The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GSM
#91
en daarom neemt ie dus een abonnement. wel meer voordelen:

geen gezeik met beltegoed dat op is en je dus niet kan bellen
niet naar de winkel hoeven om beltegoed te kopen (ook al geloof ik dat je tegenwoordig kan opwaarderen door te bellen ergens naartoe)

Ik heb geen zin in al die moeite en neem gewoon een abonnement. Bovendien legt de provider me helemaal niks op ik heb er zelf voor gekozen namelijk.
Reply
#92
Marsh, een groot deel van dat bedrag gaat (ging) op aan schoolwerk; doordat wij iedere week een weekopdracht hebben en veel mensen uit onze klas geen internet op hun studentenkamer hebben moet er veel met de mobiel gebeuren, zeker als je de functie van hoofd- of eindredacteur hebt.

De rest van het bellen gaat op aan bellen naar huis doordeweeks, bellen en smsen met vrienden, bellen en smsen met vrienden en dingen regelen/doen voor het werk. Dan is 10 euro misschien onnodig, houd je nog 40/50 euro over...
Reply
#93
Bakke, oftewel: keuze 3. Tres simple...

Enne mac, jij bepaald zelf? Oh ja, bepaal je de hoogte van je abbo ook zelf? :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
uuh ja...
Reply
#95
Pre Paid is voor sloebers :razz: of meisjes van 12 :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#96
Idd Marsh, dat bepalen we helemaal zelf.
Reply
#97
Bakke Wrote:Idd Marsh, dat bepalen we helemaal zelf.

Helemaal zelf... Je bedoeld, je hebt de keuze uit, ik zeg, 40,- 60,- of 80,- (bijv.)?!

Enne Ekslem, goede argumentatie! :razz:
Geld weggooien is voor sloebers! :razz:
Reply
#98
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:Idd Marsh, dat bepalen we helemaal zelf.

Helemaal zelf... Je bedoeld, je hebt de keuze uit, ik zeg, 40,- 60,- of 80,- (bijv.)?!

Enne Ekslem, goede argumentatie! :razz:
Geld weggooien is voor sloebers! :razz:


Ik betaal 30 euro per maand, 450 belminuten, kom ik bijna nooit overheen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#99
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:Idd Marsh, dat bepalen we helemaal zelf.

Helemaal zelf... Je bedoeld, je hebt de keuze uit, ik zeg, 40,- 60,- of 80,- (bijv.)?!

Enne Ekslem, goede argumentatie! :razz:
Geld weggooien is voor sloebers! :razz:

Ik lul maar wat. Ieder het zijne. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om opeens zonder beltegoed te zitten in een gesprek. Ik heb een Vodafone abbo met 275 minuten en ik bel (sms) iedere maand zoiets dus waarom geen abbo? Een stuk goedkoper voor mij dus.

Verder blijf ik toch bellen en smsen dus een 1 of 2 jarig abbo maakt me niets uit. Belgedrag zou wel kunnen veranderen, maar dan heb je je abbo zo aangepast. Alleen als je weinig mobiel belt of om een kind onder controle te houden is een pre paid kaart aan te raden imo.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ook ik heb prepaid, maar overweeg mede door mijn werk, een abbo aan te schaffen. Telefoon wordt de Nokia N70 i.v.m. o.a. e-mail. Waarschijnlijk ga ik veel bellen en gebeld worden. Welk abbo zouden jullie mij aanraden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ook veel sms?
Reply
Waarschijnlijk wel. Nu hou je je in vanwege de 'prepaid' onder het mom van "niet te veel sms'en anders kan ik morgenochtend eerst weer langs het tankstation klootzakken......."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan moet je dus voor een abonnement gaan met een sms abonnement of waar het allemaal in 1 bundel zit.

Orange heeft dat standaard bijvoorbeeld. Daar betaal je bijvoorbeeld 20 euro per maand en daar gaan zowel je belminuten als je smsjes vanaf. T-Mobile relax koop je belminuten en dan een aparte sms bundel er bij. Daar zijn vele mogelijkheden in. Je kan bijvoorbeeld 40 smsjes per maand en 300 minuten maar ook 120 smsjes en 75 belminuten. Daarvoor moet je maar even op de site van tmobile kijken.

Als je elke maand ongeveer hetzelfde sms't/belt is de t-mobile optie het voordeligst. sms je de ene maand 50x en de andere maand 10 is de orange optie het voordeligst.
Reply
Ik heb ook 1 bundel van KPN via Debitel (35 euro p.m. = maximaal 250 minuten of 500 smsjes), maar betaal de hele periode (2 jaar) 'slechts' 30 euro p.m. Daar krijg ik de SE W810i bij.
Ik heb mijn vaste lijn opgezegd omdat de verhouding vaste kosten/belminuten ongeveer 3:1 is. En aangezien 99% van mijn vrienden/kennissen/familie een mobiele telefoon heeft en bellen van vast naar mobiel nog steeds veel duurder is dan van mobiel naar mobiel was die vaste aansluiting volledig overbodig. Naar een vaste lijn bellen doe ik eigenlijk alleen zakelijk, dus op de werkplekken. Ik bel wel eens naar mijn ouders' vaste lijn, maar dat valt ook binnen de belbundel en minuten zat.
Particulieren die nog een vaste lijn hebben zijn belverslaafd, bejaard, hebben kleine kinderen, hebben nog een inbelmodem, hebben een thuisbedrijfje of een combitie van een van deze mogelijkheden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zou btw niet met T-Mobile in zee gaan, slechte dekking over het algemeen.
Ik heb zelf Vodafone, kan zelfs in de trein tussen Almere en Lelystad (natuurgebied de Oostvaardersplassen, 0 telefoonpalen daar) kan bellen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Ik zou btw niet met T-Mobile in zee gaan, slechte dekking over het algemeen.
Ik heb zelf Vodafone, kan zelfs in de trein tussen Almere en Lelystad (natuurgebied de Oostvaardersplassen, 0 telefoonpalen daar) kan bellen.

Ik heb nooit last gehad met die Duitse dekking...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ik ook niet...maar goed ik kom dan ook nauwelijks buiten de randstad Wink
Reply
Gerben hoe ervaar jij de SE W810i? Mijn vriendin heeft hem vanmiddag aangeschaft!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Gerben hoe ervaar jij de SE W810i? Mijn vriendin heeft hem vanmiddag aangeschaft!

Ik krijg hem vandaag, maar een collega van mij heeft em al een week en het is een prachtig, functioneel toestel i.m.h.o.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Particulieren die nog een vaste lijn hebben zijn belverslaafd
Nopes

Gerben Zonderland Wrote:bejaard
25, dus ehrm... nopes

Gerben Zonderland Wrote:hebben kleine kinderen
gelukkig nog steeds niet Big Grin

Gerben Zonderland Wrote:hebben nog een inbelmodem
ADSL van Wanadoo Family met livebox, dus ehrm... nopes

Gerben Zonderland Wrote:hebben een thuisbedrijfje
Werk wel ook op freelance basis maar bel daar nagenoeg niet voor... dus nopes

Gerben Zonderland Wrote:of een combitie van een van deze mogelijkheden.
Zie boven, nopes dus...


Icon_question :roll: Icon_question
Reply
Hoe werkt dat trouwens met belminuten, is 1 belminuut gelijk aan een normale minuut?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jazeker, als ik goed ben ingelicht door mijn broer (die bij T-Mobile werkt) wel!
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Particulieren die nog een vaste lijn hebben zijn belverslaafd
Nopes

Gerben Zonderland Wrote:bejaard
25, dus ehrm... nopes

Gerben Zonderland Wrote:hebben kleine kinderen
gelukkig nog steeds niet Big Grin

Gerben Zonderland Wrote:hebben nog een inbelmodem
ADSL van Wanadoo Family met livebox, dus ehrm... nopes

Gerben Zonderland Wrote:hebben een thuisbedrijfje
Werk wel ook op freelance basis maar bel daar nagenoeg niet voor... dus nopes

Gerben Zonderland Wrote:of een combitie van een van deze mogelijkheden.
Zie boven, nopes dus...


Icon_question :roll: Icon_question

Hieruit kan je zelf dus concluderen dat je niet heel slim/logisch bezig bent en dus beter een mobiel abo kunt nemen, want je valt duidelijk niet binnen de doelgroepen van een vaste aansluiting. Een vaste aansluiting kan voor jou niet uit. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Hieruit kan je zelf dus concluderen dat je niet heel slim/logisch bezig bent en dus beter een mobiel abo kunt nemen, want je valt duidelijk niet binnen de doelgroepen van een vaste aansluiting. Een vaste aansluiting kan voor jou niet uit. =D>
Of ik kan concluderen dat je een bullshitredenatie aanvoert aangezien ik voor mijzelf nog altijd van mening ben dat ik beter af ben met een vaste telefoon. Kom maar met de uitgebreidere argumentatie...
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Hieruit kan je zelf dus concluderen dat je niet heel slim/logisch bezig bent en dus beter een mobiel abo kunt nemen, want je valt duidelijk niet binnen de doelgroepen van een vaste aansluiting. Een vaste aansluiting kan voor jou niet uit. =D>
Of ik kan concluderen dat je een bullshitredenatie aanvoert aangezien ik voor mijzelf nog altijd van mening ben dat ik beter af ben met een vaste telefoon. Kom maar met de uitgebreidere argumentatie...

Wat betaal jij per maand aan je vaste-lijn-abo? Wat betaal je per maand aan belminuten? Wat betaal je per maand aan je pre-paid-kaart?

Dat jij voor jezelf van mening bent dat je beter af bent met een vaste aansluiting wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook klopt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Dat jij voor jezelf van mening bent dat je beter af bent met een vaste aansluiting wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook klopt.
Tuurlijk niet GZ, daarom vraag ik je ook om meer argumenten. In tegenstelling tot sommige anderen hier op het forum ben ik best bereid andermans argumenten aan te horen en in overweging te nemen... Wink

Mijn kostenoverzicht p.p.p.m. (zijn met 2 personen in huis immers Wink):

- Abbo vaste telefoon: 16.52 excl per maand -> 19.66/2= 9.83
- Telefoonkosten vaste telefoon gemiddeld: 30,- per 2 maanden -> 7.50
- Mobiele telefoonkosten: max. 20,-

Totaal telefoonkosten per persoon per maand: 37,83
Reply
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Dat jij voor jezelf van mening bent dat je beter af bent met een vaste aansluiting wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook klopt.
Tuurlijk niet GZ, daarom vraag ik je ook om meer argumenten. In tegenstelling tot sommige anderen hier op het forum ben ik best bereid andermans argumenten aan te horen en in overweging te nemen... Wink

Mijn kostenoverzicht p.p.p.m. (zijn met 2 personen in huis immers Wink):

- Abbo vaste telefoon: 16.52 excl per maand -> 19.66/2= 9.83
- Telefoonkosten vaste telefoon gemiddeld: 30,- per 2 maanden -> 7.50
- Mobiele telefoonkosten: max. 20,-

Totaal telefoonkosten per persoon per maand: 37,83

Das dus een flink stuk meer (25%) dan ik betaal met mijn nieuwe mobiele telefoon en abo (€ 30 p/m) . Je zet er niet bij hoeveel minuten je daarvoor belt, trouwens, en dat is wel van belang. Prepaid bellen is per minuut ongeveer even duur als van een abo, zie ik.
Dus ik snap (nog steeds) niet waarom je nog een vaste aansluiting hebt.
Als je geen fancy-pantsy telefoon wilt kan je ook gewoon een sim-only nemen en dan kost het helemaal geen drol. Dan ben je voor ongeveer een tientje per maand al klaar...

Oh, nog eentje voor een ander topic trouwens....
Quote:De bundel kan worden gebruikt in dal- en piekuren. Daarna betaald u €0,29 per minuut, €0,19 per SMS bericht en €0,49 per MMS bericht

#-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lachen dat ik voor een mobiele telefoon provider heb gewerkt, als je niet wil bellen / smsen neem je een prepaid, bel je regelmatig neem een abo.
Abonnement bel je voor een paar cent per minuut (verschilt per aanbieding/aanbieder. Met een pre-paid bel je voor 10-30 cent per minuut.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Das dus een flink stuk meer (25%) dan ik betaal met mijn nieuwe mobiele telefoon en abo (€ 30 p/m) . Je zet er niet bij hoeveel minuten je daarvoor belt, trouwens, en dat is wel van belang. Prepaid bellen is per minuut ongeveer even duur als van een abo, zie ik.
Dus ik snap (nog steeds) niet waarom je nog een vaste aansluiting hebt.
Als je geen fancy-pantsy telefoon wilt kan je ook gewoon een sim-only nemen en dan kost het helemaal geen drol. Dan ben je voor ongeveer een tientje per maand al klaar...

Aantal minuten weet ik niet, althans niet mobiel. Vast kan ik nakijken maar dan moet ik met de rekeningen in de hand alles uitrekenen/optellen en dat is me echt net teveel werk om jou te informeren Wink
Waarom ik nog vast heb? 1. Omdat ik samenwoon en zo gezamelijk één gezamelijk nummer heb waar in ieder geval vaak wel een van ons beiden te bereiken is. 2. Omdat het het gemak dient (hoef er niet bij na te denken mijn mobiel weer op te laden etc). 3. Omdat ik mobiel vrijwel niet bel en ik dus met prepaid zelf kan bepalen of en wanneer ik mijn beltegoed wil upgraden. Bel bijvoorbeeld soms gewoon een paar weken niet mobiel. Je kunt dus ook regelmatig van eerdergenoemde kosten de 20,- beltegoed afhalen...

Heb nu wel inmiddels nagekeken dat ik erg duur uit ben bij Vodafone:
http://www.mobielabc.com/site.php?pagina....php&res=1
Iemand goede ervaringen met andere providers (bijv. Tele2Mobiel) en de mogelijkheden om over te stappen met behoud van nummer?

Maar nakijken bij Tele2 levert me misschien toch een abbo op. Voor 18,- p.m. heb je een 2jr 120 abbo met Motorola RAZR V3. Als die laatste nou simlockvrij is en met nummerbehoud kan ik mijn eigen mobiel behouden en de RAZR verkopen voor 125-150,-. Dat is 8 maanden abbogeld ongeveer...

Maar dat zal dan vast weer niet kunnen... Wink
Reply
Voor mij geen 2e rangs providers meer! Ben blij dat ik alweer een paar maanden van T-Mbile af ben en nu zonder problemen bel via Vodafone.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: