The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
Gefeliciteerd met het eerste punt mannen! Jammer dat 3 goals verschil niet voldoende bleek Sad
Ik heb reeds aangegeven dat ik mijn contract niet verleng volgend jaar, dus mochten jullie in de Eredivisie blijven sluit ik denk ik wel aan (uiteraard als jullie dat willen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
thx lennie...
Lijkt me lachen volgend seizoen, wij gaan ons best doen om niet te degraderen...
The great old Ludwig von...
Reply
Lamme Lennie Wrote:mochten jullie in de Eredivisie blijven sluit ik denk ik wel aan (uiteraard als jullie dat willen)

Uiteraard willen we dat. We hebben met DP al een aardige 'reputatie' opgebouwd, dus ook als we degraderen blijven we een leuk team. Met jou erbij gaan we dan een gooi doen om weer te promoveren. :wink:

4e verdediger ( D R overigens) arriveert vandaag of morgen en we hebben nog 2 toezeggingen. Dus mochten we degraderen, dan hebben we volgend seizoen een nog sterker team. Daar mag jij dan ook deelgenoot van zijn!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zeg Joego, waar heb jij je uiterlijk zo mooi kunnen aanpassen?

Tering, wat zie jij er uit zeg.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hilarisch he, die nieuwe look van Acda.
De 4e verdediger komt vanavond om 23:37 Smile Althans dan stapt hij in helsinki op t vliegtuig naar Amsterdam.
Is een CD, heeft nog geen DR ervaring, maar gaat dat in ieder geval deze week wel in nationale team spelen, hopelijk blijft ie daar ervaring opdoen...

Overigens wil ik van dez eplek de spelers bedanken van CT die helpen met het interacten van onze buitelanders. Top! en uiteraard Franny voor haar hulp of moet ik zeggen... simon voor zijn hulo.
Hij blijft grappig... simon de vrouw van Adder :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Adder Wrote:zeg Joego, waar heb jij je uiterlijk zo mooi kunnen aanpassen?
Tering, wat zie jij er uit zeg.....

Ik heb elke week een andere look. Elke keer probeer ik op een middenvelder te lijken....
Met de 'Gattusso-look' verloren we. Met de 'Valderrama-look' speelden we gelijk. Nu heb ik de 'Geert Arend Roorda-look' en gaan we winnen..... :wink:

Heb je Bostoen wel gezien? Die ziet eruit als een ontplofte toverbal. Undecided

Sorry Lips. Hij is inderdaad een D C...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben heel blij met de komst van Pyry en met een beetje gelukt komt er nog een sterke speler bij deze week... We houden u op de hoogte.
Daarnaast natuurlijk heel fijn om ook Bumme er bij te hebben...
The great old Ludwig von...
Reply
Die ontplofte toverbal gaf toch maar weer mooie voorzetjes zaterdag. Begint er goed uit te zien. Tot volgend jaar Lennie Smile
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
sphera Wrote:Ben overigens erg benieuwd naar "de gebruikelijke footstartactiekjes zoals iedereen die gebruikt"

check

sphera Wrote:en ik zou ook graag wat voorbeelden van vriendjespolitiek in het NT's zien want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Wat opvallend dat opeens een 22-jarige keeper geselecteerd is voor het NT, nu hij bij een andere club speelt....

Mukkus Wrote:en waar we af en toe mee kunnen verrassen. En dat gaat ons lukken.

check

Mukkus Wrote:Wij gaan het doen op onze manier. Niet de gebruikelijke Footstar-tactiekjes zoals iedereen die gebruikt, zonder vriendjespolitiek, zonder gekopieer van andere teams én met gezond verstand.

check

Mukkus Wrote:Heel veel grijze muizen imo. Laten wij daar maar wat kleur aan gaan geven.....

check

Mukkus Wrote:En wij gaan die poppetjes wel op een plaats zetten.

check
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zet die poppetjes morgen dan maar op een andere plek..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Zet die poppetjes morgen dan maar op een andere plek..... :wink:

We zetten ze morgen allemaal in de goal. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Smile morgen maar eens een andere tactiek oefenen.
Wel ff wat hulp zoeken bij het zetten van de io's en sliders...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Smile morgen maar eens een andere tactiek oefenen.
Wel ff wat hulp zoeken bij het zetten van de io's en sliders...


ff serieus, wat zijn sliders?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Smile
was een verwijzing naar eredivisie topic waar een behorlijke discussie op gang kwam toen Randal zij dat hij vermoedde dat wij hulp hadden gehad van een andere manager toen wij gelijk speelden tegen Houten.
Maar sliders zijn de horizintale en verticale spreidingen...
The great old Ludwig von...
Reply
Jup en er zijn verkiezingen. Zal die discussie tussen Mukkus en Randal de druppel geweest zijn?

Heb wel zin in zaterdag. Ben benieuwd of jullie van ons gaan winnen. In mijn ogen twee teams tegen elkaar die niet veel voor elkaar onder doen. Even grote selectie en niet alle type spelers er in. Wij scoren lastig en jullie wat makkerlijker. Wij krijgen minder tegen en jullie wat meer.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik weet niet of het de druppel was maar Randal heeft zich compleet belachelijk gemaakt. Undecided

Leuke wedstrijd tegen mijn oude team FEBO idd. Succes Levi en Cas.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Zucht..

Mukkus Wrote:
sphera Wrote:Ben overigens erg benieuwd naar "de gebruikelijke footstartactiekjes zoals iedereen die gebruikt"

check

De reden dat jullie zo goed presteerden was dat jullie een normale tactiek hadden, en niet zo'n bizarre zoals die Feeney Skinner aanhoudt.

Quote:
sphera Wrote:en ik zou ook graag wat voorbeelden van vriendjespolitiek in het NT's zien want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Wat opvallend dat opeens een 22-jarige keeper geselecteerd is voor het NT, nu hij bij een andere club speelt....

Bennie speelt al heel zijn carriere bij Houten. Overigens is daar niets vreemds aan, Hans Roffers heeft worldclass XP en dus heeft het weinig zin om hem nog meer ervaring te laten pakken. De NT staff heeft er voor gekozen om de jeugd die het na het komende WK moet gaan doen speeltijd te geven, en Bennie is de beste keeper van deze generatie.

Quote:
Mukkus Wrote:Wij gaan het doen op onze manier. Niet de gebruikelijke Footstar-tactiekjes zoals iedereen die gebruikt, zonder vriendjespolitiek, zonder gekopieer van andere teams én met gezond verstand.

check

Als je niets kopieert van andere teams, wat doe je dan in die fed van Skinner?

Quote:
Mukkus Wrote:Heel veel grijze muizen imo. Laten wij daar maar wat kleur aan gaan geven.....

check

Waar heb je kleur aan gegeven dan?
Reply
Wat leven in de brouwerij Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Sphera, wat betreft keeperkeuze ben ik het zeker niet eens, want onze Jimmy is een jaar jonger, heeft meer wedstrijden gespeeld en heeft 1 skillpunt minder.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
en wat betreft die opmerking van wta doe je dan in die fed van skinner ben ik t niet eens. Jij zit er toch ook? Kopier jij dingen daar?
Lijkt me logsich dat je als nieuwe manager informatie probeert in te winnen, maar dat is iets anders dan directe hulp vragen van een manager vd eredivisie Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Adder Wrote:Sphera, wat betreft keeperkeuze ben ik het zeker niet eens, want onze Jimmy is een jaar jonger, heeft meer wedstrijden gespeeld en heeft 1 skillpunt minder.

Jimmy is slechts 13 dagen jonger en daarnaast zijn zijn mental skills minder gunstig verdeeld.
Reply
gittermaster Wrote:en wat betreft die opmerking van wta doe je dan in die fed van skinner ben ik t niet eens. Jij zit er toch ook? Kopier jij dingen daar?
Lijkt me logsich dat je als nieuwe manager informatie probeert in te winnen, maar dat is iets anders dan directe hulp vragen van een manager vd eredivisie Wink

Nee ik kopieer daar niets, aangezien het meeste wat Skinner zegt meer dan logisch of onzin is.

En natuurlijk is het logisch om als nieuwe manager informatie in te winnen, maar in de quote van Acda zegt hij dat jullie geen tactieken kopiëren maar alles op basis van gezond verstand doen. De wedstrijd tegen VVL was toen nog lang niet gespeeld, laat staan die tegen Houten.
Reply
maar hij zegt daar niets onwaars...
je wint informatie in, bekijkt t, pikt er uit wat je interessant vindt en maakt er met een dosis gezond verstand een opstelling van...
wat betreft Skinner, das geen feit maar een mening, hij heeft behoorlijk goeie resultaten laten zien, maar waarom zeg je dt niet op t fed forum daar? Je bent er lid van, leest mee, bent t er mee oneens, ik zou zeggen; laat t horen dan
The great old Ludwig von...
Reply
jimmy:

Concentratie 10 Behoorlijk
Consistent 10 Behoorlijk
Besluitvaardigheid 10 Behoorlijk
Anticipatie 6 Zeer Zwak



Benno:

Anticipatie 10 Behoorlijk
Concentratie 10 Behoorlijk
Consistent 8 Zwak
Flair 5 Zeer Zwak
Beheersing 4 Slecht



Lijkt mij dat Jimmy constanter speelt dan.

ervaring:

Jimmy:

Competitie 2 180 5,00 1 0 0 0 0
Beker - - - - - - - -
Vriendschappelijke wedstrijden 1 92 6,00 1 0 0 - -

Carrière 75 5764 5,08 53 0 1 - -

Int. Carrière 8 630 5,12 2 0 0 - -






Benno:

Competitie 2 180 4,50 6 0 0 0 0
Beker - - - - - - - -
Vriendschappelijke wedstrijden 3 270 4,00 7 0 0 - -

Carrière 38 2525 4,79 34 0 0 - -

--------------------------------------------------------------------------------

Interlands 1 30 6,00 0 0 0 0 0
Int. Carrière 15 1264 5,33 17 0 0 - -



Ik zal de beschuldiging niet doen van vriendjespolitiek, maar ik vind er wel een luchtje aan zitten.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
sphera Wrote:De reden dat jullie zo goed presteerden was dat jullie een normale tactiek hadden, en niet zo'n bizarre zoals die Feeney Skinner aanhoudt.
Ow, nu hebben we een normale taktiek? Afgelopen weekend wat het een taktiek met onderliggende details, die beginnende managers nooit konden weten, dus dat we dan hulp moeten hebben gehad van een andere {Ere-divisie) manager.Zelfs dat hij verantwoordelijk was voor de DP-opstelling!

sphera Wrote:Bennie speelt al heel zijn carriere bij Houten. Overigens is daar niets vreemds aan, Hans Roffers heeft worldclass XP en dus heeft het weinig zin om hem nog meer ervaring te laten pakken. De NT staff heeft er voor gekozen om de jeugd die het na het komende WK moet gaan doen speeltijd te geven, en Bennie is de beste keeper van deze generatie.
Excuses, Bennie speelt inderdaad als zijn hele leven bij Houten. Maar hetgeen dat Adder ruikt, ruik ik ook.

spera Wrote:Als je niets kopieert van andere teams, wat doe je dan in die fed van Skinner?
Wat wij doen, is niet kopiëren. Je bent zelf lid, dus je weet hoe het er aan toegaat daar. Wij zijn lid, om in een sneltreinvaart als beginnende managers wat bijgespijkerd te worden. En om met andere managers van gedachten te wisselen.

sphera Wrote:Waar heb je kleur aan gegeven dan?
Volgens mij kan zelfs Stevie Wonder zien, dat er tegenwoordig wat meer leven in de Footstar-brouwerij is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:maar hij zegt daar niets onwaars...
je wint informatie in, bekijkt t, pikt er uit wat je interessant vindt en maakt er met een dosis gezond verstand een opstelling van...
wat betreft Skinner, das geen feit maar een mening, hij heeft behoorlijk goeie resultaten laten zien, maar waarom zeg je dt niet op t fed forum daar? Je bent er lid van, leest mee, bent t er mee oneens, ik zou zeggen; laat t horen dan


Het is toch niet mijn manager school? :S
Reply
het is toch een forum waar mensen hun managers ervaringen delen, met alle respect, aar wat doe je er dan?
The great old Ludwig von...
Reply
Adder Wrote:jimmy:

Concentratie 10 Behoorlijk
Consistent 10 Behoorlijk
Besluitvaardigheid 10 Behoorlijk
Anticipatie 6 Zeer Zwak

Benno:

Anticipatie 10 Behoorlijk
Concentratie 10 Behoorlijk
Consistent 8 Zwak
Flair 5 Zeer Zwak
Beheersing 4 Slecht

Lijkt mij dat Jimmy constanter speelt dan.

ervaring:

Jimmy:

Competitie 2 180 5,00 1 0 0 0 0
Beker - - - - - - - -
Vriendschappelijke wedstrijden 1 92 6,00 1 0 0 - -

Carrière 75 5764 5,08 53 0 1 - -

Int. Carrière 8 630 5,12 2 0 0 - -


Benno:

Competitie 2 180 4,50 6 0 0 0 0
Beker - - - - - - - -
Vriendschappelijke wedstrijden 3 270 4,00 7 0 0 - -

Carrière 38 2525 4,79 34 0 0 - -

--------------------------------------------------------------------------------

Interlands 1 30 6,00 0 0 0 0 0
Int. Carrière 15 1264 5,33 17 0 0 - -

Ik zal de beschuldiging niet doen van vriendjespolitiek, maar ik vind er wel een luchtje aan zitten.....

Heb je enig idee wat de mentale skills inhouden? Decisions (besluitvaardigheid) is een vrijwel onbelangrijke mental skill voor een keeper, Jimmy heeft deze op 10 staan. Anticipation (anticipatie) zorgt er samen met reflexen voor dat een keeper eerder reageert op de bal, Bennie heeft deze 4 skills hoger. Composure (beheersing) helpt hier ook aan mee, Bennie heeft deze skill op 4 en Jimmy nog op 0.

Daarnaast is de ervaring niet helemaal af te lezen aan het aantal wedstrijden, aangezien Bennie meer interlands achter zijn naam heeft staan en deze een percentage van je huidige ervaring geven zou het zelfs kunnen dat Bennie meer ervaring heeft.

Voor meer informatie over de mental skills: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www2.footstar.org/blogs.asp?action=4&id=2">http://www2.footstar.org/blogs.asp?action=4&id=2</a><!-- m --> of <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www3.footstar.org/blogs.asp?action=4&id=2">http://www3.footstar.org/blogs.asp?action=4&id=2</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:het is toch een forum waar mensen hun managers ervaringen delen, met alle respect, aar wat doe je er dan?

Er zijn een hele hoop managers die er zitten maar niet posten, ik lees het alleen maar mee.
Reply
maar die vinden het wrs wel interessante en relevante informatie, anders begrijp ik t niet zo....
ik wordt ook geen lid van de libelle al is ie gratis...
maar goed, jouw keuze verder
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: