The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GSM
FC Wageningen Wrote:Hier nog een interessante SIM-only aanbieding, al ken ik de site niet.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gsmstunter.nl/?referer=google">http://www.gsmstunter.nl/?referer=google</a><!-- m -->

Provider is Vodafone...

€ 2.95 voor 75 Min/150 sms of 30 mms
€ 4.50 voor 150 Min/300 sms of 60 mms


Toch ben ik altijd op zoek naar een addertje... maar SIM-only is nou eenmaal vaak erg goedkoop.

Heeft iemand ervaringen met Debitel en/of GSMstunter en/of <!-- m --><a class="postlink" href="http://gsmbox.nl/">http://gsmbox.nl/</a><!-- m -->?

Ik heb ooit een abbonement afgesloten bij hen (gsmstunter) en dat is allemaal zonder problemen verlopen. Gelijkwaardige actie als Devlin beschrijft.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Iemand hier ervaringen met de LG 'chocolate' (KG800 is dat dacht ik?)?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Los Abonnement i.c.m. KPN Hi

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gsmbox.nl/">http://www.gsmbox.nl/</a><!-- m -->

Abonnement ...................... Maandbedrag ... Aantal Jaar ... Cashback
KPN Hi € 10 Sim Only ......... 10.00 ..................... 1 ............. 70.00

Dus dan betaal je 12*10-70 = 50 euro in een jaar, wat neerkomt op 4,17 euro/maand.

Goedkoop, zeker voor KPN.

Geen aansluitkosten, moet alleen ff kijken of er verzendkosten zijn.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Hij heeft touchinterface mbt de navigatietoetsen en ik vind dat erg vervelend. Je raakt vaak per ongeluk een toets aan en als je echt even snel iets wil opzoeken oid dan werkt dat ding echt op je zenuwen omdat hij soms niet reageert. Hetzelfde geldt voor de Samsung E900.
Wel een geil toestel met prachtig scherm, maar bedieningsgemak is toch ook wel erg belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Wageningen Wrote:Goedkoop, zeker voor KPN.

Voor KPN een mooie aanbieding idd, deze lijkt me toch nog wel wat beter:
http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm/...s_abo_id=1

12 maanden Orange €25
6 maanden Orange €20 (downgraden)
6 maanden Orange €15 (downgraden)
Totaal beltegoed: €510,-

Kosten na aftrek cashback: -€5 oftewel -€0,21 per maand
Reply
Haha dat is inderdaad helemaal leuk... alleen dat downgraden lijkt me wel wat werk.

Bovendien zitten er geen gratis smsjes bij volgens mij, en Orange is ook een nadeel.

Maar wel grappig dat je gewoon geld kunt verdienen en nog een heleboel kan bellen ook :8:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ik neem gewoon HI40 in de winkel, met ene gratis Nokia 6233 voor een jaartje.

Volgend jaar kijk ik wel ff voor een simonly, aangezien ik dan 2 telefoons heb en dus een goede reserve....
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telecomvergelijker.nl/cat/61">http://www.telecomvergelijker.nl/cat/61</a><!-- m -->

Hier staat een populariteit overzicht... aanbieding van Devlin staat op nr. 1.

Ben nog aan het twijfelen,
1) 24 mnd Orange € 25 (-0,21 pm)
2) 12 mnd KPN Hi € 10 sim only (4,17 pm)
3) Nieuwe mobiel i.c.m. abo, aangezien mijn mobiel af en toe mankementen heeft (bijv. soms vastloopt of uitvalt).
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ik denk dat ik toch mijn huidige toestel gewoon blijf houden (Motorola A780) en ik er of een sim-only abbo of een leuke aanbieding bij neem.
Ik twijfel momenteel over een maandactie van Mediamarkt (wat? mediamarkt?! ja, mediamarkt...) waarbij je een telfort 200 abbo krijgt met een Nokia 1600 en 400,- vrij te besteden.
Die Nokia pleuren we dan wel de vuilnisbak in (of kijken of er nog een achterlijke gladiool is die er 10,- voor geeft), SIM douwen we in de Motorola en 400,- gaan we lekker besteden... Lijkt mij een prima deal in plaats van de standaard C-kwaliteit tv's e.d. die je erbij door je strot geduwd krijgt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heb toch voor Hi gekozen:

12 mnd KPN Hi € 10 sim only (4,17 pm).

Heb 'm binnen!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ik word helemaal krankzinnig van mijn Nokia 6280. Heb de telefoon negen maanden geleden gekocht bij T-Mobile maar sindsdien heb ik er weinig plezier van gehad. Hij valt om de haverklap zomaar uit, geeft aan dat er een fout pincode is ingetoetst terwijl ik gewoon de goede intoets, wil vaak niet aan of uit en valt in een gesprek ook zomaar uit. Dat pikte ik nog allemaal, totdat dat kreng nu zelfs niet meer opgeladen wil worden. Helaas, helaas heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij T-Mobile waardoor ik er niet zo 1,2,3 vanaf kom. Op internet zijn de forums en negatieve reacties op deze rotmobiel talrijk, iemand hier er ook (slechte) ervaringen mee?
Reply
Ik zou ze daar flink gek maken bij T-Mobile!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat kan ik doen, maar weet je wat ze dan zeggen? 'Helaas, meneer. Wij zijn slechts van T-Mobile en het probleem lijkt te liggen bij de telefoon, die is van Nokia. We raden u daarom aan om naar een Nokia Service Center bij u in de buurt te gaan en het verhaal daar uit te leggen.'

Vervolgens ben ik de telefoon een week of 5, 6 kwijt en herhalen dezelfde problemen zich twee dagen later :x.
Reply
En als je daarna aangeeft dat het gewoon een kut model is en dat je een ander model eist aangezien dit natuurlijk niet kan? Ze kunnen je toch geen rommel in de maag blijven spitten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En als je daarna aangeeft dat het gewoon een kut model is en dat je een ander model eist aangezien dit natuurlijk niet kan? Ze kunnen je toch geen rommel in de maag blijven spitten!

of bedoel je splitsen? :wink:
Reply
Bakke Wrote:Ik word helemaal krankzinnig van mijn Nokia 6280. Heb de telefoon negen maanden geleden gekocht bij T-Mobile maar sindsdien heb ik er weinig plezier van gehad. Hij valt om de haverklap zomaar uit, geeft aan dat er een fout pincode is ingetoetst terwijl ik gewoon de goede intoets, wil vaak niet aan of uit en valt in een gesprek ook zomaar uit. Dat pikte ik nog allemaal, totdat dat kreng nu zelfs niet meer opgeladen wil worden. Helaas, helaas heb ik een 2-jarig abonnement afgesloten bij T-Mobile waardoor ik er niet zo 1,2,3 vanaf kom. Op internet zijn de forums en negatieve reacties op deze rotmobiel talrijk, iemand hier er ook (slechte) ervaringen mee?

Volgens mij heb je dat abonnement bij T-Mooibalen afgesloten en daarmee ook bij T-Mooibalen je toestel 'gekocht'. Dat maakt T-Mooibalen mi ook verantwoordelijk voor de geleverde baggertelefoon.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Aangezien mijn Hi Prepaytoestel van 6 en een half jaar oud het min of meer heeft afgelegd ben ik op zoek naar een prepaid telefoon met beltegoed dat onbeperkt houdbaar is, en dat ik ook niet telkens binnen een bepaalde tijd hoef op te waarderen. Welke provider moet ik dan hebben, en welke telefoon moet ik dan kopen? Ik hoef geen geavanceerd toestel met toeters en bellen, eventueel een camera zou wel leuk zijn, maar dat hoeft niet per se. Ik bel af en toe maar eens, alleen in noodgevallen. Hij staat altijd uit. SMS-en doe ik ook niet. En moet ik een compleet pakket kopen of alleen een nieuw toestel, waar ik mijn oude SIM in zet. Ik heb een unlock-code. Wat is voordeliger? Ik heb al op verschillende sites van providers gekeken, maar je ziet door de bomen het bos niet meer.
Reply
[Image: postduif.gif]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Berend Botje Wrote:Aangezien mijn Hi Prepaytoestel van 6 en een half jaar oud het min of meer heeft afgelegd ben ik op zoek naar een prepaid telefoon met beltegoed dat onbeperkt houdbaar is, en dat ik ook niet telkens binnen een bepaalde tijd hoef op te waarderen. Welke provider moet ik dan hebben, en welke telefoon moet ik dan kopen? Ik hoef geen geavanceerd toestel met toeters en bellen, eventueel een camera zou wel leuk zijn, maar dat hoeft niet per se. Ik bel af en toe maar eens, alleen in noodgevallen. Hij staat altijd uit. SMS-en doe ik ook niet. En moet ik een compleet pakket kopen of alleen een nieuw toestel, waar ik mijn oude SIM in zet. Ik heb een unlock-code. Wat is voordeliger? Ik heb al op verschillende sites van providers gekeken, maar je ziet door de bomen het bos niet meer.

Prepaid was ik altijd erg te spreken over Vodafone...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb nog eens wat verder geneusd, maar ik ben niet erg veel wijzer geworden, het is nog steeds een ondoorzichtige warboel. Wel heb ik het idee dat lowcall het allervoordeligst is op dit moment. Je koopt een SIM-kaart en belt daar mee voor een vast laag tarief, toestel moet je zelf regelen. Rekening komt achteraf. Dit komt dus volgens mij neer op een gratis abonnement. Nu las ik ook weer van iemand die beweerde dat de dekking slecht zou zijn omdat het via Telfort werkt. Iemand hier ervaring mee?
May The Schwartz Be With You
Reply
We mogen weer een nieuwe GSM uitzoeken van de baas =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb net deze gekocht Smile

[Image: Sony%20Ericsson%20W880i%20Steel%20Silver.jpg]
Reply
Mooi ding. Zit erover te denken om die dunne samsung te nemen u600 nog wattes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zitten wel van die toetsen op waar je met je vinger overheen moet gaan, net als hie Choclate van LG, ik vind dat irritant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heel veel functies en robuust is de nokia 6233. Ook de N73 is wat mij betreft een goeie optie. Ik been meer een Nokia man, qua degelijk en gebruiksgemak.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Die zijn beiden wel flink lomp en groot, als je ze met beide bovenstaande vergelijkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb sinds een maandje de Nokia N95..

[Image: nokia_n95_cep_telefonu.jpg]


Toptoestel. Supersnel internet van Vodafone en een 5 megapixel camera bevalt wel.
Enige minpuntje vind ik dat de menu's soms wat traag zijn
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik heb de N73, schijtding, is erg traag en het klepje waar de memory card inzit gaat steeds open waardoor alles waar je mee bezig bent word afgesloten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
[Image: ducktape.jpg]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ik mag in de loop van het voorjaar weer een nieuwe en ik opteer voor deze:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.letsgomobile.org/nl/2991/sony-ericsson-g900i/">http://www.letsgomobile.org/nl/2991/son ... son-g900i/</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: