The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
Eindelijk weer eens een duidelijke servicegame voor Federer, maar Haas richtte zich ook wel echt op zijn servicegame.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als fedex deze game wint vertrouw ik er op dat de rubberen arm van Haas al begint te komen, serveert ie dan wel de set uit, zal deze rubberen arm hem in elk geval parten gaan spelen in de 5e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Santoro en Baghdatis is nogal mazzel vind ik. Nalbandian en Ginepri gelukkig verkozen boven Roddick, al baalde ik daar aanvankelijk nog van (na de nederlaag van Ginepri). Ljubicic was natuurlijk een zekerheidje.
Santoro vind ik zeker minder mazzel dan Baghdatis. Hij had al netjes de eerste ronde gewonnen en had weinig tegenstand in zin stukje.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Op zich zie ik ook liever 4 verschillende winnaars, maar uit managersperspectief wil ik dat dan wel even van tevoren aangekondigd zien, dan kan ik in beide helften van het speelschema investeren. Nu was de verhouding met ongeveer 2600 euro in de bovenste helft behoorlijk scheef getrokken. Onderin wel alvast zeker van een finalist, maar ik heb er liever 2.
Heb jij ze nog alle vier onderin? Respect!

Zeker respect. Grote klasse!

Tampie - 329 pnt
In 4: Nalbandian (50) - Ljubicic (50) - Baghdatis (50) - Santoro (50)
Uit 11: Ginepri (7) - Monfils (1) - Murray (1) - Burgsmuller (10) - Tursunov (7) - Berdych (7) - Ancic (15) - Simon (18) - Benneteau (18) - Blake (15) - Hrbaty (30)

Je kunt er nooit meer 2 krijgen toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
5-4 15-0 Haas
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik voel een break in de lucht hangen. De arm van Tommy verstijft.....
Reply
30-0!!
Reply
En weer een goede service, 30-0 Haas
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
puntje voor Fedex
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed punt Roger, 30-15
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DAAR IS BECKER WEER... 40-15..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
schitterende duikvolley 40-15
Reply
En weer een fantastisch punt van Haas, 40-15.

Met een Becker-hecht afmaken!

Ik sta hier op de banken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5de set
Reply
5e set.............................
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En daar is ie dan! Op naar de vijfde, Tommy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
voorspellingen? ik denk tommy..al zal dat laatste punt moeilijk voor hem worden
Reply
En inmiddels is het middernacht in Melbourne. Heeft een van jullie 3 jaar (of was het 2?) geleden ook de klassieker tussen Roddick en El Aynaoui gezien? Lijkt me een mooi scenario, 21-19 voor Roger.
Reply
Nu maar hopen dat Federer net zo blijft spelen als in de afgelopen twee sets. Dat is het belangrijkste voor Tommy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk gewoon Roger, al zou ik het erg jammer vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn geld staat nog steeds op Roger, al denk ik niet meer dat het in 4 sets gaat lukken.
Reply
Roger begint met serveren en doet dat erg goed, op 15.

Kom op Tommy, blijfnet zo serveren als in de afgelopen twee sets. En dan maar hopen dat Federer blijft missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Damn, wat zou ik graag nu thuis voor de TV zitten!
Keep me posted plz! Wink
Reply
0-15, een voorsprong op de service van Haas!
Reply
Wat een punt weer van Haas om van 0-15 naar 15-15 te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer mist weer een volley, dat moeten we hebben!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe is de uitstraling van Federer momenteel?
Reply
redelijk zelfverzekerd...alleen ontevreden over gemiste volleys
Reply
Haas pakt toch weer makkelijk zijn game, maar ik heb toch het gevoel dat Roger iets beter is gaan spelen. Zijn eigen game was al goed en het eerste punt op die van Haas ook.
Reply
schitterende lob haas...0-15
Reply


Forum Jump: