The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag / Gstaad / Los Angeles
klasse juan, op naar die toernooiwinst!

hup massu, kreun je ook langs seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Massu slaat gister Ferrer naar huis en lijkt er nu kansloos af te gaan tegen Seppi...
Reply
hoeveel dfs van massu, kool?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 df van Seppi en 2 van Massu, GSM 6-4 6-4

9-8* tb met davydenko aan service...ace op tweede service Undecided
Reply
aha, dat is gunstig, dan hoeft alleen nog maar sela of melzer te winnen. bij voorkeur sela.

ik vond het al zo opvallend dat buurs geen dfs meer postte :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner nog geen ace geslagen, dat lijkt me toch iets fysieks...
Koning Ivan ook achter, voorlopig niet top, vooral Ljubicic moet winnen.
Reply
Ivan al minimaal 3 mp gemist, en moet nu de tb in, maak het af koning! =D>
Reply
klasse Ball, puike zege opnieuw!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
gaat weer lekker melzer van 4-2 naar 4-6...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uhh ja in de eerste set, maar de tweede pakt hij na 3 mp's tegen te hebben gehad ](*,)
Reply
gisteren meegenomen noemen ze dat gerechtigheid. maar jurgen kennende gaat hij dit toch nog verliezen...

hup sela!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:aha, dat is gunstig, dan hoeft alleen nog maar sela of melzer te winnen. bij voorkeur sela.

ik vond het al zo opvallend dat buurs geen dfs meer postte :lol:

Er zijn mensen die ook nog iets anders doen in hun vakantie....

En zo te horen ben je door het oog van de naald gekropen met Ljubicic en Serra miste ook nog 5 bp voor 5*-1 in de 1e set....

Maar ik ben blij met deze uitslagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
fish trekt zich terug.
ML-WEEK..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ongelooflijk zeg, ook dit nog. die mayer is ook gewoon nog gekozen ook, op basis van een paar leuke grasresultaten en nu gaat querrey ook nog makkelijk naar de finale. wat een zeldzaam ellendige week zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:fish trekt zich terug.
ML-WEEK..

Undecided
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb 4 opgaves deze week, Ljubicic die (bleek achteraf) 4 MP's mist en de wedstrijd verliest, en dit is het eerste echte mazzeltje, hoewel ik Fish ook heb en dat dus eigenlijk ook wel meevalt.
Reply
Ik stond er uitstekend voor, maar gisteren was een waardeloze dag.
Ondanks het favoriet zijn, zijn Isner, Fish en Ljubicic uitgeschakeld en Crivoi verloor ook. Dat Chardy verloor was wel logisch, maar hier had juist wel een verrassing mogen vallen.

Nog diverse kandidaten voor de weekwinst, maar op dit moment lijkt het vooral tussen Bokkie en Tampie te gaan.
Al met al een mooie week met wisselende kansen.
Reply
Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen.
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:fish trekt zich terug.
ML-WEEK..

Undecided
Hoe kom je daar nou bij? Ik heb 4 opgaves deze week, Ljubicic die (bleek achteraf) 4 MP's mist en de wedstrijd verliest, en dit is het eerste echte mazzeltje, hoewel ik Fish ook heb en dat dus eigenlijk ook wel meevalt.
Inderdaad. Mayer lijkt me ook veel minder kansrijk tegen Ball.
En Ad, Querrey moet tegen Haas.
Reply
Ad Wim Wrote:ongelooflijk zeg, ook dit nog. die mayer is ook gewoon nog gekozen ook, op basis van een paar leuke grasresultaten en nu gaat querrey ook nog makkelijk naar de finale. wat een zeldzaam ellendige week zeg...

Als jij verwacht dat Querrey Haas gemakkelijk verslaat wordt het inderdaad een eitje naar de finale.
Reply
Eigenlijk is de opgave van Fish erg logisch. Hij heeft al een F en een W gehaald op 250 toernooien, dus de enige manier om punten te pakken voor de ranking was door dit toernooi te winnen.
Reply
waarom doet ie dan uberhaupt mee?

en dan wordt haas-querrey enorm belangrijk zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat bedacht ik me maandagavond ook, kon me ook geen reden bedenken, maar was laf en ging toch maar voor Fish. Ik denk dat ritme opdoen de voornaamste reden geweest is.
Reply
mindlight Wrote:Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen.
volgens mij valt voor jou de schade nog redelijk mee, zeker voor iemand die ferrero helemaal niet overwogen heeft Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog 6 spelers over, wat zeiken jullie nou Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja, gisteren stelde mij ook zwaar teleur Andre, vooral het verlies van Ljubicic is lastig te verteren, die had werkelijk alle kans op die pot binnen te halen.
volgens mij valt voor jou de schade nog redelijk mee, zeker voor iemand die ferrero helemaal niet overwogen heeft Wink

Ja dat klopt, zoals ik al aangaf, dat was een gevoelskwestie, en daar zat ik helemaal mis.
Mayer, Ljubicic en Beck hebben de schade gelukkig redelijk beperkt.
Reply
Wat een verhaal...Iedereen geeft maar op...
Moeten allemaal op tijd in Amsterdam zijn zeker...Bah...watjes
Reply
en de eerste set van Belluci.. Koning!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
belluci, never in doubt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een verhaal is dit ook weer. gozer had 12 punten moeten hebben maar heeft er nu al 162 Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk Bellucci! Ontzettend graveltalent dat je er bent!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: