The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Topper: Feyenoord - PSV
#31
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.

Undecided

Kun je me even de grap uitleggen? Kan ik meelachen. Ben je (net als Tripplexxx) echt zo naief dat de Koef nu opeens weer een topspits is?

Nee natuurlijk niet! Het is en blijft een slechte versie van Vennegoor, maar het is geweldig om te lezen dat je niet wilt dat Koevermans speelt omdat dat niet werkt tegen Feyenoord, en hij de 0-1 en de 0-2 scoort :Big Grin
Ik ben daar ook erg blij mee maar we moeten niet gaan overdrijven. Je moet even op de goede plek staan maar het waren uiteindelijk gewoon intikkers die jij en ik ook zouden maken. 0-2 komt bv op koef zn naam maar is volledig de verdienste van Lazovic. Ik denk echt dat Reis die ballen ook zou maken en ook vandaag zag je dat hij voetballend veel meer toevoegd aan het team. Ik pleit nog steeds voor Reis in de basis. hij lijkt nu de belofte van 2 jaar terug 'de nieuwe romario' alsnog een heel eind in te gaan lossen.
Reply
#32
Ben trouwens erg benieuwd naar de mening van de Feyenoord-fans over deze pot. Vonden jullie de nederlaag ongelukkig, te wijten aan de zwakte van Feyenoord of aan de kracht van PSV? Sfeer viel me op het uitval na trouwens erg tegen. Na de snelle goals logisch natuurlijk maar had echt een kolkende kuip verwacht vanaf de 1e minuut. Teletekst schrijft dat dat ook zo was maar ik heb het niet gehoord. Verbaasde me, toen ik eens bij het Rotterdam-toernooi was ging het voor mn gevoel veel meer los.
Reply
#33
Peter, je overdreven reactie over Reis is volledig te wijten aan opportunisme. Daarnaast ben je Koevermans onterecht een stempel aan het geven. Zo slecht voetbalt hij helemaal niet, maar dan nog. Hij is een spits voor in de punt en dan moet je op de goede plek staan. Dat is geen toeval, maar een kwaliteit. Onzin dus dat jij en ik die goals ook maken. Hij beweegt slim en heeft het zogenaamde neusje voor de goal. Als ik Rutten was, dan liet ik hem lekker in de basis staan. Een Koevermans vertrouwen geven, levert imo 20-25 doelpunten op.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#34
Tripplexxx Wrote:Peter, je overdreven reactie over Reis is volledig te wijten aan opportunisme. Daarnaast ben je Koevermans onterecht een stempel aan het geven. Zo slecht voetbalt hij helemaal niet, maar dan nog. Hij is een spits voor in de punt en dan moet je op de goede plek staan. Dat is geen toeval, maar een kwaliteit. Onzin dus dat jij en ik die goals ook maken. Hij beweegt slim en heeft het zogenaamde neusje voor de goal. Als ik Rutten was, dan liet ik hem lekker in de basis staan. Een Koevermans vertrouwen geven, levert imo 20-25 doelpunten op.
Tsja staat koef op de goede plek of legt danko hem goed neer? Reis stond er tegen Praag toch ook maar mooi bij de 1-1. Zo kun je bezig blijven. Koef en Reis zijn even doeltreffend maar Reis voegt voetballend duidelijk meer toe. Die gaat Koevermans op zeker uit de basis spelen als hij zo doorgaat. Reis schopt er niet voor niks elke week meerdere in bij jong PSV en maakt er ook zeker 20-25 als hij zo blijft spelen. Hij is gewoon beter dan koevermans, niks opportunistisch aan.
Reply
#35
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Peter, je overdreven reactie over Reis is volledig te wijten aan opportunisme. Daarnaast ben je Koevermans onterecht een stempel aan het geven. Zo slecht voetbalt hij helemaal niet, maar dan nog. Hij is een spits voor in de punt en dan moet je op de goede plek staan. Dat is geen toeval, maar een kwaliteit. Onzin dus dat jij en ik die goals ook maken. Hij beweegt slim en heeft het zogenaamde neusje voor de goal. Als ik Rutten was, dan liet ik hem lekker in de basis staan. Een Koevermans vertrouwen geven, levert imo 20-25 doelpunten op.
Tsja staat koef op de goede plek of legt danko hem goed neer? Reis stond er tegen Praag toch ook maar mooi bij de 1-1. Zo kun je bezig blijven. Koef en Reis zijn even doeltreffend maar Reis voegt voetballend duidelijk meer toe. Die gaat Koevermans op zeker uit de basis spelen als hij zo doorgaat. Reis schopt er niet voor niks elke week meerdere in bij jong PSV en maakt er ook zeker 20-25 als hij zo blijft spelen. Hij is gewoon beter dan koevermans, niks opportunistisch aan.

Als je met Dsudzak en Lazovic speelt heb je zo ongeveer 90% van de wedstrijd niks aan een meevoetballende spits.
Dan heb je iemand nodig die in de 16 op de goeie plek staat en de ballen er in prikt of de centrale verdedigers zo bezig houdt dat die twee de ruimte in kunnen duiken. En daar is Koevermans het beste op zijn plek.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#36
Peter Wrote:Ben trouwens erg benieuwd naar de mening van de Feyenoord-fans over deze pot. Vonden jullie de nederlaag ongelukkig, te wijten aan de zwakte van Feyenoord of aan de kracht van PSV? Sfeer viel me op het uitval na trouwens erg tegen. Na de snelle goals logisch natuurlijk maar had echt een kolkende kuip verwacht vanaf de 1e minuut. Teletekst schrijft dat dat ook zo was maar ik heb het niet gehoord. Verbaasde me, toen ik eens bij het Rotterdam-toernooi was ging het voor mn gevoel veel meer los.

psvee was beter. ze legden het openingsoffensief van feyenoord lam, dmv hecht collectief en duels winnen.

door die 0-1 ging feyenoord nog naiever voetballen en al snel viel die 0-2, waarvan ik vind dat van dijk die voorzet gewoon moet pakken. het leek erop of hij hem expres liet gaan. door de snelle 1-2 werd het even leuk, maar dat werd door bakkal met een mooie goal ook in de kiem gesmoord. de wedstrijd was toen gespeeld.

vervolgens heeft psvee het spel namelijk geheel kaltgestelld. we waren in de 2de helft 10 minuten bezig en er was nog geen reet gebeurd. issakson had voor elke achterbal 3 minuten nodig, ze gingen bij elk wissewasje 9 minuten liggen huilen en de enorme megamongool ooijer ging na elke spelsituatie zeiken of uitgebreid evalueren met zijn medespelers.

de sfeer was mat omdat het gewoon machteloos was. desondanks kreeg feyenoord nog een paar leuke kansjes, maar de aansluiting viel niet. dan was het vast wel gaan schuimen, maar helaas.

feyenoord speelde enorm slordig de 2de helft, geen bal kwam normaal aan. het zal een combinatie zijn van het ontregelvoetbal van psvee en gewoon slecht.

ik vind dat psvee enorm slecht met de ruimte omging en eigenlijk geen kans meer heeft gekregen. de tweede helft was gewoon niet om aan te zien. ik kan ook van psvee niemand noemde die beter speelde dan een 6.

conclusie: psvee was beter en op de overwinning valt helemaal niets af te dingen.

trouwens, koef vond ik geheel niet slecht spelen buiten zijn goals om. hij zette regelmatig efficient druk op de verdedigers. ik zou die reis eerder wisselen voor lassofiets.
Reply
#37
Koef liet idd zoals ik al zei zelfs voetballend leuke dingen zien gisteren, maar dat was zo ongeveer voor het eerst in PSV-shirt. Verder doe je met je 6jes voor de PSV'ers natuurlijk heel wat spelers tekort. Als je zo makkelijk wint in de kuip heb je zeker meer dan wat 6jes nodig, zelfs de beste elftallen van PSV ooit wonnen nooit zo eenvoudig bij Feyenoord, als ze überhaupt al wonnen. En dan hadden we Praag nog in de benen en misten we de leider van de ploeg. De pot in de kuip zo dood maken is ook een grote prestatie waarvoor je meer dan 6jes verdiend. En dan ook nog eens tegen een Feyenoord waarvan veel fans dachten dat ze al op het niveau van PSV zaten en niet de zwalkend club van de laatste jaren. Feyenoord heeft in de rust echt wel afgesproken te gaan stormen want iedereen weet wat er zal gebeuren als de 2-3 valt maar toch maakte PSV het rustig dood. Heb na rust trouwens 3 ballen van PSV onhoudbaar voor de keeper net naast zien vliegen, dus de counters waren niet slecht maar ongelukkig. Jammer dat Dzsudzsak zn dag niet had. Als die Leerdam nog zoek had gespeeld waar hij normaal toe in staat is was het helemaal een grote uitslag geworden. Al met al een geweldige teamprestatie, de 1e helft was het beste PSV in tijden, 2e helft neutraal gemaakt als in de beste dagen. Er groeit echt wat moois in Eindhoven.
Reply
#38
Heb je trouwens nog bekers pis (of AMstel Lite Dead) moeten koppen Peter? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Peter Wrote:Koef liet idd zoals ik al zei zelfs voetballend leuke dingen zien gisteren, maar dat was zo ongeveer voor het eerst in PSV-shirt. Verder doe je met je 6jes voor de PSV'ers natuurlijk heel wat spelers tekort. Als je zo makkelijk wint in de kuip heb je zeker meer dan wat 6jes nodig, zelfs de beste elftallen van PSV ooit wonnen nooit zo eenvoudig bij Feyenoord, als ze überhaupt al wonnen.


dat hangt er maar van af he, als de tegenstander alleen maar 5jes heeft is een 6je genoeg.

Quote:En dan hadden we Praag nog in de benen en misten we de leider van de ploeg. De pot in de kuip zo dood maken is ook een grote prestatie waarvoor je meer dan 6jes verdiend. En dan ook nog eens tegen een Feyenoord waarvan veel fans dachten dat ze al op het niveau van PSV zaten en niet de zwalkend club van de laatste jaren.

zo groot als in de media wordt gesuggereerd vind ik het verschil ook niet. wat dat betreft ben ik het met tomasson eens. na de 1-3 was normaal voetballen niet meer mogelijk. door psvee.

Quote:Feyenoord heeft in de rust echt wel afgesproken te gaan stormen want iedereen weet wat er zal gebeuren als de 2-3 valt maar toch maakte PSV het rustig dood.

terecht dat psvee destructievoetbal speelde, maar dat is wel wat makkelijker dan het spel maken.

Quote:Heb na rust trouwens 3 ballen van PSV onhoudbaar voor de keeper net naast zien vliegen, dus de counters waren niet slecht maar ongelukkig.


doe toch normaal man. je bedoelt zeker oa die bal van toivonen? die was alleen onhoudbaar voor de keeper omdat hij naast ging hoor. dat was met andere schoten ook trouwens. als ze op doel waren had v dijk ze wss gehad. psvee heeft enorm slecht gecounterd.

Quote:Jammer dat Dzsudzsak zn dag niet had. Als die Leerdam nog zoek had gespeeld waar hij normaal toe in staat is was het helemaal een grote uitslag geworden. Al met al een geweldige teamprestatie, de 1e helft was het beste PSV in tijden,

joh, je zit hier echt te overdrijven. feyenoord, dat normaal gesproken 4de of 5de wordt was niet eens in beste doen. de eerste helft was psvee effectief en was psvee de bovenliggende partij, de tweede helft was dramatisch van beide kanten maar kreeg feyenoord de beste kansen.

2e helft neutraal gemaakt als in de beste dagen. Er groeit echt wat moois in Eindhoven.[/quote]
Reply
#40
Quoten is teveel gedoe maar even zo:

@ opmerking 1 -> waarom denk je dat Feyenoord alleen 5en en 6en had? Omdat PSV dat afdwong! Ze hadden echt niet toevallig een massale offday ofzo en aan strijd en de wil ontbrak het ook niet.

@2 -> PSV had idd geluk met 2 vroege goals, als die niet waren gevallen had het net zo goed als vorig jaar een 1-0 voor Feyenoord kunnen worden, maar een kwaliteitsverschil is er duidelijk wel. En zoals gezegd is PSV met Afellay nog een stuk beter dan gisteren. Feyenoord miste alleen Dani maar Leerdam bleef overeind.

@3 -> beaam. Maar eigen (Rutten's) verdienste dat we in die positie kwamen door zelf vanaf het begin ook vol de aanval te kiezen.

@4 -> Schot van Toivonen naast was er oa zo ingerold ja. Die net over de kruising had Van Dijk mss wel gehad.

@5 -> 2e helft was van PSV zijde zeker geen drama. Tomasson kon 1x vrij koppen voor Isaksson maar verder geen echte kansen weggegeven. Alleen bij de vrije trappen van De Guzman was het je hart vasthouden, verder had ik geen moment het idee dat Feyenoord er doorheen zou prikken. En wordt Feyenoord opeens 4e/5e? Van de week was je mening nog dat PSV nooit kampioen zou worden, ik ze overschatte en Feyenoord onderschatte. Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten. Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.
Reply
#41
Peter Wrote:Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten. Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.

Waarom wil je zo graag horen dat PSV fantastisch is? PSV kon 'doodeenvoudig' winnen, omdat ze hun spelletje konden spelen, goed uitgelegd bij studio voetbal gisteren. Terugvallen in een blok en dan pas naar voren denken. PSV hoefde niet, stond voor en dan voel je die wedstrijd van Praag niet. Is gewoon makkelijk voetballen, heb je behalve een goede organisatie weinig voor nodig, zeker je spelmaker niet, want ze hoefden het spel niet te maken. Simpele zege, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat dit psv zoveel beter is dan Feyenoord.
Mijn gras is groener
Reply
#42
Peter Wrote:@ opmerking 1 -> waarom denk je dat Feyenoord alleen 5en en 6en had? Omdat PSV dat afdwong! Ze hadden echt niet toevallig een massale offday ofzo en aan strijd en de wil ontbrak het ook niet.

daar kun je niks zinnigs over zeggen. in mijn eerste post zeg ik al dat het wss van allebei een beetje is.

Quote:@2 -> PSV had idd geluk met 2 vroege goals, als die niet waren gevallen had het net zo goed als vorig jaar een 1-0 voor Feyenoord kunnen worden, maar een kwaliteitsverschil is er duidelijk wel. En zoals gezegd is PSV met Afellay nog een stuk beter dan gisteren. Feyenoord miste alleen Dani maar Leerdam bleef overeind.

bakkal speelde goed. zoals heel het middenveld van psvee. dat er een kwaliteitsverschil is ben ik eensch, alleen niet zo groot als wordt gesuggereerd in de media imo.

Quote:@3 -> beaam. Maar eigen (Rutten's) verdienste dat we in die positie kwamen door zelf vanaf het begin ook vol de aanval te kiezen.

dat is zeker zo. goed begonnen, angel weggehaald.

Quote:@4 -> Schot van Toivonen naast was er oa zo ingerold ja. Die net over de kruising had Van Dijk mss wel gehad.

ik geloof er niks van. en ook al is dat schot van toivonen niet houdbaar, dan nog is het ongelooflijk mager tegen een verdediging die 1 op 1 speelt.

Quote:@5 -> 2e helft was van PSV zijde zeker geen drama. Tomasson kon 1x vrij koppen voor Isaksson maar verder geen echte kansen weggegeven.

el amadi sneed er nog een keer doorheen en op het laatst kon makaay nog inschieten tegen de hand van ooijer aan. in studio voetbal zeiden ze dat het een pingel was, onzin uiteraard. samen met die actie dat isakson zijn goal uitkwam telde ik gewoon 3 goeie mogelijkheden.

Quote:Alleen bij de vrije trappen van De Guzman was het je hart vasthouden, verder had ik geen moment het idee dat Feyenoord er doorheen zou prikken.


die andere momenten vond ik gevaarlijker, die vrije trappen waren vrij ver. verder had ik ook niet het gevoel dat feyenoord het destructievoetbal zou kunnen pareren.

Quote:En wordt Feyenoord opeens 4e/5e? Van de week was je mening nog dat PSV nooit kampioen zou worden, ik ze overschatte en Feyenoord onderschatte.


ik sluit helemaal niet uit dat psvee kampioen wordt. hoe kom je erbij? en ook van de week zei ik al dat je van feyenoord niet meer mag verwachten dan de 4de of 5de plaats. maar de verschillen in nl zijn gewoon niet groot.

Quote:Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten.

kan ook een voordeel zijn, zo'n doordeweekse pot. je hoeft je de hele week niet druk te maken om feyenoord. ik had misschien wel liever appelvlaai gehad dan bakkal gister.

Quote:Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.

dat is mischien jouw mening maar geen feit. daarover discussieren is luchtfietsen.
Reply
#43
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten. Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.

Waarom wil je zo graag horen dat PSV fantastisch is? PSV kon 'doodeenvoudig' winnen, omdat ze hun spelletje konden spelen, goed uitgelegd bij studio voetbal gisteren. Terugvallen in een blok en dan pas naar voren denken. PSV hoefde niet, stond voor en dan voel je die wedstrijd van Praag niet. Is gewoon makkelijk voetballen, heb je behalve een goede organisatie weinig voor nodig, zeker je spelmaker niet, want ze hoefden het spel niet te maken. Simpele zege, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat dit psv zoveel beter is dan Feyenoord.

eensch.

wel jammer dat het zo'n kutpot was trouwens. niet spannend, geen sfeer, slecht voetbal.
Reply
#44
Ekslem Wrote:Heb je trouwens nog bekers pis (of AMstel Lite Dead) moeten koppen Peter? :razz:

Nope, blijkbaar hebben ze geleerd van eerdere jaren. Vak boven ons was leeg gelaten en langs ons ook een heel stuk aan beide kanten. :razz:
Reply
#45
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:Maar als 11 6jes met Praag in de benen en zonder je beste speler al genoeg is om doodeenvoudig in de Kuip te winnen vraag ik me toch echt af hoe je erbij komt dat Feyenoord zich met een PSV kan meten. Zoals gezegd dwong PSV jullie slechte spel gewoon af.

Waarom wil je zo graag horen dat PSV fantastisch is? PSV kon 'doodeenvoudig' winnen, omdat ze hun spelletje konden spelen, goed uitgelegd bij studio voetbal gisteren. Terugvallen in een blok en dan pas naar voren denken. PSV hoefde niet, stond voor en dan voel je die wedstrijd van Praag niet. Is gewoon makkelijk voetballen, heb je behalve een goede organisatie weinig voor nodig, zeker je spelmaker niet, want ze hoefden het spel niet te maken. Simpele zege, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat dit psv zoveel beter is dan Feyenoord.

En waarom kon PSV zn favoriete spelletje spelen? Omdat ze met een zeer aanvallend middenveld begonnen en vol de aanval kozen. Feyenoord wilde stormen als tegen Twente maar werd zelf overlopen. Verdienste van Rutten. En in die openingsfase toen beide ploegen wilden aanvallen bleek dus duidelijk dat PSV veel beter is dan Feyenoord. Daarna was het doodeenvoudig uitspelen. Als PSV niet snel 2x had gescoord waren ze langer doorgegaan met aanvallen en waren de goals ook vanzelf gevallen, ben ik van overtuigd.

Verder wil ik niet horen/zeggen dat PSV zo geweldig is maar wel beter dan Feyenoord. Tegen Ajax was het niveauverschil al minder groot en Twente was zelfs grote delen van het duel beter dan PSV.
Reply
#46
Jesus Peter jij lult zelf een banaan nog recht, mafkees
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
@ waf -> Bakkal zou sowieso gespeeld hebben. Afellay zou er voor Toivonen instaan. Bakkal zou dan wel wat dieper hebben gespeeld dan gisteren.
Dat PSV zeker geen kampioen wordt heb je hier wel s gezegd rond PSV-Ajax, zou het na kunnen zoeken maar geen zin in nu.
Donderdagavond laat in Praag nog ff ballen is zeker geen voordeel tov lekker een weekje rust.

Zie verder mn reaktie op Fati. Puur de verdienste van PSV dat we het zo lekker uit konden ballen 2e helft. Zeer degelijk gedaan, had niet beter gekund. Zeker geen 6jes maar gewoon heel goed. Tegen menig andere ploeg had Feyenoord in zn doen van gisteren gewoon de 2-3 gemaakt waarna de Kuip natuurlijk ontploft. PSV stond zo goed dat ze er niet doorkwamen.
Reply
#48
Bocaloca Wrote:Jesus Peter jij lult zelf een banaan nog recht, mafkees

Reageer inhoudelijk of niet aub. Jij vond het niet de verdienste van PSV dat Feyenoord niet in de wedstrijd kwam dus ofzo? Dat mag je vinden, hebben we verschil van mening en daar is niks mis mee. Maar waarschijnlijk reageer je gewoon om het reageren en heb je de pot niet eens gezien. Dead
Reply
#49
Peter Wrote:En waarom kon PSV zn favoriete spelletje spelen? Omdat ze met een zeer aanvallend middenveld begonnen en vol de aanval kozen. Feyenoord wilde stormen als tegen Twente maar werd zelf overlopen.

doe toch normaal man, met je overlopen. 2 kansen 2 goals, dat was het verschil psvee was de bovenliggende partij, maar dat we overlopen werden is complete onzin.

Quote:Verdienste van Rutten. En in die openingsfase toen beide ploegen wilden aanvallen bleek dus duidelijk dat PSV veel beter is dan Feyenoord. Daarna was het doodeenvoudig uitspelen. Als PSV niet snel 2x had gescoord waren ze langer doorgegaan met aanvallen en waren de goals ook vanzelf gevallen, ben ik van overtuigd.

je fietst lucht. alleen de openingsfase als graadmeter? ook willem II was in fases beter dan feyenoord vorige week, maar dat wil nog niet zeggen dat willem II beter is dan feyenoord. als feyenoord wat behoudender had gespeeld, met de linies dichter bij elkaar en als ze wel bij elkaar in de voeten speelden, dan had psve minder goals gemaakt, daar ben ik van overtuigd.

Quote:Verder wil ik niet horen/zeggen dat PSV zo geweldig is maar wel beter dan Feyenoord. Tegen Ajax was het niveauverschil al minder groot en Twente was zelfs grote delen van het duel beter dan PSV.

psvee is ook beter, maar niet zoveel beter als wordt gesuggereerd. feyenoord was trouwens het grootste gedeelte van de wedstrijd tegen twente ook beter, dus waar je naartoe wil is me een raadsel.
Reply
#50
Peter Wrote:@ waf -> Bakkal zou sowieso gespeeld hebben. Afellay zou er voor Toivonen instaan. Bakkal zou dan wel wat dieper hebben gespeeld dan gisteren.
Dat PSV zeker geen kampioen wordt heb je hier wel s gezegd rond PSV-Ajax, zou het na kunnen zoeken maar geen zin in nu.
Donderdagavond laat in Praag nog ff ballen is zeker geen voordeel tov lekker een weekje rust.

als psvee zo speelt als de eerste 20 minuten tegen ajakkes is het idd een kansloze missie. die wedstrijd hebben ze een tweede adem weten te vinden (was ook wel nodig n de matige seizoenstart) maar de zwakten kwamen onmiskenbar bloot te liggen.

Quote:Zie verder mn reaktie op Fati. Puur de verdienste van PSV dat we het zo lekker uit konden ballen 2e helft. Zeer degelijk gedaan, had niet beter gekund. Zeker geen 6jes maar gewoon heel goed. Tegen menig andere ploeg had Feyenoord in zn doen van gisteren gewoon de 2-3 gemaakt waarna de Kuip natuurlijk ontploft. PSV stond zo goed dat ze er niet doorkwamen.

feyenoord kwam er wel doorheen, maar was niet zo efficient als psvee. voor de rest blijft het een mening en geen feit. en die mening kun je toch niet onderbouwen.
Reply
#51
Niet alleen de openingsfase als graadmeter. De goals vielen nu toevallig vroeg. Als dat niet was gebeurd had het offensief van PSV geen 20 maar 40 of 60 of net hoe lang nodig is minuten geduurd en waren dan de goals ook gevallen, daar ben ik van overtuigd. Je zag vanaf minuut 1 dat het gewoon liep bij PSV en bij Feyenoord niet.

Verder wil ik nergens naar toe en ook geen gelijk halen, geef alleen mn mening. En die is nu eens zeer positief over PSV, terwijl Feyenoord heeft bevestigd wat ik al dacht. Een subtopper, meer niet. Thuis tegen Twente en PSV lukt er nog wel iets, maar buitenshuis tegen deze clubs of Ajax en AZ zie ik jullie niet veel halen. Sorry, so be it.

Over de kwaliteiten dan een vraagje: welke Feyenoorders acht je beter dan de PSV'er op dezelfde positie? Ik serieus niemand. Zelfs Isaksson wil ik niet ruilen met Van Dijk.
Reply
#52
waf Wrote:als psvee zo speelt als de eerste 20 minuten tegen ajakkes is het idd een kansloze missie. die wedstrijd hebben ze een tweede adem weten te vinden (was ook wel nodig n de matige seizoenstart) maar de zwakten kwamen onmiskenbar bloot te liggen.

Vergeet niet dat PSV in een proces zit he. Je ziet elk duel groei. Zwakten van toen zijn er nu al veel minder.
Reply
#53
Peter Wrote:Niet alleen de openingsfase als graadmeter. De goals vielen nu toevallig vroeg. Als dat niet was gebeurd had het offensief van PSV geen 20 maar 40 of 60 of net hoe lang nodig is minuten geduurd en waren dan de goals ook gevallen, daar ben ik van overtuigd. Je zag vanaf minuut 1 dat het gewoon liep bij PSV en bij Feyenoord niet.

oh, en dat kan niet veranderen. bijv als feyenoord de eerste kans maakt of als psvee nalaat te scoren (als je ze zelf niet maakt....).

meestal kan ik je redeneringen wel volgen, maar je zit nu toch een hoop te lullen in de ruimte.

Quote:Verder wil ik nergens naar toe en ook geen gelijk halen, geef alleen mn mening. En die is nu eens zeer positief over PSV, terwijl Feyenoord heeft bevestigd wat ik al dacht. Een subtopper, meer niet. Thuis tegen Twente en PSV lukt er nog wel iets, maar buitenshuis tegen deze clubs of Ajax en AZ zie ik jullie niet veel halen. Sorry, so be it.

toen we voor het laatst kampoien werden verloren we met 6-0 van ajakkes. dat zegt allemaal geen hol. dat feyenoord een subtopper is ontken ik trouwens helemaal niet, maar het verschil in kwaliteit tussen top (voor nederlandse begrippen) en sub top is niet groot.
Reply
#54
Peter Wrote:
waf Wrote:als psvee zo speelt als de eerste 20 minuten tegen ajakkes is het idd een kansloze missie. die wedstrijd hebben ze een tweede adem weten te vinden (was ook wel nodig n de matige seizoenstart) maar de zwakten kwamen onmiskenbar bloot te liggen.

Vergeet niet dat PSV in een proces zit he. Je ziet elk duel groei. Zwakten van toen zijn er nu al veel minder.

ja, godver, elke ploeg zit in een proces man. zo lust ik er nog een paar.
Reply
#55
Peter Wrote:Feyenoord wilde stormen als tegen Twente maar werd zelf overlopen. Verdienste van Rutten. En in die openingsfase toen beide ploegen wilden aanvallen bleek dus duidelijk dat PSV veel beter is dan Feyenoord. Daarna was het doodeenvoudig uitspelen. Als PSV niet snel 2x had gescoord waren ze langer doorgegaan met aanvallen en waren de goals ook vanzelf gevallen, ben ik van overtuigd.

Dat is niet de verdienste van Rutten, dat komt omdat PSV gewend is om in een bepaald systeem te spelen. Dat systeem stond er voor Rutten ook al (ik zou zeggen sinds Hiddink), dat maakt voetballen makkelijker. Dan hoeft het niet zo te zijn dat PSV veel beter is dan Feyenoord, dankzij de basis die bij psv al enkele jaren staat konden zij ten eerste scoren en ten tweede de wedstrijd makkelijk uitspelen. Geef Feyenoord wat meer tijd om vertrouwen te krijgen in een systeem (dat duurt even) en tegenstanders krijgen in zulke wedstrijden minder ruimte en gelegenheid te voetballen. En pas dan beginnen zij een Europese wedstrijd te voelen. Kwalitatief staan Feyenoord en psv dichter bij elkaar dan jij (en media) doen geloven. Automatismen gaven gisteren veel eerder de doorslag. (en ja, dat is ook een kwaliteit, maar heeft weinig met de spelers te maken)
Mijn gras is groener
Reply
#56
Peter Wrote:Als dat niet was gebeurd had het offensief van PSV geen 20 maar 40 of 60 of net hoe lang nodig is minuten geduurd en waren dan de goals ook gevallen, daar ben ik van overtuigd.

Oneens, dat offensief had in mijn ogen nooit 40 tot 60 minuten kunnen duren. DIe Europese trip die je telkens aanhaalt, begin je dan namelijk wel te voelen. Dat na 20 minuten de boel klaar is, geeft rust. Na een uur zou dit zorgen voor onrust en vermoeidheid. Dan wordt je achteruit gedrukt en in een volle kuip ga je ten onder.
Mijn gras is groener
Reply
#57
Peter Wrote:
waf Wrote:als psvee zo speelt als de eerste 20 minuten tegen ajakkes is het idd een kansloze missie. die wedstrijd hebben ze een tweede adem weten te vinden (was ook wel nodig n de matige seizoenstart) maar de zwakten kwamen onmiskenbar bloot te liggen.

Vergeet niet dat PSV in een proces zit he. Je ziet elk duel groei. Zwakten van toen zijn er nu al veel minder.

Feyenoord zit in een proces, psv kabbelt voort op een proces wat jaren geleden is gestart.
Mijn gras is groener
Reply
#58
waf Wrote:
Peter Wrote:Niet alleen de openingsfase als graadmeter. De goals vielen nu toevallig vroeg. Als dat niet was gebeurd had het offensief van PSV geen 20 maar 40 of 60 of net hoe lang nodig is minuten geduurd en waren dan de goals ook gevallen, daar ben ik van overtuigd. Je zag vanaf minuut 1 dat het gewoon liep bij PSV en bij Feyenoord niet.

oh, en dat kan niet veranderen. bijv als feyenoord de eerste kans maakt of als psvee nalaat te scoren (als je ze zelf niet maakt....).

Als de ene ploeg gewoon sterker is dan de andere veranderd dat meestal niet nee. Tenzij een Salcido die na 2 minuten al geel heeft zo dom is er nog 1 te pakken ofzo. Slim dat hij in de rust gewisseld werd (en ook weer schuldig aan de tegengoal).

waf Wrote:toen we voor het laatst kampoien werden verloren we met 6-0 van ajakkes. dat zegt allemaal geen hol. dat feyenoord een subtopper is ontken ik trouwens helemaal niet, maar het verschil in kwaliteit tussen top (voor nederlandse begrippen) en sub top is niet groot.

Beaam, maar het verschil is er nog wel. Bleek gisteren wel.
Reply
#59
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:als psvee zo speelt als de eerste 20 minuten tegen ajakkes is het idd een kansloze missie. die wedstrijd hebben ze een tweede adem weten te vinden (was ook wel nodig n de matige seizoenstart) maar de zwakten kwamen onmiskenbar bloot te liggen.

Vergeet niet dat PSV in een proces zit he. Je ziet elk duel groei. Zwakten van toen zijn er nu al veel minder.

ja, godver, elke ploeg zit in een proces man. zo lust ik er nog een paar.

AZ niet. Of een negatief proces. :8:
Reply
#60
Als zelfs de doelman weer betrouwbaar gaat worden moeten wij ons inderdaad zorgen gaan maken en PSV gaan zien als een (en tevens de enige) mede-titelkandidaat.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: