The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kan Nadal het nog?
#31
Beetje vaag, is hij nou geblesseerd aan z'n knie, of is-ie aangedaan? Vind het een beetje te toevallig allemaal, nu hij van Soderling verloren heeft is hij ineens langdurig geblesseerd. Mooi excuus om de komende tijd niet te hoeven spelen.

Hup Roger! Op naar de titel op RG, Wimbledon en de nr 1 positie.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Je vergeet de OS die wegvalt bij Nadal Tampie, volgens mij moet het dan genoeg zijn.

En ik zal de foto aanpassen Wink

En daar verliest Federer er 200 om 800, dus je zit alsnog fout. Je hebt het niet helemaal nauwkeurig doorgerekend, dat geeft niks, maar niet doen alsof ik mis zit.

Ik dacht dat je bedoelde dat hij dan na Wimbledon al bovenaan zou staan. Maar eh.... voor de OS vallen eerst nog de twee HC TMS toernooien eraf. Daar heeft Federer ook veel minder te verdedigen dan Nadal. Dus als hij RG en Wimbledon wint gaat hij zeker weer nummer 1 worden, ongeacht wat er in Halle / Queens gebeurt.
Waar doet ie dan net of je mis zit?

Nog geen tijd gehad om op deze hele discussie te reageren.

mindlight Wrote:Je vergeet de OS die wegvalt bij Nadal Tampie

Dit zie ik als zeggen dat ik mis zit.
Reply
#33
Ahh, goed dat je er iig op terug komt. En met die OS zat ik idd mis, die viel later. Met het feit dat Federer bij RG+Wimbledon op 1 komt zat ik gelukkig wel goed Wink

Het komt gelukkig ook steeds dichterbij, hopelijk kan Fed nog een maand doorknallen.
Reply
#34
Als Federer def. Nadal in de finale op Wimbledon is het theoretisch gewoon nog mogelijk dat Nadal de nummer 1 niet afgeeft, dus zit Mindlight fout. Mijn toon was misschien wat onvriendelijk, excuus daarvoor. Op 27 juli is het mogelijk dat Nadal namelijk nog de nodige punten bij elkaar gesprokkeld heeft in Hamburg (500) en 1 van de 250 toernooien die in de 3 weken (1 ervoor, 2 erna) rondom Wimbledon worden gespeeld. Hij zal dit niet doen, maar het is theoretisch mogelijk en dat betekent dat hij het kan redden:

Situatie op 27 Juli:

Nadal nu 13140
Queens -450
Wimbledon -800
Canada TMS -1000


W Hamburg 500-80 (Davis Cup 80 punten worden non-countable)
W Bastad 250 (vervangt Queens)

Nadal op 11560


Federer nu 11070
Halle -450
Wimbledon +600
Canada TMS -10

Wint verder niets (zegt Halle af)

Federer op 11210


Situatie op 3 augustus (Cincy dropdate)

Nadal -450
11260

Federer -150
11060


Situatie op 17 augustus (OS dropdate, Canada TMS ondate)

Nadal -800
W Canada TMS +1000
11460


Federer -200
Federer zegt Canada TMS af
10860
Reply
#35
Hmm netjes! Deze (theoretische inderdaad) mogelijkheid heb ik geen rekening mee gehouden. Overigens lijkt het mij nu zo dat als Federer Halle speelt en zou winnen, winst op Wimbledon dus wel voldoende is voor de nummer 1 positie?
Reply
#36
mindlight Wrote:Hmm netjes! Deze (theoretische inderdaad) mogelijkheid heb ik geen rekening mee gehouden. Overigens lijkt het mij nu zo dat als Federer Halle speelt en zou winnen, winst op Wimbledon dus wel voldoende is voor de nummer 1 positie?

Nee nog niet, je zou zeggen van wel omdat het gat op 3 augustus kleiner is dan 250.
Nadal zou nog een 250 toernooi kunnen spelen (en winnen), volgens mij komt die op de plek van Canada TMS en daardoor kan Nadal ook dan nog nummer 1 blijven. Die mogelijkheid had ik niet meegenomen omdat hij het zonder die 250 ook al haalt.

Met de nieuwe rankingregels weet ik niet precies welke toernooien je bij een schedule stagger voor een TMS in de plaats mag tellen, maar ik vermoed dat een 250 daar wel kan staan.
Reply
#37
Pfff ok, ik zit duidelijk niet goed genoeg in die rankings, maar dank voor je uitleg! En laat Federer eerst Wimbledon maar eens winnen, want anders is dit natuurlijk helemaal niet van toepassing.
Reply
#38
Wanneer Nadal Wimbledon niet gaat spelen, gaat dit hele verhaal niet op. Dan verliest Nadal 2000 punten en verliest hij ook zijn 1e plaats.

:-({|= Notworthy \Big Grin/ :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Ik hoop wel dat Nadal Wimbledon speelt, is leuker als Federer hem spelend voorbijgaat ipv geblesseerd.
Reply
#40
Klopt. Maar er zijn genoeg mensen die de RG-zege van Federer wijten aan het feit dat Nadal er eerder uitvloog en wanneer er een onderlinge confrontatie was gekomen Federer noooooit RG zou winnen.

Ze kunnen nou eenmaal niet eerder dan de finale tegen elkaar komen en Nadal moet er eerder uit dan de finale voordat Federer nummer 1 kan worden. :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Even wat anders, maar wel in deze lijn, wie wordt de topseed op Wimbledon? :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Als Nadal speelt Nadal, en als Nadal niet speelt Federer?
Reply
#43
Lijkt me idd ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
Het was ook een beetje een geintje en provocerend richting onze Nadal-fan. Ze zijn toch al voornamelijk van het aparte seeden afgestapt volgens mij, zeker in de top. Anders was het wel een issue geweest, denk ik. 5 Wimbledons tegenover 1 Wimbledon, laatste GS gewonnen...

Ben wel benieuwd wat ze met de lagere seeds gaan doen. Del Potro en Daveydenko bijvoorbeeld, maar ook Cilic, Berdych en Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Maken ze de laatste jaren op Wimbledon niet gewoon gebruik van de ranglijst op te ''seeden''? Ik weet dat ze er eerder zelf een mooie plaatje van maakte maar nu doen ze 't geloof ik hetzelfde als op andere toernooien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Ad heeft hier inderdaad wel een punt, dat was ik helemaal vergeten. Ze seeden inderdaad naar eigen inzicht :lol:
Het zou een schitterend gebaar zijn als ze Federer op 1 zetten natuurlijk :-"
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Het was ook een beetje een geintje en provocerend richting onze Nadal-fan. Ze zijn toch al voornamelijk van het aparte seeden afgestapt volgens mij, zeker in de top. Anders was het wel een issue geweest, denk ik. 5 Wimbledons tegenover 1 Wimbledon, laatste GS gewonnen...

Ben wel benieuwd wat ze met de lagere seeds gaan doen. Del Potro en Daveydenko bijvoorbeeld, maar ook Cilic, Berdych en Roddick.

Die heeft hier voorlopig ook niets te zeggen. Uitgeluld. Door een figurant zijn 1e plaats kwijt en binnenkort helemaal van het podium af.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
mindlight Wrote:Ad heeft hier inderdaad wel een punt, dat was ik helemaal vergeten. Ze seeden inderdaad naar eigen inzicht :lol:
Het zou een schitterend gebaar zijn als ze Federer op 1 zetten natuurlijk :-"

Dat is dus volgens mij niet meer zo... of iig de eerste 8 o.i.d.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Dat is idd wel zo eerlijk, maar jongens als Potro en Simon in de top 8 is natuurlijk wel een lachertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Dat is idd wel zo eerlijk, maar jongens als Potro en Simon in de top 8 is natuurlijk wel een lachertje.

Potro is op dit moment op de top 4 na de beste
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Niet op gras. Die jongen komt niet eens bij die lage ballen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Wimbledon heeft geen seeding commissie meer, zoals 10 jaar geleden.

Het is nu gewoon een regeltje geworden:
Het is nu altijd de top 32 van de ATP ranking die in ogenschouw wordt genomen. Er was een keer dat Rusedski op de 104e plaats ofzo nog seeded werd, maar dat kan nu dos niet meer. De top 32 is seeded.

De volgorde van die seeds:
Totaal ranking punten + totaal punten op grastoernooien de laatste 3(?) jaar.
Reply
#53
Is dat laatste echt de regel? Dan gaat Roddick Del Potro sowieso wel voorbij. En Djokovic waarschijnlijk Murray ook, maar dat maakt niet zoveel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Dat laatste is echt de regel ja. Ben ff een officiele post daarvan aan het opzoeken, maar zie het zo gauw even niet.. ik zoek verder, (tot ik moet gaan lunchen Smile)
Reply
#55
Ok, ik heb hier de versie van 2007, het is dus laatste 2 jaar:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.feellondon.co.uk/wimbledon/tennis/wimbledon_seeds.htm">http://www.feellondon.co.uk/wimbledon/t ... _seeds.htm</a><!-- m -->

· Take ESP points at 18 June 2007
· Add 100% points earned for all grass court tournaments in the past 12 months
· Add 75% points earned for best grass court tournament in the 12 months before that.
Reply
#56
Oke thanks, afgelopen twee jaar dus. Dan zullen er nog wel wat veranderingen plaatsvinden in de seeding, al zullen het geen drastische zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
..dan spant het erom bij fedex en nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Dan blijft Nadal 1e:
Erbij komt:
100% Nadal W en Federer F
75%: Federer W en Nadal F
Vorig jaar won Nadal Queens toch (?), dan kan Federer op de kleine toernooien ook niet het verschil goedmaken.
Reply
#59
andre Wrote:Dan blijft Nadal 1e:
Erbij komt:
100% Nadal W en Federer F
75%: Federer W en Nadal F
Vorig jaar won Nadal Queens toch (?), dan kan Federer op de kleine toernooien ook niet het verschil goedmaken.

Klopt. Maakt niet uit natuurlijk, 1 of 2. 2 of 3 zou meer uitmaken. 4 of 5 maakt ook uit maar zal geen wisseling opleveren.
Reply
#60
Nadal beslist vandaag over Wimbledon

LONDEN - Rafael Nadal maakt vandaag bekend of hij fysiek in staat is om zijn Wimbledontitel te verdedigen. In Barcelona ondergaat hij vandaag testen aan zijn knieën.


Rond half één vanmiddag meldt de nummer één van de wereld de resultaten en conclusies op zijn persoonlijke website.

Nadal moest zich deze week door knieproblemen al terugtrekken voor het grastoernooi van Queens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: