The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eindstand competitiemanager 2008/2009
#31
Nice peter!

Vind het toch wel een beetje raar dat eigelijk bijna de hele top 10 dezelfde prijs krijgt (op een paar pleuro na).

Ik zou dan liever zien 5k verdelen adhv puntentotaal en 5k verdelen als in:

1. 1500
2. 1000
3. 750
4. etc etc t/m plek 10.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Feli heren!
Reply
#33
Peter Wrote:
_Tampie Wrote:Gefelicteerd, hou ons even op de hoogte van de afwikkeling van het prijzengeld, want ik vraag me af of SD echt 10.000 euro gaat uitkeren.

Beste Manager,

Namens Sportdreams willen we je van harte feliciteren met het behalen van de derde plaats in het overall klassement van Competitie Manager 2008-2009. Een fantastische prestatie.

Door jouw prestatie win je een gedeelte van de prijzenpot van 10.000 euro.
Het totale bedrag wordt verdeeld onder de tien hoogst geëindigde deelnemers van Competitie Manager 2008-2009, dit aan de hand van je prestatie uitgedrukt in punten.

In totaal heb je 2072 punten behaald. Het totaal aantal behaalde punten van de tien winnaars is; 20665 punten. Het bedrag dat je gewonnen hebt is;
Het door jou behaalde aantal punten / totaal aantal punten van de eerste 10 managers * 10000 euro = 1002,66 euro.

Om je prijs zo snel mogelijk naar je te kunnen overmaken hebben we de volgende gegevens nodig;

Teamnaam
Voor en achternaam
Adres
Telefoonnummer
Leeftijd
Bankgegevens (vermeld ook de plaatsnaam en de bank)

Stuur de bovenstaande gegevens a.u.b. als reply op deze email.

Veel plezier met de door jou gewonnen prijs en tot volgend seizoen.


met vriendelijke groet,

Helpdesk Competitiemanager 2008-2009

Netjes van Sportdreams, en van jou uiteraard Peter. Is het al gestort ook?
Volgend jaar eens goed mijn best doen.
Reply
#34
_Tampie Wrote:
Peter Wrote:
_Tampie Wrote:Gefelicteerd, hou ons even op de hoogte van de afwikkeling van het prijzengeld, want ik vraag me af of SD echt 10.000 euro gaat uitkeren.

Beste Manager,

Namens Sportdreams willen we je van harte feliciteren met het behalen van de derde plaats in het overall klassement van Competitie Manager 2008-2009. Een fantastische prestatie.

Door jouw prestatie win je een gedeelte van de prijzenpot van 10.000 euro.
Het totale bedrag wordt verdeeld onder de tien hoogst geëindigde deelnemers van Competitie Manager 2008-2009, dit aan de hand van je prestatie uitgedrukt in punten.

In totaal heb je 2072 punten behaald. Het totaal aantal behaalde punten van de tien winnaars is; 20665 punten. Het bedrag dat je gewonnen hebt is;
Het door jou behaalde aantal punten / totaal aantal punten van de eerste 10 managers * 10000 euro = 1002,66 euro.

Om je prijs zo snel mogelijk naar je te kunnen overmaken hebben we de volgende gegevens nodig;

Teamnaam
Voor en achternaam
Adres
Telefoonnummer
Leeftijd
Bankgegevens (vermeld ook de plaatsnaam en de bank)

Stuur de bovenstaande gegevens a.u.b. als reply op deze email.

Veel plezier met de door jou gewonnen prijs en tot volgend seizoen.


met vriendelijke groet,

Helpdesk Competitiemanager 2008-2009

Netjes van Sportdreams, en van jou uiteraard Peter. Is het al gestort ook?
Volgend jaar eens goed mijn best doen.
Vrijdag 1.002,66 euro ontvangen. Big Grin
Reply
#35
Dat zijn een hoop ijsjes! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
heeft iemand een link voor dit spel? als ik competitiemanager.nl doe, krijg ik tourmanager.

iemand..?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
Is er nog niet...
Reply
#38
Dat verklaart een hoop :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
inschrijving voor 2010 is open, al lukt t bij mij nog niet. Even snel de regels bekeken en volgens mij niets anders dan vorig seizoen...
Puntentelling Keeper Verdediger Middenvelder Aanvaller
Spelen 2 2 1 1
Winst 3 3 3 3
Gelijk 1 1 1 1
(per) Gele kaart -1 -1 -1 -1
(per) Directe Rode kaart -3 -3 -3 -3
(per) Assist 2 2 2 2
De Nul (clean sheet) 3 3 1 -
(per) Doelpunt 6 5 4 3
(per) Doelpunt tegen -1 -1 - -
Hattrick bonus (3 doelpunten in 1 wedstrijd) 6 5 4 3
(per) Penalty Redding (alleen keeper) 2 - - -
(per) Penalty gemist -2 -2 -2 -2
The great old Ludwig von...
Reply
#40
gittermaster Wrote:Even snel de regels bekeken en volgens mij niets anders dan vorig seizoen...

Er is 1 essentieel verschil. De prijzen zijn ruk.

Nog maar 1 rondeprijs en geen € 10.000 meer voor de top 10.

Ziet er dus naar uit dat ik in het juiste jaar heb gepiekt. Denk dat ik me komend seizoen maar op een ander spel ga focussen met interessantere prijzen.
Reply
#41
welke zijn het mooist qua prijzen Peter?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Al een subleague?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#43
yep.
login: competititeam
ww: competitieteam
The great old Ludwig von...
Reply
#44
gittermaster Wrote:yep.
login: competititeam
ww: competitieteam

Thanks, ben er weer bij.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#45
Bor maakt een comeback
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#46
jippie!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Haggie Wrote:welke zijn het mooist qua prijzen Peter?

Geen idee.

De prijzen van competitiemanager zijn trouwens misschien wel redelijk eenvoudig te winnen. Spel begint al 15 augustus. Dan is iig het halve zuiden van Nederland nog op vakantie, dus het deelnemersaantal zal niet gigantisch zijn. Kom zelf ook pas de 17e terug van vakantie en geen zin om vanaf mn vakantieadres een team te maken denk ik zo, dus wrs sla ik een jaartje CM over. Confused
Reply
#48
Volgens mij betekent dat dat je PSV-Ajax mist
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Dat klopt. Icon_evil

Maar ach, in het buitenland PSV zien winnen in een kroeg vol Ajax-fans heeft ook wel wat. :8:
Reply
#50
Peter Wrote:
Haggie Wrote:welke zijn het mooist qua prijzen Peter?

Geen idee.

De prijzen van competitiemanager zijn trouwens misschien wel redelijk eenvoudig te winnen. Spel begint al 15 augustus. Dan is iig het halve zuiden van Nederland nog op vakantie, dus het deelnemersaantal zal niet gigantisch zijn. Kom zelf ook pas de 17e terug van vakantie en geen zin om vanaf mn vakantieadres een team te maken denk ik zo, dus wrs sla ik een jaartje CM over. Confused

Mooi want ik zeik al jaren dat CM eerder moeten beginnen, gewoon bij de start van de competitie.
Op vakantie of niet, bijna overal heb je internet tegenwoordig. Destijds een keer toen ik in Turkije zat was internet zeer schaars, toch vond ik een plekje om mijn team aan te passen. Pure verslaving, en geen prijshunter. Een prijs is mooi meegenomen, maar ik versla liever mijn kameraden die ook meedoen.

En als je een wedstrijd van PSV mist, ga je toch ook niet de rest van het seizoen niet meer?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#51
Als ik een wedstrijd van PSV mis kunnen ze die nog steeds winnen. Als ik een ronde CM mis ben ik bijna zeker al kansloos voor de prijzen. Das t voorname verschil.
Reply


Forum Jump: