The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kan Nadal het nog?
#91
Ad Wim Wrote:Maar wordt Roger nou zeker nummer 1 met deze finale, zij het niet meteen nu?

Roger zou sowieso boven Nadal komen, maar Murray kon nog roet in het eten gooien. Nu niet meer, weet ik bijna zeker.... 100% zeker eigenlijk, maar ik heb het niet nagerekend. Dropdate van de eerste TMS is eerder dan dat er weer een opkomt, dan is Roger sowieso nr. 1!!!
Reply
#92
Tennis - Rafael Nadal keert voorlopig niet terug op de tennisbaan. De voormalige nummer één van de wereld, die sinds zijn verliespartij op Roland Garros tegen Robin Söderling niet meer in actie kwam, heeft nog te veel last van een knieblessure en is nog niet aan trainen toe. Hij staat volgens zijn woordvoerder Benito Perez Barbadillo, wel veel op de golfbaan. Nadal houdt echter hoop dat hij eind augustus aan de US Open kan deelnemen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#93
Ik las elders dat hij in Canada terug zou komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Ik las elders dat hij in Canada terug zou komen...

Ja dat hoorde ik ook. Als hij pas op de US Open terug is gaat hem dat vermoedelijk ook zijn tweede plek kosten =D>
Reply
#95
\Big Grin/ Notworthy \Big Grin/ Daaaag Rafaaaa
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#96
Dus toch Montreal. Ach, wel leuk voor het tennis, anders wint Federer weer alles.

Quote:RAFA UNDERWENT MED EXAMS TODAY. WILL RESUME PRACTICE ON MONDAY AND WILL PLAY MONTREAL
Manacor, Balearic Islands - Spain, July 14th, 2009

Rafa Nadal underwent further medical tests today in Barcelona. He is slowly recovering from his injury and will resume practice next Monday July 20th. He will back in action in Montreal where he is the defending champion.

Rafa travelled to Barcelona yesterday and underwent medical exams to see the evolution of the insertion tendinitis of both Quadricipitals Tendons through an MRI and radiography under the supervision of his doctor Angel Ruiz-Cotorro.

"The evolution of his injury is positive and the player will continue with his physiotherapy and muscular work and will resume his tennis activity in a progressive way starting next Monday July 20th, estimating his return to competition on August 8th at the Montreal event," said Angel Ruiz-Cotorro, Rafa's doctor.

Rafa will travel back today to Manacor to continue with his recovery plan and will resume his tennis practice next Monday.

Rafa Nadal: "I am happy with the way the tests went and with the positive evolution of the injury as the doctors said. I am really looking forward to practicing again and to do what I like to do the most: to play tennis. The event in Montreal is important and I expect to be there fit to play. Until then I need to continue to work on my recovery and practice well."
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ik ben benieuwd of hij echt helemaal fit is dan, het zou kunnen dat de CR (al heet het niet meer zo) nog heel interessant gaat worden, de achterstand van Nadal is nog geen 600 punten.
Reply
#98
Nadal voorziet moeilijk seizoen
Uitgegeven: 21 juli 2009 09:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 09:21

MADRID - Rafael Nadal ziet de rest van zijn seizoen somber in. De Spaanse toptennisser hervatte maandag de training nadat hij bijna twee maanden rust moest houden vanwege een peesontsteking in beide knieën.

''Zelfs als ik terugkeer op 100 procent moet ik realistisch blijven. De rest van het seizoen wordt moeilijk omdat je na één, twee maanden afwezigheid het ritme helemaal kwijt bent'', zei de voormalige nummer één van de wereld.

Nadal verloor deze zomer door de blessure zijn titels op Roland Garros en Wimbledon, en de eerste plaats op de wereldranglijst aan de Zwitser Roger Federer.

Voordeel
''Maar ik heb nog steeds één voordeel op Federer, ik ben pas 23'', zei hij over zijn 27-jarige rivaal. Nadal hoopt begin augustus op de Montreal Masters, een toernooi dat hij vorig jaar won, zijn rentree te maken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#99
Wellicht dit jaar de TMC winnen en volgend jaar minimaal RG en US Open!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2009/07/Shark-Bites-Federer-Has-Hold-On-Number-One.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... r-One.aspx</a><!-- m -->
Reply
Typerend en prachtig was ook die uitbarsting in Miami, net nadat ie gebroken was in de derde set door Roddick. Nadal doet dit nooit, het was een beetje net als het racket gooien van Federer vorig jaar.
Hij richt het ook duidelijk op de linkerknie, waar ie dus weer last van had. Hij wordt nooit meer beter.

[Image: 35ck84j.gif]

Oom Toni over zijn knie:

Quote:I think he's played to a great level, let's say that of the top 4, he's been the most regular. It was a pity that he lost to Ljubicic where I think he lacked a bit of calm to win the match and then in Miami he had troubles with his left knee that didn't allow him to play at his best level.

When asked by the issues with his knee, Toni Nadal stated that he doesn't believe the problems are too important and that starting on Wednesday they will try to train at 100%. "Our goal is to fully train on Wednesday and Thursday. On Friday we will be leaving to MC. This part of the season is the one that's less phyisically demanding because players have to play on clay which is less dramatic for the joints, but it's also the most important period."
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben benieuwd deze week. Ik neem aan dat iedereen hem wel heeft. Hij moet nu ook gewoon weer toernooien gaan winnen, anders gaat hij flink wegzakken. Als hij maar enigszins zijn oude niveau benaderd zie ik niet in wie het hem hier lastig moet gaan maken, kan hij wellicht weer eens een top 9 speler verslaan.
Reply
Nadal is op gravel inmiddels weer helemaal de oude zo lijkt het.

Op Roland Garros kan hij al de nummer 1 positie heroveren, als Nadal het toernooi wint en Federer niet de halve finale haalt.
Reply
Tsja, kan, maar Federer haalt toch eigenlijk altijd wel minimaal de SF. Het wachten is tot de knie het weer begeeft.
Reply
Ik vond juist dat ie deze week niet overtuigend was. Setverlies en ook regelmatig gewoon slecht spel. Hij zal RG echter waarsch wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal komt bij winst op 8700, als Federer de finale wel haalt staat hij op 9230. Nadal heeft vervolgens een 0 op Wimbledon en Federer een 2000. Het zal bij Nadal afhangen van de fysieke gesteldheid, als die ok blijft dan is hij dit jaar nog nummer 1.
Reply
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx">http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx</a><!-- m -->

Hakkuh

Bakker naar plek 44 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer wint van Nadal op traag hardcourt, de laatste overwinning op Djokovic dateert van 2010 en hij heeft afgelopen jaar maar 1 TMS gewonnen. Gaat Nadal ooit nog de nummer 1 positie bereiken of gaat nu gebeuren wat iedereen altijd voorspeld heeft en heeft Nadal te veel van z'n lichaam gevergt de afgelopen jaren en is het op relatief jonge leeftijd nu afgelopen?
Reply
Mac Wrote:Federer wint van Nadal op traag hardcourt, de laatste overwinning op Djokovic dateert van 2010 en hij heeft afgelopen jaar maar 1 TMS gewonnen. Gaat Nadal ooit nog de nummer 1 positie bereiken of gaat nu gebeuren wat iedereen altijd voorspeld heeft en heeft Nadal te veel van z'n lichaam gevergt de afgelopen jaren en is het op relatief jonge leeftijd nu afgelopen?

:-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De nummer 1 positie is niet belangrijk. 17 Grandslam titels, daar gaat het om Smile

Hmmm... lelijk aantal. Doe maar 18.

Overigens om dan toch nog maar even te happen: volgens mij won hij nog geen 2 maanden geleden (toen het er echt om ging!) nog van Roger en was ie in de finale niet de mindere van Novak. Maar goed, hier heeft nooit iemand vertrouwen gehad in Rafa, en dat leidde ook tot de nummer 1 positie. Dus die 18 titels gaan er ook nog wel komen Smile
Reply
afgelopende zaak. Dit topic zal de komende tijd steeds vaker terugkomen. Denk dit weekend al bij een loting tegen Raonic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:De nummer 1 positie is niet belangrijk. 17 Grandslam titels, daar gaat het om Smile

Hmmm... lelijk aantal. Doe maar 18.

Overigens om dan toch nog maar even te happen: volgens mij won hij nog geen 2 maanden geleden (toen het er echt om ging!) nog van Roger en was ie in de finale niet de mindere van Novak. Maar goed, hier heeft nooit iemand vertrouwen gehad in Rafa, en dat leidde ook tot de nummer 1 positie. Dus die 18 titels gaan er ook nog wel komen Smile

Toch nog iemand die het geloof in Rafa niet opgeeft...
Federer fans mogen zich trouwens verwachten aan het feit dat Federer niet lang meer mee zal gaan, hij heeft immers al langer dan vandaag of gisteren gezegd dat hij de OS in London nog wou meemaken en wat het daarna zal worden, is afwachten Wink
Reply
Carlo Wrote:
Genomico Wrote:De nummer 1 positie is niet belangrijk. 17 Grandslam titels, daar gaat het om Smile

Hmmm... lelijk aantal. Doe maar 18.

Overigens om dan toch nog maar even te happen: volgens mij won hij nog geen 2 maanden geleden (toen het er echt om ging!) nog van Roger en was ie in de finale niet de mindere van Novak. Maar goed, hier heeft nooit iemand vertrouwen gehad in Rafa, en dat leidde ook tot de nummer 1 positie. Dus die 18 titels gaan er ook nog wel komen Smile


Toch nog iemand die het geloof in Rafa niet opgeeft...
Federer fans mogen zich trouwens verwachten aan het feit dat Federer niet lang meer mee zal gaan, hij heeft immers al langer dan vandaag of gisteren gezegd dat hij de OS in London nog wou meemaken en wat het daarna zal worden, is afwachten Wink

Interview in Rotterdam vertelde hij dat hij nog wel 4 jaar wil spelen, dus ja.. Zolang hij de beste is, gewoon blijven spelen he!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lol, hij is al lang de beste van het moment niet meer hé
Reply
Carlo Wrote:Lol, hij is al lang de beste van het moment niet meer hé

Leef je in een grot?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Carlo Wrote:Lol, hij is al lang de beste van het moment niet meer hé

Leef je in een grot?

Duidelijk aan de stok gekregen met een Federerfan-Nadalhater Smile
Als jij nog altijd wil beweren dat Federer de beste speler van DIT moment is, dan denk ik dat het de moeite niet is de discussie aan te gaan..
Ik zeg dan ook niet dat Nadal de beste van het moment is Wink
Reply
Carlo Wrote:
Haggie Wrote:
Carlo Wrote:Lol, hij is al lang de beste van het moment niet meer hé

Leef je in een grot?

Duidelijk aan de stok gekregen met een Federerfan-Nadalhater Smile
Als jij nog altijd wil beweren dat Federer de beste speler van DIT moment is, dan denk ik dat het de moeite niet is de discussie aan te gaan..
Ik zeg dan ook niet dat Nadal de beste van het moment is Wink

Als ik dit nou eind vorig jaar had gezegd.
Check ff de resultaten van alle willekeurige spelers en zeg mij dan wie de beste is dit jaar.
Wie vind jij beter dan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij is er 1 GrandSlam gespeeld en daar lag hij er in de halve finale uit, dus Federer i.i.g niet Smile
Reply
Genomico Wrote:Volgens mij is er 1 GrandSlam gespeeld en daar lag hij er in de halve finale uit, dus Federer i.i.g niet

Niet alleen Grand Slams tellen mee hè.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://live-tennis.eu/race">http://live-tennis.eu/race</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: