The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
En op zijn "van Nistelrooij's" juichen bij elk doelpunt.

(u weet wel, voor je directe tegenstander staan en handjes in de lucht) \Big Grin/
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
1e wedstrijd verloren, dat moet een aardige tegenvaller zijn denk ik of niet?
Reply
Natuurlijk! Slaat volgens mij ook nergens op, gezien de stats van de spelers. Maar ja, heb de wedstrijd niet gezien en door een bug heb ik zelfs niet gespeeld Sad

Gefeliciteerd met jullie overwinning!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Natuurlijk! Slaat volgens mij ook nergens op, gezien de stats van de spelers. Maar ja, heb de wedstrijd niet gezien en door een bug heb ik zelfs niet gespeeld Sad

Gefeliciteerd met jullie overwinning!

Waarschijnlijk vorige week al een opstelling gemaakt?
Wij hebben hetzelfde namelijk. Zoals we nu speelden, hadden we( Mac en ik) eigenlijk bedacht tegen Kermit. Vlak daarna werd het een bot.
Dus hadden we de opstelling veranderd bij de friendly en ik ging er van uit dat deze zelfde opstelling ook tegen die bot zou zijn.
Blijkt dus dat ie die van vorige week nog had onthouden......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
het was echt irritant.
We hebben betere spelers, zijn verplicht te winnen, anders doe je t gewoon slecht. maar goed, we hadden 2 x zoveel schoten op goal, maar zij hebben wel een van de beste keepers van footstar.
Daarnaast hebben ze vorig jaar ook al tegen 2 eredivisie teams gewonnen in de beker en nipt verloren van FEBO, de nummer 2 van vorig jaar. Het is echt geen slecht team hoor, maar goed; we hadden natuurlijk gewoon moeten winnen
The great old Ludwig von...
Reply
Nou, we hadden ons een ander begin voorgesteld Sad
Er zit nog maar 1 ding op nu: alles winnen!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
het heeft ook nou niet bepaald mee gezeten de eerste 2 wedstrijden, maar ik geloof er nog steeds in...
The great old Ludwig von...
Reply
volgende week de competitieteamtopper...
FC CT - DP.
Komt dat zien.....
The great old Ludwig von...
Reply
interessante ronde. Heerenveen verliest en DP neemt de koppositie over.. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Bizar dat Heerenveen met 0-6 en 3-0 verliest in 2 wedstrijden. Naast ons Heerenveen zijn er trouwens nog 2 ploegen die kampioen kunnen worden. Spannend seizoen!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gefelicteerd. En vast houden die koppositie. Alleen Macarena uit, is nog lastig. En jullie hadden begin van het seizoen wat pech, maar jullie hebben gewoon de beste spelers in huis.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Bekerfinale en zeer waarschijnlijk Europees voetbal! :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Bekerfinale en zeer waarschijnlijk Europees voetbal! :Big Grin

Idd erg blij daarmee.. maar als we niks winnen en niet promoveren vindt ik het toch een verloren seizoen... hoop dat we kunnen winnen van VVL...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Wordt overigens mijn 2e nederlandse bekerfinale... de eerste heb ik verloren met FC Huntelaar Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bekerfinale en zeer waarschijnlijk Europees voetbal! :Big Grin

Idd erg blij daarmee.. maar als we niks winnen en niet promoveren vindt ik het toch een verloren seizoen... hoop dat we kunnen winnen van VVL...

Europees voetbal halen is doe je niet zo vaak, dus het heeft mijn seizoen aardig goed gemaakt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vanavond bekerfinale !! [-o<
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
:Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
V.V.L.? Twee vingers in de neus....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
heerlijk om eindelijk eens een prestatie neer te zetten en een prijs te pakken :Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
Van harte, dames! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
heren feli!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zeer netjes gedaan hoor!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Proficiat mannen! Smile
Reply
Dank heren, dank, maar aanstaande zaterdag is natuurlijk de belangrijkste pot.
Ik hoop dat we dit nog een wedstrijd in ieder geval vol kunnen houden.
Volgend seizoen wil ik per se terug zijn in de eredivisie, anders is het voor mij ondanks het winnen van de beker alsnog een mislukt seizoen (al maakt europees voetbal natuurlijk wel veel goed).
Als we dit niet geaald hadden en ook niet zouden promoveren, waren we waarschijnlijk met het team naar Canada vertrokken om een spreekwoordelijk appeltje te gaan schillen daar... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
en na de bekerwinst is ook promotie veilig gesteld.
De actie van NN om een van nederlands beste keepers voor 1 weekje naar NN te halen Undecided , is dus gelukkig niet beloond..
The great old Ludwig von...
Reply
pfff... Levi en Sjaak zijn natuurlijk de beste keepers van nederland... niet zo'n halfgare die het woord sportmanship niet kent omdat 'het volgens de regels mag'
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gefeliciteerd.

En jullie zijn natuurlijk ook gewoon beter dan Niveau Nihil. Die naam zegt het al. En jullie hebben ook niet voor niks Febo en VVl geklopt in de beker. Gelukkig profiteerden ze niet van die actie van Spiekman. En hij baalt er waarschijnlijk wel van dat ik bij Febo keep. Zo kan hij nooit terug naar zijn oude club. En moet hij maar naar Canada gaan.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Nu dat internationale voetbal...Wat is die duitse ploeg met alleen maar nederlanders? Ben bang dat wij europees gezien snel zijn uitgebalt Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
volgens mij kunnen we als tweede ook nog door, ik geloof dat een paar beste nummers 2 ook doorgaan, maar we kunnen ook gewoon van die moffen winnen hoor Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Succes vanavond in jullie eerste internationale wedstrijd. Hoe zien de kansen uit om verder te komen?

Ik mag vandaag aantreden in de CL.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: