The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
#91
Mukkus Wrote:Keepersshirt heb ik gelaten zoals ie is. Is het gelukstenue van Roffers. En het is wel mooi zo'n toverbal in de goal! :Big Grin

8-[

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#92
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Tot zover nog geen nieuwe namen gezien, ben benieuwd wie er nog gaan komen Smile
Heb net een bod van 94 miljoen uitgebracht op een portugese aanvaller en 65 miljoen voor een braziliaanse middenvelder....

En jullie heten Real Madrid? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#93
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Tot zover nog geen nieuwe namen gezien, ben benieuwd wie er nog gaan komen Smile
Heb net een bod van 94 miljoen uitgebracht op een portugese aanvaller en 65 miljoen voor een braziliaanse middenvelder....

En jullie heten Real Madrid? :wink:

Nee, maar we hebben wel een net zo ambitieuze voorzitter. Ruik ik belangstelling bij je?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#94
Wellicht, maar waarschijnlijk pas na komend seizoen als mijn contract afgelopen is. Of jullie zullen waarschijnlijk veel geld op tafel moeten leggen ;-)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#95
We bestaan volgend seizoen ook nog, dus dat lijkt me geen probleem. Ik zal even een voorcontractje opstellen en opsturen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#96
Lamme Lennie Wrote:Wellicht, maar waarschijnlijk pas na komend seizoen als mijn contract afgelopen is. Of jullie zullen waarschijnlijk veel geld op tafel moeten leggen ;-)

Je kan bij je vriendenteam spelen :razz:. Daar zijn managers gevoelig voor als je het zo brengt Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#97
Iemand trouwens het 'voorspel de eindstand' topic dat op het eredivisie forum staat? We staan bekend als de Fortuna Sittard.... degradatiekandidaat nr. 1
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#98
pfff... elke speler die tot nu toe is binnen gehaald heeft meer dan 160 skillpunten ... nice. Hoe gaat het met het team bij elkaar sprokkelen? We hebben nog wat spelers nodig Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#99
Mukkus Wrote:We bestaan volgend seizoen ook nog, dus dat lijkt me geen probleem. Ik zal even een voorcontractje opstellen en opsturen.

Je hebt momenteel maar 9 spelers waarvan 2 DC's (waarvan al 1 linksbenige). Ik ben momenteel een beetje overbodig denk ik.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:We bestaan volgend seizoen ook nog, dus dat lijkt me geen probleem. Ik zal even een voorcontractje opstellen en opsturen.

Je hebt momenteel maar 9 spelers waarvan 2 DC's (waarvan al 1 linksbenige). Ik ben momenteel een beetje overbodig denk ik.

Beetje vertrouwen in jezelf, LL. Jij bent toch gewoon beter dan die andere 2?!
zie PB.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Box Brother Wrote:Iemand trouwens het 'voorspel de eindstand' topic dat op het eredivisie forum staat? We staan bekend als de Fortuna Sittard.... degradatiekandidaat nr. 1


Niet heel vreemd Wink

Ideale selectie:
GK --> check
DR
DL
3 DC's --> 1 nodig
DMR
DML
3 (D)MC's --> 1 nodig
AMR
AML --> check
2 AMC's
FR
FL
3 FC's --> 1 nodig

Dat komt neer op een DR, DL, 1 DC, DMR, DML, (D)MC, AMR, 2 AMC's, FR, FL en 1 FC. Dat zijn nog 12 spelers en ik denk niet dat de meeste spelers het zien gebeuren dat je een complete selectie op de been krijgt Wink En daarnaast natuurlijk de integratie van de spelers, en er zit ook geen "grote naam" op tactisch gebied in de staff.
Reply
sphera Wrote:
Box Brother Wrote:Iemand trouwens het 'voorspel de eindstand' topic dat op het eredivisie forum staat? We staan bekend als de Fortuna Sittard.... degradatiekandidaat nr. 1


Niet heel vreemd Wink

Ideale selectie:
GK --> check
DR
DL
3 DC's --> 1 nodig
DMR
DML
3 (D)MC's --> 1 nodig
AMR
AML --> check
2 AMC's
FR
FL
3 FC's --> 1 nodig

Dat komt neer op een DR, DL, 1 DC, DMR, DML, (D)MC, AMR, 2 AMC's, FR, FL en 1 FC. Dat zijn nog 12 spelers en ik denk niet dat de meeste spelers het zien gebeuren dat je een complete selectie op de been krijgt Wink En daarnaast natuurlijk de integratie van de spelers, en er zit ook geen "grote naam" op tactisch gebied in de staff.



Grote naam heb je niet nodig, gewoon gezond verstand.
En dat is wel aanwezig bij die Joegoslaaf en die Nederlandse Canadees met een achterlijke halfbroer.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
sphera Wrote:
Box Brother Wrote:Iemand trouwens het 'voorspel de eindstand' topic dat op het eredivisie forum staat? We staan bekend als de Fortuna Sittard.... degradatiekandidaat nr. 1


Niet heel vreemd Wink

Ideale selectie:
GK --> check
DR
DL
3 DC's --> 1 nodig
DMR
DML
3 (D)MC's --> 1 nodig
AMR
AML --> check
2 AMC's
FR
FL
3 FC's --> 1 nodig

Dat komt neer op een DR, DL, 1 DC, DMR, DML, (D)MC, AMR, 2 AMC's, FR, FL en 1 FC. Dat zijn nog 12 spelers en ik denk niet dat de meeste spelers het zien gebeuren dat je een complete selectie op de been krijgt Wink En daarnaast natuurlijk de integratie van de spelers, en er zit ook geen "grote naam" op tactisch gebied in de staff.



Grote naam heb je niet nodig, gewoon gezond verstand.
En dat is wel aanwezig bij die Joegoslaaf en die Nederlandse Canadees met een achterlijke halfbroer.....

Ik weet niet welke 2 je nu bedoelt, maar alleen met gezond verstand zal je de top niet bereiken.
Reply
Ach en er zijn zat eredivisieteams die niet zo'n uitgebalanceerde selectie hebben. Met een man of 16 kan je ook leuk ballen in de eredivisie en speelt iedereen met een grote regelmaat.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Quote:En dat is wel aanwezig bij die Joegoslaaf en die Nederlandse Canadees met een achterlijke halfbroer.....

Ik weet niet welke 2 je nu bedoelt, maar alleen met gezond verstand zal je de top niet bereiken.

Joegoslaaf: Milad Acda
Nederlandse Canadees met een achterlijke halfbroer: Henk Lips.

Leuk en aardig, al die check, check, check van je. Maar wij gaan de uitdaging aan om binnen 2 weken een enigszins ere-divisiewaardig team neer te zetten (waar andere 4 seizoenen over doen......), enwaar we af en toe mee kunnen verrassen. En dat gaat ons lukken. Dan maar geen F R of D L. Ik heb nu liever 3 top-F C's, dan 1 top-FC en een halve F R of F L erbij.

Wij gaan het doen op onze manier. Niet de gebruikelijke Footstar-tactiekjes zoals iedereen die gebruikt, zonder vriendjespolitiek, zonder gekopieer van andere teams én met gezond verstand. De huidige grote namen zijn ooit ook alleen met gezond verstand begonnen of waren zij opeens een grote naam binnen Footstar? Adder is met FC CT ook met gezond verstand begonnen en hem mag je nu ook een grote naam noemen. Er wordt altijd maar gewezen naar de grote toppers, de grote namen, degenen die het actiefst zijn op de fora, maar als er een paar goedwilligen 'iets nieuws' willen gaan doen, wordt daar gigantisch lacherig over gedaan en worden er grapjes over de teamnaam gemaakt. Laat iedereen zich maar focussen op onze teamnaam, dan focussen wij ons op de andere spelers die nog binnen gehaald gaan worden. Een enkeling is wél nieuwsgierig naar ons, maar die zijn op 1 vinger te tellen. :wink: Ik zie grotendeels maar FS-spelers die elkaar napraten, elkaar bijstaan, elkaar de hand boven het hoofd houden én elkaar selecteren in de nationale selecties.. Heel veel grijze muizen imo. Laten wij daar maar wat kleur aan gaan geven.....

Geen enkel eredivisieteam heeft zich ooit echt geconcentreerd op de buitenlandse sterren, op af en toe een verdwaalde belg na. We hebben er nu al 2 en er komen sowieso nog 2 bij. Adaptability? Uit ervaring weet ik dat dat na een paar weken wel goed zit, het begin zal even lastig zijn. Maar hoe lang duurt een competitie? 4 Weken? Dan vraag ik mij af: Hebben de overige teams dat nooit aangedurfd met buitenlanders of zijn ze nu gewoon jaloers? Ik denk het laatste.

Gezellig dat je je aanmeldt hier op het forum, leuk dat je meepraat, maar ga ons niet halverwege tijdens ons proces wijzen op onze fouten en onvolkomenheden. We gaan ervoor en als dat mislukt, helaas. Als we gaan, gaan we met zijn allen. Het zal lastig worden om erin te blijven. Maar je ziet de reacties al langzaam omslaan van lacherig / negatief naar nieuwsgierigheid.....we stampen toch maar even binnen 2 dagen 7 toppers (en Milad Acda) uit de grond. Voor het begin van de competitie hebben we een selectie van zeker 12/13 man. En wij gaan die poppetjes wel op een plaats zetten.

Even een vraag: Waarom zou je maar 1 DM C nodig moeten hebben? Je kunt best een tactiek kiezen, door met 2 DM C's (eentje 'field', ander 'defensive') te spelen. Waarom een 1 AM C? Waarom niet 2? 1 DC nodig? Vreemd, ik zie zo vaak opstellingen met 2 D C's. Leuk lijstje, maar ik kan er niet veel mee......

....en nu weer even contact houden met een buitenlandse topper om zijn manager zover te krijgen om de transfersom wat naar beneden te krijgen. Tsja...Dutch Pride. We moeten onze naam wel eer aan doen, dus we zijn lekker aan het afdingen! =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hetis idd niet reeel om zo'n selectie klaar te hebben, dat gaat ons ook nooit lukken, maar we gaan onze uiterste best doen om zoals Mukkus al aangeeft, enigszins concurrerend te zijn.
Het is in eerste instantie nooit de bedoeling geweest om direct in de ere te starten, maar als de mogelijkheid zich voordoet en je kan er ook nog mee voorkomen dat er geen bot komt, is dat batuurlijk alleen maar mooi.
Ik vind het overigens prima wat iedereen denkt, laat ons maar lekker de gedoodverfde degradatie kandidaat zijn, kan het alleen maar meevallen.
Hoop nu snel nieuwe naam te presenteren.
To be continued
The great old Ludwig von...
Reply
Je hoeft niet zo overdreven te reageren hoor, het was geen kritiek. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om een goed team bij elkaar te sprokkelen, en ik gaf dat alleen maar als reden aan waarom mensen sceptisch zijn over DP in de eredivisie. En die "check-check-check" was puur om aan te geven welke posities al ingevuld waren om het standpunt te verduidelijken. Niets meer, niets minder. Het is niet mijn bedoeling om lacherig te doen, ik ben juist erg benieuwd hoe jullie het gaan doen.

Ben overigens erg benieuwd naar "de gebruikelijke footstartactiekjes zoals iedereen die gebruikt" en ik zou ook graag wat voorbeelden van vriendjespolitiek in het NT's zien want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Overigens wijs ik jullie niet op fouten of onvolkomenheden, ik gaf alleen aan hoever jullie in mijn ogen qua selectie zijn in het proces richting eredivisietopper. Niets meer, niets minder.

Uitleg lijstje:
- je hebt nog maar 1 (D)MC nodig omdat je er al 2 hebt
- ik had er ook 2 AMC's neergezet ipv 1 zoals jij aangeeft
- 1 DC nog nodig omdat je er al 2 hebt
Reply
Quote:Geen enkel eredivisieteam heeft zich ooit echt geconcentreerd op de buitenlandse sterren, op af en toe een verdwaalde belg na. We hebben er nu al 2 en er komen sowieso nog 2 bij. Adaptability? Uit ervaring weet ik dat dat na een paar weken wel goed zit, het begin zal even lastig zijn. Maar hoe lang duurt een competitie? 4 Weken? Dan vraag ik mij af: Hebben de overige teams dat nooit aangedurfd met buitenlanders of zijn ze nu gewoon jaloers? Ik denk het laatste.

Volgens mij is dat niet direct gelinkt aan durven of jaloersheid. Het is een keuze die je maakt als team. Wil je een Nederlandstalig team of Multilanguage/Engelstalig. Mijns inziens kiezen de meeste Nederlandse topteams voor een NL-talige selectie. De ervaring is wel dat buitenlanders i.v.m. Nederlanders wat makkelijker te krijgen zijn, omdat er simpelweg niet zoveel Nederlandse toppers zijn.

Dat wil dus niet zeggen dat buitenlanders minder zijn dan Nederlanders, maar ik denk (en uit ervaring blijkt dat) dat het moeilijker is een team met Nederlandse topspelers te ronselen, dan een team met buitenlanders.

Quote:Gezellig dat je je aanmeldt hier op het forum, leuk dat je meepraat, maar ga ons niet halverwege tijdens ons proces wijzen op onze fouten en onvolkomenheden. We gaan ervoor en als dat mislukt, helaas. Als we gaan, gaan we met zijn allen. Het zal lastig worden om erin te blijven. Maar je ziet de reacties al langzaam omslaan van lacherig / negatief naar nieuwsgierigheid.....we stampen toch maar even binnen 2 dagen 7 toppers (en Milad Acda) uit de grond. Voor het begin van de competitie hebben we een selectie van zeker 12/13 man. En wij gaan die poppetjes wel op een plaats zetten.

Fijn dat we welkom zijn. Leuk ook om hier een enthousiaste groep aan te treffen die Footstar speelt!! Super. Ook super als je gezamelijk de uitdaging aan gaat om een nieuw team te starten. Maar zie een post van een ander a.u.b. niet meteen als kritiek :wink:

Wat betreft de reacties denk ik dat je meteen nieuwsgierigheid had kunnen verwekken als je tekst en uitleg omtrent de naamgeving zou geven, maar dat is iets wat je zelf moet weten natuurlijk. Onbekend maakt onbemind toch? Niet onlogisch dat een nieuw team als degradant wordt bestempeld. Dat heb ik zelf ook meegemaakt, en is uiteindelijk best handig, want zoals je zelf ook al aangeeft. Dan kan het alleen nog maar meevallen.

Binnen 2 dagen 7 toppers uit de grond stampen is een mooie uitspraak. Het feit dat aan die 2 dagen wellicht weken/maanden voorbereiding liggen doet daar niet aan af. Natuurlijk is dit een leuk begin. Netjes, maargoed.... dat gebeurt natuurlijk ook bij diverse andere teams.

Ik wens jullie in ieder geval veel succes :!:
Reply
Nee, het is geen persoonlijke kritiek, het is Footstar-kritiek in het algemeen. Bij jou merk ik inderdaad een bepaalde nieuwsgierigheid en interesse. Excuses dat je dat zo opgevat hebt. Het antwoord leek tegen jou gericht, maar er kijken hier meer FS'ers mee. Op de voorgrond en misschien ook wel stiekem op de achtergrond. Op die manier probeer ik mijn beeld binnen FS te schetsen.

Voorbeelden 'vriendjespolitiek' (anders kan ik het niet noemen en ik noem géén namen): 2 spelers van een lager team zitten bij de selectie van U-21 zitten tijden bij de selectie en vlak voor een toernooi worden ze vervangen door 2 spelers uit de Eredivisie (uiteraard van de toen bekendere teams), die nog nooit een U-21 selectie gehad hebben. Maar door een herverdeling van de importantie van stats van 1 die een keepers/defenders/middenvelders/aanvallerslijstje van het forum zijn die naar voren geschoven, terwijl beide spelers die al geselecteerd waren meer statcounts hadden. Ik kan niet anders concluderen dat zij naar voren geluld zijn. Maar goed, dat is hier de discussie niet.

Gebruikelijke footstartactieken, ga ik hier niet uit de doeken doen. Een goochelaar gaat ook niet zijn truc uitleggen, ook blijkt het achteraf een slechte truc te zijn. We hebben het afgelopen seizoen op de achtergrond al een paar mensen gesproken, die hun geheel eigen ideeën hebben m.b.t. taktieken.

Sorry, je lijstje verkeerd geinterpreteerd. Kan je wat verklappen: Die laatste D C is onderweg, net als de derde F C. Tevens nog een F L, maar daar zijn we nog aan het onderhandelen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Texie Wrote:Wat betreft de reacties denk ik dat je meteen nieuwsgierigheid had kunnen verwekken als je tekst en uitleg omtrent de naamgeving zou geven, maar dat is iets wat je zelf moet weten natuurlijk. Onbekend maakt onbemind toch?

Neuh, daar voelde ik mij totaal niet tot geroepen. Wat spelen we daar dan? "Bedenk-de-grappigste-teamnaamstar?" Neuh, lijkt me niet.
Het viel mij op er nauwelijks werd ingegaan op dat er GEEN bot actief is en zoals jullie zelf aangeven dat een paar fanatieke FS'ers met veel ervaring (alleen nog niet op alle vlakken) een dergelijke uitdaging aangaan. Kritiek had ik wel verwacht, geen probleem, dat hoor erbij. Ik zou het persoonlijk toejuichen als het omgekeerd zou zijn.

Onbekend maakt onbemind. Maar dat kan zowel negatief (lacherig) en positief (nieuwsgierigheid) zijn. Vreemd imo dat die balans de negatieve kant opslaat in ons topic. Maar dat is wel vaker het niveau op het forum. Daar verbaas ik mij niet meer over.

Ach, over het algemeen zijn het altijd dezelfden op het FS-forum die het beeld bepalen. Via chat en pb's voldoende positieve reacties gehad. Gewoon jammer dat een bepaalde groep op dat forum (wat ik zie als een irritante kliek samenhangende en meelullende spelers) de sfeer kunnen bepalen. en ja, over het algemeen zijn dat altijd dezelfden. Dat is jammer en irriteert mij wel, ja. Maar daar doe je helaas weinig aan.

Van de 8 namen hebben we 2 als Free player weten te halen, de andere 6 waren al veel langer van plan om te komen en hadden bewust een aflopend contact....
We zijn nu nog bezig met de niet-aflopende contracten. En hopen op enkele buitenkansjes.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nee, het is geen persoonlijke kritiek, het is Footstar-kritiek in het algemeen. Bij jou merk ik inderdaad een bepaalde nieuwsgierigheid en interesse. Excuses dat je dat zo opgevat hebt. Het antwoord leek tegen jou gericht, maar er kijken hier meer FS'ers mee. Op de voorgrond en misschien ook wel stiekem op de achtergrond. Op die manier probeer ik mijn beeld binnen FS te schetsen.

Oke Smile

Quote:Voorbeelden 'vriendjespolitiek' (anders kan ik het niet noemen en ik noem géén namen): 2 spelers van een lager team zitten bij de selectie van U-21 zitten tijden bij de selectie en vlak voor een toernooi worden ze vervangen door 2 spelers uit de Eredivisie (uiteraard van de toen bekendere teams), die nog nooit een U-21 selectie gehad hebben. Maar door een herverdeling van de importantie van stats van 1 die een keepers/defenders/middenvelders/aanvallerslijstje van het forum zijn die naar voren geschoven, terwijl beide spelers die al geselecteerd waren meer statcounts hadden. Ik kan niet anders concluderen dat zij naar voren geluld zijn. Maar goed, dat is hier de discussie niet.

Zou je mss de namen kunnen noemen (eventueel via PM)? Ik ben natuurlijk BV en vriendjespolitiek heb ik een schijthekel aan dus ik zou graag willen weten om wie het gaat en of er op het NT forum eventueel uitleg is gegeven over de keuze.

Quote:Gebruikelijke footstartactieken, ga ik hier niet uit de doeken doen. Een goochelaar gaat ook niet zijn truc uitleggen, ook blijkt het achteraf een slechte truc te zijn. We hebben het afgelopen seizoen op de achtergrond al een paar mensen gesproken, die hun geheel eigen ideeën hebben m.b.t. taktieken.

Ah oke, ik ben zeer benieuwd! Smile

Quote:Sorry, je lijstje verkeerd geinterpreteerd. Kan je wat verklappen: Die laatste D C is onderweg, net als de derde F C. Tevens nog een F L, maar daar zijn we nog aan het onderhandelen....

Goed werk!
Reply
Heren,
Ik zie zeker niets als kritiek hoor. Ik vind t zelfs leuk dat er meer mensen op dit forum komen die al langer footstar spelen.
En het is naturlijk alleen maar mooi dat iedereen ons als laatste voorspelt, kan het alleen maar meevallen.
Wij maken er gewoon het beste van... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
sphera Wrote:Zou je mss de namen kunnen noemen (eventueel via PM)? Ik ben natuurlijk BV en vriendjespolitiek heb ik een schijthekel aan dus ik zou graag willen weten om wie het gaat en of er op het NT forum eventueel uitleg is gegeven over de keuze.

Dat zou ik kunnen doen, maar da's oude koeien uit de sloot halen. Lijkt mij niet meer aan de orde.
Hoorde voor mij bij het schetsen van een beeld van Footstar. Af en toe zie en hoor ik nog weleens wat, ook irl van mensen om mij heen die net begonnen zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan had je het net ook niet als argument hoeven gebruiken Milad :wink:

@ Lips:
Je kunt je wel voorstellen denk ik waarom ik me op dit forum heb aangemeld. Twee redenen! :wink:

Vorig seizoen werden wij ook als laatste voorspelt. En ik kan je vertellen, dat was heerlijk makkelijk :Big Grin
Reply
Texie Wrote:Dan had je het net ook niet als argument hoeven gebruiken Milad :wink:

Zie mijn aanpassing hierboven: Het is gewoon een beeld wat bestaat binnen FS en dat merk ik bij meerdere mensen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat ging idd tegelijkertijd met mijn post. Heb je idd een punt.
Reply
Heb Milad en Henk op eventuele versterkingen gewezen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Heb Milad en Henk op eventuele versterkingen gewezen....

Dank daarvoor. Wij wachten even zijn reactie af. Ziet er goed uit!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Is het een Nederlander? Smile
Reply
sphera Wrote:Is het een Nederlander? Smile

Wat denk je zelf? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: