The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
De herhaling is nog niet geweest, maar hij leek op de lijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is niet zo leuk idd, als zo'n close pot door een foute call beslist gaat worden. De call was duidelijk fout?
Reply
Blanco spel van Federer, 5-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yeah Rogi gaat toch winnen zo lijkt t!!! wat moeizaam zeg!!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Dat is niet zo leuk idd, als zo'n close pot door een foute call beslist gaat worden. De call was duidelijk fout?
Volgens mij was hij echt op de lijn. En volgens het publiek volgens mij ook. Echt heel jammer. Roger ging beter spelen, maar toch.
Reply
Break de teleurgestelde duitser voor de match!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
niemanmd wint 5 games op rij van federer
Reply
Ai ai ai, dat zo'n wedstrijd uiteindelijk beslist wordt door een foute call!
Je voelt de break wel aankomen natuurlijk maar dit verdient de wedstrijd natuurlijk niet....
Reply
kooltje Wrote:niemanmd wint 5 games op rij van federer

4 heeft ie ook genoeg aan, maar t zal niet gebeuren hoop ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
RiBoP Wrote:Ai ai ai, dat zo'n wedstrijd uiteindelijk beslist wordt door een foute call!
Je voelt de break wel aankomen natuurlijk maar dit verdient de wedstrijd natuurlijk niet....
Helemaal mee eens.
Reply
3 games zou voorlopig al genoeg zijn.
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:niemanmd wint 5 games op rij van federer

4 heeft ie ook genoeg aan, maar t zal niet gebeuren hoop ik.
Drie heeft ie zelfs genoeg aan om nog te blijven leven.
De eerste lijkt binnen, 40-15.
Reply
niet overdrijven jongens die bal was close maar zo'n linesman moet toch wat roepen. bovendien begon federer alweer beter en beter te spelen denk niet dat dit zo'n grote invloed had
Reply
hij moet niks roepen alleen twee handjesnaar beneden
Reply
Het was wel 30-40 en niet 0-40. Bovendien was het een winner geweest. Ik had het nog wel willen zien als Haas die game gewonnen had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
matchpoint
Reply
Mp Federer
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
beslist
Reply
GSM Federer, en hij is er erg blij mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas voor Haas, sjappoo voor zijn prestatie.

Federer - Davydenko
Kiefer - Grosjean
Santoro - Nalbandian
Baghdatis - Ljubicic

Niet echt zeer interessante QF op voorhand. Je zou denken Federer, Nalbandian en Ljubicic in 3, alleen Grosjean - Kiefer kent geen uitgesproken favoriet. Ik hou het op Grosjean, ik vond hem imponerend tegen Coria.
Reply
santoro geen set?? haha dat echt niet
Reply
Win het toernooi Roger! Goede vechtlust getoond!!

Respect voor Haas. Klasse partij, hij lijkt helemaal terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb ze bij MV allemaal behalve Fed en de Fransoosjes :8:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik denk toch dat Ljubicic het ook heel moeilijk gaat krijgen tegen Baghdatis! Als je Roddick hier verslaat, waarom dan geen Ljubicic (die nog afhankelijker is van z'n service!).
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Dat is niet zo leuk idd, als zo'n close pot door een foute call beslist gaat worden. De call was duidelijk fout?
Volgens mij was hij echt op de lijn. En volgens het publiek volgens mij ook. Echt heel jammer. Roger ging beter spelen, maar toch.

Die bal was gewoon uit. Haas moet niet zo overdreven reageren, puur emotie. Hoeft hij de scheids niet zo aan te pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Win het toernooi Roger! Goede vechtlust getoond!!

Respect voor Haas. Klasse partij, hij lijkt helemaal terug.

Haas zal inderdaad veel gekozen gaan worden de komende toernooien dat hij meedoet. En dan is het voor hem tijd om weer te gaan falen uiteraard.
Reply
Petje af voor Roger, het blijft toch wel echt een klasbak. Zoveel fouten slaan in de derde en vierde en het in de vijfde weer helemaal oppakken. Klasse!
Maar zeker ook respect voor Haas. Die jongen komt er nog wel deze tweede jeugd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Helaas voor Haas, sjappoo voor zijn prestatie.

Federer - Davydenko
Kiefer - Grosjean
Santoro - Nalbandian
Baghdatis - Ljubicic

Niet echt zeer interessante QF op voorhand. Je zou denken Federer, Nalbandian en Ljubicic in 3, alleen Grosjean - Kiefer kent geen uitgesproken favoriet. Ik hou het op Grosjean, ik vond hem imponerend tegen Coria.

Ik hou het op Kiefer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nalbi zal Santoro overpoweren. Dat lijkt me duidelijk. Al ben ik natuurlijk wel voor de tovenaar, schitterende speler maar zal hier toch echt tekort komen? al jaren niet veel gepresteerd en hier geen grote HC-spelers verslagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nalbi zal Santoro overpoweren. Dat lijkt me duidelijk. Al ben ik natuurlijk wel voor de tovenaar, schitterende speler maar zal hier toch echt tekort komen? al jaren niet veel gepresteerd en hier geen grote HC-spelers verslagen.
Het wordt geen straight sets, denk ik. Santoro is erg in vorm dit toernooi en blijft een tovenaar die rare dingen kan doen. Bovendien staat hij voor in de H2H.
Reply


Forum Jump: