The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
kooltje Wrote:Buurs ik zie geeen stats hoor?! Davydenko gaat lekker en dat is mooi want die hebben niet veel mensen en ik wel Smile!
Hoe bedoel je "gaat lekker"? Hij heeft een wedstrijd gespeeld en in vijf sets gewonnen Icon_question
Reply
Hij is warm gespeeld Wink
Reply
kooltje Wrote:Buurs ik zie geeen stats hoor?! Davydenko gaat lekker en dat is mooi want die hebben niet veel mensen en ik wel Smile!

Davydenko krijgt aan de broek van Andreev in de QF!! :8:
Reply
Van sluiter. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:http://members.home.nl/elikian/TMStats/

Hebben Arco, Dennis en Rokus alle drie 8x hetzelfde team of is dit een foutje is de scores all?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hoe kan dat nou, ik heb 9x hetzelfde team heengestuurd :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rokus 't broertje van tampie? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sluiter goed bezig, 1-1 in sets tegen Andreev. En zijn stats zijn ook erg goed. Ik heb weliswaar Andreev bij MV, maar van mij mag Raemon winnen.

Michaziet er ook goed uit. Lijkt Mirza naar huis te sturen, toch niet de minste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Mayer tennist trouwens echt als een houten Klaas zo lelijk. Hij heeft dan ook echt niets in te brengen tegen Roger.

Intussen geeft Vliegen de derde set weg. Hij pakt maar 1 van de 11 breakpunten, verdomme!
Reply
Vliegen geeft de derde set weg? Derde set tiebreak gewonnen na 5-1 achterstand.... :Big Grin
Reply
Ja, sorry. Ik zag dat Verdasco op setpoint stond op 5-4. Iets te vroeg, maar mooi dit. Hij pakt ook meteen de break in de vierde. Raemon lijkt er toch nog af te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer gaan na een valse start, nu dan toch op weg naar een overwinning :8:

4-6 6-1 6-4 2*-1.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alles gaat eigenlijk volgens verwachting, er zijn nog weinig verrassingen. Dat is goed voor mijn teams zonder Federer.
Reply
Pff Norman....bijna Hrbaty naar huis geslagen. Balen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, het was heel raar. Hrbaty stond gewoon simpel 2-0 in sets voor toen ik naar bed ging. Geen vuiltje aan de lucht. Hij had ongeveer in elke game breakkansen. Maar ja, dit is goed voor zijn wedstrijdritme, zullen we maar zeggen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev had gelukkig ook 5 sets nodig. Maar tegen hem zal Dominik beter moeten gaan spelen.
Reply
JCF op tv?? Moeilijke pot voor hem zo te zien? Hij mag er best uit maar dan loopt Kiefer zo door..
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooie pot man, Ferrero vs Tipsarevic. Puik staaltje tennis.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Haas blaast Goldstein ff weg. Federer-Haas in de 4e ronde lijkt een zekerheidje.
Hewitt ook bezig tegen Chela, Hewitt heeft t dit jaar elke wedstrijd nog moeilijk gehad, Chela eigenlijk nog niks gepresteerd. Kan me iets herinneren dat ze weleens problemen hebben gehad op de baan met elkaar. Leuke pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb de laatste game van de 1e set van Haas gezien.
Echt ongelovelijk, met hoeveel vertrouwen Haas speelt.
Hij kan het Federer weleens heel moeilijk gaan maken.
Al zal Federer er dan wel weer staan :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tussenstand 6-0 6-1 :eeeek:

en Hewitt verliest de eerste set tegen Chela!!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Hewitt-Chela 4-6 1-0. Weeer heeft ie t moeilijk en toch weet je gewoon weer dat ie gaat winnen. Wat een vechter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ff wat anders mensen, het livescorebord van de officiele site kan ik hier niet openen. Weet iemand een andere site waar point by point scores te vinden zijn?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de html versie ervan Wink
Reply
centre court Wrote:Haas blaast Goldstein ff weg. Federer-Haas in de 4e ronde lijkt een zekerheidje.
Hewitt ook bezig tegen Chela, Hewitt heeft t dit jaar elke wedstrijd nog moeilijk gehad, Chela eigenlijk nog niks gepresteerd. Kan me iets herinneren dat ze weleens problemen hebben gehad op de baan met elkaar. Leuke pot.
Dat waren Hewitt en Coria.

Chela is altijd goed op de AusOpen, kijk maar in de history.
En vorig jaar was Hewitt wel in vorm, en had hij het al heel moeilijk tegen JIC.

Vamos Juan Ignacio!
Reply
(ik heb geld op hem ingezet, dus lamaar komme! Juan serveert voor de 2e set!)
Reply
6-4 6-4 Chela :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ook al pakt JIC de set, Hewitt wint in 5. Al hoop ik t niet! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt werkt zelf drie breekpunten weg, en breekt Chela...2-0
Reply
centre court Wrote:Ook al pakt JIC de set, Hewitt wint in 5. Al hoop ik t niet! :8:

En daar gaan we. 3e breakkans is raak.
Fijn tot 14uur tennis kijken nu.... :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: