The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AFC Ajax - ADO den Haag
#31
:-({|=

Buitenspeldoelpunt: kon ik niet zien in stadion en samenvatting niet bekeken. Ik vond het wel een fraai doelpunt overigens.

Overtreding op Derijck was er volgens mij wel één maar geen zware en het was zeker niet zo dat Ado de bal expres over de lijn speelde. Terecht dat Ajax de bal niet aan Ado gaf.

Enoh: eens. Wordt overigens net zo vaak geel als rood voor gegeven. Ik ben er voor dat in dit soort gevallen altijd rood wordt gegeven.

Zeeuw - Buijs: niet gezien in stadion maar zag in Studio Voetbal niets vreemds gebeuren. Maar goed, je krijgt een beuk en je deelt er een paar uit...

Suarez probeert terecht de scheids te beinvloeden, gewoon slim. Wel risico op een kaart maar die krijg je nou eenmaal minder snel met de aanvoerdersband om. Overigens algemeen zwakke scheids, voordeel had hij nog nooit van gehoord.

Blijkbaar halve schwalbe van Suarez niet gezien maar Swiebertje moet met zijn poten van onze held af blijven.
Reply
#32
Quote:Enoh: eens. Wordt overigens net zo vaak geel als rood voor gegeven. Ik ben er voor dat in dit soort gevallen altijd rood wordt gegeven.

vlaar deed het vorige week en kreeg geel. bij hem vond ik het onbesuisd, maar niet rood. appelvlaai deed het tegen willem II en ging al huilen dat hij geel kreeg. was gewoon geel, ook al speelde hij de bal. deze actie van enoh was anders omdat hij de bal niet speelde... en dan zit het een beetje tussen geel en rood in, afh. van je interpretatie van zijn bedoeling.
Reply
#33
gittermaster Wrote:Echt een duidelijkere Ado bril kan ik me niet indenken.

ja jezus, jij zit altijd met een ongelooflijke ajakkesbril te posten en dan ga je hem dit verwijten?

ik vind juist erg goed dat er iemand is die tegengas geeft.

het zou ook leuk zijn als hier een naccer zou zitten die huilt vanwege nietgegeven pingels en het trieste gedrag van fer. :-({|=
Reply
#34
waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=

Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[
Reply
#35
Peter Wrote:
waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=

Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[

je weet natuurlijk niet wat het bredase publiek allemaal geroepen heeft, maar hij moet nooit reageren, daar moet je boven staan.

ik zie overigens niet in waarom dat naast zijn schoenen lopen zou zijn. hij neemt gewoon revanche. ontoelaatbaar imo.
Reply
#36
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=

Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[

je weet natuurlijk niet wat het bredase publiek allemaal geroepen heeft, maar hij moet nooit reageren, daar moet je boven staan.

ik zie overigens niet in waarom dat naast zijn schoenen lopen zou zijn. hij neemt gewoon revanche. ontoelaatbaar imo.

Hoe weet je dat hij revanche neemt als je niet weet of en zo ja wat er geroepen is? Misschien riepen ze niks maar is het hoog in zn bol geslagen. Hij juichte zowel richting B-side als richting hoofdtribune. Zou hij zelfs vanaf de hoofdtribune zijn uitgescholden?

Als het met dat gedoe rond het uitvak te maken wat Studio Voetbal suggereerde is het helemaal triest.
Reply
#37
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=

Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[

je weet natuurlijk niet wat het bredase publiek allemaal geroepen heeft, maar hij moet nooit reageren, daar moet je boven staan.

ik zie overigens niet in waarom dat naast zijn schoenen lopen zou zijn. hij neemt gewoon revanche. ontoelaatbaar imo.

Hoe weet je dat hij revanche neemt als je niet weet of en zo ja wat er geroepen is? Misschien riepen ze niks maar is het hoog in zn bol geslagen. Hij juichte zowel richting B-side als richting hoofdtribune. Zou hij zelfs vanaf de hoofdtribune zijn uitgescholden?

Als het met dat gedoe rond het uitvak te maken wat Studio Voetbal suggereerde is het helemaal triest.

hij werd uitgejauwd door het publiek na een overtreding van hem of nadat men het niet eens was na een overtreding op hem, dat weet ik niet meer. toen kreeg hij telkens hoon (en ik ga er dus van uit dat hij reageerde op het publiek), net zoals zijler bij jullie zaterdag de hoon kreeg omdat men dacht dat hij appelvlaai een kaart had aangenaaid. :roll:
Reply
#38
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Echt een duidelijkere Ado bril kan ik me niet indenken.

ja jezus, jij zit altijd met een ongelooflijke ajakkesbril te posten en dan ga je hem dit verwijten?

ik vind juist erg goed dat er iemand is die tegengas geeft.

het zou ook leuk zijn als hier een naccer zou zitten die huilt vanwege nietgegeven pingels en het trieste gedrag van fer. :-({|=

ja, jij jij jij...
Ik post ook met een ajax-bril en jij met een Feynoord-bril en Peter met een PSV-bril en Scotum met een az bril.
Maar ik mag toch mijn mening geven hierover net zoals jij dat nu ook doet? :| Dit vond ik heel duidelijk de bekende bril.
Tegengas? Als het een neutrale supporter zou zijn misschien, mar nu is het mer het brilletje, zoals ik door mijn brilletje Derijck ontzettend vond aanstellen, gewoon een beetje tegengas geven :8:
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Zouden de heren van Psv en Feyenoord dit topic niet willen vervuilen met een discussie over Leroy Fer.

Voor een dergelijk gesprek wil ik u verwijzen naar het topic Nac- Feyenoord elders op dit forum.

Dank u !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:trieste gedrag van fer. :-({|=

Daar moeten we het idd nog eens over hebben. Meneer heeft een paar keer aardig gespeeld en gaat meteen zo langs zn schoenen lopen? Die gaat dus aan sterallures ten onder binnenkort. 8-[

je weet natuurlijk niet wat het bredase publiek allemaal geroepen heeft, maar hij moet nooit reageren, daar moet je boven staan.

ik zie overigens niet in waarom dat naast zijn schoenen lopen zou zijn. hij neemt gewoon revanche. ontoelaatbaar imo.

Hoe weet je dat hij revanche neemt als je niet weet of en zo ja wat er geroepen is? Misschien riepen ze niks maar is het hoog in zn bol geslagen. Hij juichte zowel richting B-side als richting hoofdtribune. Zou hij zelfs vanaf de hoofdtribune zijn uitgescholden?

Als het met dat gedoe rond het uitvak te maken wat Studio Voetbal suggereerde is het helemaal triest.

hij werd uitgejauwd door het publiek na een overtreding van hem of nadat men het niet eens was na een overtreding op hem, dat weet ik niet meer. toen kreeg hij telkens hoon (en ik ga er dus van uit dat hij reageerde op het publiek), net zoals zijler bij jullie zaterdag de hoon kreeg omdat men dacht dat hij appelvlaai een kaart had aangenaaid. :roll:

Elke uitspeler wordt uitgejauwd na een overtreding of aanstelleritis, das geen reden. Die hoon heeft heeft hij over zichzelf afgeroepen.

Over Zijler gesproken: was dat echt dezelfde Zijler die Gio dol draaide in Tilburg? Wat een slechte speler zeg.
Reply
#41
Bumme Wrote:Zouden de heren van Psv en Feyenoord dit topic niet willen vervuilen met een discussie over Leroy Fer.

Voor een dergelijk gesprek wil ik u verwijzen naar het topic Nac- Feyenoord elders op dit forum.

Dank u !

Hij spreidt de maniertjes van Suarez ten toon, dus past prima in dit topic. :Big Grin
Reply
#42
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Zouden de heren van Psv en Feyenoord dit topic niet willen vervuilen met een discussie over Leroy Fer.

Voor een dergelijk gesprek wil ik u verwijzen naar het topic Nac- Feyenoord elders op dit forum.

Dank u !

Hij spreidt de maniertjes van Suarez ten toon, dus past prima in dit topic. :Big Grin

Hebben wij het in jullie schitterende topic Feyenoord-PSV ergens over onze spelers gehad? Nee!
Nou dan, opzouten met die Fer, Zijler en al dan andere gespuis dan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Peter Wrote:Elke uitspeler wordt uitgejauwd na een overtreding of aanstelleritis, das geen reden. Die hoon heeft heeft hij over zichzelf afgeroepen.

de een langer dan de ander he. kan wel degelijk een reden zijn, dat hij de hoon over zichzelf heeft afgeroepen slaat nergens op en is een slag in de lucht.

Quote:Over Zijler gesproken: was dat echt dezelfde Zijler die Gio dol draaide in Tilburg? Wat een slechte speler zeg.

gio is niet dolgedraaid in stilbrug. maar als zijler bij psvee de 0-2 gescoord had had hij wel reden gehad om het psvee publiek t jennen.

speciaal voor bumme: sneuarez is een lul.

gisteren waren er trouwens weer opvallen veel lege plekken in de aarsrena (en heus niet alleen het adovak). wat was het officiele toeschouwerscijfer?
Reply
#44
vond je? Ik vond dat t een redelijk volle bak was. INderdaad perstribune veel lege plekken en kan niet in 2e ring boven mij kijken, maar zag er redelijk vol uit.
The great old Ludwig von...
Reply
#45
De plekken tegen het veld aan, leken mij ook redelijk leeg. Toch zeker zo'n 20% lege stoeltjes....

Jouw ajax-bril is wel een speciale, Gitter. Daarmee zie je dus ook toeschouwers op lege plekken zitten? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Ik denk dat er wel het een en ander geroepen is naar Fer (en ook naar anderen). Feyenoord en Willem 2 zijn de aartsvijanden van NAC en het publiek van NAC is vrij fanatiek dus ik verwacht dat ie wel voor het een en ander is uitgemaakt. Ik zette overigens net EL aan en daarop hoorde je wel redelijk wat fluitconcerten bij balbezit van o.a. Fer. De aanleiding heb ik overigens gemist dus kan er nog steeds weinig zinnings over zeggen.

Afgezien daarvan vind ik het totaal niet storend gedrag. Ik vind ook niet dat een speler daar boven moet staan. Als een speler constant wordt uitgejouwd en dan vervolgens scoort vind ik dat ie best zijn gram mag halen. Het is gewoon een wisselwerking, weliswaar met spelers van de tegenstander maar toch.. Veruit de meeste supporters jouwen of fluiten (of schelden) hem uit om (te proberen) de wedstrijd te beïnvloeden en niet omdat ze het ook echt menen in het geval dat ze hem wat toeschreeuwen.

Zelfde geldt voor de opmerking van Mukkus in het NEC-HER topic waarbij hij aangeeft dat de volgende keer als er supporters weglopen van een tegenstander ik me mond zou moeten houden. Afgezien van het feit dat ik daar meestal toch niet mee meezing vind het wel onzin wat ie zegt. Het is niet gemeend maar alleen bedoeld om het er nog even extra in te wrijven. Of moeten we het ook serieus gaan nemen als er massaal naar van Gaal wordt gezongen "Louis, neem die rotzooi mee" 2 jaar geleden? Of als er een team van Feyenoord wint er massaal gezongen wordt dat "sparta de club van R'dam is" ?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#47
waf Wrote:gisteren waren er trouwens weer opvallen veel lege plekken in de aarsrena (en heus niet alleen het adovak). wat was het officiele toeschouwerscijfer?


Officieel was iets van 49000.
Zal in werkelijkheid denk ik hooguit 40000 zijn geweest.
Lege plekken waren voornamelijk tweede ring lange zijde tegenover de camera's.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#48
Beste Jurryt,

Heb ik weer. Eindelijk is het Ajax-héden weer eens leuk, krijg ik van mijn penvriendin te horen dat ik in het verleden leef, omdat ik vrouwenvoetbal net zoiets vind als synchroonzwemmen voor mannen.

Qua voetbalcultuur zou ik inderdaad graag in het verleden leven. Kon ik maar met mijn vingers knippen en De Meer terug toveren.

Seizoenkaartje vakkie G. Negen Nederlanders in Ajax-1, waarvan minimaal zeven of acht uit de eigen jeugd. Uit duizenden herkenbaar voetbal. Oude stadions. Staantribunes. Geen combi’s.


Opgestroopte mouwen

Weet je wat ook zo leuk was, vroeger? Dat de oude Ajax-versus-Feyenoord vooroordelen nog klopten. In Ajax-1 speelden Amsterdamse blufgozertjes met een fluwelen techniek en veel bravoure. Bij Feyenoord speelde werkvolk. Opgestroopte mouwen, je kent het.

Ik heb me kapot gelachen om die gasten. Van Gobbel. Die kon geen bochtjes, weet je nog? Of Henk Fräser (Fräsert), die ooit een speler van Zwolle een carrière-beëindigende doodschop wilde geven, maar langs zijn slachtoffer vloog en tot stilstand kwam tegen een reclamebord. Enkel gebroken.

John de Wolf: de laatste Neanderthaler! Die wílde wel schoppen, maar kon Pettersson en Bergkamp domweg niet raken. Of Joop Hiele! Die wilde ooit eens ver uittrappen in Volendam, maar knalde de bal loeihard tegen het achterhoofd van Sjaak Troost.

Toen die weer bij zijn positieven kwam, vernam hij dat hij een historische eigen goal had gemaakt. Regi Blinker (Blinkert) dribbelde altijd heel druk (ik zie die dreads nog dansen), maar eigenlijk kwam hij nooit ergens langs.

Humor. Na een bezoekje aan het Olympisch Stadion zei hij ooit eens: “We deden twintig minuten goed mee. Jammer dat we uiteindelijk toch weer voor lul stonden.”


Echt

Toen waren Ajacieden nog echt Ajacieden en Feyenoorders nog lompe sukkels, die je tijdens de wedstrijd héérlijk kon haten, maar na de wedstrijd gierend kon uitlachen. Vaste prik. Ik nam altijd de Ajax-samenvattingen van Studio Sport op, op een speciale videoband.

Honderd keer de goals terugspoelen, maar ook de momenten waarop Van Gobbel met bal en al over de achterlijn rende, of Bergkamp De Wolf drie keer om zijn as liet tollen voor hij op zijn bips viel.

Wat dat betreft is er veel veranderd. Vergelijk Emanuelson en Van der Wiel met Fer en Wijnaldum. Prima jongens, maar zo áárdig! Elkaars tegenpolen zijn ze niet meer. Het maakt geen moer uit of je nou uit Damsko of Roffa komt.

Ze zouden zo samen een hiphopplaatje kunnen opnemen. Voetballers en voetbalclubs gaan wereldwijd steeds meer op elkaar lijken, en ja: dat vind ik jammer (tip: voor een blij gevoel elke dag even kijken of Football Culture nog een nieuwe voetbalfoto geplaatst heeft – die site is briljant. Si-mon Kiste-ma-ker!).


Oldskool

Gelukkig kon ik dit weekend tegen ADO Den Haag mijn hart ophalen. Die ploeg is tegenwoordig Feyenoorder dan Feyenoord. Ik vind Fer en Wijnaldum hartstikke aardige jongens, en nog tamelijk goede spelers ook, dus daar kun je als Ajacied geen fluit mee.

Maar figuren als Pascal Bosschaart en Danny Buijs zijn oldskool-Feyenoord. Als supporter vóel je dat: van Bosschaart, Buijs, maar ook Nicky Hofs en Theo Lucius wist ik al dat ze Feyenoorders waren voordat ze het daadwerkelijk werden.

Stijn Vreven, Patrick Pothuizen en Gregoor van Dijk zijn ook Feyenoorders. Opgefokt. Lomp. Ajax-publiek heeft daar een antenne voor: ah, kijk, die nummer 6, dat is er eentje! Als we die een halfuurtje gek jennen, dan gaat-ie eraf met rood.

En het mooie is: de weerzin is altijd wederzijds. Je vóelt dat die voetballers ook een hekel aan Ajax hebben. Het is steevast een type jongen dat de kunst niet beheerst om minzaam en uit de hoogte over dat vreselijke Ajax te praten. Ze beheersen alleen de underdog-modus. En dat vinden wij dan weer leuk.

Helaas is dat type oldskool-Feyenoorders een uitstervend ras, zoals de oldskool-Ajacied (Robbie de Wit, Schip, Bassie en Bossie, Roy, de broers Wietsje) ook een uistervend ras is. Kun jij je er niet hard voor maken dat Bosschaart en Buijs worden teruggehaald naar De Kuip, en dat Gregoor van Dijk wordt aangetrokken? Dan herleven de tijden van Van Gobbel, De Wolf en Fräser – en geef toe: dat wil ik niet alleen, dat willen jullie ook.

Mazzel!

Menno
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
=D> Mooi verhaal, Menno!
Reply
#50
gittermaster Wrote:vond je? Ik vond dat t een redelijk volle bak was. INderdaad perstribune veel lege plekken en kan niet in 2e ring boven mij kijken, maar zag er redelijk vol uit.

Flixieluv was er niet... :oops: :wink:
Reply
#51
Flixieluv Wrote:=D> Mooi verhaal, Menno!

wat weet jij daar nou van joh, teringbelg. :razz:

menno is een zichzelf overschattende blaaskaak, met z'n teletubbie antenne. ook zo'n lafmuil die ooit gekozen heeft voor de weg met de minste weerstand, omdat hij hoopte dat hij wel vriendjes zou krijgen als hij voor de club met de meeste prijzen zou worden.

dat ajakkes van hem won met moeite van bosschaart (een van de slechtste feyenoorders ooit), daar kan hij zich beter op concentreren.

ik snap zijn redenering ook niet echt. waarom zouden wij die spelers terugmoeten nemen terwijl ajakkes geen goeie arrogante jeugd heeft? dan is het effect toch nog niet bereikt?
Reply
#52
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:gisteren waren er trouwens weer opvallen veel lege plekken in de aarsrena (en heus niet alleen het adovak). wat was het officiele toeschouwerscijfer?


Officieel was iets van 49000.
Zal in werkelijkheid denk ik hooguit 40000 zijn geweest.
Lege plekken waren voornamelijk tweede ring lange zijde tegenover de camera's.

wat een toeval!

maar dank voor de bevestiging van mijn vermoeden.
Reply
#53
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Mooi verhaal, Menno!

wat weet jij daar nou van joh, teringbelg. :razz:

menno is een zichzelf overschattende blaaskaak, met z'n teletubbie antenne. ook zo'n lafmuil die ooit gekozen heeft voor de weg met de minste weerstand, omdat hij hoopte dat hij wel vriendjes zou krijgen als hij voor de club met de meeste prijzen zou worden.

dat ajakkes van hem won met moeite van bosschaart (een van de slechtste feyenoorders ooit), daar kan hij zich beter op concentreren.

ik snap zijn redenering ook niet echt. waarom zouden wij die spelers terugmoeten nemen terwijl ajakkes geen goeie arrogante jeugd heeft? dan is het effect toch nog niet bereikt?

Ik neem aan dat hier wat smilies bijhoren, of neem je het geestige, ironische verhaal van Menno echt serieus? Confused
Reply
#54
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:=D> Mooi verhaal, Menno!

wat weet jij daar nou van joh, teringbelg. :razz:

menno is een zichzelf overschattende blaaskaak, met z'n teletubbie antenne. ook zo'n lafmuil die ooit gekozen heeft voor de weg met de minste weerstand, omdat hij hoopte dat hij wel vriendjes zou krijgen als hij voor de club met de meeste prijzen zou worden.

dat ajakkes van hem won met moeite van bosschaart (een van de slechtste feyenoorders ooit), daar kan hij zich beter op concentreren.

ik snap zijn redenering ook niet echt. waarom zouden wij die spelers terugmoeten nemen terwijl ajakkes geen goeie arrogante jeugd heeft? dan is het effect toch nog niet bereikt?

Ik neem aan dat hier wat smilies bijhoren, of neem je het geestige, ironische verhaal van Menno echt serieus? Confused

Menno heeft ook geen smileys gebruikt! en ik iig nog 1!

maar die laatste zin meen ik zeker, ik vind het zwakke aan het betoog dat de verhaallijn van feyenoord wel wordt afgemaakt, maar die van ajakkes niet (omdat hij die niet kan afmaken).
Reply


Forum Jump: