The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-W2
#31
Peter Wrote:Dzsudzsak beukt gewoon een beetje tegen die Biemans omdat die in de weg gaat lopen zodat Dzsudzsak Aerts niet kan opjagen. Zie je zo vaak. Biemans zou geel moeten krijgen voor obstructie. :razz:

O en nog over Afellay: medespelers protesteerden nog bij de scheids toen hij spuugde. Misschien wilde hij die gewoon onderspugen? En op het onderspugen van ploeggenoten staat toch geen kaart?

Een beetje iemand in de rug beuken zonder dat die dat verwacht is hoogst onsportief en daar staat maar 1 straf op. Opzouten!

En dat tweede is natuurlijk een errug sneue poging tot goedpraten van onsportief gedrag. You know it is so!

@waf: net niet in 1 beeld gevangen, maar Peter geeft hierboven al toe dat het wel degelijk bij dezelfde actie hoorde. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
@Gerben: je bent aan het zoeken. Ik weet niet of het toeval is dat je het nu bij een wedstrijd van PSV doet, maar zo kun je iedere week in ieder wedstrijdtopic dit gezever neerzetten. Dus doet of loop niet zo te janken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Dzsudzsak beukt gewoon een beetje tegen die Biemans omdat die in de weg gaat lopen zodat Dzsudzsak Aerts niet kan opjagen. Zie je zo vaak. Biemans zou geel moeten krijgen voor obstructie. :razz:

O en nog over Afellay: medespelers protesteerden nog bij de scheids toen hij spuugde. Misschien wilde hij die gewoon onderspugen? En op het onderspugen van ploeggenoten staat toch geen kaart?

Een beetje iemand in de rug beuken zonder dat die dat verwacht is hoogst onsportief en daar staat maar 1 straf op. Opzouten!

En dat tweede is natuurlijk een errug sneue poging tot goedpraten van onsportief gedrag. You know it is so!

@waf: net niet in 1 beeld gevangen, maar Peter geeft hierboven al toe dat het wel degelijk bij dezelfde actie hoorde. :wink:

Biemans verwacht het wel. Kijk nog maar eens.. hij loopt langzaam richting achterlijn, merkt dat Dzsudzsak achterlangs wil (laat de gay-smileys maar komen) en zet meteen zn hakken in het gras en zn schouder naar achter om hem netjes op te vangen. Obstructie ten top, geel.

En dat 2e.. kijk nog maar eens dan. Lazovic staat voor de scheids. Denk niet dat Afellay lang genoeg is daar met een boogje overheen te spugen zodat hij de scheids raakt. Of mss wilde Afellay Lazovic bespugen omdat die wegwerpgebaren maakte bij zijn goal (Amor Fati Wink)? :razz:
Reply
#34
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Dzsudzsak beukt gewoon een beetje tegen die Biemans omdat die in de weg gaat lopen zodat Dzsudzsak Aerts niet kan opjagen. Zie je zo vaak. Biemans zou geel moeten krijgen voor obstructie. :razz:

O en nog over Afellay: medespelers protesteerden nog bij de scheids toen hij spuugde. Misschien wilde hij die gewoon onderspugen? En op het onderspugen van ploeggenoten staat toch geen kaart?

Een beetje iemand in de rug beuken zonder dat die dat verwacht is hoogst onsportief en daar staat maar 1 straf op. Opzouten!

En dat tweede is natuurlijk een errug sneue poging tot goedpraten van onsportief gedrag. You know it is so!

@waf: net niet in 1 beeld gevangen, maar Peter geeft hierboven al toe dat het wel degelijk bij dezelfde actie hoorde. :wink:

Biemans verwacht het wel. Kijk nog maar eens.. hij loopt langzaam richting achterlijn, merkt dat Dzsudzsak achterlangs wil (laat de gay-smileys maar komen) en zet meteen zn hakken in het gras en zn schouder naar achter om hem netjes op te vangen. Obstructie ten top, geel.

En dat 2e.. kijk nog maar eens dan. Lazovic de scheids. Denk niet dat Afellay lang genoeg is daar met een boogje overheen te spugen zodat hij de scheids raakt. Of mss wilde Afellay Lazovic bespugen omdat die wegwerpgebaren maakte bij zijn goals (Amor Fati Wink)? :razz:

Biemans mag daar best lopen en zich breed maken om de bal te ontvangen van de keeper. Dat hij daarmee Zitzak afschermt is geen reden voor die Zoef de Haas om Biemans een elleboog in zijn longen te geven. Gewoon een rode kaart.

Het gaat er niet eens om dat hij de scheidsrechter raakt met zijn kwat, maar alleen het feit dat hij spuugt in de richting van de scheids is al een gele en misschien zelfs wel rode kaart waard.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Ekslem Wrote:@Gerben: je bent aan het zoeken. Ik weet niet of het toeval is dat je het nu bij een wedstrijd van PSV doet, maar zo kun je iedere week in ieder wedstrijdtopic dit gezever neerzetten. Dus doet of loop niet zo te janken.

Ik ben helemaal niet aan het zoeken en janken deed Appelvlaai zelf met zijn onbegrijpelijke protesteren, schelden en spugen na die volkomen terechte gele kaart. Ik kijk toevallig naar de samenvatting en dan vallen me dat soort dingen op. Ik had dit weekend geen tijd om alle samenvattingen te bekijken, dus beperk ik me tot deze wedstrijd. Maar als ik volgende ronde een wedstrijd zie waarin niet PSV, maar een ander team hetzelfde onsportieve gedrag vertoont, dan zal ik je een plezier doen en ook daar melding van maken. Geen dank.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Dzsudzsak beukt gewoon een beetje tegen die Biemans omdat die in de weg gaat lopen zodat Dzsudzsak Aerts niet kan opjagen. Zie je zo vaak. Biemans zou geel moeten krijgen voor obstructie. :razz:

O en nog over Afellay: medespelers protesteerden nog bij de scheids toen hij spuugde. Misschien wilde hij die gewoon onderspugen? En op het onderspugen van ploeggenoten staat toch geen kaart?

Een beetje iemand in de rug beuken zonder dat die dat verwacht is hoogst onsportief en daar staat maar 1 straf op. Opzouten!

En dat tweede is natuurlijk een errug sneue poging tot goedpraten van onsportief gedrag. You know it is so!

@waf: net niet in 1 beeld gevangen, maar Peter geeft hierboven al toe dat het wel degelijk bij dezelfde actie hoorde. :wink:

Biemans verwacht het wel. Kijk nog maar eens.. hij loopt langzaam richting achterlijn, merkt dat Dzsudzsak achterlangs wil (laat de gay-smileys maar komen) en zet meteen zn hakken in het gras en zn schouder naar achter om hem netjes op te vangen. Obstructie ten top, geel.

En dat 2e.. kijk nog maar eens dan. Lazovic de scheids. Denk niet dat Afellay lang genoeg is daar met een boogje overheen te spugen zodat hij de scheids raakt. Of mss wilde Afellay Lazovic bespugen omdat die wegwerpgebaren maakte bij zijn goals (Amor Fati Wink)? :razz:

Biemans mag daar best lopen en zich breed maken om de bal te ontvangen van de keeper. Dat hij daarmee Zitzak afschermt is geen reden voor die Zoef de Haas om Biemans een elleboog in zijn longen te geven. Gewoon een rode kaart.

Het gaat er niet eens om dat hij de scheidsrechter raakt met zijn kwat, maar alleen het feit dat hij spuugt in de richting van de scheids is al een gele en misschien zelfs wel rode kaart waard.

Jaaa.. ga door! Ga door! =D>

Hoezo zou Aerts op Biemans willen spelen als Zoef de haas net aangesneld komt? :crazy:
Reply
#37
Gerben Zonderland Wrote:Maar als ik volgende ronde een wedstrijd zie waarin niet PSV, maar een ander team hetzelfde onsportieve gedrag vertoont, dan zal ik je een plezier doen en ook daar melding van maken. Geen dank.

O nee, dan krijgen we vanaf nu dus in elk wedstrijdtopic een ellelang betoog van Gerrit met alle dingen die niet kunnen en moeten er elke week 100 spelers geschorst worden. Sad
Reply
#38
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Maar als ik volgende ronde een wedstrijd zie waarin niet PSV, maar een ander team hetzelfde onsportieve gedrag vertoont, dan zal ik je een plezier doen en ook daar melding van maken. Geen dank.

O nee, dan krijgen we vanaf nu dus in elk wedstrijdtopic een elleBOOGlang betoog van Gerrit met alle dingen die niet kunnen en moeten er elke week 100 spelers geschorst worden. Sad

Nee, je leest, zoals gewoonlijk, niet goed. En wat is er mis met het constateren van onsportief gedrag in een voetbalwedstrijd? Als de scheidsrechters consequent zouden fluiten volgens de regels krijg je inderdaad elke wedstrijd een stuk of 10 penalties en misschien ook wel 10 gele kaarten en een paar rode. Daar wordt het wel een stuk interessanter van en loont het ook om daar wat meer op penalties te oefenen. Misschien moet je ook wel (korte) strafcorners invoeren om het wat op te frissen. Stilstand is achteruitgang en er is al heel lang geen 'charme' meer in het spel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:@Gerben: je bent aan het zoeken. Ik weet niet of het toeval is dat je het nu bij een wedstrijd van PSV doet, maar zo kun je iedere week in ieder wedstrijdtopic dit gezever neerzetten. Dus doet of loop niet zo te janken.

Ik ben helemaal niet aan het zoeken en janken deed Appelvlaai zelf met zijn onbegrijpelijke protesteren, schelden en spugen na die volkomen terechte gele kaart. Ik kijk toevallig naar de samenvatting en dan vallen me dat soort dingen op. Ik had dit weekend geen tijd om alle samenvattingen te bekijken, dus beperk ik me tot deze wedstrijd. Maar als ik volgende ronde een wedstrijd zie waarin niet PSV, maar een ander team hetzelfde onsportieve gedrag vertoont, dan zal ik je een plezier doen en ook daar melding van maken. Geen dank.

Het gaat mij niet om PSV. Ik vind het gewoon geen rode kaarten en als jij ze wel als zodanig betiteld dan vind ik dat je aan het zoeken bent. Maar goed, we zullen het in deze niet eens worden dus laten we er maar over ophouden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: