The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing/Tokyo
Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overdune Wrote:Vorige week was je zo verbaasd dat Troicki het opeens weer kon en nu is hij ineens in vorm? Ik denk meer dat hij out of the blue een toernooitje goed speelt en dan weer ruk is, zoals Ginepri laatst.
Zo verbaasd was ik nou ook weer niet dat hij het opeens weer kon. Het was alleen een beetje verkeerde timing, maar die jongen komt er wel. En ja, hij is ontzettend in vorm als je naar al zijn partijen van vorige week kijkt. En ook de partij tegen Fognini die ie er netjes uitsleept. Djokovic in vorm is natuurlijk wel even hele andere koek, ik las dat ie erg goed speelde.

En Troicki met Ginepri vergelijken? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Blake zou Blake niet zijn als ie niet meteen terug gebroken zou worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Nadal weer terug gebroken als ie voor de wedstrijd serveert, die jongen is er toch nog niet helemaal bij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa, Blake wint de TB! Overwerk voor Nadal is altijd goed, maar laat hem gewoon maar verliezen eigenlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal is echt nog ver verwijderd van zijn topniveau \Big Grin/
Reply
Net als de door vrijwel iedereen nog steeds overschatte Gasquet :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die overschatting valt wel mee, hij is gewoon sterk uit deze periode gekomen, en van Tsonga verliezen is geen schande. Hij werd door enkelen juist voor zijn affaire zwaar overschat imo.
Reply
Nou, sinds zijn terugkeer is ie elke week door de meerderheid gekozen hier, ondanks zijn nog steeds vrij hoge prijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, en dat is gezien zijn vorm natuurlijk niet zo gek. In Metz deed hij het ook gewoon prima natuurlijk.
Reply
Die vorm kwam pas in Metz, dus dat ie toen zo vaak gekozen was, was, zoals ik toen ook al zei, nergens op gebaseerd. En toen waren het ook alleen maar overwinningen op duidelijk mindere spelers, net als vorige week. Dit soort potjes won ie voor zijn schorsing ook gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist het feit dat zijn loting in Metz vrij eenvoudig was, hij thuis speelde (hoewel dat bij Gasquet vaak geen voordeel is), leidde er denk ik toe dat hij vaker gekozen was. Ik vond het toen een vrij logische pick.
Reply
Nadal kan trouwens totaal niet met de kracht en snelheid van Blake omgaan en kan alleen terugbrengen en hopen op de fout van Blake...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, Blake slaat een cm uit op bp. Mist hier trouwens even een 0-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 5 punten op rij, aiaiaiai, wat een kansen zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga ervan uit dat dit toch een typische Blake pot wordt, waarin hij tegen het einde van de set zijn service inlevert met 4 UE op rij.
Reply
Ik ook nog wel, daarom is het zo jammer dat ie die break niet pakte net. Hij is het nog steeds wel die dicteert, zeker op service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis pakt trouwens de set en Tsonga de wedstrijd, prima!

Weer 0-30
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kansen, wat een kansen, maar dit was ook wel netjes weggewerkt door Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis zou zowaar een keer een QF kunnen bereiken, als hij over het dode punt komt is hij natuurlijk tot het einde van het jaar een must-pick.
Nadal houdt, moet je opletten wat er nu gaat gebeuren Wink
Reply
Daar had ik niet eens aan gedacht nee, zou Gulbis het spook van zich af kunnen schudden?! :eeeek:
Eerst zien, dan geloven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
Reply
En natuurlijk Nadal wel op zijn 1e bp, heel frustrerend. Maar hij verdient het wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
Nee, die vlieger gaat niet op, dat was nl de enige UE die game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wordt alleen maar sterker door dit soort overwinningen, maar het is nog lang niet zijn topniveau. Hopelijk kan Gonzo daar nog even gebruik van maken morgen.

Al moet die nog eerst wel even winnen zometeen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:En met een DF de break voor Nadal, zo heel nu en dan is tennis zo voorspelbaar Undecided
Nee, die vlieger gaat niet op, dat was nl de enige UE die game.

Natuurlijk gaat die vlieger wel op. Blake is zoals je zelf aangaf dominant in de gehele set, maar als het echt spannend wordt staat Nadal er ineens en wordt Blake gebroken.
Reply
En Gulbis doet het! Heeft er wel wat hulp van Monaco voor nodig, maar een kniesoor die daar op let.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, wat een kans om te breaken voor Gonzo zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan breakt Safin natuurlijk de volgende game wel, na een 30-0 voorsprong voor Gonzo ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: