The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




St Petersburg / Lyon / Wenen
Ad Wim Wrote:Hij heeft het over de combinatie in het algemeen, niet over de laatste jaren.

Dat is correct, op 1 uitzondering die de regel bevestigt na, presteert PHM hier al jaren dramatisch \Big Grin/
Reply
Hup Istomin!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-4 6-0 Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan nog lijkt het me een onzinnige uitspraak.

En hij had nog wel zo'n goede loting...
Maar goed, dan moet Llodra het daar maar doen dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk hoor Giqcuel! Belangrijke zege!
Mayer had PHM de eerste ronde gewoon al moeten pakken :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Istomin mag het natuurlijk ook doen, daar is de break al! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu Llodra winnen van Monaco en dan door langs Gicquel! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker denis!
Reply
Ik zie nu pas dat een hoop van mijn concurrenten Youzhny helemaal niet hebben! Kom op nou Mikhail!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat lijkt me op voorhand ook helemaal niet gek. Het is natuurlijk uberhaupt al van de zotten dat Youzhny een ATP-toernooi won vorige week, waar ongeveer elke goede tegenstander ook nog eens wegviel. En hij staat nou niet bepaald bekend om zijn constance. Al zijn zijn tegenstanders toch ook nu weer aardig hun best aan het doen om de weg open te maken voor hem, maar dan verkloot ie het zelf wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Lopez ook de break en Dani verkloot zijn ondersteunend publiek door zich weer eens te misdragen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Youzhny een toernooi wint is natuurlijk niet gek, gewoon een stabiele top-20 a top-30 speler. En hij is mentaal gelukkig wel sterk genoeg om een zwak bezet toernooi te winnen \Big Grin/

Dat hem dat deze week niet zal lukken lijkt mij wel duidelijk, en dat is ook helemaal niet erg.
Reply
Stabiele top 20 a 30 speler? Toch gek dat ie dat dit hele jaar maar 1 week heeft gestaan en dan nog niet eens top 20 Undecided

En ik ben blij dat je het voor de rest met me eens bent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, ben het zeker met je eens voor de rest. En ik drukte me wat ongelukkig uit, hij is in principe een top-20 a top-30 speler, maar heeft zo zijn vervelende periodes gehad. Gelukkig zijn die nu achter de rug en zal die positie weer snel voor hem zijn.
Reply
Lekker Feli en Denis! Beide gewoon in twee sets verder hoor...
Reply
En de dubbele break voor zowel Istomin als Lopez =D>

Dani wordt gek van dat gepiel van Lopez :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Youzhny kapt ermee, lekker hoor! \Big Grin/

Beetje jammer dat Lopez terug gebroken wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Denis!
hup Feli!
Reply
Youzhny was tegen Tipsa al geblesseerd afgelopen zondag, maar het leek wel te gaan. Helaas toch niet.
Reply
Poeh Lopez, nu even geen gezeik meer hoor. Jij moet Cilic pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic tegen een pieler, dat wordt lachen :lol:
Reply
En dan gaat Cilic waarsch niet eens 100%, omdat ie de volgende twee weken ook nog aan de bak moet. Cruciale pot dat, mocht die er komen, want ik zie Kohl wel winnen van Almagro, en een SF Lopez-Kohl zou heel erg welkom zijn. Zeker met Stepanek en Monfils nog onderin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie Almagro juist wel winnen van Kohl, maar dat is sowieso een erg belangrijke pot.
Reply
Ik zag op voorhand Kohl dat hele kwart wel 'oprollen', en dat zie ik nog steeds wel. Maar idd een belangrijke pot, al gun ik de vechter Almagro natuurlijk altijd alles.

Lopez beslist hem, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Llodra en Monfils!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Llodra wint, maar Monfils 6-1 1-5 :|

Alles is weer binnen een minuut bijgewerkt, volgens mij miste er iemand het organisatieschap :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse Marat

Hup Clement
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff weer een opgave...Istomin tegen Marat nog ontzettend belangrijk ook zo...
Reply
Hajek blijft goed bij, 4-4 tegen Monfils 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het begint alweer een aardige CC-week te worden zo, Monfils mist even 5 bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: