The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag / Gstaad / Los Angeles
#61
ik vroeg novak waarom ie hier was en op gravel speelde. 'it's a nice place' en 'it's just for fun', was zijn antwoord. het is natuurlijk niet zo ver van huis voor hem.

ik denk dat ik hem vanavond nog we'll op het feest zie Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vorige week waren we het dan ook al niet eens over choken.

Bij PHM ben ik altijd overtuigd van zijn verlies, daarmee zit je dan ook vaak goed.
ik zou het niet te veel over vorige week hebben, dat doet je argumenten geen goed...

zonde van zverev maar hij was kapot en fognini had het net op tijd weer op de rails.

nu naar de belanmgrijkste partij van de dag voor mij, vamos ruben!

RRH heeft al 24 punten gespeeld in de 1e game. Staat deuce. Undecided
het is een gekke, maar vooral frustrerende pot. rrh is veel beter, bolelli is een soort fognini van de 1e set net, maar hij redt zich constant met z'n 1e service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Weet jij wel hoeveel het kost om met de mobiel te internetten in het buitenland, Ad?????

Ik had vorig jaar een rekening van 180 euro alleen voor internet vanuit frankrijk....

iedere pagina downloaden kosten ongeveer 4 euro.....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
bolelli - RRH staat 2-2 en 36 min gespeeld :eeeek:

Laat dit maar een tb worden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Vorige week waren we het dan ook al niet eens over choken.

Bij PHM ben ik altijd overtuigd van zijn verlies, daarmee zit je dan ook vaak goed.
ik zou het niet te veel over vorige week hebben, dat doet je argumenten geen goed...

zonde van zverev maar hij was kapot en fognini had het net op tijd weer op de rails.

nu naar de belanmgrijkste partij van de dag voor mij, vamos ruben!

Nee, dit zijn de goede argumenten :lol:
Maar laten we het visier op de toekomst richten Smile
Reply
#66
Die Bellucci :lol:
Reply
#67
Kom op nou RRH, geen grappen, en gewoon die game binnenhalen
Reply
#68
Is me eigenlijk perfect bevallen de afgelopen 2 weken geen tennis volgen, nu weet ik dus weer waarom. Kut PHM en Bellucci.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
klasse bolleli
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
ongelooflijk, wat een weergaloze set. ik heb denk ik zelden zoiets gezien. bijna alleen maar prachtige punten, wat kan die bolelli toch weergaloos tennissen, het is alleen wat wisselvallig. en rrh verdedigt geweldig en speelt uberhaupt fantastisch ook. beetje jammer alleen dat ie een makkelijke fout maakt op sp eigen service. ongeveer de enige deze partij. en bolelli serveert fenomenaal, dat redt hem helaas heel vaak.

maar ik kan er niet eens heel rouwig om zijn, wat een geweldige set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
ai, hier had ruben dubbele break moeten maken. volgens mij slaat bolelli iets van 80 procent 1e service en slaat ie ook alles op de lijn.

ik heb trouwens nu de hele zwik italianen tegen me die net allemaal voor fognini waren en nu voor bolelli.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
WTF Lammer, kan je m uitserveren, ga je van 40-15 naar de break tegen ](*,)
Reply
#73
Ad Wim Wrote:ai, hier had ruben dubbele break moeten maken. volgens mij slaat bolelli iets van 80 procent 1e service en slaat ie ook alles op de lijn.

ik heb trouwens nu de hele zwik italianen tegen me die net allemaal voor fognini waren en nu voor bolelli.

Leg ze even uit dat je Ramirez in je team hebt en dat dit gewoon heel belanglijk is, dan begrijpen ze je wel. Laat ze volgend jaar meedoen, dan zullen ze zelf inzien dat managersbelangen verder gaan dan het landsbelang.
Reply
#74
zit trouwens een paar stoelen van gimeno, ferrero en koellerer en deze laatste zit nu met een andere vrouw dan in scheveningen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ja dat lijkt me wel een man voor ieder stadje een ander schatje inderdaad :lol:

En daar is de set voor Bellucci, wat een choke Wink
Reply
#76
Klasse RRH =D>
Reply
#77
het is helaas iets minder leuk geworden. beiden zijn vermoeid en dsat is niet zo gek natuurlijk. volgens mij zijn ze al ruim twee uur bezig en ze moeten nog een set.

hopelijk wint rrh dit op ritme en vastheid, want volgens mij heeft bolelli al een tijdje niet gespeeld.

kut lammer trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Break Bolelli dat is al niet best. Gelukkig gaat Cuevas wel lekker.

Lammer is inderdaad balen, die partij duurt inmiddels al 2 uur en 40 minuten Big Grin
Reply
#79
RRH lijkt kapot en Lammer mist maar weer eens 3 bp's. Dit wordt geen mooie dag op deze manier.
Reply
#80
pfff, wat een anti-climax is dit zeg...

wel mooi, net kwam ljubo gewoon met de fiets aan op het park Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Ja nogal...

Haha serieus? Wat een koning Notworthy Wink
Reply
#82
:letitallout: Die Bellucci krijgt de hele set geen bp, maar de eerste is raak 5*-4 :|
Reply
#83
kwam net per ongeluk in het spelersdorp terecht, en toen zag ik ivan. maar ook djoko, seppi, troicki en heel veel mooie vrouwen!

cuevas is maar matig en dodig lijkt op een gereincarneerde pavel...

batterij is trouwens bijna leeg, dus dit zal we'll de laatste post zijn. zometeen nog seppi-chela en een aantal dubbels, wordt een latertje zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Hmm ok, jammer, ik vind die verhalen wel leuk om te lezen.

Die vrouwen daar zijn inderdaad alleen al een reden om te gaan, dat herinner ik me ook nog wel.

Die Lammer gaat zovast op de zwarte lijst, wat een faler is dat.
Reply
#85
hahaha, ik ving net het racket dat hernandez via de grond over het hek had gegooid tijdens een trainingspotje met volandri :lol:
helaas wilde ie het we'll graag terug. maar wat een dwaas ben je dan dat je zo met je racket gaat gooien in een training...

dat kon ik jullie niet onthouden Wink

seppi-chela is trouwens ook weer fantastisch. chela mist alleen te veel kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Wat een dwaas joh, ik mag hem minder en minder eigenlijk :lol:

Trouwens, waarom kan die Gulbis nu ineens weer winnen? :|
Reply
#87
belucci koning!

@ad: post je dit allemaal via je telefoon?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
lekker hoor Isner! 7-6 7-6. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Mooie verhalen Ad, veel plezier daar nog.
Reply
#90
Neem je genoeg foto's Ad? Zoals je weet rekenen wij op een uitgebreide rapportage, ter compensatie van het feit dat er geen kip te vinden is op het forum nu je op vakantie bent.
Reply


Forum Jump: