The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Topper: Feyenoord - PSV
#91
Jij beoordeeld alle spelers negatief, als je ze positief omschrijft ziet 't er heel anders uit. Geldt voor elk elftal overigens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
centre court Wrote:Jij beoordeeld alle spelers negatief, als je ze positief omschrijft ziet 't er heel anders uit. Geldt voor elk elftal overigens.

nou, ik vind dat de nederlandse competitie snel afglijdt. met dank aan platini en de cl.

maar als jij het positief wilt zijn moet je dat zelf weten. het beeld verandert daardoor niet, want in kwaliteit ontloopt het mekaar allemaal niet veel (voor de eerste 7 ploegen dan he, rkc is nog matiger).
Reply
#93
waf Wrote:je kunt en op je retour zijn EN sterk spelen. het een sluit het ander niet uit. daarbij kun je ook een irritante zaadstengel zijn, en dat is hij ook. trouwens, ik vond hem helemaal niet zo goed zondag.

Zeg ik ergens dat dit niet kan dan. Ik probeer aan te tonen hoe belangrijk een Ooijer is voor PSV. Tuurlijk is iemand van 35 op zijn retour, zou niet best zijn als zijn beste jaren nog moesten komen. Dat jij hem irritant vindt, is niet zo relevant. Ik vind jou ook irritant. :wink:

Quote:feyenoord stond en staat er goed voor, zeker gezien vorig seizoen. het is in rotterdam ten positieve gekeerd. ik heb altijd al aangegeven dat het niet zozeer aan de kwaliteit lag, maar meer aan het randgebeuren. en daarmee zeg ik niet dat het dus opeens een topteam is en dat heb ik in al die programmas en in geen enkele krant ook maar iemand horen zeggen.

Feyenoord staat er goed voor omdat de resultaten even goed zijn. Randgebeuren is pas goed als de resultaten er zijn. Randvoorwaarden zijn natuurlijk wel beter zo lijkt het. Tuurlijk is men positiever gekeerd. Er zijn toch wat spelers bijgekomen, er staat een nieuwe trainer die vooralsnog een goede indruk maakt en Leo Beenhakker vult het zakie aan. Ik zeg ook niet dat men zegt dat Feyenoord een topteam is, ik zeg alleen dat ik vind dat men overdreven positief is. Ik vind dit Feyenoord gewoon niet zo sterk. Minder dan bijvoorbeeld Twente, AZ, Ajax en PSV. Plek 5 zal het maximaal haalbare zijn en dat zeg jij dus ook. Heerenveen en Groningen vallen vooralsnog weg, dus het zal wel de 5e plek gaan worden.

Quote:ja, maar jij stelt dat hij wordt onderschat. dan veronderstel ik dat je de algemene opinie bedoelt.

Je moet niet veronderstellen, je moet gewoon lezen en anders ff vragen hoe ik het bedoel. :razz:

Quote:dat mag. mijn punt is dat geen enkele eredivisie club echt goed is en dat het weinig zin heeft die ananlyse alleen bij feyenoord te maken.

keepers: alleen romero steekt er bovenuit, voor de rest is het kommer en kwel.

rechtback: vd wiel ontwikkelt zich aardig, voor de rest kommer en kwel

cv's: als ooijer al de beste zou zijn zegt dat voldoende over het niveau van de rest.

linksbacks: kommer en kwel

middenvelders: de zeeuw, schaars, appelvlaai, dat steekt er een beetje bovenuit.

aanvallers: sneuarez, doedelzak, hamdoei (wel heel licht ontvlambaar) en wellicht dembele (scoort te weinig). voor de rest allemaal doorsnee.

snappie nu wat ik bedoel?

Ik snap je helemaal. Wel grappig dat je in dit rijtje geen enkele Feyenoorder noemt. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#94
Wat maakt het in vredesnaam uit of ik wel of niet alles lees? :|
Reply
#95
waf Wrote:
centre court Wrote:Jij beoordeeld alle spelers negatief, als je ze positief omschrijft ziet 't er heel anders uit. Geldt voor elk elftal overigens.

nou, ik vind dat de nederlandse competitie snel afglijdt. met dank aan platini en de cl.

maar als jij het positief wilt zijn moet je dat zelf weten. het beeld verandert daardoor niet, want in kwaliteit ontloopt het mekaar allemaal niet veel (voor de eerste 7 ploegen dan he, rkc is nog matiger).

Ik reageerde op de ''beoordeling'' van Tripple, vergeten te quoten, had jouw post niet eens gezien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Tripplexxx Wrote:Zeg ik ergens dat dit niet kan dan.

ja toch echt. 'iedereen zei dat hij op z'n retour is maar hij is heel belangrijk voor psvee'

Quote:Ik probeer aan te tonen hoe belangrijk een Ooijer is voor PSV. Tuurlijk is iemand van 35 op zijn retour,

snap je zelf nog wel wat je zegt. dan is het toch niet gek dat iedereen zei dat hij op z'n retour is? :|

Quote:zou niet best zijn als zijn beste jaren nog moesten komen. Dat jij hem irritant vindt, is niet zo relevant. Ik vind jou ook irritant. :wink:

mooi! \Big Grin/

Quote:Feyenoord staat er goed voor omdat de resultaten even goed zijn. Randgebeuren is pas goed als de resultaten er zijn.

ja, dat is de kip en het ei he. zijn de resultaten goed omdat de randvoorwaarden goed zijn of andersom?

bovendien was de sfeer al goed voordat de competitie was begonnen.

Quote:Randvoorwaarden zijn natuurlijk wel beter zo lijkt het. Tuurlijk is men positiever gekeerd. Er zijn toch wat spelers bijgekomen, er staat een nieuwe trainer die vooralsnog een goede indruk maakt en Leo Beenhakker vult het zakie aan. Ik zeg ook niet dat men zegt dat Feyenoord een topteam is, ik zeg alleen dat ik vind dat men overdreven positief is.


dat blijf ik herhalen, ik heb niemand overdreven positief gezien. alle wedstrijden zijn gewoon reeel beoordeeld in de media. nec was matig, vitesse was matig, heracles was matig, twente en roda was een helft goed, willem II en psvee waren matig. niemand heeft het anders voorgedaan dan dit en anders moet je me dat maar laten zien.

Quote:Ik vind dit Feyenoord gewoon niet zo sterk. Minder dan bijvoorbeeld Twente, AZ, Ajax en PSV. Plek 5 zal het maximaal haalbare zijn en dat zeg jij dus ook. Heerenveen en Groningen vallen vooralsnog weg, dus het zal wel de 5e plek gaan worden.

twente heeft een helft alle hoeken gezien. voor de rest ben ik het met je eens, maar dat is ook niet zo moeilijk. en ik blijf gewoon zeggen dat de verschillen niet zo groot zijn als wordt gesuggereerd na die pot tegen psvee.

Quote:Je moet niet veronderstellen, je moet gewoon lezen en anders ff vragen hoe ik het bedoel. :razz:

ja kom nou, als jij zegt dat hij wordt onderschat en je komt vervolgens met het verhaal dat hij wordt onderschat door de trainers die hij heeft gehad dan ben je toch echt zelf verwarring aan het stichten hoor. als je dat bedoelt moet je dat er gewoon direct bijzetten. ik ga er overigens gewoon van uit dat een ander verhaal hebt verzonnen omdat je mij geen gelijk wilde geven. irritant he? :razz:

Quote:Ik snap je helemaal. Wel grappig dat je in dit rijtje geen enkele Feyenoorder noemt. :wink:

het is maar wat je grappig noemt. het is imo gewoon realistisch. de nederlandse top en subtop is gewoon middelmaat, daaronder is het ronduit matig.
Reply
#97
waf Wrote:ja toch echt. 'iedereen zei dat hij op z'n retour is maar hij is heel belangrijk voor psvee'

Quote:snap je zelf nog wel wat je zegt. dan is het toch niet gek dat iedereen zei dat hij op z'n retour is?

Godsklere zeg. Je lijkt wel een advocaat man :razz: . Ik snap wel dat iemand die op z´n retour is, best belangrijk kan zijn EN een versterking. Het ging erom dat er vooraf gezegd werd dat hij te oud was en geen toegevoegde waarde zou zijn voor dit PSV. Zou te traag zijn en het niet meer kunnen belopen. Deze Ooijer blijkt dus een hele goede aanvullig te zijn voor dit PSV. Geeft rust achterin en is nog heel erg goed imo.

Quote:dat blijf ik herhalen, ik heb niemand overdreven positief gezien. alle wedstrijden zijn gewoon reeel beoordeeld in de media. nec was matig, vitesse was matig, heracles was matig, twente en roda was een helft goed, willem II en psvee waren matig. niemand heeft het anders voorgedaan dan dit en anders moet je me dat maar laten zien.

De wedstrijden zijn zeker reeel beoordeeld. Maar er wordt wel degelijk gezegd dat Feyenoord grote stappen gemaakt heeft. Op een gegeven moment nog zonder puntverlies en nul goals tegen. Feyenoord zou veel verder zijn dan vorig seizoen. Onder welke steen heb jij gezeten joh? Of wil je de euforie persooonlijk temperen? Het gaat over het algemene beeld, niet over de wedstrijden afzonderlijk. Been zou al een cultuurverandering doorgevoerd hebben, andere speelstijl. Vind het allemaal wel meevallen. Tuurlijk chargeer ik als ik het heb over een hype. Kenmerk van een hype is dat het tijdelijk is en ik heb het gevoel dat deze opleving tijdelijk is. Omdat ik ze helemaal niet zo goed vind voetballen. Vorig seizoen hadden ze ook zo'n periode in de tweede seizoenshelft. Speelden ze goed, pakten ze punten.

Quote:twente heeft een helft alle hoeken gezien.

Ik chargeer misschien, maar jij kan er ook wat van. Het was een aardige fase, maar niet meer dan dat.

Quote:dat mag. mijn punt is dat geen enkele eredivisie club echt goed is en dat het weinig zin heeft die ananlyse alleen bij feyenoord te maken.

keepers: alleen romero steekt er bovenuit, voor de rest is het kommer en kwel.

rechtback: vd wiel ontwikkelt zich aardig, voor de rest kommer en kwel

cv's: als ooijer al de beste zou zijn zegt dat voldoende over het niveau van de rest.

linksbacks: kommer en kwel

middenvelders: de zeeuw, schaars, appelvlaai, dat steekt er een beetje bovenuit.

aanvallers: sneuarez, doedelzak, hamdoei (wel heel licht ontvlambaar) en wellicht dembele (scoort te weinig). voor de rest allemaal doorsnee.

snappie nu wat ik bedoel?

M.b.t de keepers; ik vind dat we in Nederland doorslaan als het gaat om beoordelen van de keepers. Romero is dit jaar lang niet zo overtuigend als vorig seizoen. Stekelenburg, Vorm en Velthuizen zijn prima keepers. Stekel valt me tegen ondanks dat hij prima niveau heeft, Vorm en Velthuizen ontwikkelen zich in rap tempo.

Rechtsbacks; eens als het gaat om Van der Wiel. Oneens dat hij de enige zou zijn. Stam is rijp voor een Nederlandse topclub, Verhaegh iets minder maar zou ook niet misstaan bij Feyenoord. De Roover vind ik ook een goeie.

CV; Snap niet dat je Douglas hier niet noemt. Dat is namelijk beste. Moisander vind ik ook sterk.

Linksbacks; eens, al vind ik Kuiper interessante speler.

Middenvelders; Brama en Janssen steken er ook bovenuit. De Guzman en natuurlijk Honda en de broertjes Elm. Niks met doorsnee te maken.

Aanvallers; Je vergeet de Koef.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#98
Tripplexxx Wrote:De wedstrijden zijn zeker reeel beoordeeld.

nou, wat lul je dan.

Quote: Maar er wordt wel degelijk gezegd dat Feyenoord grote stappen gemaakt heeft.

dat is ook zo en dat was ook nodig. de sfeer was kut en nu is de sfeer goed. dat is een grote stap.

Quote:Op een gegeven moment nog zonder puntverlies en nul goals tegen. Feyenoord zou veel verder zijn dan vorig seizoen. Onder welke steen heb jij gezeten joh? Of wil je de euforie persooonlijk temperen?

nee hoor, jij zegt dat er sprake is van een hype, slaat nergens op. feyenoord heeft tov de zelfde wedstrijden vorig jaar een stuk of 10 punten meer. dat is dus een grote stap. vorig jaar waren we alleen kwalitatief niet zo slecht als iedereen sugereerde. maar hoe meer als je als uitgangspunt neemt dat we toen kwalitatief slecht waren, hoe groter de stap dus is...


Quote:Het gaat over het algemene beeld, niet over de wedstrijden afzonderlijk. Been zou al een cultuurverandering doorgevoerd hebben, andere speelstijl.

er is ook een cultuurverandering, over onder stenen zitten gesproken, volgens mij besef je niet helemaal welke grafstemming er vorig jaar heerste.

Quote:Vorig seizoen hadden ze ook zo'n periode in de tweede seizoenshelft. Speelden ze goed, pakten ze punten.

toen kwam toamsson terug he. maar klopt wel, hoewel goed spelen bepaald overdreven is. :razz:


Quote:Ik chargeer misschien, maar jij kan er ook wat van. Het was een aardige fase, maar niet meer dan dat.

feyenoord had gewoon 2 of 3 nul voor moeten staan bij rust. gewoon veel beter. ik vind niet dat ik overdrijf.


Quote:M.b.t de keepers; ik vind dat we in Nederland doorslaan als het gaat om beoordelen van de keepers. Romero is dit jaar lang niet zo overtuigend als vorig seizoen. Stekelenburg, Vorm en Velthuizen zijn prima keepers. Stekel valt me tegen ondanks dat hij prima niveau heeft, Vorm en Velthuizen ontwikkelen zich in rap tempo.

dat zijn allemaal leuke keepers, maar niet beter dan van dijk of gentenaar of bossker. luciano zit nog het dichtst tegen het niveau van romero aan vind ik. stekel is altijd overgewaardeerd en geholpen omdat het een ajakkessied is.

Quote:Rechtsbacks; eens als het gaat om Van der Wiel. Oneens dat hij de enige zou zijn. Stam is rijp voor een Nederlandse topclub, Verhaegh iets minder maar zou ook niet misstaan bij Feyenoord. De Roover vind ik ook een goeie.

toch een feyenoorder. :razz: ik vind het allemaal leuk, maar niet bijzonder. dani fernadez is niet veel minder dan de namen die je noemt.

Quote:CV; Snap niet dat je Douglas hier niet noemt. Dat is namelijk beste. Moisander vind ik ook sterk.

moisander is niet zeker van een basisplaats. douglas is een helft gek getikt in de kuip en heeft veel overtredingen nodig. sterke vent, maar meevoetballend heb ik mijn twijfels of hij een stapje hoger kan. wellicht in engeland qua fysiek.

Quote:Linksbacks; eens, al vind ik Kuiper interessante speler.

normaal gesproken geen basisplaats.

Quote:Middenvelders; Brama en Janssen steken er ook bovenuit.

als die twee er echt boven uit steken is het alleen maar een onderbouwing van mijn stelling. sterker nog, dat is het nog erger dan ik dacht.

Quote:De Guzman en natuurlijk Honda en de broertjes Elm. Niks met doorsnee te maken.

de guzman moet nu toch een keer doorpakken. honda lijkt wel goed, die nieuwe elm ook. die andere elm van heerenveen vind ik ook gewoon doorsnee.

Quote:Aanvallers; Je vergeet de Koef.

smiley vergeten? anders moet je ook die spits van ado noemen, die steekt er ook bovenuit. prihihihihi.

straks ga je ook nog zeggen dat thiemo de bakker er bovenuit steekt.
Reply
#99
waf Wrote:dat is ook zo en dat was ook nodig. de sfeer was kut en nu is de sfeer goed. dat is een grote stap.

De sfeer is goed omdat de resultaten goed zijn en de sfeer was vorig jaar kut omdat de resultaten kut waren. Grote stappen naast het veld zeggen me niks. Ik beoordeel de het elftal als ik ze zie voetballen. En dat valt me niet mee. Sterker nog, ik vind het niet heel veel beter dan die goede fase in de tweede seizoenshelft van vorig jaar.

Quote:nee hoor, jij zegt dat er sprake is van een hype, slaat nergens op. feyenoord heeft tov de zelfde wedstrijden vorig jaar een stuk of 10 punten meer. dat is dus een grote stap. vorig jaar waren we alleen kwalitatief niet zo slecht als iedereen sugereerde. maar hoe meer als je als uitgangspunt neemt dat we toen kwalitatief slecht waren, hoe groter de stap dus is...

Stop nou eens met dat selectieve lezen. Ik gaf in mijn vorige post al aan dat ik het gevoel heb dat het een hype is ( iets tijdelijks dus). Maak zelf wel uit of ik dat ergens op vind slaan. Twee keer gelijk spelen en twee keer verliezen en de druk zal weer toenemen. Die statistiekjes van jou zijn leuk, maar zeggen niet veel. Vorig seizoen wonnen ze van PSV, zegt dat dan iets over Feyenoord of over PSV. Kijk nou eens naar die lijstjes in de VI. De meeste prominenten verwachten dat de top 3 zich weer in ere zal herstellen. En zo zijn er meer programma's. Zo ver is dit Feyenoord imo niet. Programma was ook makkelijk, Twente was inderdaad bij vlagen erg goed. Maar de Twentenaren hadden Europese wedstrijden in de benen zitten, oogden slap in die eerste helft. Dan heeft Feyenoord een goed team met veel voetbal, met name op het middenveld. Ik vond PSV ook geen test, het wordt pas een test als de resultaten even tegenzitten. Hoe gaat deze selectie daarmee om. Hoe gaat Mario om met kritiek etcetera. Dan pas kun je spreken van stappen, niet na een paar resultaten tegen flutploegjes en een goede helft tegen een moe Twemte.

Quote:er is ook een cultuurverandering, over onder stenen zitten gesproken, volgens mij besef je niet helemaal welke grafstemming er vorig jaar heerste.

Ow, jawel hoor. Vorig jaar was er geen beleid, geen leiding, geen geld, alleen maar schuld, ontevreden spelers, ontevreden publiek. Ben volgens mij drie keer geweest en de stwards vlogen me letterlijk om de oren. Die cultuurverandering zit hem enkel in Been(hakker). Feyenoord heeft weer een gezicht, er is weer wat geld losgepeuterd bij de rijke supporters en als de resultaten dan even meezitten, tja. Immense schuld staat nog steeds, er wordt wel weer over voetbal gepraat. Nog wel.

Quote:dat zijn allemaal leuke keepers, maar niet beter dan van dijk of gentenaar of bossker. luciano zit nog het dichtst tegen het niveau van romero aan vind ik. stekel is altijd overgewaardeerd en geholpen omdat het een ajakkessied is.

Haha, nou Luciano is niet zo goed hoor. Vraag dat maar aan de gemiddelde Groningen supporter.Van Dijk en Gentenaar, hou toch op man. Vorm en Velthuizen zijn zoveel verder dan die gasten. Ik vind Van Dijk maar matig overigens. Jij bent bij voorbaat tegen elke keeper van Ajax, dus die discussie ga ik maar niet aan. Daar ontbeert het je gewoon aan objevtiviteit. :razz:

Quote:dani fernadez is niet veel minder dan de namen die je noemt.

Zichtbaar minder, maar wel bovengemiddeld tov de rest. Anders had ik hem wel genoemd. Eerst maar eens seizoen lang constant presteren en niet meteen geblesseerd raken.

Quote:de guzman moet nu toch een keer doorpakken. honda lijkt wel goed, die nieuwe elm ook.

Die horen gewoon op jouw lijstje man.

Quote:als die twee er echt boven uit steken is het alleen maar een onderbouwing van mijn stelling. sterker nog, dat is het nog erger dan ik dacht.

Dan is het nog erger dan ik dacht als het gaat om jouw kennis van het voetbal.

Quote:douglas is een helft gek getikt in de kuip en heeft veel overtredingen nodig. sterke vent, maar meevoetballend heb ik mijn twijfels of hij een stapje hoger kan. wellicht in engeland qua fysiek.

Haha, over overdrijven gesproken. Als je op deze manier de prestaties van Douglas bagatelliseert, dan ben je echt niet goed wijs :crazy: ....

Quote:normaal gesproken geen basisplaats.

Dat doet niet ter zake. Ik vind het een interessante speler.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Stop nou eens met dat selectieve lezen.

je zei niet alleen hype, je zei ook dat feyenoord in de media overgewaardeerd wordt. dit standpunt kun je gewoon niet onderbouwen (en dat begrijop ik, want het is onzin). maar houdt het er vooral maar op dat ik selectief lees. :roll:

Quote:Maar de Twentenaren hadden Europese wedstrijden in de benen zitten.

oh, dat was het, het lag niet aan feyenoord maar aan twente. goh, dat ik daar niet opkwam, jij hebt idd 'kennis van voetbal'

Quote:Feyenoord heeft weer een gezicht, er is weer wat geld losgepeuterd bij de rijke supporters en als de resultaten dan even meezitten, tja. Immense schuld staat nog steeds, er wordt wel weer over voetbal gepraat. Nog wel.

nou dan, dan kun je toch praten van een cultuurverandering? dit is het enige dat aangegeven wordt in de media...:|

Quote:Haha, nou Luciano is niet zo goed hoor. Vraag dat maar aan de gemiddelde Groningen supporter.Van Dijk en Gentenaar, hou toch op man. Vorm en Velthuizen zijn zoveel verder dan die gasten. Ik vind Van Dijk maar matig overigens. Jij bent bij voorbaat tegen elke keeper van Ajax, dus die discussie ga ik maar niet aan. Daar ontbeert het je gewoon aan objevtiviteit. :razz:

tuurlijk, als ik een andere mening heb ben ik niet objectief, maar jij wel. krijgen we dat weer. :roll:

Quote:Zichtbaar minder, maar wel bovengemiddeld tov de rest. Anders had ik hem wel genoemd. Eerst maar eens seizoen lang constant presteren en niet meteen geblesseerd raken.

yep, dat geldt ook voor verhaeg en de roover.

Quote:Die horen gewoon op jouw lijstje man.

ik heb die elm 1x zien invallen. moet je wel wat meer voor doen om op het lijstje van waf te mogen. honda heb ik gezien tegen nederland. kon me niet echt boeien. verder heeft vi gezegd dat hij veel dingen met een bal goed doet. eerst maar eens een seizeon constant presteren in de eredivisie, of geldt dat niet voor hem.

Quote:Dan is het nog erger dan ik dacht als het gaat om jouw kennis van het voetbal.

en daar istie weer. 'jij hebt een andere mening dus dan moet het wel zo zijn dat jij geen kennis hebt van voetbal'. je kan lekker discussieren jij. =D>

Quote:Haha, over overdrijven gesproken. Als je op deze manier de prestaties van Douglas bagatelliseert, dan ben je echt niet goed wijs :crazy: ....

en: 'jij hebt een andere mening over douglas dan ik, dus jij bent niet goed wijs.' =D>

Quote:Dat doet niet ter zake. Ik vind het een interessante speler.

we hadden het over de spelers die boven de grijze middenmoot uitsteken. als ik alle interessante spelers op moet gaan noemen...
Reply
waf Wrote:je zei niet alleen hype, je zei ook dat feyenoord in de media overgewaardeerd wordt. dit standpunt kun je gewoon niet onderbouwen (en dat begrijop ik, want het is onzin). maar houdt het er vooral maar op dat ik selectief lees.

Ik ontken ook niet dat ik dat gezegd heb. Kijk dit bedoel ik dus met selectief lezen. Kan tig keer uitleggen wat ik met het woordje hype bedoel. Hoezo niet onderbouwen? Ik schrijf toch dat voorspellingen in de VI, analyses bij praatprogramma's mijn mening onderbouwen? Langs de Lijn Sportforum luister ik ook, Ton Boot roept al weken dat dit Feyenoord gewoon weer bij de eerste 3 eindigt (ondanks dat hij basketbalcoach is, neem ik deze man wel serieus als het gaat om voetbal), menig analist denkt dat de top 3 weer in ere hersteld wordt. Dat is dus wat ik bedoel met overdreven. Zo goed vind ik Feyenoord dus nog niet.

Quote:oh, dat was het, het lag niet aan feyenoord maar aan twente. goh, dat ik daar niet opkwam, jij hebt idd 'kennis van voetbal'

Ik heb die wedstrijd zitten kijken en ik vond Twente vermoeid ogen en tegenvallen in het eerste bedrijf. Dat is ook wel logisch na wat Europese wedstrijden toch? Jij hebt het over zoekspelen. Ik vind dat je dat in perspectief moet zien en zo extreem goed was Feyenoord imo niet. Ze speelden goed, maar als je niet scoort, tja. Volgens mij is dat de essentie.

Quote:nou dan, dan kun je toch praten van een cultuurverandering? dit is het enige dat aangegeven wordt in de media...

Nee en dat geef ik dus aan bij puntje 1. Er is een andere trainer en een nieuw gezicht, de resultaten verbloemen een boel. Veel schuld, dure salarissen op de bank en weinig waarde in het veld op De Guzman na. Vage aankopen zoals Babovic en Ignatofiets. Van die zogenaamde cultuurverandering blijft weinig over als de resultaten minder worden.

Quote:tuurlijk, als ik een andere mening heb ben ik niet objectief, maar jij wel. krijgen we dat weer.

Dit was een opmerking over Stekel met een smiley erachter. Ik waardeer jouw mening echt wel... :cry:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Lazovic: "Publiek in de Kuip is geweldig"
PSV'er Danko Lazovic is niet geliefd in Rotterdam-Zuid. De aanvaller wordt uitgefloten bij ieder balcontact in de Kuip, maar heeft lovende woorden over voor de Feyenoordfans. "Het publiek in de Kuip is geweldig."

Tegenover Eredivisie Live reageert de oud-speler van Feyenoord, die zelden indruk maakte in Rotterdam, op de fluitconcerten aan zijn adres. "Het publiek in de Kuip is geweldig. Ik heb bij Partizan en Leverkusen gespeeld, tegen echt grote clubs, maar nergens is het publiek zo geweldig als in de Kuip."

Lazovic speelde 41 duels voor de Rotterdammers, en scoorde daarin negen keer. De aanvaller werd door de Rotterdamse club voor zeven miljoen euro overgenomen van Partizan Belgrado maar werd al na twee seizoenen verhuurd aan respectievelijk Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado. Vitesse verloste Feyenoord en Lazovic van elkaar, waarna de Serviër zijn carrière weer op het goede spoor zette.

--
=D>
Wat een verschil met de Danko van vorig seizoen. :eeeek:
Reply
dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:
Reply
waf Wrote:dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:

Uiteraard gaat het vast weer mis, maar tis al een wonder dat het nu even goed gaat. :8:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:

Uiteraard gaat het vast weer mis, maar tis al een wonder dat het nu even goed gaat. :8:

rutten en lazovic hebben wel gelijk natuurlijk, hoewel het al snel fantastisch publiek is als je de bioscoopzaal in eindhovuh gewend bent. :razz:
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:

Uiteraard gaat het vast weer mis, maar tis al een wonder dat het nu even goed gaat. :8:

rutten en lazovic hebben wel gelijk natuurlijk, hoewel het al snel fantastisch publiek is als je de bioscoopzaal in eindhovuh gewend bent. :razz:

Toe aan weekend waf? Je bent in de war met amsterdam denk ik :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:

Uiteraard gaat het vast weer mis, maar tis al een wonder dat het nu even goed gaat. :8:

rutten en lazovic hebben wel gelijk natuurlijk, hoewel het al snel fantastisch publiek is als je de bioscoopzaal in eindhovuh gewend bent. :razz:

Toe aan weekend waf? Je bent in de war met amsterdam denk ik :8:

dat is nog kutter dan bij psvee, erger kun je niet beledigd worden denk ik.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:dit moestie vast van rutten zeggen.

als het ff tegenzit komt zijn ware aard vast weer boven. :razz:

Uiteraard gaat het vast weer mis, maar tis al een wonder dat het nu even goed gaat. :8:

rutten en lazovic hebben wel gelijk natuurlijk, hoewel het al snel fantastisch publiek is als je de bioscoopzaal in eindhovuh gewend bent. :razz:

Toe aan weekend waf? Je bent in de war met amsterdam denk ik :8:

dat is nog kutter dan bij psvee, erger kun je niet beledigd worden denk ik.
Bij toppers in Eindhoven hangt meer sfeer dan afgelopen zondag in de Kuip, maar dat komt vast omdat wij toppers in eigen huis doorgaans wel gewoon winnen. :p
Reply
als je nou een tweede trein had meegenomen had je het misschien gezelliger gevonden.

lazofiets zei niet dat er veel sfeer hing, hij zei dat we een fantastisch publiek hebben. wel opletten he. sfeer is voor wijven, en af en toe, als we er zin in hebben, dan is er een sfeer in de kuip waar overigens geen enkel stadion aan kan tippen. heb je dat begrepen, teringboer? :razz:

overigens vond ik de sfeer bij harkemase boys beter dan bij jullie, maar misschien zijn die iets minder boers.
Reply
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
We hadden niet eens 1 trein bij. En in het uitvak was het uiteraard wel 90 minuten gezellig en sfeervol. Big Grin Maar boeren is toch juist synoniem voor gezelligheid? Big Grin
Reply
Peter Wrote:We hadden niet eens 1 trein bij.

hoe bedoel je brabants dialect Undecided

Quote:En in het uitvak was het uiteraard wel 90 minuten gezellig en sfeervol. Big Grin


aha, noem je dat al sfeervol. Undecided

Quote:Maar boeren is toch juist synoniem voor gezelligheid? Big Grin

het is idd zelden eenzaam op een ver afgelegen boederij waar het leven louter bestaat uit slapen, bidden, onkruid wieden en eenmaal daags een kwak aardappelen met karnemelk vreten.
Reply
Dat noem ik sfeervol ja. 90 minuten lang gezongen, beter kan niet.

Speciaal voor jou nog ff nagenieten:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BENjQU91hHw[/youtube]
Reply
Peter Wrote:Dat noem ik sfeervol ja. 90 minuten lang gezongen, beter kan niet.

[Image: sopranenalten.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: