The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag / Gstaad / Los Angeles
#31
Ad Wim Wrote:apart hier. gewoon een open park waar iedereen in en uit kan lopen, en de buitenbanen zijn gewoon gratis. spelers lopen idd gewoon over het park en het lijkt we'll alsof alle mooie vrouwen van heel kroatie hierheen zijn gekomen...

ik ga de tribune op, mooi dat de poll nog even online is gekomen. hup fognini en greul!

Hehe mooi he, ik denk er ook met veel genoegen aan terug :8:
Reply
#32
fognini is weer de nonchalante drol zoals we hem kennen. soms de mooiste ballen, maar meestal eindigen ze tegen het hek. zverev speelt we'll goed trouwens.

jammer dat greul zich terug trekt, maar dan ik iig gewoon op deze baan blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Zverev kan het ook wel natuurlijk. Ik baal wel van Greul, daar gaat mijn eerste speler
Reply
#34
het is vooral heel degelijk van zverev, weinig fouten. fognini we'll, maar die maakt ook de winners. gaat beter spelen nu trouwens.

hoerige kut phm trouwens, waarom trap ik er nou weer in met hem?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Waarom verliest die kut phm nu ineens weer een set van fucking daniel dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Waarom verliest die kut phm nu ineens weer een set van fucking daniel dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Het is PHM CC ](*,)
Reply
#38
fognini duidelijk de beter nu, zverev klampt slechts aan. mooie pot aan het worden. fognini heeft ook een heel leger italianen achter zich en het is bomvol hier. ik blijf nog maar even hier ipv naar ferrero.

phm verdient het niet eens nog een woord aan vuil te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Hup Rochus trouwens! :-({|=
Reply
#40
tja, dit was te verwachten. echt een goede set van fognini. vraag me af zverev het fysiek gaat trekken. hij loopt erbij alsof ie een marathon heeft gelopen en neemt constant heel veel tijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Grr die PHM begint nu wel vervelend te worden. En Wawrinka die moeite heeft met Del Bonis is natuurlijk ook niet best.
Reply
#42
lekker ferrero =D>

roitman speelt zowaar een keer een potje uit maar verliest wel gewoon in 2 sets van gil.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Na een 5-1 voorsprong in de eerste set Undecided
Reply
#44
PHM slaat een DF op setpoint in de TB van de 2e set. Wat een debiel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
PHM verliest alsnog, zo kennen we je weer jongen Undecided
Reply
#46
EN PHM van 6-4 naar 6-8 en daarmee de wedstrijd verloren. ](*,)
Dat er serieus nog steeds mensen zijn die hem geen choker noemen.
En hij presteert ook echt alleen als Buurs 'm heeft hoor. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
tja, daar moet je dus buurs voor heten, om phm goed te laten presteren.

zverev hangt eraan trouwens, maar je weet het nooit met fognini natuurlijk...

ferrero gaat iig prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Zverev bijna naar 4-1, dat moet goed gaan komen =D>
Reply
#49
dat er nog steeds mensen zijn die een hele gekke definitie van choken hebben. volgens mij heeft phm alleen maar achter gestaan deze partij...

fognini, dat is pas een choker. partij voor het grijpen en dan opeens weer een reeks ballen tegen het hek en 4-1 achter staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
6-4 voor in een TB en dan DF's gaan slaan is natuurlijk wel choken.
Reply
#51
mindlight Wrote:6-4 voor in een TB en dan DF's gaan slaan is natuurlijk wel choken.

Dat lijkt me toch ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
wat een leuke pot is het zo, er zijn nu opeens ook een hoop duitsers bijgekomen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
mindlight Wrote:6-4 voor in een TB en dan DF's gaan slaan is natuurlijk wel choken.
dat is we'll heel erg kort door de bocht en dat weet jij gelukkig ook want jij hebt ook vorige week gezien...

er was helaas nu niemand die zeker wist dat ie ging verliezen, dus verloor ie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Die hadden beter weg kunnen blijven. 4-4 inmiddels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Vorige week waren we het dan ook al niet eens over choken.

Bij PHM ben ik altijd overtuigd van zijn verlies, daarmee zit je dan ook vaak goed.
Reply
#56
Die Del Bonis kan niet alleen geen bps benutten maar hij gaat van 2-0 40-0 ook net zo makkelijk weer naar break tegen.

hup belluci
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
mindlight Wrote:Vorige week waren we het dan ook al niet eens over choken.

Bij PHM ben ik altijd overtuigd van zijn verlies, daarmee zit je dan ook vaak goed.
ik zou het niet te veel over vorige week hebben, dat doet je argumenten geen goed...

zonde van zverev maar hij was kapot en fognini had het net op tijd weer op de rails.

nu naar de belanmgrijkste partij van de dag voor mij, vamos ruben!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
en hou maar op over toernooiwinst van davy, dat wordt ferrero!

en del bonis is 18 he...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
djoko staat hier trouwens gewoon te trainen op een speciaal voor hem aangelegde hardcourtbaan. blijkbaar een package deal zodat ie meedoet aan de dubbel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vorige week waren we het dan ook al niet eens over choken.

Bij PHM ben ik altijd overtuigd van zijn verlies, daarmee zit je dan ook vaak goed.
ik zou het niet te veel over vorige week hebben, dat doet je argumenten geen goed...

zonde van zverev maar hij was kapot en fognini had het net op tijd weer op de rails.

nu naar de belanmgrijkste partij van de dag voor mij, vamos ruben!

RRH heeft al 24 punten gespeeld in de 1e game. Staat deuce. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: