verlaten, ook in doetichem 2 weken ervoor zijn ze goed weggekomen)

Zoals je zelf al zegt het is vooral uitdagen en weglopen wat ze doen, nu zaten ze in een kroeg en konden ze dus niet weglopen. Helaas, dan maar via het raam..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#57
harry_bierdop Wrote:Het zal me verder echt allemaal jeuken Mukkus maar als je alleen maar de opgeblazen huilverhaaltjes leest op de heerenveen fora moet je dat niet hier posten alsof dat de waarheid is. Denk je nou echt serieus dat Ajax de moeite gaat nemen om naar Volendam te komen om fucking heerenveen te pakken??? Er zat daar al vanaf vroeg in de middag een grote groep ajax oudjes (die in V'dam e.o. wonen) te zuipen op de dijk, lekker in zon, niks aan het handje. Ook niet toen er al H'veen supporters waren, pas tegen een uur of 4 kwamen er meer H'veen supporters en die begonnen met diverse uitdagingen etc etc. zoals de laatste tijd overal doen... nu liep het een keer niet goed af (zoals het bijvoorbeeld afgelopen zondag in Utrecht wel goed af liep voor ze na wederom tig keer uitdagen moesten ze uiteindelijk met hulp van de politie Utrecht verlaten, ook in doetichem 2 weken ervoor zijn ze goed weggekomen)

Zoals je zelf al zegt het is vooral uitdagen en weglopen wat ze doen, nu zaten ze in een kroeg en konden ze dus niet weglopen. Helaas, dan maar via het raam..

Die huilverhalen neem ik ook met een korreltje zout....ik post hier dus ook alleen wat ik gezien heb en wat ik daar van goede kennissen gehoord heb.
Tussen de Heerenveeners zitten ook een paar, maar dat is dus vooral uitdagen en als het losgaat verbreken ze het record 100 meter sprint. In het begin was het inderdaad allemaal erg vriendelijk, aan het eind van de middag begon het 'spannend' te worden.
Ik zat daar om de hoek op een terras (kon die straat inkijken) en ben op een gegeven moment maar even verderop gaan gaan kijken....

Die paar Heerenveen-supporters zijn zo naïef, wél uitdagen niet wetende dat van de 50 man, die staan uit te dagen er 40 hard weglopen, als ze er moeten staan. Heb het vroeger meegemaakt en zo is het dus nog steeds. En de verkeerden krijgen dan de klappen....Zo gaat dat in Heerenveen.

En ach, Nieuw Noord....die hebben alleen nog maar wat dons om de piemel en moeten nog ontdekken of dat haar of veren worden....
Feit blijft dat de meeste Heerenveeners in die kroeg alleen sleutels op zak hadden en de ajacieden bewapend binnenstormen. Als je de strijd aangaat, moet dat wel eerlijk gebeuren. Dat deden de ajacieden niet en da's laf. Net zoals in Den Haag en net zoals tegen Jong Feyenoord.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
waf Wrote:
Davydoff Wrote:Volgens diverse Volendam fora zouden er inderdaad een aantal Friezen zijn geweest die liepen uit te dagen. Blijkbaar hebben die in een ander café ook wat Volendammers lastig gevallen. Geen idee wat hier waar van is.

Maar het blijft Volendam - Heerenveen. En dus hebben die Ajcieden NIETS te zoeken in Volendam. Ook niet zogenaamd omdat je Volendam wilt aanmoedigen, want daar neem je geen wapens voor mee.
wat deed jij daar dan? :|

Biertje drinken met Mukkus. En daarna naar de wedstrijd. Wat dan Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#59
Naar mijn informatie had, op een individu na, ajax geen wapens bij. Ze hebben wel het interieur gebruikt, das ook een wapen eigenlijk maar goed dat hadden de jongens van nieuw noord ook kunnen pakken als ze wat sneller geweest waren :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#60
het is heel simpel. er is een aantal idioten, er zijn misschine 30 mensen die iets zien, die vertellen allemaal hun eigen verhaal en je kiest het verhaal uit dat je het meest aannemelijk vindt. Wapens, geen wapens, zij begonnen, nietes zij begonnen, zij waren aan t uitdagen, niet waar, het was er maar eentje.
En Davy, er zitten meet Volendammers in de Arena dan Amsterdammers in Volendam met zo'n wedstrijd. Gasten die komen om te knokken hebben niets met voetbalsupporters te maken. En als ze niet kwamen om te knokken, maar gewoon om te kijken en het vervolgens uit de hand is gelopen, dan zullen beide partijen wel schuld hebben.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: