The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dutch Pride oftewel double penetration
ja was erg jammer.
vooral omdat de defensieve wissels 1 minuut na de gelijkmaker waren ingesteld.
Bij voorsprong zouden er in de 62e minuut defensieve wissels plaatsvinden, scoren ze in de 61e minuut 1-1. En dat dat laatste kwartier. Echt 3 open kansen, maar gewoon niet afmaken. Sad
The great old Ludwig von...
Reply
En weer geen punten mannen! Was dit de verwachting? Handhaving gaat nu wel erg lastig worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
vvl is gewoon verreweg het sterkste team, e hebben een beetje gegokt met een defensieve formatie waar we nog geen ervaring mee hadden, maar dit pakte niet goed uit. Ik dnek datw e dit sowieso wel verloren hadden, echter zo dik was niet nodig geweest.
Gaan nu nog maar alleen van eigen krachten uit.
The great old Ludwig von...
Reply
Mijn eerste optreden in de basis en niet een om met veel plezier op terug te kijken. Al speelde ik nog niet zo slecht als bijvoorbeeld een speler als Lips :Big Grin
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
:lol:
Tja, ik lipe rond als een kip zonder kop, maar goed de 2 weken daarvoor respectievelijk een 7 en een 8 echter deze zaterdag in die formatie komt Lips niet goed tot zijn trekken
The great old Ludwig von...
Reply
:lol:
Reply
Gaat niet best mannen, met momenteel de laatste plaats. Als jullie degraderen, gaan er dan mensen de club verlaten?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ongelooflijk, echt de wedstrijd helemaal bekeken en begrijp echt niet dat onze forwards niet iets anders doen dan aannemen. Echt mogelijkheden, maar dan niet op goal schieten. De enige dioe weggaat is Twist, maar daar komt een betere spits voor terug
The great old Ludwig von...
Reply
nu toch wel weer een lekkere overwinning. Laatste 2 potjes moeten we alles of niets spelen
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb aan mijn coach gevraagd of ik niet wat eerder jullie kant op mocht komen, aangezien we geen kampioen meer kunnen worden en niet meer kunnen degraderen. Moet ik blijven omdat hij 2e wilt worden ipv 4e :| . Misschien toch maar mijn IO's helemaal verkeerd zetten in de komende wedstrijd tegen jullie :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
hahaaha, dat zou wel wat zijn...
Maar ik denk serieus dat wij wel kunnen winnen van jullie dit weekend, heb er een goed gevoel over en hebben een interessant tactisch plan klaarliggen.
Wel erg geestig dat we tegen elkaar moeten nu op het moment dat het best een cruciale pot is...
The great old Ludwig von...
Reply
zure nederlaag tegen team van LL.
Ik vond dat we beter waren. Meer balbezit en meer kansen (al was t niet veel meer), maar als je de kansen niet afmaakt....

Positieve is dat we nog 6e staan en t in eigen hand hebben zaterdag tegen de nummer 7. In principe moet een gelijkspel voldoende zijn om niet direct te degraderen, tenzij AA stunt. Echter bij een overwinning zijn we zeker van een pd duel

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2KM0esq9EmM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s8D25FOvuio[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
Waarom schiet die Bierbuik niet? :eeeek:
Volgende week winnen en dan beni k er bij in de play-offs!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Vreemd, ben ik voor de laatste wedstrijd alweer terug bij Niveau Nihil ..........nou ja; heel veel succes dan maar zaterdag!

Overigens heeft Niveau Nihil vandaag de bekerfinale bereikt door van VVL te winnen. Het eerste team dat daar dit seizoen in geslaagd is. Heb geen minuut gespeeld maar vind het natuurlijk wel heel leuk.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hu??? ben je nu al terug? das inderdaad heel vreemd....
In ieder geval bedankt voor je bijdrage Bumme...
Inderdaad heel knap dat ze gewonnen hebben van VVL zeg
The great old Ludwig von...
Reply
overigens best klote, want als we zaterdag voor komen, had ik je graag erin willen brengen als een extra slot op de deur
The great old Ludwig von...
Reply
Ik vind het heel vreemd inderdaad, snap niet waarom dat niet gewoon na afloop van het seizoen is.
Als je Kenneth van Niveau Nihil vraagt om mij weer te huren vind ik dat prima.

Kan ik over een week mooi de winnende maken tegen ze ;-)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ja dat zal ik doen, maar volgens mij kan dat niet voor 1 of 2 weken....
Ga t wel ff vragen...
The great old Ludwig von...
Reply
heb van vlaardingen al gesproken. Loan is minimaal voor 4 weken bij footstar, maar hij vindt t prima als jij t ook wilt.
Juist deze zaterdag, als we voorstaan of gelijk bij rust waar de kans redelijk groot op is, moet ik een extra dm hebben. Hij vond t overigens ook heel vreemd dat je nu al terug was.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:heb van vlaardingen al gesproken. Loan is minimaal voor 4 weken bij footstar, maar hij vindt t prima als jij t ook wilt.
Juist deze zaterdag, als we voorstaan of gelijk bij rust waar de kans redelijk groot op is, moet ik een extra dm hebben. Hij vond t overigens ook heel vreemd dat je nu al terug was.


laatste weken van een seizoen is het zelfs minimaal 8 weken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
hmmmmmm, irritant...
The great old Ludwig von...
Reply
Regel het maar, zou het leuk vinden jullie eventueel van dienst te kunnen zijn.

Mijn contract bij NN is volgende week afgelopen en ik ga daarna op zoek naar een andere club.
Ik vind het daar echt heel leuk maar kom tekort voor speeltijd en wil komend jaar echt ergens regelmatig spelen.

Ga me aanmelden bij een leuke C of B club, waar ik belangrijk kan zijn.

Vast contract bij DP is voor mij geen optie want ik kom tekort voor basis en vind een engelstalige forum niet leuk. Jullie hebben straks vast een goed en breed team.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ja zeker, er komen echt wat versterkingen bij volgend seizoen. Ik snap t wel hoor Bum. Wil je wel graag erbij, maar voor de basis inderdaad gewoon wat tekort. Prima om erin te komen bij een voorsprong, maar snap dat je wilt spelen.
Ik ga ff kijken of we dit nog kunnne fizen, maar als t zo is wat Adder zegt dan zou het minimaal voor 8 weken zijn en daar zit jij natuurlijk ook niet op te wachten
The great old Ludwig von...
Reply
Kunnen we Bumme Boer niet gratis overnemen van NN en zodra alle wedstrijden geweest zijn, dan 'gewoon' releasen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:ja zeker, er komen echt wat versterkingen bij volgend seizoen. Ik snap t wel hoor Bum. Wil je wel graag erbij, maar voor de basis inderdaad gewoon wat tekort. Prima om erin te komen bij een voorsprong, maar snap dat je wilt spelen.
Ik ga ff kijken of we dit nog kunnne fizen, maar als t zo is wat Adder zegt dan zou het minimaal voor 8 weken zijn en daar zit jij natuurlijk ook niet op te wachten

Nog 1 wedstrijd en dan is De Beuker er ook bij :Big Grin
Dus wel winnen hoor zaterdag!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
wij gaan onze uiterste best doen Beuker, waarschijnlijk is een gelijkspel ook al genoeg voor een pd...
The great old Ludwig von...
Reply
Ach, als we gaan, gaan we met zijn allen.....dan is het een gevalletje 'gegokt en verloren' geweest. Maar met de versterkingen die erbij komen (zeker 4 (mogelijk 6) nieuwe spelers, tegenover het vertrek van 2) zijn we volgend seizoen veel sterker dan afgelopen seizoen.

Als we degraderen, gaan we gewoon meteen weer voor promotie. Om het jaar daarna de dubbel te pakken!

Dessalwelteplus gaan we dit jaar toch gewoon voor handhaving, uiteraard.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wie gaan er weg?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ebi en twist
The great old Ludwig von...
Reply
Volgens mij ben ik inmiddels te huur aangeboden.
Kijk maar wat je doet, ik heb er geen probleem mee om wat langer bij jullie te zijn.
Heb ik mooi de tijd een leuke nieuwe ploeg te vinden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: