The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




St Petersburg / Lyon / Wenen
Hup Jeremy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Hanescu en Gulbis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Hanescu en Gulbis!
Reply
Davai Oleksandr!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Hanescu en Gulbis!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Davai Oleksandr!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-3 6-1 nederlaag voor jullie vriend Undecided

Goede uitslagen behalve Youzhny en Safin
Reply
Zeballos blijkt ook iets op HC te kunnen, nja ook wel mooi om te zien, dan gaat hij wellicht ook dat challengercircuit een keer uit.
Reply
Er schijnt sprake te zijn geweest van fixing en dat zou jammer zijn, zeker bij zo'n jong talent.

Voor de rest prima uitslagen, alleen Gasquet is een drol. Had weer eens legio kansen, maar benutte niks. Vraag me af of het nog goed komt met die jongen, volgende week is de uitspraak van het CAS, misschien was ie daar al met z'n hoofd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vond Safin - Gasquet een erg slechte partij.
Was niet om aan te zien en Gasquet had in beide sets de beste kansen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kuznetsov meteen 2-0 achter...
Hup Kiefer voor straks!
Reply
klote Ljubo
Kom op nou Nico!
Reply
Klasse Staky! En natuurlijk gisteren Safin! Notworthy

Schande voor de Tour maar in je laatste toernooi gun je ik de winst, ontzettend niet gemotiveerd toptalent.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Belangrijk dat vandaag PHM, Andreev, Llodra, Tipsarevic en Koellerer winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubo breakt na df... ](*,)
Reply
Prima Ljubo en Kunitsyn. Het ziet er nog aardig uit allemaal, ik lig op koers. Hup Brands!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Koning Notworthy
Reply
Ai Brandts mist een sp in de TB waarna Cilic 'm wint met 9-7.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi zo, keurig Cilic =D>
Reply
Cilic stond wel 5-3 voor in de set dus heel overtuigend is het niet. Apart dat maar 4 mensen voor hem gegaan zijn. Ik dacht juist dat het gros voor hem zou gaan, daarom heb ik hem niet. Dan moet Lopez het maar doen.

Allez PHM, partij van de dag voor mij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup gicquel
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hup gicquel
Reply
Lekker begin PHM :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In Rotterdam ging PHM er kansloos af tegen Gicquel. Dat hebben we toen met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tjonge PHM, wat een UE-festijn, wordt een wakker joh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:In Rotterdam ging PHM er kansloos af tegen Gicquel. Dat hebben we toen met eigen ogen kunnen aanschouwen.
Dat was dan ook de enige keer dat Gicquel won.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ja hoor, gebroken met weer een bal onderin het net, lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pfff phm
Reply
Allez!
Reply
Klasse Marc
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: