The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SPA - AJX
#31
Bredanaar Wrote:Ik vind dat hij nog een kans verdient, zoals hij vroeg. Het was gewoon het eerste seizoen voor hem als trainer van een eerste elftal en hij heeft een hoop geleerd. Het afgelopen seizoen was om te oefenen en een fundament te leggen voor een Ajax dat minstens 1 keer per 2 jaar kampioen wordt. Je moet het zien zoals het WK 2006, dat voor Oranje ook eigenlijk een oefening was voor het grote einddoel, het EK 2008. Laat Bassie nou maar gewoon zijn gang gaan, dan komt ie er wel. :razz:
Toen werd ie ook geen kampioen.......Dus is kampioen worden niet het einddoel ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#32
Gelukkig hebben we in 10 jaar volgens mij 12 trainers versleten, dus of dat nou een oplossing is....
Reply
#33
Van Basten is voor mij wat voor sommige mensen God is.

Je mag je soms afvragen waarom hij bepaalde dingen (niet) doet maar je laat hem wel altijd zijn gang gaan en legt je neer bij zijn beslissingen.

Ik geloof niet in God maar wel in Van Basten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Gisteren op studio voetbal was het toch wel lachen toen de opmerking van Bassie, met een grote grijns op diens gezicht, richting Hugo Borst gemaakt werd: "Let jij nu maar op Sparta" als reactie op diens opmerkingen over het slechte spel van Ajax. :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#35
ondanks het feit dat ik vind dat hij wel wat missers heeft gemaakt ben ik er ook voorstander van dat hij blijft. Er is nu een bepaald pad in geslagen en dit moet je niet na 1 seizoen afkappen. Echter als het na het tweede seizoen nog steeds zo is, dan moet je imo actie ondernemen.
Ik geloof nog steeds wel in MvB. Al is ie erg eigenwijs, ik denk dat hij het vaak wel goed ziet, alleen niet de juiste vertaalslag weet te maken. Laat het onervarenheid zijn... En dat hij als onervaren trainer werd aangesteld bij Ajax, kun je je vraagtekens bij zetten, maar dat is nu eenmaal gebeurd.
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Bredanaar Wrote:Ik vind dat hij nog een kans verdient, zoals hij vroeg. Het was gewoon het eerste seizoen voor hem als trainer van een eerste elftal en hij heeft een hoop geleerd. Het afgelopen seizoen was om te oefenen en een fundament te leggen voor een Ajax dat minstens 1 keer per 2 jaar kampioen wordt. Je moet het zien zoals het WK 2006, dat voor Oranje ook eigenlijk een oefening was voor het grote einddoel, het EK 2008. Laat Bassie nou maar gewoon zijn gang gaan, dan komt ie er wel. :razz:

Als PSV supporter zou ik dat ook zeggen.
Hij heeft 4 jaar kunnen oefenen met het Ned.elftal en ondanks mooie resultaten in de voorronde, was het op de eindronde uiteindelijk ook kutje pik andijvie.( 2 aardige resultaten tegen Ita en Fra. daar gelaten).
Hij doet maar wat, blijft experimenteren.....
Maar ja, mocht hij idd pleite gaan( waar ik wel op hoop), wie dan?

Cruyff als een soort adviseur? Denk dat dan eerst vd Boog op z'n knieën moet.
Rijkaard kan je vergeten(denk ook niet dat hij het op de rails krijgt)
Van Gaal verwacht ik niet( kan hij toch niet maken richting AZ)
Co op herhaling?
Als het aan mij ligt wel, maar daar zal het bestuur en weet ik wat voor directeuren daar tegenwoordig zitten, vast niet akkoord mee gaan.


Waar ik dacht dat de jeugdopleiding de oplossing zou zijn, vind ik dat inmiddels ook niet meer.


Conclusie: ik heb geen flauw idee wat ze moeten doen, om van Ajax weer een ( Nederlandse) topclub te maken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
Adder Wrote:Hij heeft 4 jaar kunnen oefenen met het Ned.elftal en ondanks mooie resultaten in de voorronde, was het op de eindronde uiteindelijk ook kutje pik andijvie.( 2 aardige resultaten tegen Ita en Fra. daar gelaten).

Adder Wrote:aardig daar versta ik onder, redelijk en niet goed.

:-k ik vond die wedstrijden toch meer dan redelijk

Maar ik je mening over de toekomst van Ajax... ze moeten eens gericht spelers kopen. Sulejmani was een erg goede aankoop, maar je moet je afvragen hoe het kwam dat hij zo goed speelde bij Heerenveen en nu slechts aardig :wink: bij Ajax. Wat kun je veranderen om de huidige selectie beter te laten renderen en welke spelers heb je nodig om eventueel iets aan de balans te veranderen? Dan hoeft de coach alleen de poppetjes op de juiste plaats te zetten (moet ie dat wel doen natuurlijk)
Mijn gras is groener
Reply
#38
Overigens denk ik dat de verkoop van Huntelaar echt een cruciale fout is geweest.
Cvita heeft het echt niet gebracht en Huntelaar was toch altijd wel goed voor de nodige goals.
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Verkoop van Huntelaar kun je moeilijk een fout noemen. Zulke jongen zijn gewoon te groot voor NL en kun je niet binnen boord houden.
Reply
#40
Jullie hebben het nu wel steeds over Ajax, maar ik vond Sparta ook niet slecht spelen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
Peter Wrote:Verkoop van Huntelaar kun je moeilijk een fout noemen. Zulke jongen zijn gewoon te groot voor NL en kun je niet binnen boord houden.
Tuurlijk kan je hem niet binnen boord houden, maar tot het einde vh seizoen had een prima optie geweest. Vang je misschine een paar miljoen minder, maar reelere kans op kanpioenschap en CL, wat weer geld binnenbrengt
The great old Ludwig von...
Reply
#42
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Verkoop van Huntelaar kun je moeilijk een fout noemen. Zulke jongen zijn gewoon te groot voor NL en kun je niet binnen boord houden.
Tuurlijk kan je hem niet binnen boord houden, maar tot het einde vh seizoen had een prima optie geweest. Vang je misschine een paar miljoen minder, maar reelere kans op kanpioenschap en CL, wat weer geld binnenbrengt

Neh dan was Huntelaar ontevreden, gaat ie lopen zeiken en raakt ie geen bal meer.
Reply
#43
geloof ik niet. Misschien ff 2 weken... Maar daarna gewoon weer ballen.
Maar goed, we hebben t eerder gezien dat spelers op cruciale momenten vertrekken met alle gevolgen vandien
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Het gezeur gaat over Van Basten en over de technische staf, over het beleid, de organisatie etcetera. Los van het feit dat ik Marco maar een rare vind, lijkt het me beter dat Ajax eens gaat kijken naar het spelersmateriaal wat ze in huis hebben. Het niveau hiervan is echt tenenkrommend. Als Suarez er niet was geweest, dan was Ajax nog lager geeindigd. Het is vooral bittere middelmaat en als er een topper gekocht wordt, dan maakt die het bij Ajax niet waar. Geen voetbal in het team, geen lijn, enkel opportunisme. En dat is niet alleen op het veld zo.

Zou zo ook niet weten wie ze nu weer moeten kopen om het beter te maken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#45
Tripplexxx Wrote:Zou zo ook niet weten wie ze nu weer moeten kopen om het beter te maken.

Adriaanse en Vd Vaart lijkt mij een prima deal!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
nog een geheime opname van een ajakkeshooligan toen de spelersbus werd opgevangen:

[Image: funny.gif]
Reply
#47
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#48
:razz:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Er is gepraat en de autist blijft. Zeggen ze. Ik moet het nog zien, want de geruchten blijven rondzingen dat het einde oefening is Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#50
waf Wrote:gek genoeg zag ik bij ajakkes wel een team die uefacup wedstrijd waarin opeens die alderweireld en anita er in stonden. volgens mij ligt daar ook het verschil: deze spelers kunnen het niet aan dat ze moeten in plaats van mogen. perez faalt bij ajakkes en psvee, maar doet het bij twente en az goed. swerts faalt hopeloos bij feyenoord, maar wordt nu wel kampioen.

Swerts had net een basisplaats bij Feyenoord en werd toen ineens te koop gezet. Gewoon een enorme fout van Feyenoord, niks gefaald.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#51
Legion Wrote:
waf Wrote:gek genoeg zag ik bij ajakkes wel een team die uefacup wedstrijd waarin opeens die alderweireld en anita er in stonden. volgens mij ligt daar ook het verschil: deze spelers kunnen het niet aan dat ze moeten in plaats van mogen. perez faalt bij ajakkes en psvee, maar doet het bij twente en az goed. swerts faalt hopeloos bij feyenoord, maar wordt nu wel kampioen.

Swerts had net een basisplaats bij Feyenoord en werd toen ineens te koop gezet. Gewoon een enorme fout van Feyenoord, niks gefaald.

welles. :razz: hij is een aantal keren in de fout gegaan. daarna is hij niet echt een betere voetballer geworden. ook dit seizoen niet als je het mij vraagt. als zelfs luijks zich kan handhaven als laatste man waren ze met tiendalli ook kampioen geworden.

feyenoord won de uefa cup met rzasa moet je weten...
Reply
#52
Zeg willen de Feyenoorders niet in dit topic jammeren!
Maak een eigen topic!
Hier mogen de ajacieden jammeren..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Adder Wrote:Zeg willen de Feyenoorders niet in dit topic jammeren!
Maak een eigen topic!
Hier mogen de ajacieden jammeren..... :wink:

sorry. maar ik wil dat dit topic hoog blijft staan, dus ik ga hier gewoon lekker in verder. :razz:
Reply
#54
waf Wrote:
Adder Wrote:Zeg willen de Feyenoorders niet in dit topic jammeren!
Maak een eigen topic!
Hier mogen de ajacieden jammeren..... :wink:

sorry. maar ik wil dat dit topic hoog blijft staan, dus ik ga hier gewoon lekker in verder. :razz:


:lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Beste Menno,

Het afgelopen seizoen ben ik aan het idee gewend geraakt dat Feyenoord het contact met de Nederlandse top ergens is kwijtgeraakt. Door je brief van vorige week kreeg ik het gevoel dat jij dat inmiddels van Ajax ook denkt. Als dat toch niet zo was, zal dat bewustzijn gisteren na de nederlaag bij Sparta zich definitief hebben gevestigd.

De prestaties van Ajax dit jaar zijn daarmee enigszins tegenovergesteld aan die van Feyenoord. Na een gruwelijk begin heeft Feyenoord zowaar nog zicht op een redelijk einde. Als die play-offs goed aflopen, is na alle ellende nog Europees voetbal gehaald. En dan te bedenken dat ik een paar maanden geleden meer zorgen had over de degradatiestreep dan dromen over Europees voetbal. Dat mag ik vast niet zeggen, maar zo was het wel.

Tegentreffers
Bij Ajax daarentegen stort de afgelopen weken alles definitief in elkaar. Hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen, weet ik niet, maar inmiddels heeft Ajax bijna evenveel tegentreffers als Feyenoord! Alhoewel, zo verbazend is het ook niet, want hoe vaak heb je al geschreven dat Ajax goede verdedigers moet kopen?

Het is voor mij in ieder geval een troost om te weten dat zelfs tijdens dieptepunten in onze clubgeschiedenis er bij Ajax een verdediging staat, die net zo slecht is als bij ons. Het enige verschil is dat jullie hiervoor tientallen miljoenen euro’s meer hebben verknald dan wij. Er is bij Ajax wel eens om minder oorlog uitgebroken, dus ik ben benieuwd of Marco van Basten er volgend jaar weer bij is.

Zo staat er aan het einde van de rit voor de eerste keer in een halve eeuw geen topclub in de top twee. Vijftig jaar is misschien al veel, maar AZ kan volgend jaar een nog grotere prestatie leveren. Sinds 1943 is het namelijk niet meer voorgekomen dat een andere club dan Ajax, Feyenoord of PSV twee landstitels op rij heeft gewonnen - dus al 66 jaar lang!Je wilt toch Louis van Gaal niet meemaken als dat hem volgend jaar zou lukken?

Weet je trouwens uit je blote hoofd, Menno, welke club zowel in 1942 als 1943 Nederlands kampioen was? Je hebt tenslotte net een groot artikel in de Volkskrant geschreven over voetbal in de oorlog.

Ajax en de oorlog
Over voetbal en de oorlog gesproken: het is vandaag 4 mei. Dat betekent dat vanmiddag de jaarlijkse Sportherdenking is bij het Olympisch Stadion. Omdat ik lid ben van het organisatiecomité weet ik hoe belangrijk Ajax het vindt om hierbij aanwezig te zijn. Dit jaar heeft de club zelfs voor de eerste keer actief aan de organisatie meegedaan, waarvoor mijn complimenten.

Want als Feyenoorder ben ik 364 dagen per jaar blij als Ajax punten laat liggen, zoals gisteren. Er is echter één dag per jaar, dat ik blij ben dat Ajax in mijn buurt is, en dat is dus vandaag.

O ja, de kampioen van 1942 en 1943 was ADO. En dat was géén NSB-club!

Tot op de Coolsingel!

Jurryt
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
*hop*

Stelletje aannemers!

Mercedessen voor Ajacieden
AMSTERDAM - Spelers en trainers van Ajax rijden de komende vijf jaar in een Mercedes. Dat is een onderdeel van het sponsorcontract dat de voetbalclub heeft afgesloten met de autofabrikant.

Mercedes CLC 350. FOTO EPA
Mercedes steunt Ajax financieel en voorziet spelers, trainers en directieleden van een auto.

De verbintenis gaat in op 1 juli en er is een optie opgenomen voor een zesde jaar. De afgelopen vier jaar was de Amsterdamse voetbalclub verbonden aan Audi.

Mercedes-Benz komt nog dit jaar met twee speciale edities van de Mercedes CLC: de Ajax edition en de Ajax Sport edition. (ANP)
Undecided
Reply
#57
waf Wrote:de Ajax edition en de Ajax Sport edition. (ANP)

Het verschil tussen beide is dat er op de 'Sport Edition' een tennisbal op de trekhaak zit?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Mukkus Wrote:
waf Wrote:de Ajax edition en de Ajax Sport edition. (ANP)

Het verschil tussen beide is dat er op de 'Sport Edition' een tennisbal op de trekhaak zit?
Undecided
Reply
#59
Komend weekend ontmoeten deze ploegen elkaar weer. Speciaal voor Fabian deze maar vast gehopt zodat al die PSV-Ajax topics snel afzakken.
Reply
#60
Het is komend weekend Ajax - Sparta, maar goed...
Reply


Forum Jump: