The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kan Nadal het nog?
#61
toch knap dat je zoiets al twee weken van te voren gaat en kunt zeggen. Of moet Federer nu denken van: oei nadal doet toch mee... :|

Wegwezen met de spaanse gladjakker
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
http://www.rafaelnadal.com/nadal/en/home Wrote:Rafa travels to London on Tuesday, June 16th
Rafa Nadal has confirmed today that he will travel to London next Tuesday, June 16th. For the past 36 hours, Rafa Nadal, has been undergoing in-depth medical tests under the supervision of Doctor Angel Ruiz-Cotorro.

Rafa Nadal:

"I have been playing with pain on my knees for some months now and I simply can't go on like this. The pain was limiting certain movements in my body, which affected me mentally as well."

"After the tests and with the appropriate treatment, we have decided to travel to London next Tuesday, June 16th."

"I am going to give my 200% to be ready for the most important tournament in the world. The tournament that I always dream about. I will not go out and play, especially on the Wimbledon Centre Court, if I am not 100% ready to play."

"I have 2 difficult weeks ahead of me, especially because I won't be doing what I like doing most, which is to play tennis, but I will be working on my recovery through physiotherapy treatments as well as recovery work on the specific muscular area."

Doctor Angel Ruiz-Cotorro, the Spanish Federation doctor and Managing Director of the Mapfre Medical Tennis Center:

"After the appropriate tests (MRI, Ultrasound scans and gammagraphy) Mr. Rafael Nadal suffers from insertion tendonitis in the superior end of both kneecaps with a light osseous edema.

His treatment will involve oral anti-inflammatories, physiotherapy as well as progressive muscular exercises for both quadriceps's.

Following the 48-hour treatment, Mr. Nadal will gradually get back into training."

There will be no further comments or statements today. For further information please contact (media only), Benito Perez-Barbadillo, Rafa's PR/Publicist.

Hij gaat dus sowieso naar Londen, maar ik verwacht weinig van hem.
Reply
#63
Ik blijf het maar een zwak verhaal vinden van dat mannetje. Het speelt dus al maanden en daar RG z'n voorkeur heeft (lijkt me), waarom heeft hij dan niet eerder rust genomen en er iets aan gedaan, zodat hij op RG fit zou zijn?
Reply
#64
Wat nog het allerstomste is aan dit hele verhaal, is dat hij na Madrid, toen ie al onwijs vermoeid was, dus in de week rust voor RG, in twee dagen half Europa over vloog om drie demonstratiepartijen te spelen. Dan heb je het lekker aan jezelf te danken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Precies. Wat ik ook probeerde te zeggen was dat ik denk dat het allemaal wel meevalt met die blessure. Hij was gewoon op na al die toernooien en deze 'blessure' is gewoon een kutsmoes om z'n nederlaag te verbloemen.
Reply
#66
Dat denk ik dus ook ja. Wat ik ook al zei tijdens die partij tegen Soderling, er was toen echt niks aan de hand met zijn knieën, waaraan de Nadal-fans nu de nederlaag wijten. Hij had gewoon zijn dag niet, was idd te moe om het om te draaien en stond tegen een fantastische Soderling.

Remember vorig jaar op Wimbledon. Toen verstapte hij zich duidelijk in de vroegere rondes, liet zich midden in de game behandelen aan z'n knie, maar won vervolgens wel gewoon het toernooi.

Het is volgens mij gewoon een slepende overbelastingsblessure die de kop opsteekt als hij vermoeid en overbelast raakt, maar nooit zo ernstig wordt dat hij lange tijd uit de roulatie gaat. Niet zo ernstig al bij Monfils bijvoorbeeld, die gewoon echt een maand niet mocht en kon tennissen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Nee, hoewel het risico wel bestaat dat het die vormen aan gaat nemen natuurlijk. Volgend jaar moet Nadal gewoon Madrid niet meer gaan spelen, want op deze manier houdt zelfs hij het klaarblijkelijk niet vol.

En het nu gebruiken als smoes voor zijn nederlaag op RG vind ik een zwaktebod, iets meer credits naar Soderling zou hem sieren.
Reply
#68
Dat doet hij zelf ook niet volgens mij. Hij weet het vooral aan een slechte dag van hemzelf. Ook niet heel sportief, maar wel beter.

En hij moet vooral gewoon Barcelona niet spelen, en die week rust nemen, zoals ik toen ook al zei. Idioot om alles in de waagschaal te leggen voor 500 puntjes. Hij doet iig niet mee aan Hamburg. Dat lijkt verstandig, maar aan de andere kant speelt hij dan na Wimbledon en de DC 4 weken lang niks voor Canada. Dan had ie beter Barcelona kunnen schrappen en wel Hamburg kunnen spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Dat doet hij zelf ook niet volgens mij. Hij weet het vooral aan een slechte dag van hemzelf. Ook niet heel sportief, maar wel beter.

En hij moet vooral gewoon Barcelona niet spelen, en die week rust nemen, zoals ik toen ook al zei. Idioot om alles in de waagschaal te leggen voor 500 puntjes. Hij doet iig niet mee aan Hamburg. Dat lijkt verstandig, maar aan de andere kant speelt hij dan na Wimbledon en de DC 4 weken lang niks voor Canada. Dan had ie beter Barcelona kunnen schrappen en wel Hamburg kunnen spelen...

Ik zou eens een poging wagen om als Manager van Nadal te gaan fungeren Wink
Reply
#70
Idd, z'n huidige manager verdient wrs bakken met geld en nog weet hij geen fatsoenlijk schema in elkaar te draaien. Dan hebben wij het op het forum beter in de gaten. :razz:
Reply
#71
Precies, daarbij is het voor FTM erg handig om manager te zijn, gewoon inschrijven en op het laatste moment terugtrekken, zitten er weer plusminus 20 man met Nadal, en kan de betreffende manager easy scoren met alternatieven Wink
Reply
#72
Gisteren 6-4 6-3 verloren van Hewitt, vandaag tegen Wawrinka
Reply
#73
mindlight Wrote:Gisteren 6-4 6-3 verloren van Hewitt, vandaag tegen Wawrinka
En heel veel last, vooral met lage ballen. Kan knie niet ged buigen.
Reply
#74
Als hij straks gewoon speelt en ver komt, heeft hij in ieder geval knap geacteerd.
Reply
#75
Rafael Nadal has announced he will not defend his Wimbledon title.

The world number one and top seed had said after the French Open that he would not play Wimbledon if he was not 100% and so it has come to pass.

"I’m here and I'm just not 100%. I'm better than what I was a couple of weeks ago but I don’t feel right," Nadal told a packed press conference on Friday evening at the All England Club.

"To not play Wimbledon is one of the toughest decisions of my career."

After suffering a shock defeat in the French Open to Robin Soderling, Nadal received treatment on his knees in Barcelona and skipped the traditional Wimbledon warm-up at Queen’s in an effort to be fit for The Championships. He was diagnosed with tendinitis in both quadriceps tendons as well as a small amount of fluid on the kneecaps.

"I tried everything. I didn't feel terrible but also not close to my best. When I enter a tournament my goal is winning and my feeling right now is I'm not ready to win.

"It's very painful for me but I can't play at the tournament this year. It's tough but it is what it is."

Nadal's absence will cause a reshuffle in the men’s singles draw. Number five seed Juan Martin Del Potro replaces Nadal at the top of the draw. The 17th seed James Blake moves to line 65 to take Del Potro's position. Nicolas Kiefer moves to line 56 to take Blake's position and lucky loser Thiago Alves takes Kiefer's position on line 61.

Nadal revealed that he had been playing with considerable pain and he didn't know how long he would be out of tennis. But he said he expected to fully recover from his knee problems and that he would have a "long career". =D>

"I played with some problems on the knee for the last few months. I've been making efforts to play week after week. The truth is that sportsmen always play with pain and don't know where the limit is, where you can get to. I think I reached that limit now.

"I will work very hard to comeback as soon as possible. One of the problems is I’m thinking more about the knees than what is happening on court and it’s very difficult to play like that."

When Nadal was asked about his many fans and how disappointed they would be that he was not appearing at Wimbledon, the 23-year-old replied: "no more than me".

Nadal also said he was not concerned that his absence would open the door for Roger Federer to reclaim the number one world ranking. "If I lose the number one ranking I’m going to accept it like the four years I was number two and work hard to improve and recover." Wat een kampioen!!! Notworthy Notworthy Notworthy =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
buurs Wrote:But he said he expected to fully recover from his knee problems and that he would have a "long career". =D>

Ligt er helemaal aan of hij voor die tijd wordt betrapt op doping omdat ze weer betere methoden hebben om deze te vinden. Ben er stellig van overtuigd dat deze man doping gebruikt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#77
buurs Wrote:"If I lose the number one ranking I’m going to accept it like the four years I was number two and work hard to improve and recover." Wat een kampioen!!! Notworthy Notworthy Notworthy =D>
Gewoon het standaard mediatraining-riedeltje dit, maar Buurs trapt er uiteraard weer in :lol:

Bovendien zegt Federer dit ook al sinds Nadal nummer 1 staat, dus dat is in jouw redenatie dus ook een groot kampioen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:But he said he expected to fully recover from his knee problems and that he would have a "long career". =D>

Ligt er helemaal aan of hij voor die tijd wordt betrapt op doping omdat ze weer betere methoden hebben om deze te vinden. Ben er stellig van overtuigd dat deze man doping gebruikt.
Los van het feit of hij doping gebruikt of niet, die lange carrière gaat hij natuurlijk niet hebben. Dat tennis voornamelijk gebaseerd op kracht vergt gewoon veel te veel van je lichaam om lang door te kunnen gaan. Nu zijn het z'n knieën, over een paar jaar z'n schouder, pols, lies of elleboog.

Dat is het grote voordeel en de klasse van Federer. Die doet alles veel meer op techniek en kan daarom langer doorgaan. Anders bereik je ook nooit zulke records...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Vraag maar aan Hewitt en Safin..Ook fysieke spelers...
Reply
#80
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:But he said he expected to fully recover from his knee problems and that he would have a "long career". =D>

Ligt er helemaal aan of hij voor die tijd wordt betrapt op doping omdat ze weer betere methoden hebben om deze te vinden. Ben er stellig van overtuigd dat deze man doping gebruikt.

Je beweert dit al langer heel stellig. Als het zo is, hoop ik dat het uitkomt. Als sportliefhebber hoop ik echter dat je mis zit, ook al ben ik niet echt Nadal-sympathisant.
Reply
#81
buurs Wrote:"If I lose the number one ranking I’m going to accept it like the four years I was number two and work hard to improve and recover." Wat een kampioen!!! Notworthy Notworthy Notworthy =D>

Dit betekent voornamelijk: wat een domoor! #-o #-o .
Wij op het forum hebben al lang uitgerekend dat het bij afzegging op Wimbledon zeker is dat hij zijn nummer 1 positie kwijt gaat raken.

edit: ik zit dus fout :oops: :oops: :oops: (met dank aan Haggie :wink: ) en neem mijn woorden terug mbt de domheid van Nadal.
Reply
#82
Niet helemaal zeker natuurlijk, Federer en/of Murray moeten nog wel voldoende punten halen.
Reply
#83
Niet meteen, maar later... Ik zoek het even uit. Gelukkig staat het voorwerk hier op pagina 2.
Reply
#84
Ja dat is waar, ik herinner me het weer inderdaad.
Reply
#85
Haggie Wrote:Wanneer Nadal Wimbledon niet gaat spelen, gaat dit hele verhaal niet op. Dan verliest Nadal 2000 punten en verliest hij ook zijn 1e plaats.

:-({|= Notworthy \Big Grin/ :-"

Ik was er dus vanuit gegaan dat Haggie hier gelijk had, maar dat is dus niet zo. Federer is bij een vroeg verlies op Wimbledon niet zeker van de eerste plaats. Voor zover ik het nu kan overzien, is hij bij een finaleplaats zeker van de nummer 1 positie. Die krijgt hij dan op 27 juli (na de dropdate van Canada TMS). Bij winst op Wimbledon is hij direct nummer 1.
Reply
#86
Logisch eigenlijk, als je de aantallen van Nadal en Federer relatief beschouwt. Bij Nadal F en Federer W op Wimbledon, was het nog niet helemaal zeker dat Roger nummer 1 zou worden. In dat scenario pakt Roger 800 punten meer dan Nadal. Nu Nadal 0 haalt, zal Roger aan minder dan 800 punten dus sowieso niet voldoende hebben. 1200 is echter wel toereikend.
Reply
#87
roger heeft toch 1400 te verdedigen?

bij winst kan murray weleens de nr. 1 worden.

dit is overigens nergens op gebaseerd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
buurs Wrote:roger heeft toch 1400 te verdedigen?

Dat klopt, waar zeg ik iets anders? Bij een finale haalt hij maar 1200, de te verliezen punten zijn al verrekend.

buurs Wrote:bij winst kan murray weleens de nr. 1 worden.

dit is overigens nergens op gebaseerd.

Niet direct, maar wel kort daarna. Bij winst van het toernooi komt hij op 5 punten (!) van Nadal. Murray heeft daarna echter wel veel te verdedigen, maar op 27 juli zou hij ook de nummer 1 kunnen zijn als hij Wimbledon wint. 3-way berekeningen worden erg lastig, dus ik heb Murray buiten beschouwing gelaten.
Reply
#89
Na Wimbledon:

Bij Fed def. Murray

Fed 11220
Nadal 10735
Murray 9930

Bij Murray def. Fed

Nadal 10735
Murray 10730
Fed 10420

Voor Federer wordt de finale dus een kwestie van plek 1 of 3 =P~ :eeeek:

(als Murray van Roddick wint...)
Reply
#90
Maar wordt Roger nou zeker nummer 1 met deze finale, zij het niet meteen nu?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: