The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2009
#31
Bbox Bouygues Telecom heeft negen namen voor de Tour de France. De Franse formatie had al zes zekerheden voor de Tour en heeft na de Franse kampioenschappen de drie overgebleven plaatsen ingevuld.Thomas Voeckler, Yuri Trofimov, William Bonnent, Pierre Rolland, Pierrick Fedrigo en de Japanner Yukiya Arashiro waren al zeker van een Tourstart. Daar zijn nu Laurent Lefèvre, Saïd Haddou en Alexandre Pichot bij gekomen.


Agritubel zal met maar liefst acht Fransen aan de start staan in de Tour de France. De ploeg, die op een wildcard start, heeft de oude Christophe Moreau als kopman en neemt ook de broers Romain en Brice Feillu mee dit jaar. De enige niet-Fransman in de selectie is Eduardo Gonzalo uit Spanje. Selectie Agritubel voor Tour de France
Christophe Moreau, Brice Feillu, Romain Feillu, David Le Lay, Maxime Bouet, Geoffrey Lequatre, Nicolas Vogondy, Sylvain Calzati (Frankrijk) en Eduardo Gonzalo (Spanje)
Reply
#32
Vraagje aan de mensen die er wat vanaf weten.

Wat is de precieze reden dat Barloworld dit jaar niet mee doet aan de Tour?
Reply
#33
Niet uitgenodigd door de Tourorganisatie. Heeft dat ook niet te maken met Duenas die vorig jaar betrapt is?
Reply
#34
Ja, kan wel kloppen. Ze zouden eerst ook stoppen met de sponsoring, maar gingen toch verder.

De ploeg van Piepoli en Ricco heeft ook een andere sponsor, (was Saunier Duval, is nu Fuji-Servetto) maar mocht dit jaar ook niet mee doen. Als men zich "gedraagt" is men volgend jaar wel weer welkom. Bekende namen daar zijn De la Fuente en Nardello.

Ricco zelf gaat naar die Ierse ploeg met die Italiaanse naam, Ceramica Flaminia. Vanaf maart 2010 mag ie weer in wedstrijden opdraven. Ik las dat de ploeg al een uitnodiging voor Milaan - San Remo op zak heeft, dat wordt dan zijn eerste koers, mits ie schoon blijft.
Reply
#35
Hier de deelnemerslijst volgens Wielerland.nl

1: Ag2R - La Mondiale
1 DESSEL, Cyril
2 RIBLON, Christophe
3 NOCENTINI, Rinaldo
4 DUPONT, Hubert
5 ROCHE, Nicolas
6 ARRIETA, Jose Luis
7 EFIMKIN, Vladimir
8 MONDORY, Lloyd
9 GOUBERT, Stephane

2: Agritubel
11 GONZALO, Eduardo Ramirez
12 FEILLU, Romain
13 FEILLU, Brice
14 VOGONDY, Nicolas
15 CALZATI, Sylvain
16 LEQUATRE, Geoffroy
17 BOUET, Maxime
18 MOREAU, Christophe
19 LELAY, David

3: Astana PT
21 LEIPHEIMER, Levi
22 ARMSTRONG, Lance
23 KLÖDEN, Andréas
24 PAULINHO, Sergio Miguel Moreira
25 MURAVYEV, Dmitriy
26 POPOVYCH, Yaroslav
27 ZUBELDIA AGIRRE, Haimar
28 RAST, Gregory
29 CONTADOR VELASCO, Alberto

4: Bbox Bouygues Telekom
31 HADDOU, Saïd
32 LEFEVRE, Laurent
33 BONNET, William
34 ROLLAND, Pierre
35 VOECKLER, Thomas
36 TROFIMOV, Yuri
37 FEDRIGO, Pierrick
38 ARASHIRO, Yukiya
39 PICHOT, Alexandre

5: Caisse d'Epargne
41 FARIA COSTA, Rui Alberto
42 COYOT, Arnaud
43 PEREIRO SIO, Oscar
44 URAN, Rigoberto
45 ARROYO DURAN, David
46 PASAMONTES, Luis Rodriquez
47 SANCHEZ GIL, Luis Leon
48 GUTIERREZ PALACIOS, José Ivan
49 ROJAS GIL, Jose Joaquin

6: Cervelo Test Team
51 ROULSTON, Hayden
52 GUSTOV, Volodymyr
53 SASTRE, Carlos
54 KLIER, Andreas
55 HAUSSLER, Heinrich
56 GÓMEZ MARCHANTE, Jose Angel
57 LANCASTER, Brett
58 CUESTA LOPEZ DE CASTRO, Inigo
59 HUSHOVD, Thor

7: Cofidis
61 AUGE, Stéphane
62 DUQUE, Leonardo Fabio
63 KERN, Christophe
64 MOINARD, Amaël
65 PAURIOL, Rémi
66 MONCOUTIÉ, David
67 MINARD, Sébastien
68 FERNANDEZ BUSTINZA, Bingen
69 DUMOULIN, Samuel

8: Team Columbia
71 GRABSCH, Bert
72 HINCAPIE, George
73 RENSHAW, Mark
74 ROGERS, Michael
75 MONFORT, Maxime
76 KIRCHEN, Kim
77 EISEL, Bernhard
78 MARTIN, Tony
79 CAVENDISH, Mark

9: Euskaltel - Euskadi
81 MARTINEZ DE ESTEBAN, Egoi
82 FERNANDEZ, Koldo
83 PEREZ MORENO, Ruben
84 VERDUGO MARCOTEGUI, Gorka
85 TXURRUKA, Amets
86 ANTON HERNANDEZ, Igor
87 PEREZ, Alan Lezaun
88 ASTARLOZA, Mikel
89 OROZ UGALDE, Juan José

10: Francaise Des Jeux
91 ROY, Jérémy
92 CASAR, Sandy
93 COPPEL, Jérome
94 HUTAROVICH, Yauheni
95 MEVEL, Christophe Le
96 VEIKKANEN, Jussi
97 VAUGRENARD, Benoit
98 JOLY, Sébastien
99 GESLIN, Anthony

11: Team Garmin - Slipstream
101 HESJEDAL, Ryder
102 DEAN, Julian
103 MILLAR, David
104 WIGGINS, Bradley
105 VANDEVELDE, Christian
106 ZABRISKIE, David
107 PATE, Danny
108 MARTIN, Daniel
109 FARRAR, Tyler

12: Katusha
111 TRUSSOV, Nikolay
112 NAPOLITANO, Danilo
113 IVANOV, Serguei
114 VANDENBERGH, Stijn
115 POZZATO, Filippo
116 KARPETS, Vladimir
117 BOTCHAROV, Alexandre
118 IGNATIEV, Mikhail
119 HORRACH RIPPOLL, Joan

13: Lampre - NGC
121 FURLAN, Angelo
122 LOOSLI, David
123 BRUSEGHIN, Marzio
124 SANTAMBROGIO, Mauro
125 SAPA, Marcin
126 SPILAK, Simon
127 RIGHI, Daniele
128 BANDIERA, Marco
129 BALLAN, Alessandro

14: Liquigas
131 VANDBORG, Brian
132 NIBALI, Vincenzo
133 SABATINI, Fabio
134 KREUZIGER, Roman
135 PELLIZOTTI, Franco
136 KUSCHYNSKI, Aleksandr
137 BENNATI, Daniele
138 WILLEMS, Frederik
139 VANOTTI, Alessandro

15: Milram
141 FROHLINGER, Johannes
142 GERDEMANN, Linus
143 KNEES, Christian
144 VELITS, Peter
145 WROLICH, Peter
146 WEGMANN, Fabian
147 TERPSTRA, Niki
148 CIOLEK, Gerald
149 FOTHEN, Markus

16: Quickstep
151 BARREDO LLAMAZALES, Carlos
152 JONGH, Steven De
153 DEVOLDER, Stijn
154 PINEAU, Jérome
155 CHAVANEL, Sylvain
156 WALLE, Jurgen Van De
157 TOSATTO, Matteo
158 ROSSELER, Sebastien
Aanvulling : Tom Boonen of Allan Davis wordt later bekend

17: Rabobank ProTeam
161 FLECHA, Juan Antonio
162 GARATE, Juan Manuel
163 MENCHOV, Denis
164 POSTHUMA, Joost
165 DAM, Laurens Ten
166 NIERMANN, Grischa
167 GESINK, Robert
168 FREIRE, Oscar Gomez
169 CLEMENT, Stef

18: Saxo Bank
171 SCHLECK, Frank
172 GRADY, Stuart O'
173 CANCELLARA, Fabian
174 SCHLECK, Andy
175 LARSSON, Gustav Erik
176 VOIGT, Jens
177 ARVESEN, Kurt-Asle
178 SORENSEN, Chris Anker
179 SÖRENSEN, Nicki

19: Silence - Lotto
181 EVANS, Cadel
182 DEKKER, Thomas
183 AVERMAET, Greg Van
184 SCHEIRLINCKX, Staf
185 DELAGE, Mickaël
186 LLOYD, Matthew
187 BROECK, Jurgen Van Den
188 LANG, Sebastian
189 VANSUMMEREN, Johan

20: Skil-Shimano
191 KORT, Koen De
192 HUPOND, Thierry
193 BEPPU, Fumiyuki
194 LEMOINE, Cyril
195 TIMMER, Albert
196 HUMMEL, Kenny Van
197 ROOIJAKKERS, Piet
198 HIVERT, Jonathan
199 GESCHKE, Simon
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
Maaskant rijdt de Tour ipv het talent Martin!! =D>
Reply
#37
Kunnen de theorieen van Kuiper de prullenbak in :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
er zijn toch 2 martins?
Reply
#39
waf Wrote:er zijn toch 2 martins?

Ja, de Duitser Tony Martin van Columbia die wel gewoon meegaat en de Ier Daniel Martin van Garmin die nu dus thuisblijft.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#40
Ik denk dat Daniel Martin nog wel redelijk vaak gekozen is bij de tourpooltjes. Is een klimtalent, goed in vorm en gold als een van de outsiders voor de witte trui. Jammer dat hij niet meedoet, maar wel mooi dat Maaskant zijn plaats in neemt.
Reply
#41
Pfff...Kan ik al mijn teams veranderen..Had hem bijna overal... :x
Hup Maaskant!
Reply
#42
Idem hier! Morgen nog even afwachten wie er allemaal nog geschorst worden voordat de poultjes definitief zijn.
Reply
#43
Haggie Wrote:Kunnen de theorieen van Kuiper de prullenbak in :-({|=

Nee hoor, ik had nergens Daniel Martin. vooruitziende blik :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#44
Boonen mag dus meedoen! AANPASSEN MAAR!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Pffffffff,

Daar gaat mijn vrije vrijdagavond. Ik doe aan 16 spellen mee. Ik zal ze toch allemaal weer bij langs moeten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
Anders hopen dat Boonen morgen zo hard op zijn bek valt dat hij meteen opgeeft.
May The Schwartz Be With You
Reply
#47
hij is niet fit...
Reply
#48
kooltje Wrote:hij is niet fit...

hij zal een paar daagejs nodig hebben zegt hij. dat geloof ik wel, hij is net belgisch kampioen geworden.
Reply
#49
Boonen is opnieuw ziek, zwak en misselijk aldus hijzelf. Beetje laf om je om zo'n manier in te dekken....
Reply
#50
Bij de eerste waaiervorming zitten gelijk alle favorieten in de tweede waaier, alleen Armstrong heeft zitten opletten.. #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#51
Mooie etappe, geweldig teamwerk van Columbia. Lance één vd weinig oplettende klassementsrenners.
Reply
#52
Cancellara is toch een goede geslepen coureur, had Andy Schleck daar ook maar iets van meegekregen.
Op het moment dat zijn ploeg stopt met tempo maken en de Columbia mannen dat doen, gaat hij in de broek van Rogers/Hincapie hangen.
Hij weet dan al dat de Columbia mannen echt gas gaan geven en dat er gaten ontstaan.
Toen dat gat van die 25 man met de rest er was zag je hem omkijken, waar de fuck is Andy!
Heel erg jammer, want hadden Cancellara en bv. Larsson de Columbia mannen kunnen assisteren, dan was het gat nog groter geweest dan 40 seconden.
Wel kloten trouwens dat de info voorziening via internet niet correct was, zat daar tot 10 km voor de streep te schreeuwen dat Kenny van Hummel deze moest gaan pakken.
Zat hij er helemaal niet bij.
What, me worry?
Reply
#53
Quote:Armstrong: Ik doe mee om de prijzen
LA GRANDE-MOTTE - Lance Armstrong bewees maandag in de derde etappe van de Ronde van Frankrijk dat hij het fietsen nog niet is verleerd.

De naam van Lance Armstrong komt veelvuldig voor op het Franse asfalt. FOTO AFP
De 37-jarige Amerikaan zat als enige favoriet in het voorste deel van het peloton op het moment dat Team Columbia een breuk forceerde.

De Amerikaan boekte ruim 40 seconden tijdwinst op zijn rivalen voor de tourzege. ,,Ik heb zeven keer de Ronde van Frankrijk gewonnen, hou dus maar rekening met mij'', sprak Armstrong na afloop getergd.

De Texaan moest bij Astana in eerste instantie genoegen nemen met een rol in de schaduw van Alberto Contador, die door ploegleider Johan Bruyneel naar voren was geschoven als kopman. ,,Maar ik kan me niet vinden in die theorie dat er maar één leider kan zijn in de ploeg'', zei Armstrong maandag, nadat hij in het algemeen klassement was opgeschoven naar de derde plek, vóór Contador.

De kans is aanwezig dat de zevenvoudig winnaar van de Tour dinsdag weer in het vertrouwde geel op het podium verschijnt. Armstrong is met Astana favoriet voor de zege in de ploegentijdrit, waarin hij 40 seconden moet goedmaken op de huidige geletruidrager Fabian Cancellara van Saxo Bank. (ANP)

wat een hond. dit zijn andere teksten dan voor de tour. ik sluit niet uit dat de pleuris uitbreekt in die ploeg.....of zou het zand in de ogen strooien zijn, zodat contador lekker in de luwte kan fietsen. vanaf morgen in het geel is ook niet alles voor hem...
Reply
#54
waf Wrote:
Quote:Armstrong: Ik doe mee om de prijzen
LA GRANDE-MOTTE - Lance Armstrong bewees maandag in de derde etappe van de Ronde van Frankrijk dat hij het fietsen nog niet is verleerd.

De naam van Lance Armstrong komt veelvuldig voor op het Franse asfalt. FOTO AFP
De 37-jarige Amerikaan zat als enige favoriet in het voorste deel van het peloton op het moment dat Team Columbia een breuk forceerde.

De Amerikaan boekte ruim 40 seconden tijdwinst op zijn rivalen voor de tourzege. ,,Ik heb zeven keer de Ronde van Frankrijk gewonnen, hou dus maar rekening met mij'', sprak Armstrong na afloop getergd.

De Texaan moest bij Astana in eerste instantie genoegen nemen met een rol in de schaduw van Alberto Contador, die door ploegleider Johan Bruyneel naar voren was geschoven als kopman. ,,Maar ik kan me niet vinden in die theorie dat er maar één leider kan zijn in de ploeg'', zei Armstrong maandag, nadat hij in het algemeen klassement was opgeschoven naar de derde plek, vóór Contador.

De kans is aanwezig dat de zevenvoudig winnaar van de Tour dinsdag weer in het vertrouwde geel op het podium verschijnt. Armstrong is met Astana favoriet voor de zege in de ploegentijdrit, waarin hij 40 seconden moet goedmaken op de huidige geletruidrager Fabian Cancellara van Saxo Bank. (ANP)

wat een hond. dit zijn andere teksten dan voor de tour. ik sluit niet uit dat de pleuris uitbreekt in die ploeg.....of zou het zand in de ogen strooien zijn, zodat contador lekker in de luwte kan fietsen. vanaf morgen in het geel is ook niet alles voor hem...

Beetje naïef van je.
Lance is de man, niet Contador.
Volgend seizoen heeft Armstrong zijn eigen ploeg( als directeur?), Bruyneel de manager en de meesten die er nu fietsen gaan daar ook naar toe.
Contador en Vino( misschien ook Klöden) blijven bij Astana( of zoiets)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
hahaha wat een onzin. lance gaat in het hooggebergte niet meekomen met de echte top, dat lijkt me duidelijk. Laat deze oude doping opa gewoon even zn mond dichthouden!
Omdat hij toevallig bij een waaier zat en met twee tijdritten is het niet verwonderlijk dat hij nu iets hoger staat, maar uiteindelijk wordt hij gok ik 11e..
Ik walg nu al van die vent!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Haggie Wrote:hahaha wat een onzin. lance gaat in het hooggebergte niet meekomen met de echte top, dat lijkt me duidelijk. Laat deze oude doping opa gewoon even zn mond dichthouden!
Omdat hij toevallig bij een waaier zat en met twee tijdritten is het niet verwonderlijk dat hij nu iets hoger staat, maar uiteindelijk wordt hij gok ik 11e..
Ik walg nu al van die vent!!

En dat is dus wat een heleboel zeggen en denken over hem.
Beste doping wat ie kan krijgen.
Ik zie wel dat hij weer een beetje zijn oude bouw heeft( voor de kanker), maar de man is zo verschrikkelijk eerzuchtig......

En ja ik ben bevooroordeeld, want ik hoop dat hij ( weer ) de tour wint.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
Adder Wrote:Beetje naïef van je.

ja, ik ben naief en cancellara gaat tegenvallen in de eerste etappe. :razz:

ik denk nog steeds dat contador de kopman is. ik vond de reactie van armstrong gewoon opvallend. later vertelde bruyneel dat het een ideaal moment was om lance wat korter te zetten in het klassement, omdat er geen andere klassementsrenners in de kopgroep zaten en ze bovendien cancellara in het geel prima vinden.

maar waarom doet lance dan zo geheimzinnig? noem het maar naief, volgens mij weet niemand wat de strategie is van astana. ik houd het op contador kopman, en armstrong daar zo dicht mogelijk bij.
Reply
#58
Ja, ik zie ze ook samen op de Mont Ventoux als eerste over de finish gaan, waarbij Lance de arm van Contadoor omhoog houdt.
Een beetje ala Hinault en Lemond in de tachtiger jaren.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#59
Haggie Wrote:hahaha wat een onzin. lance gaat in het hooggebergte niet meekomen met de echte top, dat lijkt me duidelijk. Laat deze oude doping opa gewoon even zn mond dichthouden!
Omdat hij toevallig bij een waaier zat en met twee tijdritten is het niet verwonderlijk dat hij nu iets hoger staat, maar uiteindelijk wordt hij gok ik 11e..
Ik walg nu al van die vent!!

Ik denk ook dat hij wel enige vorm van doping heeft gehad, maar wie niet. Ik durf voor al die top-10 klasseringen de laatste 20 jaar mijn hand niet in het vuur te steken.

En ik zou hem nog maar niet te vlug afschrijven. Als hij kort in het klassement blijft staan rijden ze hem er niet zo maar vanaf, zeker niet in deze "niet al te zware" tour.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#60
Het zou me niet verbazen als Astana volgend seizoen alsnog opgedoekt wordt. Lance maakt idd een eigen team met bilmaatje Bruyneel, Popo en andere consorten. Contador zit al openlijk te flirten met Caisse, ben benieuwd wat dit allemaal voor gevolgen heeft voor deze tour. Was gisteren wel geweldig om te zien dat Popovych de ook in de kopgroep rijdende Zubeldia aanstuurde om ook mee te rijden. Het lijken mij de eerste scheurtjes in het team. Arsmtrong, Popovych vs. Contador, Paulinho (vul aan)
Reply


Forum Jump: