The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - Her
#31
Ach, ze zouden idd tweeling kunnen zijn joh :waf:
Reply
#32
harry_bierdop Wrote:Laat overigens ten 1e heel duidelijk zijn dat ik helemaal niks met de trouwe honden te maken heb Mukkus, ik ga jou ook niet vergelijken met die stumpertjes van nieuw noord.

Tsja zoals ik al zei kan ik me niet herinneren ooit, in de 20 jaar dat ik een scc heb, eerder te zijn weggegaan vanwege de wedstrijd (gelukkig was ik niet bij NAC-NEC waar we bij rust 5-0 achter stonden) maar als de spelers er qua INZET niet voor gaan en dan druk ik het nog zacht uit want het leek af en toe wel of ze omgekocht waren zo stonden ze erbij. Kijk het kan een tijd lang (x aantal weken) niet lukken, het kan ook aan kwaliteit liggen (zoals "vroeger"), het kan ook aan blessures liggen maar je gaat er altijd voor, ALTIJD! En dat was gister zeer duidelijk, zeeerrrrr duidelijk niet het geval. Als er 6 a 7 spelers zijn die niet eens tot 50% inzet komen dan VERDIENEN ze het niet om voor 12.500 man te spelen maar verdienen ze het om compleet van het veld gefloten te worden.

Dan nog blijf ik zitten. Zoals alle wedstrijden dit jaar.....
verzachtende omstandigheden: jullie missen natuurlijk wel Sibum en Schöne, dat scheelt een slok op een borrel.

Waarschijnlijk gewoon een off-day tegen een dankbaar Heracles, die daar goed mee om wist te gaan. Was NEC nou zo slecht of was Heracles nou zo goed? Ik denk het eerste....soms loopt het gewoon niet.
Pas als dit een paar wedstrijden duurt, mag je zorgen gaan maken, maar vorige week wonnen jullie nog met 0-1 bij AZ. Is dan deze hele dramatische partij al reden om eerder weg te gaan? Ik heb aan het begin van het seizoen 3 á 4 van dit soort wedstrijden gezien....het lijkt nu wat beter te gaan, maar a.s. zondag moet ik misschien wel weer lijdzaam toezien hoe Honda en Calabro VVV binnen een kwartier op 0-2 zetten. Maar ik zal blijven zitten. Hooguit in de rust even pissen.....

Sorry dat ik je in verband bracht met 'de Trouwe Honden', vanaf nu reken ik je tot 'de Weggelopen Katten'. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Geef je groot gelijk Harry.
Die gasten hier weten niet eens waar ze over praten, zoals Mukkus... Gaat soms zelfs thuiswedstrijden niet eens, uit is ie er nooit te vinden. Jij gaat zowat alles, dan mag je best eens , uit frustratie, weglopen.

Ik had het nog nooit gedaan, vorig jaar Sparta uit ( 4-0 ) ben ik in de 80e minuut in de bus gaan zitten met een biertje... Was het zo zat, geen inzet, dan ben ik weg....
Maar de volgende pot sta ik er gewoon weer, uit en thuis....!
Reply
#34
Nogmaals als het overduidelijk is dat het aan de inzet ligt dan ben ik er gewoon klaar mee. Jij hebt vast in het begin 3 a 4 van zulke potten gezien maar lag het er daar ook aan dat de spelers er gewoon letterlijk met de pet naar gooide? Of kwam het omdat de spelers niet met het systeem van Sollied overweg konden en daarom niks lukte?

In het 1e geval zou ik het bijzonder vreemd vinden als je als supporter maar gewoon beetje zoutloos tot het einde blijft zitten. Zeker als het 3 a 4 wedstrijden duurt. Misschien dat daar ook wel de naam Klapvee vandaan komt :wink: . Nee maar serieus, het is gewoon een feit dat zulke dingen (echt een gebrek aan inzet) veel minder snel getolereerd worden bij clubs als Utrecht/NAC/FEY/NEC/ADO en eerder actie op wordt genomen dan bij clubs als H'veen/Sparta/RKC/Roda/Willem 2. Ik zeg overigens nergens dat dat goed/beter is of niet want vaak zat is het ook beter om de rust te bewaren. Het is gewoon een aspect van de cultuur van een club.

Nogmaals het gaat mij niet om de 0-2 want we zijn nou eenmaal geen Twente/Ajax/PSV die gewoon thuis van iedereen moeten winnen maar het gaat mij puur en alleen om de manier waarop. Ik kan me dan echt he-le-maal groen en geel ergeren aan idioten zoals Worm en Wellenberg die denken dat ze boven de ploeg staan. Soms is het ook wel beter voor mezelf als ik eerder naar huis toe ga maar altijd blijf ik dan toch. Gister kon ik echter echt niet meer aanzien hoe ze mensen lieten lopen terwijl ze ZIEN dat iemand wegloopt, hoe ze weigeren een man over te nemen terwijl ze er op gewezen worden en zo waren er nog wel meer dingen niks met kwaliteit of vorm te maken hebben.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
Fabian Wrote:Geef je groot gelijk Harry.
Die gasten hier weten niet eens waar ze over praten, zoals Mukkus... Gaat soms zelfs thuiswedstrijden niet eens, uit is ie er nooit te vinden. Jij gaat zowat alles, dan mag je best eens , uit frustratie, weglopen.

Fabian, lieverd....vanaf mijn 16 tot en met 25e heb ik met zeer grote regelmaat uitwedstrijden bezocht. Van Intertoto in Wales tot een vrijdagavondwedstrijd bij -8 in Zwolle. Weet jij wel waar je over praat? Of het nu de 8-3 bekerwedstrijd was tegen Ajax in het Olympisch stadion of het 4-0 verlies in Utrecht. Ik bleef zitten. Zo stond ik ook te juichen toen Heerenveen de 5-1 maakte tegen Ajax, zo zal ik ook de vernedering ondergaan als Ajax de 5-1 tegen ons maakt.
Voetbal staat nu bij mij niet meer op de eerste plaats, maar dat horen we dan wel als het jou lukt om kinderen te verwekken....
Maar over 1 ding ben ik zeker. Ik zal nooit weggaan voor het einde van de wedstrijd. Nooit.

Kan met nog een wedstrijd Ajax-Heerenveen herinneren (0-1 Nilsson). Wedstrijd bezocht ik op uitnodging van Bumme. In de kleine Arena kreeg ik te horen; "Fabian heeft net ge-smst, die komt niet, die is een beetje ziekjes...."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
harry_bierdop Wrote:Nogmaals als het overduidelijk is dat het aan de inzet ligt dan ben ik er gewoon klaar mee.

Misschien dat onderschatting een rol speelde: "We winnen uit bij AZ, dan pakken we Heracles thuis ook wel even...."
Tsja, dat kan niet. Maar dan is er toch geen man overboord, als dat een keer voorkomt? Wat heb ik gigantisch veel slechte wedstrijden gezien. Begin dit jaar (NEC uit!), maar ook vorig jaar: Twente uit, Wolfsburg uit, Vitesse thuis, o.a.

NEC speelde nu, zoals Heerenveen vorig jaar en dit jaar bij NEC speelde. Bij NEC lijkt het vooralsnog een incident, bij Heerenveen begon het al terminale vormen aan te nemen....

Als NEC-supporter zou ik niet wakker liggen, van een complete off-day van bijna het hele team.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Volgens mij wordt het weer eens tijd dat Harry met een groep vrienden verhaal gaat halen zoals twee jaar geleden na de pot tegen FC Zwolle !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Geef je groot gelijk Harry.
Die gasten hier weten niet eens waar ze over praten, zoals Mukkus... Gaat soms zelfs thuiswedstrijden niet eens, uit is ie er nooit te vinden. Jij gaat zowat alles, dan mag je best eens , uit frustratie, weglopen.

Fabian, lieverd....vanaf mijn 16 tot en met 25e heb ik met zeer grote regelmaat uitwedstrijden bezocht. Van Intertoto in Wales tot een vrijdagavondwedstrijd bij -8 in Zwolle. Weet jij wel waar je over praat? Of het nu de 8-3 bekerwedstrijd was tegen Ajax in het Olympisch stadion of het 4-0 verlies in Utrecht. Ik bleef zitten. Zo stond ik ook te juichen toen Heerenveen de 5-1 maakte tegen Ajax, zo zal ik ook de vernedering ondergaan als Ajax de 5-1 tegen ons maakt.
Voetbal staat nu bij mij niet meer op de eerste plaats, maar dat horen we dan wel als het jou lukt om kinderen te verwekken....
Maar over 1 ding ben ik zeker. Ik zal nooit weggaan voor het einde van de wedstrijd. Nooit.

Kan met nog een wedstrijd Ajax-Heerenveen herinneren (0-1 Nilsson). Wedstrijd bezocht ik op uitnodging van Bumme. In de kleine Arena kreeg ik te horen; "Fabian heeft net ge-smst, die komt niet, die is een beetje ziekjes...."

Een keertje ziek kan altijd, geen scc doordat je kinderen hebt is gewoon een zwaktebod....
:wink:
Reply
#39
@ Mukkus nogmaals: Het gaat mij helemaal niet om een off-day, of een 0-2 ofzo. Dat kan gewoon gebeuren. Na Roda-NEC heb je mij ook niet gehoord hier. Er zijn gewoon spelers die totaal geen inzet tonen en denken dat ze er met 40% inzet wel komen ZELFS nadat je al 2 goals om de oren hebt gekregen.

Wat ik al als voorbeeld gaf: Worm loopt in een sukkeldrafje naast die linkshalf van hun, Heracles heeft de bal. Bal wordt gegeven, je ziet Worm kijken en toch loopt ie niet mee met de linkshalf. Even later Kivuvu hetzelfde... hij staat 2 meter achter een man te dekken. Dat is wat ruim maar goed als je wat trager bent vind ik dat niet zo verkeerd, vervolgens wordt de bal gestoken... Kivuvu kijkt naar z'n man, heeft 2 meter voorsprong en sprint niet mee maar wil uit het niets zijn man overgeven aan Van Eijden die al Dost bij zich had staan. Over Wellenberg wil ik het helemaal niet hebben.

Zo waren er tig situaties waaruit heel duidelijk bleek dat niks met kwaliteit/vorm/mentaal of wat dan ook te maken had maar alleen maar met pure inzet. En juist de absentie van een Sibum en een Schöne zou moeten zeggen dat de spelers 110% geven ipv van 100% omdat je weet dat je flink verzwakt bent.

@ Bumme:
Nou daar zie ik vooralsnog geen aanleiding toe :wink: . Zoals Mukkus aangeeft heb ik niet heel veel te klagen dit seizoen, al is het ook niet super maar dagen zoals gister moeten niet veel meer gebeuren. Dagen zoals Roda uit oké dat kan...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#40
Fabian Wrote:Een keertje ziek kan altijd, geen scc doordat je kinderen hebt is gewoon een zwaktebod....
:wink:

Ik heb al 25 jaar een scc, elk jaar ook gehad sinds die tijd. Gezin en werk gaat nu voor. Werk en voetbal is prima samen te doen, behalve de uitwedstrijden.

Jij was gewoon aan schijterij van angst. Geeft niks, maar zeg dat dan gewoon. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#41
harry_bierdop Wrote:@ Mukkus nogmaals: Het gaat mij helemaal niet om een off-day, of een 0-2 ofzo. Dat kan gewoon gebeuren. Na Roda-NEC heb je mij ook niet gehoord hier. Er zijn gewoon spelers die totaal geen inzet tonen en denken dat ze er met 40% inzet wel komen ZELFS nadat je al 2 goals om de oren hebt gekregen.

Okay. Normaal liggen 'willen' en 'kunnen' dicht bij elkaar. Bij Heerenveen was het wél willen, maar niet kunnen. (Je zag wel dat er inzet was (behalve bij Elm en Grindheim, die om onduidelijke redenen vermoeidheidsverschijnselen hadden, misschien zijn zelfs de niet-intensieve trainingen van Sollied daarvan de reden). Breuer is een middelmatige voetballer en verdediger, ben totaal geen fan van hem, maar inzet toont ie wel altijd.) Dán moet je het alleen op inzicht, kracht en conditie doen, maar als dat ook niet wil.....dan houdt het inderdaad snel op.

Voor jou hopen dat Lodeweges dat ook inziet m.b.t. Worm en Wellenberg o.a.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Dat hoop ik ook idd. Al heeft ie weinig keus om ze bijvoorbeeld wedstrijden op de bank te zetten op het moment. Maar goed.. we zullen waarschijnlijk niet degraderen dit jaar :razz: .

Het kan gewoon alle kanten op, de ene week denk je dat alles op de rit is en de week erop wordt je weer in een 100 meter diep gat geflikkerd. Als je eerlijk bent waren alleen de wedstrijden tegen Feyenoord en Heerenveen echt goed. AZ uit was ook goed maar in ander opzicht. Vites uit was leuk hoor maar qua wedstrijd was het niet veel en als die 2 late goals niet vallen was het natuurlijk al eerder hommeles hier :wink: . VVV thuis zelfde verhaal.. wel willen maar niet kunnen. Zou mij helemaal niks verbazen als ze woensdag ineens weer van Utrecht winnen (in dit geval neem ik een extra biertje aan de turkse riviera :8: )

Ik vind het nog steeds schandalig dat Potje nu een hele 2e helft in de spits moet staan. Ik noem dat gewoon wanbeleid. Ik denk dat er op dit moment redelijk wat onrust/ontevredenheid etc onder supporters heerst echter wordt dat nog niet geuit door de redelijke resultaten so far.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#43
harry_bierdop Wrote:Zou mij helemaal niks verbazen als ze woensdag ineens weer van Utrecht winnen (in dit geval neem ik een extra biertje aan de turkse riviera :8: )

[scrotum modus on]Nep suporter[/scrotum modus off]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Harry, geen nood, de redder in nood komt terug!

Quote:Een opvallende ontwikkeling in de slepende zaak tussen Saidi Ntibazonkiza en NEC. Volgens De Telegraaf zal de aanvaller maandag terugkeren op de training van de Nijmeegse club. Dat is naar verluidt de afspraak na een onderhoud tussen technisch directeur Carlos Aalbers en de Burundees die wekenlang werk weigerde.

Beide partijen bereikten in januari overeenstemming over een nieuw contract, maar die was blijkbaar in de ogen van 22-jarige aanvaller onvoldoende. Ntibazonkiza eiste drie dagen voor het begin van de competitie een salarisverhoging. NEC werkte niet mee, en dus liet de aanvaller zich niet meer zien. Hij dook enkele weken geleden opeens op bij Red Bull Salzburg. Ntibazonkiza meldde daar dat hij transfervrij was.

Als reactie hierop stapte NEC onlangs naar de arbitragecommissie van de KNVB. Ntibazonkiza laat de wedstrijd met FC Utrecht (woensdag) en Willem II (zaterdag) nog aan zich voorbijgaan en heeft aangegeven zich per 5 oktober weer op het trainingsveld te melden. Per 1 oktober krijgt de aanvaller weer salaris betaald.
Mijn gras is groener
Reply
#45
Ja maar dit gaat natuurlijk nooit meer werken. Denk dat dit een slechte zaak is, ondanks dat deze speler van grote waarde voor ons kan zijn. Precies de speler die Lodeweges zoekt voor ons systeem en om de Vleem beter te laten renderen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#46
Dit wordt toch wel nog een soap hoor. Ik denk dat deze vriendelijke burundees lichtelijk van het veld wordt gefloten. Tevens vraag ik me af hoe de selectie tegen zijn terugkeer aankijkt. Hij doet wel de hele voorbereiding mee om vervolgens 2 dagen voor de 1e competitiewedstrijd het team in de steek te laten (omdat ie denkt dat ie dan sterker staat ofzo).

Heleboel supporters hinken op 2 gedachten en eigenlijk hoor ik daar ook bij. Enerzijds hoeft 90% van de supporters hem niet meer in de buurt van iets dat met NEC te maken heeft te zien maar anderzijds kan niemand ontkennen dat we hem voetbaltechnisch gezien heel goed kunnen gebruiken. Aantal supporters geven aan liever 15e te worden zonder dan 8e mét. Het is overigens niet zo dat NEC overstag is gegaan maar het is Saïdi geweest die zich ineens uit het niets (eigenlijk zou komende week de arbitragezaak zijn) bij Aalbers heeft gemeld dat ie terug wil komen en dat ie toch akkoord gaat met zijn contract.

Dit wordt nog wat..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#47
Dat zijn van die eeuwige dilemma's, erg lastig. Stevens ging eraan ten onder bij PSV. Eigenlijk wilde hij Salcido (en Lazovic) maar wat graag op de bank zetten of uit de selectie gooien na de beledigingen aan zijn adres, maar doordat er geen fatsoenlijke alternatieven waren stelde hij ze toch maar op. Uiteindelijk bleek het toch de voorbode voor rampzalige prestaties van heel PSV zolang Stevens en Salcido/Lazovic samen moesten werken. Toen één van de partijen (in dit geval Stevens) werd geslachtofferd ging het plots veel beter. Denk dat bij NEC dus ook één van beide partijen moet worden geslachtofferd om heibel te voorkomen. En dat zal dan die Tshimbanda moeten zijn lijkt me in deze casus.
Reply
#48
Peter Wrote:Dat zijn van die eeuwige dilemma's, erg lastig. Stevens ging eraan ten onder bij PSV. Eigenlijk wilde hij Salcido (en Lazovic) maar wat graag op de bank zetten of uit de selectie gooien na de beledigingen aan zijn adres, maar doordat er geen fatsoenlijke alternatieven waren stelde hij ze toch maar op. Uiteindelijk bleek het toch de voorbode voor rampzalige prestaties van heel PSV zolang Stevens en Salcido/Lazovic samen moesten werken. Toen één van de partijen (in dit geval Stevens) werd geslachtofferd ging het plots veel beter. Denk dat bij NEC dus ook één van beide partijen moet worden geslachtofferd om heibel te voorkomen. En dat zal dan die Tshimbanda moeten zijn lijkt me in deze casus.

bij nec is het geen geschil tussen trainer en speler, dus dat lijkt heel wat anders. stevens was een zachte heelmeester, lodeweges is in dit geval niks te verwijten.

die gast die uitgeleend is aan top oss maakte een lekker goaltje trouwens dit weekend......
Reply
#49
Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.
Reply
#50
Peter Wrote:Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.
En bij Roda, Hadouir en Castro etc etc...
net of je allemaal vrienden in je profteam hebt spelen, never nooit niet. Zitten altijd mensen in zo'n team die je gewoonweg niet mag.
Reply
#51
Roda is idd ook mooi voorbeeld. Kamp Hadouir, kamp Castro.. 0,0 resultaten. PSV kamp Stevens, kamp Salcido/Lazovic.. 0,0 resultaten.

Tuurlijk heb je niet altijd alleen maar vrienden, maar als het zo extreem wordt als bij PSV of Roda JC heb je een groot probleem. En dat dreigt bij NEC nu ook. Kamp pro en kamp anti Tshimbamba en bijbehorende slechte resultaten zou me niks verbazen.
Reply
#52
Het gaat overigens over Saïdi Peter :wink: ! Tshibamba speelt bij Top oss en is verhuurd.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
Peter Wrote:Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.

ja,. je komt zelf met stevens als voorbeeld en dat stevens uiteindelijk moest wijken, nu trek je het veel algemener.

wie heeft daar moeite met zijn terugkomst dan? hij heeft zijn contract ondertekend en zijn excuses aangeboden. prima toch? eerst beterschap beloven, dan etaleren en dan kan dit heus goed komen.

de vergelijking met stevens/lassofiets en 2 ruziende spelers van roda slaat gewoon nergens op.
Reply
#54
waf Wrote:
Peter Wrote:Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.

ja,. je komt zelf met stevens als voorbeeld en dat stevens uiteindelijk moest wijken, nu trek je het veel algemener.

wie heeft daar moeite met zijn terugkomst dan? hij heeft zijn contract ondertekend en zijn excuses aangeboden. prima toch? eerst beterschap beloven, dan etaleren en dan kan dit heus goed komen.

de vergelijking met stevens/lassofiets en 2 ruziende spelers van roda slaat gewoon nergens op.

Volgens Harry heeft 80% van de fans er moeite mee, kan me niet voorstellen dat de hele selectie zoiets wel slikt. Hij heeft ze lekker laten zitten 2 dagen voor de competitiestart. Ik zou zo'n naaibal die alleen maar aan zn eigen banksaldo niet terug hoeven in de groep, zelfs al zou je met hem betere resultaten halen. Denk niet dat alle NEC-spelers wel zo makkelijk over zich heel laten lopen door zo'n nietszeggende Saidi die denkt dat ie Jezus Christus himself is.

De helft zal kiezen voor betere resultaten en Saidi terug, de andere helft zal hem uitkotsen. Tweespalt precies als bij PSV en Roda. Dodelijk.
Reply
#55
Zo zal het in principe wel zijn. Enige factor die ik kan bedenken waardoor er geen onrust of kliekjesvorming zal zijn binnen de selectie is dat Saïdi voor zijn werkweigering ook eigenlijk al amper met medespelers op trok of omging. Wat dat betreft zal er weinig veranderen. Ik kan me niet voorstellen dat ze in het veld bewust zouden overslaan ofzo. Als dat zo is zouden ook diegene die dat bewust doen zich eens heel hard achter de oren krabben wie ze nou naaien.

Nu vind ik het mooi geweest, ik vertrek richting de zon! Tot over een week of 2 :razz: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#56
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.

ja,. je komt zelf met stevens als voorbeeld en dat stevens uiteindelijk moest wijken, nu trek je het veel algemener.

wie heeft daar moeite met zijn terugkomst dan? hij heeft zijn contract ondertekend en zijn excuses aangeboden. prima toch? eerst beterschap beloven, dan etaleren en dan kan dit heus goed komen.

de vergelijking met stevens/lassofiets en 2 ruziende spelers van roda slaat gewoon nergens op.

Volgens Harry heeft 80% van de fans er moeite mee, kan me niet voorstellen dat de hele selectie zoiets wel slikt. Hij heeft ze lekker laten zitten 2 dagen voor de competitiestart. Ik zou zo'n naaibal die alleen maar aan zn eigen banksaldo niet terug hoeven in de groep, zelfs al zou je met hem betere resultaten halen. Denk niet dat alle NEC-spelers wel zo makkelijk over zich heel laten lopen door zo'n nietszeggende Saidi die denkt dat ie Jezus Christus himself is.

De helft zal kiezen voor betere resultaten en Saidi terug, de andere helft zal hem uitkotsen. Tweespalt precies als bij PSV en Roda. Dodelijk.

doe niet zo dramatisch man. roda en psvee leven nog en daar was het conflict een feit. hier veronderstel je alleen een conflict.

dat is heel wat anders. je neemt iets aan en daar vel je vervolgens een oordeel over.

hij biedt zijn excuses aan. en hij gaat weer voetballen. dat met hem betere resultaten zouden komen is ook maar luchtfietserij. pffff het is saidi maar hoor....
Reply
#57
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Mi wel degelijk hetzelfde. Of Tshimbamba moet eruit of iedereen die moeite met hem heeft als hij terugkomt. Als je ze lekker samen laat zitten heb je in no time 2 kampen in de selectie en gezeik. Net als bij PSV.

ja,. je komt zelf met stevens als voorbeeld en dat stevens uiteindelijk moest wijken, nu trek je het veel algemener.

wie heeft daar moeite met zijn terugkomst dan? hij heeft zijn contract ondertekend en zijn excuses aangeboden. prima toch? eerst beterschap beloven, dan etaleren en dan kan dit heus goed komen.

de vergelijking met stevens/lassofiets en 2 ruziende spelers van roda slaat gewoon nergens op.

Volgens Harry heeft 80% van de fans er moeite mee, kan me niet voorstellen dat de hele selectie zoiets wel slikt. Hij heeft ze lekker laten zitten 2 dagen voor de competitiestart. Ik zou zo'n naaibal die alleen maar aan zn eigen banksaldo niet terug hoeven in de groep, zelfs al zou je met hem betere resultaten halen. Denk niet dat alle NEC-spelers wel zo makkelijk over zich heel laten lopen door zo'n nietszeggende Saidi die denkt dat ie Jezus Christus himself is.

De helft zal kiezen voor betere resultaten en Saidi terug, de andere helft zal hem uitkotsen. Tweespalt precies als bij PSV en Roda. Dodelijk.

doe niet zo dramatisch man. roda en psvee leven nog en daar was het conflict een feit. hier veronderstel je alleen een conflict.

dat is heel wat anders. je neemt iets aan en daar vel je vervolgens een oordeel over.

hij biedt zijn excuses aan. en hij gaat weer voetballen. dat met hem betere resultaten zouden komen is ook maar luchtfietserij. pffff het is saidi maar hoor....

Ik zeg toch ook niet dat NEC het niet zal overleven? PSV en Roda hebben er wel een drama-jaar door gedraaid. En ik veronderstel idd alleen maar een conflict met bijbehorende slechte resultaten. That's all.

Hadouir bood ook excuses aan, Lazovic ook. En die gingen ook weer voetballen. Maar er bleek een kutsfeer hangen.

En volgens Harry was Saidi de missing link voorin, dus neem daarom aan dat ze in goede harmonie beter zullen draaien met hem dan zonder hem. Harry kent NEC beter dan ik.
Reply


Forum Jump: