The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag / Gstaad / Los Angeles
jcf meteen de break in de 3e! Bolleli serveert voor de match.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker dit Juan! *3-0!
Reply
klasse bolleli en JCF =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Break Bellucci ](*,)
Reply
Verdomme wawrinka zeg!Klote Gstaad
Reply
juist jcf, dit is weer toernooiwinstvorm!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Verdomme wawrinka zeg!Klote Gstaad
zeg dat! acht mensen gekozen daar, en alleen nog crivoi over cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar is die Wawrinka nou toch mee bezig Sad

JCF :-({|=

Straks nog Davydenko, erg belangrijk, en natuurlijk Ferrer =D>
Reply
GSM Belucci... :cry:
Reply
Oh Yeah! Troefje Belluci wint van de veelgekozen, nr 1 geplaatst en thuisspelende Wawrinka! \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Oh Yeah! Troefje Belluci wint van de veelgekozen, nr 1 geplaatst en thuisspelende Wawrinka! \Big Grin/
Ik ben blij dat je hetzelf ook ongelofelijk vindt
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...

ik zit er weer hoor, hup ferrero!

Dat doet niets af aan de 3 opgaves. Dus blij zijn? Nee dat lijkt me overdreven
ik had het over isner. daar mag je vooralnsog blij mee zijn dat bagh zoveel medelijden had.

die andere drie zijn zuur, al zijn er twee totaal niet onverwacht.

Ik zal wel een hoop info gemist hebben, maar na vorige week waren Greul, Tursunov en Hanescu toch wel redelijk onverwacht hoor. Goed, ze kunnen moe zijn, maar zeker bij Tursunov kan ik me dat maar moeilijk voorstellen.

edit: En wil je nu zeggen dat Bagh de wedstrijd aan Isner cadeau heeft gegeven? Dat lijkt me toch sterk.

Het is gewoon een verschrikkelijke kutweek, nja snel vergeten maar en volgende keer weer beter.
hanescu heeft 2,5 week onafgebroken gespeeld, dat is natuurlijk niet onverwacht dat hij nu op is, dat zie je zovaak.

tursunov is al het hele jaar aan het kwakkelen. trok zich onlangs terug voor de dc en gaf op tijdens wimbledon. lijkt me toch ook niet heel verrassend. bovendien was hij duur en niet echt in vorm, maar dat is een andere discussie.

en ik wil zeggen dat als die blessure heel ernstig is, wat ik dus betwijfel, het we'll heel triest is dat bagh alsnog die tb verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Oh Yeah! Troefje Belluci wint van de veelgekozen, nr 1 geplaatst en thuisspelende Wawrinka! \Big Grin/
Ik ben blij dat je hetzelf ook ongelofelijk vindt
ik herinner ook nog graag even aan de 2 mps op eigen service voor lammer in de 1e ronde.

cc-week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ad is op vakantie, maar post nog steeds het meest van iedereen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ad is op vakantie, maar post nog steeds het meest van iedereen Undecided

Ad post live vanuit het stadion. Kan ik wel waarderen. Wat ik niet kan waarderen is dat je blijft provoceren, terwijl Ad puur over tennis post.

Kap toch eens met dit irritante gedrag.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
_Tampie Wrote:Waar is die Wawrinka nou toch mee bezig Sad

JCF :-({|=

Straks nog Davydenko, erg belangrijk, en natuurlijk Ferrer =D>
ik ga davy voor je scouten. denk dat het 6-2 6-3 wordt, maar er is helaas nu even niks anders. stilte voor de storm met straks ferrer-massu en ljubicic-almagro tegelijkertijd...

davy is natuurlijk we'll altijd prachtig om naar tekijken, alleen zou wat tegenstand we'll leuk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:wees vooral maar gewoon blij dat bagh zo ontzettende drol is dat hij nog verliest en het niet zo ernstig is...

ik zit er weer hoor, hup ferrero!

Dat doet niets af aan de 3 opgaves. Dus blij zijn? Nee dat lijkt me overdreven
ik had het over isner. daar mag je vooralnsog blij mee zijn dat bagh zoveel medelijden had.

die andere drie zijn zuur, al zijn er twee totaal niet onverwacht.

Ik zal wel een hoop info gemist hebben, maar na vorige week waren Greul, Tursunov en Hanescu toch wel redelijk onverwacht hoor. Goed, ze kunnen moe zijn, maar zeker bij Tursunov kan ik me dat maar moeilijk voorstellen.

edit: En wil je nu zeggen dat Bagh de wedstrijd aan Isner cadeau heeft gegeven? Dat lijkt me toch sterk.

Het is gewoon een verschrikkelijke kutweek, nja snel vergeten maar en volgende keer weer beter.
hanescu heeft 2,5 week onafgebroken gespeeld, dat is natuurlijk niet onverwacht dat hij nu op is, dat zie je zovaak.

tursunov is al het hele jaar aan het kwakkelen. trok zich onlangs terug voor de dc en gaf op tijdens wimbledon. lijkt me toch ook niet heel verrassend. bovendien was hij duur en niet echt in vorm, maar dat is een andere discussie.

en ik wil zeggen dat als die blessure heel ernstig is, wat ik dus betwijfel, het we'll heel triest is dat bagh alsnog die tb verliest...

Hanescu moe, mee eens. Greul is gewoon onverwachts en Tursunov was niet in vorm, maar gaf vorige week geen enkele indicatie dat hij blessee zou zijn.

Dat het triest van Bagh is dat hij de tb verliest is duidelijk, maar dat zou het zelfs zonder blessure geweest zijn.
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:ad is op vakantie, maar post nog steeds het meest van iedereen Undecided

Ad post live vanuit het stadion. Kan ik wel waarderen. Wat ik niet kan waarderen is dat je blijft provoceren, terwijl Ad puur over tennis post.

Kap toch eens met dit irritante gedrag.

Amen!
En richting Ad, ga inderdaad vooral door met stadion verhalen, wordt ook door mij zeer gewaardeerd.
Reply
het blijft toch mooi om te zien hoe ongelooflijk snel davy die ballen neemt. een van de weinige echt goede gravelaars die ongeveer vanaf de baseline tennist.

mooiste moment was echter net, toen ik langs de putting hole kwam in het vip-dorp en armstrong, layani en maria daarop bezig waren en elkaar alleen maar aan het fucken waren en constant dubbel lagen.

ook grappig om eens een players restaurant van dichtbij te bekijken. vooral als melzer er onwijs ruzie aan het maken is met z'n ouders :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Waar is die Wawrinka nou toch mee bezig Sad

JCF :-({|=

Straks nog Davydenko, erg belangrijk, en natuurlijk Ferrer =D>
ik ga davy voor je scouten. denk dat het 6-2 6-3 wordt, maar er is helaas nu even niks anders. stilte voor de storm met straks ferrer-massu en ljubicic-almagro tegelijkertijd...

davy is natuurlijk we'll altijd prachtig om naar tekijken, alleen zou wat tegenstand we'll leuk zijn.

Notworthy Had hier maar op ingezet Ad Wink

En dan nu de koning de baan op, dat wordt natuurlijk smullen.
Reply
Lekker, Davy blijft ze vegen, al is Martin natuurlijk een ontzettende kluns. Bolelli zou toch ook geen al te moeilijke opgave mogen zijn, zou je denken.

Lijkt me wel top, Ljubo-Almagro avondpartij in een stadion met knotsgekke patriotten! Davis Cup sfeertje, Ad?
Reply
nou, nog niet helemaal, moet nog even loskomen. maar het heeft op zich we'll alles in zich om een mooie avond te worden.
ik heb nog geen spanjaarden gevonden helaas.

we'll jammer dat nico meteen een 15-40 mist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer is dat het natuurlijk goede serveerders zijn dus weinig rally's, waar juist alle andere partijen we'll mooie rally's hadden.

en jammer is ook dat gil niet de set pakte, nu zie ik waarsch maar weinig van ferrer...

laatste jammere is dat de helft hier geen kroaten zijn en dus niet echf dc-sfeer.

nico mist net weer een reuzenkans om op 15-40 te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooie berichten ad!

Hup Nico
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pfff, wat mist die almagro een kansen zeg, elke servicegame van ljubo weer. ivan speelt nog niet best namelijk, helft van de ballen gaat drie meter uit. maar nico maakt er nog geen gebruik van, al is ie we'll veel beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tjonge, wat een frustrerende pot zo. volgens mij maakt nico 3x zoveel returnpunten, maar hij breakt maar niet. en een tb wint ljubo zo natuurlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ferrer een break achter tegen fucking massuc Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:tjonge, wat een frustrerende pot zo. volgens mij maakt nico 3x zoveel returnpunten, maar hij breakt maar niet. en een tb wint ljubo zo natuurlijk...

9 returnpunten vs 17, behoorlijk verschil inderdaad.
Reply
Grote klasse Ivan =D>
Reply
er us geen gerechtigheid helaas en ik had ook niks anders verwacht in zo'n grafweek.

ik ga maar bij ferrer kijken, kan dit niet aanzien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: